עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by k_700,

    רציתי לשאול מספר שאלות לגביו, ראשית כמה פינים יש לו? האם הוא תומך AGP או pci-express? ואני מתכנן מפרט עם Athlon 64 3000+ Venice 512KB L2 Cache Socket 939 Processor - TRAY וכרטיס מסך SAPPHIRE X800GTO2 256MB PCI-EXPRESS RETAIL האם הוא מספיק טוב ומתאים בשביל המעבד והכרטיס הזה?

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות
  2. Started by יניב קופר,

    השאלה שלי האם הלוח הזה תומך ב64 BIT ASUS P5RC-LA חיפשתי ולא מצאתי משהו שמציין זאת אשמח לקבל עזרה

    • 6 תגובות
    • 604 צפיות
  3. Started by Tenzer,

    יש לי הארד דיסק של SATA1 הוא יעבוד עליו נכון???

  4. Started by moshin11,

    היי חברה תודה שעניתם לי מקודם על התגובה אבל אני חושב שמצאתי לוח אם שתומך דואל קור לפי מה שאני ראיתי אני אודה לכם עם תגידו לי באמת עם זה תומך בזה הנה הלוח הדגם הוא : GA-8I865GME-775-RH של gigabyte הנה המפרט: Supports Intel® Pentium® D/Pentium® 4 Processor Supports Dual Channel DDR400 memory architecture Integrated high-speed SATA interface Features Intel Extreme Graphics 2 Engine Integrated Intel PRO/100 VE network connection Integrated high quality 6-channel AC' 97 audio RoHS Compliant Motherboard אני חושב שזה תומך דואל קור לפי מה שאני רואה אבל אני אודה לכם עם תענו לי בוודאות בתודה אורן מצטער ששיגעתי אותכם !

    • 3 תגובות
    • 484 צפיות
  5. Started by MagimiX,

    אנשים אני הולך לקנות מחשב חדש ואני קונה ראדון 9700 פרו ! אבל אין כיום לוח נורמלי שיהיה איתו ! אז השאלה מה עדיף ? לוח של מבוסס ציפ של סיס שתומך ב AGP X8 ! או לוח שמבוסס ציפ אינטל(8PE) שתומך רק ב X4 !!! :AR15: אני הולך להיות עם זיכרון 333 ומעבד אינטל ! מה לעשות ? איזה לוח לקחת ? :\ (מי שרוצה לראות את כל המפרט שילך לראות בפורום מפרטים)

    • 3 תגובות
    • 864 צפיות
  6. טוב יש לי שאלה שהיא בין הפורום הזה לפורום תוכנה ואני מקווה שזה בסדר לישאול פה אני מחפש דריברים ללוח- ECS M810DLU אני צריך דריבר לכרטיס מסך שאני ב99% בטוח שהוא מובנה (לא פתחתי תמארז אבל לפי המיקום אני חושב שהוא מובנה) ולכרטיס קול המובנה בתודה STONE (דריברים לWINXP בבקשה) ולמי שרוצה לדעת זה מחשב של אחותי והיה לה וירוס שאפילו NOD32 לא הצליח ליפטר מימנו אז אני פירמטתי והתקנתי WIN מיחדש ודרך אגב למישהו יש לינק לפרטים של הכרטיס מסך המובנה?

    • 5 תגובות
    • 626 צפיות
  7. שלום ! תגידו איך הלוח הזה למעבד E6300 ? עקרונית זהב שאר המפרט: 1X2 GB 160 GB SATA2 1900GT ליברטי ביג טייפון ו מאוורר אחד של 120 ו 2 של 92. אני לא מתכוון לעשות אובק קלוק בשום צורה כלשהי למעבד ולזכרונות. ישנו סיכוי נמוך מ אוד מאוד שאולי אחליט לעשות OC/פתיחת צינורות לכרטיס מסך(וזה יהיה כמובן רק כאשר אקנה קירור מתאים לכרטיס מסך). האם הלוח הזה טוב? אני חייב לקנות את הלוח מ KSP אם אתם ממליצים על לוח יותר טוב בתקציב של עד 700 ש"ח אני מוכן לשמוע המלצות נוספות.

    • 7 תגובות
    • 561 צפיות
  8. Started by adirnasri,

    כמה כרטיסים של זיכרון אני יכול לשים שם? באיזה מהירות של זיכרון הוא תומך? תנו לי אתרים שיש בהם פריטו עליו ועם יש בעיברית...

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  9. Started by semca,

    שלום וחג שמח,קניתי לוח אם ABIT NF7-SK ושמתי לב שאין ספיקר,כלומר , יש יציאה מהלוח, אך האופציה הזו לא עובדת, השאלה ? האם כך מגיע הלוח ? תודה

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  10. Started by yoav1000,

    יש לי שאלה בקשר ללוח אם ASUS A8N32-SLI Deluxe. האם ניתן להתקין על הלוח את המאוורר Zalman CNPS7700-Cu 120MM Fan והאם הוא מתאים למארז SILVERSTONE Lascala LC17-S HTPC

    • 4 תגובות
    • 528 צפיות
  11. Started by DeaglinG,

    שלום, אני בקרוב קונה את הלוח אם Asus P4P800 Deluxe Intel 865PE אמרו לי שהוא מצויין. השאלה שלי, קראתי באיזשהוא מקום שהמרחק בין ה- AGP ל- Memory Slots הוא קטן והכרטיס מסך לפעמים חוסם את שני הזכרונות הראשונים, זה נכון? תודה.

    • 3 תגובות
    • 596 צפיות
  12. Started by amit27,

    אני רוצה לשדרג ללוח ASUS P5B DELUXE שהוא תומך בזכרונות ddr2 800mhz, אם אני שם על הלוח הזה זיכרונות ddr2 533 mhz אז זה יעבוד לי ? תודה מראש..

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by noam1979,

    שלום לחברי הפורום בקרוב אני יקנה מחשב חדש(בינואר) המחשב יהיה בנוי למישחקים כבדים ועבודה עם סרטים סוג המעבד יהיה Q9550 וסוג הזיכרון הוא mushkin DDR2 4096 (2048X2) 1000Mhz cl5-5-5-15 xp redline סוג הקירור למעבד הוא thermalright ultra-120 extreme השאלה שלי אליכם היא איך הלוח אם הזה מבחינת oc עם המעבד הזיכרון והקירור שרשמתי למעלה בתודה מראש לכל המשיבים

    • 14 תגובות
    • 943 צפיות
  14. Started by noam1979,

    שלום לכל חברי הפורום כאשר אני מדליק את המחשב או עושה ריסטרט מופיע לי תפריט של ה Express Gate השעלה שלי היא עם מישהוא יודע מה כל אופציה שיש לי שם אומרת ומה אפשר לעשות דרך שם בתודה מראש לכל המשיבים

    • 13 תגובות
    • 965 צפיות
  15. Started by k_700,

    אם בעתיד אני ארצה לשדרג את המעבד או את הכרטיס מסך למשל לכפול ליבה או לדור החדש של הכרטיסים של רדאון הלוח אם יתאים לשדרוג? גם אם בעתיד אני ארצה לקנות כרטיס מסך 7800 הלוח אם יחזיק אותו?

    • 3 תגובות
    • 514 צפיות
  16. Started by adirnasri,

    שלום.. אני רוצה לדעת עם הלוח אם DG965LTCK LEMONT INTEL יתמוך בintel core2 duo תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  17. Started by haim1440,

    שלום! רציתי לדעת אם הלוח אם ‏965G-DS3 s775 Conroe, DDRII 800, PCI-E‎ תומך במעבד E6750 ....ואם כן האם הוא הכי משתלם או שיש משהו עדיף?

    • 10 תגובות
    • 646 צפיות
  18. Started by 6kwar,

    הסתכלתי על הרבה לוחות אם ורק על הלוח הזה ראיתי את הדבר הלבן הזה על הAGP מה זה? אם אני הבנתי לפי מה שאני רואה זה בשביל שהכרטיס יתפס יותר חזק על התושבה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by orlupo,

    בלוח אם הזה יש ATA133... מה אני יכול לעשות איתו??? :

    • 4 תגובות
    • 458 צפיות
  20. Started by ZoBy,

    קניתי את הלוח אם הזה לפני שנה ושכחתי בכמה קניתי אותו (נדמה לי בסביבות ה400). קניתי לוח אם חדש לפני כמה ימים ומצאתי מישהו למכור לו את הלוח אם הישן שלי, השאלה שלי היא בכמה כסף כדאי לי למכור לו אותו? הלוח אם עם USB 2.0, תומך בAMD ATHLON XP ושל חברת GIGABYTE.

    • 1 תגובה
    • 462 צפיות
  21. Started by Yaniv_sosner,

    תגידו הלוח אם Gigabyte DQ6 P965 תומך ב CF 16X16X בן אדם אחד אומר לי שהוא תומך 16X4X והשני אומר לי שהוא תומך 16X16X תודה מראש יניב...

    • 3 תגובות
    • 495 צפיות
  22. Started by hagay,

    קיבלתי את הלוח הזה לפני יומיים ויש לי שאלה קטנה עליו... איך אני יודע שה dual ddr עובד? שאני מפעיל את המחשב יש מתחת לאיפה שרשום את המהירות של המעבד רשום : "DUAL DDR :SINGLE 128 BIT MODE" ובלוח אם ה4 מקומות של הזיכרונות מחולקים לשניים כלומר שניים ואז יש רווח ואז יש עוד מקום לשניים אני חיברתי סטיק זיכרון אחד ב1 מהשניים ובשניים האחרים חיברתי עוד אחד.. אתם מבינים? אז רציתי לדעת אם חיברתי נכון והאם זה עובד עכשיו?

    • 4 תגובות
    • 601 צפיות
  23. Started by kikoos,

    יש ברשותי את הלוח i845e של אינטל וברצוני לקנות מעבד חזק יותר, השאלה שלי היא מה היא המהירות המקסימלית של מעבד שאני יכול לקנות עם הלוח הזה.. אני יודע שזה לוח אם ישן,אבל אין מה לעשות בנתיים אני חייל שחוזר פעם בשבועיים-שלושה לבית..

    • 11 תגובות
    • 556 צפיות
  24. אני לא מבין... באתר של אינטל כתוב שהוא תומך ב-lga 775 אבל לא כתוב את core 2 duo שהוא גם משתמש בתושבת הזאת אז הוא תומך או לא? עזרו בבקשה...

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  25. Started by bennnn,

    שלום יש לי את הלוח אם הזה שנתיים+ וראיתי פה שירשור שאומר שזה לוח לא טוב ושהוא מחזיק 3 שנים בערך.. האמת זה קצת הלחיץ אותי....שאלתי האם יש ביסוסים לטענה זו?או אולי זה רק מקריות?יש כתבות מאתרים בחול וביקורות שאומרות שהוא לא לוח טוב ? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 534 צפיות

דיונים חדשים בפורומים