עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by tiger18,

    יש לי מחשב ישן של AMD שאני מדליק אותו המעבד עובד על 28 מעלות וכעבור 10 דקות שהוא מפעיל את הווינדוס הוא מגיע ל 40 מעלות ואם אני משתמש באינטרנט ותוכנות הוא מגיע ל 50 מעלות-52 זה הגיוני? אמרו לי שיש לי בעיה של מתח אבל אני לא יכול לרדת מתחת ל 1600 ובתוכנה של ה CPU-Z הוא רושם1.744 מה עושים? הינה תמונה של המעבד+ הטמפ':

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  2. Started by dolev16,

    זה המפרט שלי: מעבד- Core 2 Quad Q6600 Box Intel לוח אם - GIGABYTE GA-P35-DS3L- ? ספק כוח- Enermax Liberty 400W 30A @ 12V דיסק קשיח- Western Digital 500Gb 16MB WD5000AAKS כרטיס מסך- GIGABYTE NVIDIA GeForce 8800GT 512MB PCIe מארז- NZXT LEXA ALIMINIUM קירור למעבד- THERMALRIGHT Dissipateur Ultra-120 Extreme +מאוורר Scythe -SFLEX" S-FDB 120mm Quie אני מעוניין שהזכרונות יהיו 800 מגה הרץ.. השאלה שלי היא איזה חברה לקנות ומה זה זכרונות עים CL5 ? כי זה מה שאמרו לי לקנות אשמח אם תעזרו לי כי אני צריך תשובה בדחיפות בכדי שאוכל להזמין את המחשב. תודה

    • 10 תגובות
    • 835 צפיות
  3. Started by xj5,

    אז ככה הרכבתי מפרט שלם על מחשב עם CORE I5 ואחרי שהזמנתי מהחנות אמרו שיש להם בעיה עם לספק לי את הזכרונות(בחרתי OCZ ריפר ממש טובים) ואני צריך לבחור זכרונות חדשים אז חשבתי על אלה: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=5644 מה דעתכם? איך החברה הזאת בכלל?

    • 5 תגובות
    • 672 צפיות
  4. Started by Cyber Angel,

    אהלן! אני רוצה להוסיף למחשב שלי זיכרון פנימי (RAM) באזור ג'יגה, למה הוא כבר לא סוחב משו ואולי גם להחליף דיסק קשיח. זה לוח אם שלי: Motherboard Name Gigabyte GA-8S648FXP-RZ© על איזה זיכרון אתם ממליצים? (מבחינת החברה, גודל וכו') ולמה אני צריך לשים לב לפני שאני קונה? תודה מראש!

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  5. רציתי לדעת מהן החברות המובילות בתחום הזכרונות (אם אפשר גם דגמים + באנצ'ים שיוכיחו את זה-עד תקציב של 900 ש"ח) בנוסף רציתי לדעת איזה לוחות הכי טובים ל שAMD64 (לפי מה שידוע לי אלבטרון נחשבים לטובים) לINTEL (אסוס ?) ול AMD רגיל (ABIT NF7-SL משהו כזה ?) - עד תקציב של 900 ש"ח גם ...... לוחות אם וזכרונות לא ל OC !!!! *אני צריך רשימה שבתוכה יהיה רשום חמישה מצורים לדוגמא: 1.חברה הכי טובה +המוצר שלה + מחיר וככה ממשיך עד 5

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות
  6. היי הורדתי מהאתר של ג'יגהבייט את היוטיליטי שמעדכן ביוס דרך הווינדואס . הלכתי לפי ההוראות בדיוק . הכלי לא איתר עדכונים לבד לכן הורדתי עדכון מהאתר ועדכנתי באמצעות הקובץ שירד . עשיתי בוט --> אין בוט !!! יש משהו לעשות ??? הלך הלוח ??? תודה !

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  7. שלום לכולם, יש לי לוח Asus P5B DH Deluxe. התקנתי חלונות XP מחדש היום, ומאז הבקר SATA של Jmicron - זה שנמצא משמאל למעבד, קצת מעל חיבור ה- PCI-E (בצבע שחור) בצד האחורי של המארז - הוא נורא איטי. לא משנה מה חיברתי אליו - דיסק קשיח, דיסק קשיח אחר, צורב DVD ... כל מה שחיברתי עובד בצורה מאוד מאוד איטית (קצב העברת מידע של פחות ממגה לשניה בערך). ניסיתי קצת לשחק עם הביוס, אבל אולי מישהו מוכן לעזור? אולי פיספסתי משהו? כל עזרה תתקבל בברכה. עריכה: יש לי מעבד כפול ליבה, וכשאני מעביר קבצים מהצורב DVD שמחובר ל- SATA הזה, למחשב - המעבד נמצא על 53% מאמץ, כלומר ליבה אחת נטחנת לי בטירוף וכל המחשב נהיה איטי. HF

    • 4 תגובות
    • 723 צפיות
  8. Started by okitai,

    שלום לכולם, קניתי את הלוח הזה בשביל פרוייקט HTPC. הלוח הזה נבנה ע"י ASUS במיוחד עבור HP ולכן כל מידע שיש הוא מועט ביותר (HP לא רוצה שימכרו אותו לפרטיים) ונמצא רק באתר של HP. אני צריך לדעת מה הפינים של חיבורי ה-F_Panel1 (חיבורי Power, Reset, HDisk, Power LED). אנא עזרתכם, תודה...

    • 2 תגובות
    • 907 צפיות
  9. Started by erezbuyom,

    שלום לכם חברים! קניתי לוח אם של חברת גיגהבייט ga-7vax ואותו לוח לא מגיע עם הכבלים של האופטי והיציאות האחוריות ולכן אני מתלבט אם לרכוש אותם כי על כן בלוח שלי יש את היציאות מוכנות לכבלים אלו תעזרו לי אם לקנות או לא לקנות!

    • 3 תגובות
    • 701 צפיות
  10. Started by daklon66,

    שלום לכולם! אני מחפש דחוף לוח אם לathlon 64- 939 הבנתי שאסוס הכי איכותיים אבל אני צריך המלצה לצ'יפסט.... משהו איכותי שיתפעל את מחשב כמו שצריך..... התקציב לא קריטי ....בואו נגיד עד 1200 שקל.... בבקשה כל מי שרואה את זה ומבין בזה תענו לי כי אני חייב תשובה דחופה... תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 644 צפיות
  11. Started by Lioriii,

    עשיתי עידכון לביוס ומשום מה כל פע שאני מדליק את המחשב הוא נותן לי הודעה שהוא לא מוצא את ה-PRI H.D ואז אני נכנס לביוס ולוחץ על AUTO DETECT ורק אז הוא מאשר לי את זה אבל זה כל פעם שאני מדליק את המחשב וזה מביא לי עצבים!! מישהו יכול בבקשה לעזור לי???העידכון שעשיתי הוא F11 איך אני יכול לפתור את הבעיה הזאת זה ממש דחוף!!!!

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. אני קו נה מחשב חדש כנראה עם 4850X 2 או 4870 .. ( אם מישהו יודע גם מה עדיף אני יישמח לדעת). ואני מחפש מעבד טוב וחזק למשחקים .... שלא יהיה יקר בטירוף ... אבל משהו טוב ( עד 1400 +-).. שמעתי שהi7 החדשים טובים .. אבל תמיד יש דגם אחד שהוא יותר טוב ואחד שהוא יותר מומולץ וכו' ... אשמח לקבל כמה עצות ואם תוכלו גםלהביחא לי לוח אם שיתאים לו זה ייעזור מאוד תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 759 צפיות
  13. קודם כל המעבדים החדשים (478) הרבה יותר קטנים מהישנים (423) בערך פי 2 או אפילו יותר. קיבלתי את המעבד עם HEATSINK אבל בלי משחה טרמית. בתחתית הHEATSINK במקום בו הוא צריך לגעת עם המעבד יש מין חומר שחור כזה. אני צריך לדעת אם להוריד את החומר או לא? ואני גם צריך לדעת אם אני צריך חומר טרמי כלשהו בשביל המעבד? תודה, כמה שיותר דחוף!!!!!!!!!!!!! ??? ??? ??? ??? ???

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by m.l,

    צריך מעבד-ולוח אם...מעבד שיהיה אינטל ולוח אם עם כרטיס מסך מובנה...שלא יעבור את ה800 ש"ח 900 ש"ח זה הטופ שאפשר להגיע אליו...לא 920 ולא כלום...ממש כי 800 גם ככה זה בלחץ...מעבד אינטל ולוח אם תואם....צריך שללוח יהיה כרטיס מסך מובנה... אהה ועוד דבר: שיהיה מIQPC כי אני עושה משם הזמנה

    • 0 תגובות
    • 497 צפיות
  15. Started by E-Bear,

    אני הולך לקנות פנטיום 4 3.4 MHZ ורציתי לדעת מה הסטפינג הכי מומלץ לOC מוצלח? תודה.

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  16. צריך עזרה עם עדכון BIOS ללוח של PCPARTNER באמצעות מספר תוכנות הצלחתי לזהות את הציפסט VT82C596B) (VT82C693A עדכוני BIOS מצאתי באתר זה: http://www.pcpartner.com/bios/VIA694.HTM#prop מצאתי שהלוח שלי מתאים לאחד מהשלושה האלו: AP133AS1-906/ AP133AS1-C906/ AP133AS1-D906 איך אני מבדיל ביניהם כי לכל אחד מהם יש עדכון BIOS שונה ואני לא רוצה לעשות טעות?

    • 8 תגובות
    • 975 צפיות
  17. Started by lion03,

    יש לי שתי סטיקים של OCZ 2GB 800MHZ לפני כמה שעות עברתי על הספרון של הלוח אם והבנתי שלא חיברתי אותם נכון והם לא עובדים בדואל צ'נל אז העברתי אחד מהם סלוט וכאן התחילה הבעיה ניסיתי לעלות את המחשב וקיבלתי הודעה של ציפצופים על תקלה בזכרונות, החזרתי למצב הקודם והתקלה לא נפתרה נסיתי להפעיל רק עם סטיק אחד ואז עם השני וזה לא פתר את התקלה. ניסיתי להפעיל אותם על מחשב אחר וזה עבד, הבעיה היא לא בלוח כי הוא עובד עם סטיק אחר שלקחתי מחבר. למישהו יש אולי רעיון מלעזאזל הולך עם הסטיקים האלה?! תודה

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  18. טוב אז ככה כל פעם שאני ניכנס לאתר שלהם אני רואה תלוח הזה GA-945GCM-S2L שמורכב עליו מעבד E7200 נכון שהוא עובד על 1066FSB אבל הוא גם 45NM איך הלוח ביכלל תומך אותו ? והקטע הכי מוזר זה הזיכרונות שעומדים עליו כתוב שעומדים עליו זיכרונות של DDR2 800 4-4-4-12 השאלה פו איך צ'יפסט של 945 מחזיק גם מעבד כזה וגם מחזיק זיכרונות כאלו ? משהו מוכן להסביר לי ? וגם אולי זה עידכון באיוס ? למה אני שואל את כל זה כי רציתי בדיוק ליקנות תמעבד הזה ורציתי ליקנות לוח חדש כדי שתיהיה לי תמיכה בDDR2 800 לביצוע OC גבווה יותר בבקשה תעזרו לי כי אני ממש מבולבל פו וגם יש לי תלוח הזה ובמיפרט שלו כתוב שהוא תומך עד זיכרונות 667. מיצטער שפתחתי תפוסט כאן אבל לי זה ניראה יותר מתאים לכאן אינה הלינק למודעה http…

    • 1 תגובה
    • 847 צפיות
  19. Started by nickitak,

    רציתי לדעת האם הVOLTAGE משנה משהו... כי איך שאני מרגיש במחשב נהיה יותר איטי http://www.imageupload.co.uk/images/2014/02/04/CPUZ.jpg

    • 1 תגובה
    • 951 צפיות
  20. Started by tdavidi,

    מה ההבדל בין המעבדים הקיימים היום בשוק? Intel Pentium D Dual Core Intel Core 2 Duo Amd Athlon64X2 (AM2) 3800 Dual Core מה יותר כדאי? מישהו יכול לתת לי קישור להשוואה בניהם (בעברית)?

    • 4 תגובות
    • 642 צפיות
  21. התקציב שלי הוא עד 2500 ש"ח דרישות: 4 ליבות לוח אם לא DDR 3 כי יש לי זיכרונות של DDR2 גיגה 4 תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 810 צפיות
  22. Started by prexus,

    כמו שהכותרת אומרת, אני צריך עזרה בלבחור MOBO ו RAM ל A64 3000, אני חשבתי על: CPU : AMD Athlon 64 3000+ CPU BOX / Tray + TT Venus 12 [ ¤ 1449.97 ] 1 Motherboards for AMD : Asus KV8 Delux VIA K8T800 Motherboard (AMD 64,DDR400,Dual SATA RAID,1394, 3Com GLAN,5.1 Sound,USB 2) [ ¤ 925.21 ] 1 Memory : CORSAIR DDR-RAM TWINX 1024MB (2x512) 3200 CAS2 Memory Kit [ ¤ 1513.47 ] 1 או על: Part type Part name ¤ Price Qty CPU : AMD Athlon 64 3000+ CPU BOX / Tray + TT Venus 12 [ ¤ 1449.97 ] 1 Motherboards for AMD : Asus KV8 Delux VIA K8T800 Motherboard (AMD 64,DDR400,Dual SATA RAID,1394, 3Com GLAN,5.1 Sound,USB 2) [ ¤ 925.21 ] 1 Memory : OCZ 1024MB (2x512) DDR-RAM 4000 P…

  23. שלום לכולם ! יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור כבר כמה ימים ואני על סף יאוש. אז כך, התקנתי מערכת הפעלה נוספת windows xp 64, ונתקלתי בשני בעיות בלתי פתירות. 1.אני לא מצליח להגדיר את ה-game port ,יש לי שורה שרשום בה "unsupported standart game port" תחת "sound video and game controler ",מה שמוזר זה שב-windows xp הרגיל אין שום בעיה. 2.ועוד בעיה שיש לי ב-device manger זה שב-"other devices" מופיע שורה "unknown device",ואני לא מצליח להבין איזה רכיב אינו מותקן, לדעתי הכל מותקן. הלוח שלי זה asus a8n-sli deluxe ,גם שלחתי mail ל-אסוס והם לא חוזרים אליי תודה רבה מראש

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  24. Started by kai,

    אני קונה מחשב חדש, חשבתי לקנות מעבד Intel Xeon עכשיו אני צריך למצוא לוח אם שמיועד למעבד הזה. מצאתי באתר zap.co.il רק ארבעה לוחות אם שמתאימים לIntel Xeon שעולים מינימום 2500 ש"ח שזה מוגזם. עכשיו השאלה שלי היא: האם אני יכול לקנות לוח אם שמיועד למעבדי Intel ולא למעבדי Intel Xeon ולוח האם\המעבד יפעלו כמו שצריך? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 502 צפיות
  25. אני מתכוון לקנות מחשב חדש,ואני עדיין לו סגור על מעבד ולוח אם. הייעוד של המחשב הוא משחקים,העיקר BF4. כרגע אני חושב לקנות את הלוח אם של MSI z87-45 GAMING ראיתי שיש גם גירסא רגילה שלו וההפרשים ביניהם הוא 250 שקל,הוא שווה את ההפרש מהגירסא הרגילה? יש איזה לוח אם יותר טוב בטווח מחירים הזה? לגבי מעבד חשבתי ללכת על I5 4670K,בשביל משחקים הוא מספיק ?הוא שעדיף לקחת I7? לגבי זיכרון מה עדיף? סטיק של 8 ? או 2*4 ? איזה מהירות? אני מעוניין לשדרג את הזיכרון בעתיד ל16,בנוסף יש לי 4 סטיקים של 2 ג'יגה? שווה לשלב אותם איך שהוא או שזה יוריד לי ממהירות של הסטיקים החדשים שאני יקנה?

דיונים חדשים בפורומים