מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם יש לי זכרונות של GEIL ULTRA PC3500 DUAL CHANNEL שכרגע עובדים ב 450MHZ בתזמונים של 11-2-2-2 (225 BUS ) ואני מקבל ב PCMARK 2001 בסביבות ה 8000 נקודות ( לזכרונות ) וחבר שלי קנה היום מחשב חדש שמבוסס על AMD 64BIT והוא קיבל זכרונות בלי חברה בכלל PC3200 שעובדים כרגע על 400MHZ על תזמונים רגילים בלי שינויים והוא מקבל אותה תוצאה כמוני אל זה יכול להיות ??? אני חשבתי שיכול להיות שה ה 64BIT מנצל יותר טוב את הזכרונות כמו שמעבדי INTEL עושים... זה נכון ??? נ.ב בדקתי את המחשב שלי גם עם זכרונות של OCZ PC3500 והניקוד היה אפילו קצת יותר נמוך באיזה 200 נקודות... אז מה שאני שואל בכל המשפט הזה אך יכול להיות שהזכרונות שלו עובדים במהירות כל כך גבוהה ?!?!?!
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
האם יש הבדל בין 2 סטיקית של 512MB DDR2 667MHz לבין סטיק אחד של 1024MB DDR2 667MHz ואם כן אז מה בעצם עדיף?
-
- 11 תגובות
- 802 צפיות
-
-
יש לי זכרון 2GB Crucial Balistix 6400 800mhz עכשיו, בדקתי את הזכרון בCPU-Z והוא כותב לי שmax bandwidth שלי הוא 400 עכשיו, לפי מה שאני מבין זה מתייחס למקל זכרון אחד, והשני גם הוא 400, אז השאלה שלי, היא האם כשכתוב 800\1066 וכל זה על הזכרונות מתכוונים לשילוב מקסימלי בין שני המקלות? או שיש לי איזה בעיה עם הזכרון?
-
- 3 תגובות
- 549 צפיות
-
-
שלום לפני שנתיים קניתי מחשב והלך לי הזכרונות היו לי זיכרונות של crosair 2 ג'יגה2X דואל צ'נל עכשיו אני צריך שתמליצו לי על זיכרונות שיתאימו למפרט הבאה: DFI INFINITY SLI 939 MB מעבד AMD 3800X2 אני חושב לקנות זכרונות של 4 ג'יגה בדואל צ'אנל...על איזה אתם ממליצים ? ואיזה יתאימו לי ללוח אם? תלודה
-
- 5 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שמעתי שאם יש מחשב נגיד היום הכי טוב שיכול להיות ו 4 סטקיקים של 512 זה פוגע בזכרונות ומאיט תביצועים -לפני שבועיים מישהו פה רצה מחשב ואמרתם לו ש4 סטיקים של 512 זה מאיט..איך זה מאיט תביצועים והאם זה נכון
-
- 4 תגובות
- 644 צפיות
-
-
כדי שהלוח אם יעבוד עם הזכרונות בדואל צריך זיכרון מיוחד או שמספיק שני סטיקים ולוח אם שיודע לעשות את זה ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
האם זיכרונות של SAMSUNG הם זיכרונות טובים כי היה לי זיכרונות בלי חברה משהו חראאאא והחליפו לי ב-SAMSUNG עכשיו יש לי 1 GB של SAMSUNG
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אובכן זאת שאלתי ; הסתכלתי על זכרונות מסויימים וראיתי שלייד כל זכרון יש מספר : 2100, 2700, 3200, מהם המספרים הללו ומה הם אומרים ?? יש לי עוד שאלה אם אפשר, מה זה OEM מה ומה זה שונה מ OEM שנמצא בכרטיס מסך ? תודה על התגובות וסליחה על הבורות
-
- 7 תגובות
- 726 צפיות
-
-
יש לי זכרונות של 3200 CL2.5 עכשיו יש לי 3 סטיקים של כאלה 256 256 256 768 RAM ! עכשיו אם אני יקנה את זה Kreton 256 MB 400MHZ DDR PC-3200 8 Chip - CL 2.5 - VT/Starex Series זה יתאים ? ... כי אין לי אותה חברה עכשיו ... זה לא משנה ? תודה
-
- 8 תגובות
- 537 צפיות
-
-
רציתי לדעת עכשיו יוצאים כל מיני זכרונות ddr2 וזכרונות pc3500 לאיזה לוחות הם יתאימו כי אני רואה במידע בלוחות רשום רק 400 מגה הרץ ....החדשים.. כאילו איפה הזכרונות של 550 מגה הרץ יוכלו לפעול טוב ולהפיק את מירב ביצועם
-
- 2 תגובות
- 549 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על הזיכרונות האלה? מחיר? הזכרונות לאובקלוקינג... http://www.comp-il.co.il/product.asp?cat2cat1id=1113&Cat2ID=1432&pid=DRCRS400C2PT5 ואיזה זכרונות עד 1000 שקל הייתם מציעים לי?
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום יש זכרונות שמדורגים למהירויות של 3200 למשל OCZ EL PC3200 Rev2 והם יכולים להגיע לddr 600 ויש זכרונות שמדורגים למהירויות גבוהות כמו Gskill PC4800FF והם מגיעים לאותם מהירויות ddr600 אז למה יש דירוג מהירויות כי יש זכרונות שמדורגים ל3200 והם מגיעים לאותם מהירויות כמו זכרונות שמדורגים ל4800 תודה
-
- 3 תגובות
- 535 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של אסוס עם 2 סטיקים של 256 אחד PC2700 אחד PC3200 . ראיתי בביוס שיש לי אפשרות לשנות את הMHZ של הזכרונות מאוטומטי (333MHZ) ל-400MHZ. האם זה יזיק לסטיק של ה2700 או לא? והאם בכלל יש טעם לעשות את זה או שאני לא אראה שינוי? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 461 צפיות
-
-
רציתי לשאול איך החברה Team בזכרונות ובכללי איך הזכרונות האלה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_2233_2234&products_id=14775 ? בעקבות בעיה טכנית בזכרונות PQI שהזמנתי לבסוף נאלצתי להחליף אותם לזכרונות מהחברה של TEAM איך הם בכללי ? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
-
האם אותם זכרונות עם כל הנתונים זהים ואפילו אותה חברה אבל אחד 667 MHZ ואחד 800 MHZ עדיין יכול לעבוד כdual?
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
אם יש לי לוח שפועל בדיואל צ'אנל זה משנה אם יש 2x512 או 4x256
-
- 3 תגובות
- 495 צפיות
-
-
אני רואה הרבה פעמים את המושג הזה T1/T2 הייתי רוצה לדעת מה התפקיד ומה העניין מאחורי 2 המצבים. תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי לוח אם P4-PE של אסוס , הלוח תומך בזכרונות ,266 ,333 ו-355 DDR לא ראיתי בחנויות זכרונות של DDR 355 , אבל ראיתי שיש DDR 366 , השאלה היא אם אני יחבר ללוח את הזכרונות של 366 ,הלוח יזהה אותם בתור 355 ? תודה
-
- 13 תגובות
- 941 צפיות
-
-
יש לי שני סטיקים של 256 MB. בתוכנה CPU-Z בלשונית memory הוא מראה לי ב TYPE: DDR-SDRAM אז זה אומר שאחד מהזכרונות הוא DDR והשני SDRAM ??? תמונה: http://members.lycos.co.uk/eli308/memory.jpg
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום! אני קונה מחשב חדש ורציתי לדעת מה הכי עדיף? 1)2G זיכרון 800 2)4G זיכרון 667 3) כדי לחסוך את הכסף ולהסתפק ב2G 667? (מחשב למשחקים ללא OC בכלל). תודה!
-
- 4 תגובות
- 495 צפיות
-
-
תגידו בלוחות של הקונרו 975x אפשרי לשים זכרונות 800 כאשר OC לא בתכנון??
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן מישהו יודע האם זכרונות SAMSUNG מקוריים הם CAS2? מדובר בזכרונות מסוג PC2700 או PC3200 מישהו יודע האם הזכרונות של XTREME DDR הם CAS2? האם מדובר בזכרונות טובים? תודה
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
באתר של לוח האם שלי כתוב שהלוח תומך בזיכרונות DDR200 ו - DDR266 כמה זה במספרים עם ארבע ספרות ( אתם יודעים - 2100, 3200 וכו') ?
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
בשבועות הקרובים אני מכתנן לקנות מערכת מבוססת AMD64 3000+ ולוח ABIT KV8-MAX III. בתחילה חשבתי לקנות שני סטיקים , כל אחד של 512 זכרון. הבנתי ששני סטיקים לא יעזרו לי ובעצם לא ממש הבנתי מה אמר לי. חשבתי לקנות 1024 זכרון DDR ואמרו לי שאין שימוש בשני סטיקים במעבד אמד64. מישהו יכול להסביר לי בבירור בדיוק מה הסיפור ? והאם 512 זכרון יספיק לי למערכת למשחקים והמעבד הנ"ל ? אם מישהו יכול לתת לי תשובה מפורטת לעניין הזכרונות במעבדי AMD64 אני אודה לו מאוד. תודה
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-


