עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by hezi508,

    כשהלכתי לקנות מחשב חדש וביקשתי זכרונות במהירות 1600 המוכר טען שהמהירות הטבעית של הזיכרון היא 1333 וכדי שהם יעבדו במהירות 1600 אני צריך לעשות להם OC. האם זה נכון ? אם אני קונה זיכרון במהירות 1600 אני צריך לעשות לו OC? או שהוא כבר בא מומהר מהמפעל?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. אם אני שם סטיק אחד של ג'יגה זיכרון.... עד כמה ירגישו הבדל בביצועים לעומת אם אני ישים שתי סטיקים של 512 שיעבדו בדואל?

    • 1 תגובה
    • 480 צפיות
  3. שלום, רציתי לדעת לגבי המהירות של המעבד (E7200).... מהירות המעבד אמורה להיות 25000+\- אבל בתוכנה של לוח האם (Gigabyte GA-P35-DS3L) רשום שהמהירות היא בסביבות ה 1600. איך אני מגדיר שמהירות המעבד תשאר קבוע במסקימום שלה...? האם זה דבר תקין ורצוי לעשות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  4. נניח ואני שם על לוח P5B DLX מעבד E6300 שהבאס שלו הוא 266MHZ וזכרונות DDR2-800MHZ כל עוד אני לא יעשה OC הזכרונות למעשה יעבדו על 533MHZ נכון?? אני למעשה ינצל את הזכרונות רק במידה ואני יעשה OC עד לבאס של 400MHZ נכון?? או עם מעבד E4300 אני בעצם יעבוד על400MHZ לזכרונות עד שאני לא יעשה OC לבאס נכון??

  5. Started by charm,

    שלום חברים עשיתי בדיקה בתוכנה EVEREST והסתכלתי על המהירות של הזיכרון שלי וראיתי שכתוב pc3200 אבל בסוגריים היה כתוב 200MHZ, והשאלה שלי האם pc3200 לא אמור להיות מהירות 400MHZ צירפתי קובץ שיהיה יותר ברור בתודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 510 צפיות
  6. Started by a-gold,

    רציתי לדעת אם יש הבדל מורגש בעבודה על מחשב עם זכרונות DDR2 עם 512 מגה עם 400 MHZ לבין זכרונות עם 533 MHZ ? תודה לעוזרים.

    • 13 תגובות
    • 630 צפיות
  7. Started by ozwrx,

    אוקי אז ככה יש לי לוח MSI RC410M-L הוא תומך בזכרונות 533 ו 667 המעבד שלי הוא D805 שהוא 533MHZ עכשיו אני רציתי לקנות זכרונות 512 DDR2 מהירות 667 אבל המוכר אמר לי שה667 יעבוד כ 533 ולכן אין טעם האם הוא צודק ? אם הוא היה שם לי 667 אז המחשב היה עובד ב 667? כי הלוח תומך? עזרו לי בבקשה

    • 6 תגובות
    • 575 צפיות
  8. Started by sagi_10,

    Asus P5WD2 Premium תומך sata 2?????

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  9. Started by g_s,

    משהו מוכן להסביר לי איך זה הגיוני שמעבדAMD athlon 64 3000+ s939 עולה רק 790ש"ח???

    • 6 תגובות
    • 809 צפיות
  10. Started by shimi-sh,

    בלוחות של המעבדים מהסדרה הקודמת היו שני צ'יפים שנקראו גשר צפוני וגשר דרומי. לפי מה שהבנתי במעבדים החדשים את הגשר הצפוני הכניסו למעבד, וה- P55 זה בעצם רק הגשר הדרומי. אם זה נכון, אז למה לוחות P55 כל כך יקרים? אם משווים שני לוחות עם אותם חיבורים, זה עם ה- P55 יהיה משמעותית יקר יותר.

    • 1 תגובה
    • 785 צפיות
  11. Started by Tomersoni,

    אני מעוניין לקנות מעבד כפול ליבה בזמן הקרוב אבל עכשיו כשיצאו מרובעי הליבה אני לא בטוח האם כדאי בזמן הקרוב. האם תתכן ירידת מחירים של כפולי הליבה אחרי שיצאו מרובעי הליבה ואם כן בכמה כסף ותוך כמה זמן? תודה מראש...

    • 2 תגובות
    • 666 צפיות
  12. Started by yehob,

    כרגע המחלקים של הזיכרון שלי הם 4:5 איך אני משנה אותם שיהיו 1:1??

    • 3 תגובות
    • 530 צפיות
  13. Started by חן מ,

    היי המפרט שלי עכשיו כולל QX9770 ו8800GT. האם אני אוכל בעוד כמה שנים,כשאני ארצה לשדרג את הכרטיס מסך,לעשות את השידרוג רק לכרטיס מסך,ואז לא לשדרג את המעבד ואת הלוח אם וכו' ועדיין יהיה לי אחלה מחשב בגלל הכוח של המעבד? שבת שלום תודה

    • 9 תגובות
    • 624 צפיות
  14. Started by kidO,

    אוקי אז ככה קוראים לי עידן ואני חדש בפורם אז שלום לכולם אני צריך להחליף מחשב ויש לי כמה שאלות בקשר לintel ו AMD קודם כל מי יותר טוב? למי צפוי עתיד טוב יותר ? (הכוונה בשדרוג) האם כדי לחכות לדגם חדש יותר ? ואם כן כמה זמן ??? איזה דגם הכי טוב יש כיום לאינטל ? איזה דגם הכי טוב יש כיום לAMD ? ובמילה אחת מה כדי לקנות ומתי ???? ובקיצור תסבירו לי הכול תודה לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 670 צפיות
  15. Started by Sting,

    כמה עולה מערכת עם שני מעבדים ? כלומר כמה עולה לוח אם שתומך בשני מעבדים והאם צרך מעבדים רגילים או מיוחדים לזה ? האם זה מביא ביצועים כפולים מבחינת ביצועי המעבד למשל עם שני מעבדים של 3k אני יקבל ביצועים של 6k ? למה לאף אחד פה אין מחשב כזה (או שאני טועה) ? האם זה משתלם להשקיע במערכת כזאת למשתמש ביתי ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  16. שלום, נשרף לי לאחרונה המעבד (AMD XP 2500+). המעבד נשרף "ללא סיבה מוצדקת" - הכוונה שלא ביצעתי אוברקלוק או שפגעתי בו פיזית. מהספק הבנתי, שהוא נותן אחריות בת שנה בלבד, אך היצרנית (AMD) נותנת 3 שנים אחריות על המעבד. הוא (המוכר) טען, כי זהו דבר נורמלי לשלוח אליהם למעבדות שלהם בחו"ל את המעבד השרוף, וכי סביר להניח שהם ישלחו לי מעבד במקום. שאלתי היא האם הדבר באמת "מקובל" ושווה את המאמץ? אם מישהו ביצע דבר כזה אשמח לשמוע פרטים, תודה, יונתן

    • 5 תגובות
    • 871 צפיות
  17. שלום לכולם, ברשותי לוח אם של DFI דגם DK-X38-T2RB וכרטיס מסך HD4870, בגלל הקירור הגדול של ה4870 שתופס 2 סלוטים, הPCI-E x1 חסום. אני מתכוון לרכוש כרטיס קול בעל ממשק PCI-E x1. בלוח האם יש לי שני ממשקי PCI-E 2.0(x16) בגלל שהלוח בעל צ'יפסט x38. השאלה שלי היא האם אני יכול לחבר את כרטיס המסך לPCI-E(x16) השני ולהשאיר אותו שם בדרך קבע, האם תיהיה ירידה בביצועים? תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  18. Started by zombie,

    האם במישחקים ישנים נגיד מ2005 ומ2006 שהם לא תומכים בריבוי ליבות....אני יקבל 2?או 1? והאם זה מספיק?

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  19. Started by Lanzar,

    שלום לכולם אני רוצה למכור את הזיכרון שלי של GEIL PC4400 550MHZ הזיכרון בין חודש בערך ולא עבר שום OC ( הלוח הגביל אותי ב 480MHZ... ) שאלתי בפנדה ואמרו לי שהמחיר שלהם הוא 2600 שקל השאלה כמה כדאי לי לבקש אליהם ??? לזיכרון יש אחריות לכל החיים ואני יכול להחליף אותם לחדשים בלי בעיה במידה וזה עוזר במשהו...

    • 0 תגובות
    • 524 צפיות
  20. שלום. האם מישהו מכיר מכשירים מסוג המכשיר הנ"ל? ברצוני לרכוש מכשיר כזה אבל אני לא יודע האם הוא יתן לי את האינדיקציה שאני צריך, או שזה סתם מכשיר שישב לי בבית ולא יהיה לי שימוש בו. דוגמא למכשיר בלינק הבא: http://www.wallabuy.co.il/sap.aspx?xi=408517

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  21. אורח
    Started by אורח,

    יש לי לוח של GIGABYTE DS3L. ולפני שעולה הוינדוס יש לי את המסך של verifying pool data. עכשיו למי מה שהבנתי אפשר להעלים אותו ולדלג עליו. איך עושים את זה? תודה!

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by DeeKay,

    אשמח אם תסבירו לי מה ההגדרות הבאות עושות: זה ב-Frequency Control: וזה ב-CPU & PCI Bus control:

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. אני מנסה להחליט איזה מעבד הכי כדאי לי לקנות. האם קיים דירוג של המעבדים לפי ביצועים? הבנתי שסדרה 8 היא הטובה ביותר (אולי חוץ ממרובעי הליבה), וש-2 היא הפשוטה ביותר. לגבי השאר לא הצלחתי להבין. ראיתי מעבדים מסדרה 7 שיותר זולים מסדרה 6 וכו'.

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  24. Started by 2130TOMER,

    שלום לכולם יש לי במחשב לוח אם ASUS A8N-E שהוא בעל socket 939 אם אני קונה מעבד עם socket AM2 הוא יתאים כי לפי המראה הם זהים ואם זה לא מתאים אתם יכולים לתת לי המלצה למעבד הכי טוב בsocket 939 עד 700 שקל

    • 5 תגובות
    • 699 צפיות
  25. Started by Henry,

    שלום! הדרישות של CRYSIS, דורשות מהירות מעבד 2.8GHZ. ועם נגיד אני יקנה מעבד 2.6GHZ C2D, אז המשחק יעבוד אצלי? ונגיד יש לי מעבד שתי ליבות, מה ההבדל בין שתי ליבות לבין ליבה? שתי ליבות זאת אומרת שבכול ליבה זה 2.6GHZ?

    • 14 תגובות
    • 841 צפיות

דיונים חדשים בפורומים