מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
איזה לוח הכי חדש של אסוס שיש בו תכרטיס מסך מובנה הכי טוב..? מה אם יש כרטיס מובנה זה אומר שאני לא יוכל לשים שם עוד כרטיס אחר או להחליפו?
-
- 9 תגובות
- 667 צפיות
-
-
שלום! רציתי לשאול אם מוכרים את הלוח Asrock Extreme9 בארץ? הרצתי חיפוש ואני לא מוצא מקום שמוכר, ואם עוד לא מוכרים בארץ יש צפי מתי כן?ומה המחיר היה?
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
היי, המליצו לי על הלוח אם הזה כי הוא תומך ב-HDMI אבל חשוב לי מאוד שיתמוך ב-FULL HD 31542 לוח אם ASUS M2A-VM HDMI 432 1 כדאי לקחת אותו או לקחת לוח אם אחר עם כרטיס hd 2600pro ? המחשב מיועד למערכת קולנוע ביתית ולהפעלת תוכנות כמו אימיול, נרו, אופיס וכו' והבנתי שהכרטיס הזה יכול להאט את פעילות המחשב אם יש לכם הצעה למשהו אחר אני אשמח לשמוע תודה
-
- 1 תגובה
- 463 צפיות
-
-
במידה ואני מעדכן את הביוס של הלוח הנל Asus P5AD2-E Premium Deluxe שבמקור סוקט 775 אבל תומך במעבדי פנטיום 4 בגלל שיצא לפני סדרת DUAL CORE ,בקיצור עם אני יעדכן את הביוס אצלו יש מצב שהוא יתמוך במעבד הזה: E6550 ?
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אהלן, הזמנתי לוח gigabyte p-35 DS3 האם שווה להשקיע עוד 70 ש"ח ולקנות Gigabyte p-35c ds3r מה ההבדלים בינהם? תודה, דן
-
- 2 תגובות
- 534 צפיות
-
-
אני יודע שיש שני חיבורי PCI-E בלוח הזה. מה היא המהירות של חיבורים אלו?
-
- 4 תגובות
- 698 צפיות
-
-
קניתי את לוח האם Abit nf7-sl וקיבלתי איתו בתוך השקית ברגים, עיגולים אדומים כאלה..דקים שנראים כמו בייגלה...בעובי של נייר עבה.. מה זה?! אלו מבודדים? אם כן איפה אני צריך לשים אותם?!.. תודה!
-
- 5 תגובות
- 815 צפיות
-
-
יש לי לוח מסוג MSI 865PE Neo2-S (MS-6728 הזכרונות שמחוברים עליו זה שניים של SDRAM קיים ברשותי זכרון DDR האם אני יכול לחבר אותו בנוסף? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 460 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש מעבד i3 של אינטל, מה ההבדל בין הדגמים....? ראיתי כל מיני דגמים בזאפ... לגבי לוח אם - אני צריך גם, העניין הוא שהמבחר כל כך גדול שאין לי מושג איך ולמה להתמקד במוצר מסויים. וגם אם נניח התמקדתי על gigabyte אז איזה מהדגמים? בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
שלום , לפני כ3 חודשים קניתי מחשב חדש במיטב כספי , השקעתי בכרטמס מסך 8800GT , מעבד מרובע ליבות (Q6600) ומסך 22" , לאחר בירור קצת בפורום ואצל חברים החלטתי לבחור לוח אם של ג'יגה-בייט את ה P35-DS3L , לוח אם שאני מאוד מרוצה ממנו כרגע. אך ראיתי שהוא תומך רק בזכרונות DDR2. עכשיו רציני לדעת האם בעוד כ3-4 , במצב שבעצם יעלמו זיכרונות DDR2 וישלטו בשוק רק הDDR3 ו4 , האם אוכל להחליף לוח אם ולשדרג את הזכרונות ? או ששידרוג כזה מכריח החלפת מחשב ? נ.ב - רציתי לדתע האם הלוח האם שיש לי תומך בSLI ? תודה ?
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
היו לי שני מחשבים ישנים מאוד בצד שישבו מלאה זמן ולא נגעתי בהם, לפני יומיים רציתי שהם יעופו מפה אז התחלתי לפרק חלק חלק מן המחשב. העלתי את שני לוחות האם של שני המחשבים ששניהם PC400 ליד2 והוא שואל אותי אם הלוח הזה תומך בזכרונות DDR SDRAM.. מישהו יכול להגיד לי אם שני הלוחות תומכים כי אני מנסה לבדוק ואני לא מוצא :\
-
- 5 תגובות
- 670 צפיות
-
-
הלוח הזה : http://www.abit-usa.com/products/mb/techspec.php?categories=1&model=278 השאלה היא האם ניתן לחבר לו HD SATA רגיל או רק HD של SATA II? תודה רבה לכולם
-
- 6 תגובות
- 635 צפיות
-
-
הדגם זה :775DUAL880-PRO Asrock chipset: VIA PT800 התאמה למעבד: Intel Pentium 4 , Intel Pentium D זכרון: DDR , DDR2 FSB: 1066 MHz האם זה לוח טוב? ורשום שהוא תומך בפנטיום 4 גם-יש לי מעבד 32 BIT במהירות של 3.0 GHZ סוקט 478.....האם הוא ייתמוך במעבד הזה?
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני לא יודע כול כך את הדגם אבל הצ'יפ הוא בביטחון ה965...אני פשוט לא זוכר את הדגם...אז אוליי מישהו יכול לתת תגובה איך הלוחות שלהם בכללי? כלומר זה למחשב של אחים שלי והוא ממש לא מתוכנן לאוברקלוק או למשהו מיוחד....אז איך הלוחות של אינטל?...הוא תומך 800 מגה הרץ זיכרון וכולי וכולי....הצ'יפ 965.. מידע על הלוחות שלהם...כלומר אמינים טובים?
-
- 12 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שלום. יש לי לוח אם מדגם IS-10 של ABIT. אני רוצה לקנות הארדיסק SATA והייתי מעוניין לדעת אם הלוח אם תומך ב - SATA 2 או רק ב - SATA הרגיל. במה הוא תומך?
-
- 3 תגובות
- 463 צפיות
-
-
אם יש ללוח אם מקום ל 4 "סטיקים" ואני שם 2 של 512 כדי שיהיה לי 1 ג'יגה כדאבל צ'אנל..... אז אם אני יוסיף בעתיד נגיד עוד 2 של 512 בשביל 2 ג'יגה הוא ייתייחס לזה כאילו יש לי 2ג'יגה מופרדים...כלומר הכוונה שאם אני ישים בהתחלה 512X2=1GB ואז אני יוסיף נגיד בשני מקומות האחרים הפנויים סטיקים שכול אחד זה 1GB אז זה ייסתדר...כלומר אני יכול להשים בכול זוג סטיקים גודל זיכרון שונה או שחייבים שבכול הסטיקים יהיה אותו גודל?!... וסליחה מראש על כול הבילבול שכל הזה.
-
- 7 תגובות
- 585 צפיות
-
-
מדובר בלטח שיש בו שני סוטים לשני הסוגים של הפנטיום שלוש. מה יקרה אם אחבר אליו שני מעבדים?
-
- 3 תגובות
- 474 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם הוא תומך בSATA II לפי הדפי מפרט הבנתי שהוא תומך SATA לא רשום יותר מזה כלום... אלה הדפי מפרט שלו: http://download.intel.com/support/motherboards/desktop/sb/c6413602_en.pdf עמוד 22 רשום שם שהוא תומך SATA
-
- 5 תגובות
- 496 צפיות
-
-
2 שאלות לפני רכישה: 1. רשום באתר של היצרן שהוא תומך בזיכרון DDR2 במהירות של 800/667 האים הוא יתמוך גם בתדר נמוך יותר? 2. רשום שהוא תומך במערכת אקס פי ו ויסטה אבל באתר של היצרן יש דריברים גם לווינדוס 7 שזה סטירה, האים לא יהיה שום בעיה בהתקנת ווינדוס 7? עריכה: בנוגע לשאלה הראשונה לא משנה כי אין DDR2 בתדר נמוך מ667, אים אפשר להיתיחס לשאלה השניה, תודה.
-
- 4 תגובות
- 731 צפיות
-
-
לפני זמן מה פירקתי את כל המחשב שלי כדי לבצע ניקוי יסודי... החזרתי את כל הכבלים כמו שצריך למקום חוץ מהכבלים של ה-USB הקדמיים.. פשוט אני לא זוכר איך אני צריך לחבר אותך... בדקתי באתר של אסוס על הלוח שלי ולא הבנתי כלום מהמדריך שלהם... מישהו יכול להדריך אותי? או אפילו לסמן בתמונה של הלוח לאן אני צריך לחבר את הכבלים? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 501 צפיות
-
-
GIGABYTE GA-P35-DS3L רציתי לדעת איך הוא? האם הוא עובד טוב עם מעבד (Intel Core 2 Duo E6550 Box)? והאם מובנה עליו כרטיס קול? תודה.
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
איזה לוח אם יותר טוב אם אני מתכוון לעשות OC בעתיד וcrossfire? X58 PRO 7.1 1GLAN או P6t ASUS
-
- 1 תגובה
- 484 צפיות
-
-
האם הוא מסוגל לעבוד עם כרטיס מסך HD4850/4870/4890? במקרה שלא, האם ניתן בכל זאת לתקין על הלוח אם כרטיס מסך מהסוגים הנ"ל ולהשתמש בהם? או שהשימוש בלוח אם עם כ. מסך מובנה שולל זאת?
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מחשב בקרוב , עם לוח אם של Gigabyte עם הציפסט של ה-P35 רוב הסיכויים... 1) אז השאלה שלי היא, מה ההבדל בין הלוחות שכתוב DS3L , S3L , S3G , DSL ועוד הרבה כאלה יש .... 2) ואיזה אתם ממליצים לי לקחת? הנה המפרט שאני מתכנן לקנות בלי לוח אם:
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום וחג שמח, היום קראתי את המאמר החדש באתר: http://hwzone.co.il/news/134913 ויש לי שאלה אודות הפיצ'רים של הלוח-אם הזה. כי אני פשוט בקרוב הולך לקנות מחשב חדש, ואני הולך להשקיע בו די הרבה ואני רוצה לדעת אם שווה לחכות או לא. אז לפי קריאה של המאמר הזה, הבנתי שלמעבדי ה Sandy Bridge קיימת ליבה גרפית, הבנתי שהצ'יפסט החדש יתן לנו גם לנצל את הליבה הגרפית של המעבד וגם מתן יכולות אוברקלוקינג למעבד. מה שאני רוצה לדעת, אם למשל אני קונה לוח-אם Z68 כשיצא ואני קונה כרטיס מסך לדוגמא GTX570 אז גם הכרטיס GTX570 וגם הליבה הגרפית של המעבד יעבדו במקביל? ומה, זה ישפר את הביצועים אפילו יותר? איך זה בדיוק עובד? אשמח לדעת על העניין הזה. כי ייתכן ולא הבנתי בדיוק. תודה.
-
- 5 תגובות
- 786 צפיות
-


