עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by zion789,

    כמו שאתם רואים לפי הכותרת-אני צריך את שלושת הדברים האלה בגלל שהמחשב שלי ישן מאוד(עוד מעט שבע שנים!) ובגלל שאין לי תקציב למפרט עכשיו אני רוצה לעשות הכל לאט לאט ובינתיים אני רוצה לקנות את הרכיבים האלה. שלושת הרכיבים האלה יופעלו בעיקר למשחקים,להמון ציוד היקפי,והמון תוכנות שיפעלו ברקע כגון EMULE ומשחק כלשהו. חשובה לי מאוד המהירות והביצועים,שכן איטיות אני שונא "בדם",אני רוצה שרכיבים האלה יספיקו להרבה זמן.לגבי התקציב-אני לא ממש בקיא בנושא הזה של הרכיבים(יש לי קצת ידע ,אבל לא כמוכם) אני חשבתי בנושא של זכרון 2 ג'יגה,לוח אם איכותי שיתאים,ומעבד מהיר ואיכותי שיתאים לו,שוב כמו שאמרתי אני לא יודע מה התקציב כי אני לא יודע מול מה אני עומד אבל בתור התחלה אני ישים 3000 (תקנו אותי אם אני ט…

    • 10 תגובות
    • 712 צפיות
  2. Started by IPIP,

    המחשב שלי: LIAN-LI Full Tower Case PC-O11 Dynamic Black ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 AMP Holo 10G Corsair DDR4 24GB 3200 AMD 3rd Gen Ryzen 7 3800X Corsair RM1000x 1000W PSU 80+ Gold Modular Gigabyte X570 Gaming X 2560x1440 , "27 Samsung Odyssey G5 Samsung 990 PRO NVMe M.2 2280 2TB SSD HDD 2TB HDD 4TB שדרוג לגיימינג כבד , אלה בחירות טובות : לוח אם GIGABYTE X870E AORUS ELITE WIFI7 AM5 כרטיס מסך GIGABYTE RTX 5070 Ti WINDFORCE OC SFF 16GB מעבד AMD Ryzen™ 9 9950X3D זיכרון למחשב Corsair Vengeance 2x16GB DDR5 5200MHz האם הכל תואם אחד לשני ? הספק שלי מספיק טוב ,המארז מתאים לגודל של הלוח אם החדש , הSSD תואם ללוח אם החדש ? והקירור של המעבד יהיה תואם ? Amazon.com: Scythe Fuma 2 C…

  3. Started by ido_56,

    שלום לכולם, אני מעוניין לשדרג את המעבד שלי, יש לי היום AMD ATHELON XP 1.5GHz אני רוצה לשדרג למעבד חזק יותר. הלוח אם שיש לי היום הוא GA7VAX-A. אני הייתי מעדיף לא לשדרג לוח אם בכלל אבל אני רואה שכבר לא מוכרים ATHELON XP.... השאלה איזה שילוב מומלץ של לוח+מעבד היום בתחום של 1000 שקל +- (אם אפשר רק מעבד אז לא יותר מ-600) אני מחפש לשדרג למעבד עם מהירות של 2.5GHz+- עריכה: שכחתי לציין שיש לי זכרונות DDR 3200 (אם אני לא טועה) וכרטיס מסך RADEON 9600XT ,AGP

  4. Started by Bah_gots_pIII_450,

    אוקיי, אז ברשותי לוח אם GA-7DXR של gigabyte http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-7DXR.htm ולפי הFAQ אני יכול לשדרג מהThunderbird 1.4 שיש לי כרגע ל2600 (פאלומינו או TB החדש יותר) עם באס של 266... השאלה שלי האם מעבד TB 2400-2600 (הBarton הוא 333MHZ נכון?) עם באס של 266 לא יהיה מסורס? כרגע יש לי רק 256 מגה זיכרון ואני לא מתכוון לשנות את זה בקרוב. כדאי לשדרג? EDIT: מוזר, בCPU Support list הם אומרים שניתן לשים שליו מעבד עם באס של 333... אבל בSpecs לא, וגם לפי הידוע לי הצ'יפסט הזה לא תומך בבאס של 333...

  5. Started by Royz,

    שלום. יש לי: AMD athalon xp 2600+ Abit nf7-sl DDR corsair twinx 512-3200C2 2*256 400MHZ אני צריך עוד 512 מה כדאי לי?

    • 31 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. Started by coron10,

    מעבד amd 4200 dc לוח אם asus m2npv-vm כרגע 2 סלוטים תפוסים עם 2x512 667 ocz gold. מה לקנות 2x512או 1גיגה. לא עושה oc. לא מחפש זיכרון יקר אולי טוימס או קינגסטון. קישור לחנות זולה יהיה נהדר. תודה.

    • 2 תגובות
    • 508 צפיות
  7. Started by a-gold,

    יש לי כרגע 2X256 מגה DDR2 ואני רוצה להוסיף עוד 512 מגה. רציתי לדעת אם המחשב יעבוד טוב עם 4 סטיקים של 256? כי אין לי כל כך אפשרות מבחינה כספית כרגע לקנות 2 של 512. תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 759 צפיות
  8. Started by gshhar,

    שלום לכולם. יש לי NF7 ובארטון 2500 ואני מעוניין לעבור ל-64 ביט. 1 האם אני ארגיש הבדל משמעותי בביצועים? 2 מה ההבדלים חוץ ממגהרץ כמובן בין ה-+3000 לבין ה-+3200 והאם זה שווה את התוספת כסף (ועל כמה מדובר) 3 יש לי 2 סטיקים של זיכרון קורסייר 512MB 3500 433MHZ וטווינמוס 512MB 3200 400MHZ - האם הזיכרונות האלו יהיו טובים לי? ואה,אם אפשר עזרה בבחירה של לוח. תודה לעוזרים.

    • 12 תגובות
    • 637 צפיות
  9. Started by lidor_abo,

    חברה יש לאחי במחשב השני לוח אם מסכן ממש ממש לא טוב עושה הרבה בעיות הוא רוצה לשדרג ללוח אם יותר טוב ב-200-300 שקל שיתמוך ב ddr 2 בכל הטנולוגיות בסכום עם יציאת מידי או יציאת ג'ויסטיק חייב את עזרתכם בתודה lidor_abo

    • 6 תגובות
    • 634 צפיות
  10. Started by davis5,

    אני רוצה לשדרג לוח אם + מעבד + זיכרון ב1500 שח רצויי משהו שעובד טוב אם משחקים וריבוי משימות

    • 4 תגובות
    • 697 צפיות
  11. שלום לכולם! יש לי לוח אם P4T533-C של ASUS והוא משתמש בזכרונות של RDRAM.... כן כן אני יודע..... עכשיו אני משתמש בזכרונות של SAMSUNG 64MG X2 800MHZ אני רוצה להוסיף לזה עוד 256 מגה אבל מה במהירות של 1066MHZ האם זה אפשרי :s05:

    • 0 תגובות
    • 693 צפיות
  12. Started by asilic,

    היי ברשותי זכרון DDR 400 שפועל כרגע במהירות 333. יש לי לוח של ABIT רציתי לדעת איפה משנים את ההגדרות בביוס לשינוי מהירות הזכרון ל400. תודה

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  13. יש לי שני כרטיסי זיכרון של OCZ ושנים של Geil כל אחד 1 ג'יגה. אני רוצה לשנות את התיזמונים שלהם שיהיו זהים כי הבנתי שזה יכול לגרום למסכים כחולים לוח-אם MSI N1996. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Shafan,

    שלום שמי ירון אני מעוניין להתחיל לעבוד עם תוכנות כבדות של תלת מימד. ברשותי מחשב שזקוק לכמה שידרוגים. המפרט של המחשב הוא: AMD Athlon XP 2600 -מעבד לוח-אם- ABIT NF7-SL v2.0 nForce2 Motherboard זכרונות- Kingston 512MB PC3200 CL3 -X2 SATA - 120GB 7200RPM - Western Digital 8Mb Buffer Serial ATA X2-Raid[-הארד דיסקים Lite-On 52x32x52 CDRW Black -צורב מארז- Compucase CI-6A19 + Heroichi 300AR-T + One 120mm Fan המסך- VIEWSONIC VP171 LCD אני חושב לרכוש את אחד משני כרטיסי המסך הבאים: Leadtek NVIDIA Quadro4 900 XGL או PNY Quadro FX 1000. יש לי מספר שאלות: 1. האם ג'יגה זיכרון מספיק או שיש טעם להוסיף עוד שת סטיקים ולשדרג ל-2 ג'יגה זכרון ? 2. האם המעבד חלש מדי ? או שיש אפשרות לאובר…

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  15. שלום לכולם נראה לי שעשיתי טעות עצבנית וקניתי זכרון פנימי שלא תואם ללוח אם שלי אני חייב עזרה שתגידו לי אם הוא מתאים או לא זה הלוח אם שלי : XFX MBN790IUL9 nForce 790i Ultra SLI DDR3 1600Mhz FSB Socket LGA 775 ATX Intel Motherboard" וזה הזכרון פנימי : CORSAIR XMS3 DHX 4GB ( 2 X 2GB ) PC3-12800 1600MHz 240-pin DDR3 CL9 Dual Channel Desktop Memory Kit - TW3X4G1600C9DHX תודה מראש [br]פורסם בתאריך: 23.10.2008 בשעה 08:52:53 רק עכשיו פשוט ראיתי בחוברת של לוח אם :Maximum FSB - 1333MHz Maximum FSB w/ EPP- 2000MHz אני לא יודע מה זה w/ EPP אולי יש לי סיכוי ולא נדפקתי וזה יתאים....

    • 5 תגובות
    • 643 צפיות
  16. Started by R9547655G,

    עד היום הזכרון שלי היה רץ ב 133MHZ והיה אמור לרוץ ב 266. המעבד מגביל אותו... שאלה: איך אני משנה את היחס של הזכרון כלפי המעבד ל 2:1 ?

    • 6 תגובות
    • 596 צפיות
  17. Started by nadster,

    אני רוצה להוסיף זכרון למחשב i5 3550 3.3 מצב נוכחי עם 4 גיגה זכרון של Trabscend DDR3 1333MHZ CL9 המארז שלי SHARKOON T9 לוח אם :-[h=1]Asus P8H61-M LE[/h] רוצה להוסיף 4 גיגה השאלה איזה כדאי להוסיף והאם הוא יכול להיות שונה בגרסה ? אם אפשר בבקשה מי שממליץ להוסיף את המוצר מ TMS חשבתי על אחד מאלו : http://www.tms.co.il/cat/411/sort:0/394:919 מה ממליצים ? תודה

    • 1 תגובה
    • 880 צפיות
  18. Started by idanohh,

    התזמונים המקוריים מה שכתוב על השבב הם 2.5-3-3-6 שזה לא רע. אני יודע שיש אתרים באינטרנט שנותנים מידע עד כמה בערך המקסימום שאפשר להגיע איתם ועם כמה מתח להוסיף . מישהו יכול לעזור פה איך בודקים ומה רושמים ב GOOGLE בדיוק ?

    • 8 תגובות
    • 852 צפיות
  19. Started by GeforceFX,

    אהלן חברים! ברשותי לוח ASUS P9X79PRO כמה מהפינים בסוקט 2011 שבורים ועקומים- כנראה שצריך להחליף את כל הסוקט מכירים מעבדה/טכנאי שיכולה לתקן לי את הבעיה???

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by idan-cohen,

    שלום חברים קיבלתי מחשב חדש השבוע ואני עובד עליו יומיים נטו,המפרט: q6600 Gigabyte GA-965P-DS3 leadtek 8800gts 640mb Kingston ddr2-800 2gb corsair 520 hx עכשיו השאלה שלי היא כזאת אני בינתיים בודק אותו עם כל מיני מבחני ביצועים והתוצאות שקיבלתי הם super pi 21.3 3dmark06 9764 משהו ששמתי לב אליו זה שלדעתי המעבד עובד די במאמץ בלי שום סיבה לדוגמא אם אני גורר את הגלגלת בדפדפן לאורך הדף במהירות המעבד משתמש ב20 אחוז פלוס!! אני חייב תשובות מהר אם איך הניקוד במבחני הביצעוים ויותר חשוב אם במעבד כזה חזק דיפדוף באינטרנט לוקח 20 אחוז ולפעמים מתקרב ל30?? שרק nod32 פועל ברקע מה שנראה לי ממש מוזר הקטע הזה. עוד משהו בcpu-z המהירות המוצגת היא 1600mhz ולא 2400 .מה הבעיה? תודה רבה לעוזרים. …

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות
  21. Started by Refaelo,

    חברה אני חייב עזרה בבחירת לוח אם , אני מתלבט קשות בין 4 לוחות אם המחשב מיועד למשחקים כבדים ועבודה ב-autocad. המפרט של המחשב הוא : מעבד :intel E6600 זכרון :2x1GB G.SKILL 2GBHK (4,4,3,5 כ.מסך: geforce 8800gts הלוחות שאני מתלבט בינהיים : ASUS P5W DH DELUXE ASUS P5B DELUXE ASUS COMMANDO P965 ASUS P5N32-E SLI NVIDIA nForce® 680i SLI אני מתכנן OC אבל לא קיצוני תודה

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. אורח gonzila
    Started by אורח gonzila,

    אני מבקש מהמנהלים של הפורום לא לסגור את הסקר, מבטיח שזו תיהיה הפעם האחרונה שאני ישאל משהו בנושא, זה פשוט נורא דחוף

    • 3 תגובות
    • 875 צפיות
  23. Started by a-gold,

    אני צריך לוח שיהיו לו שתי מקומות ל - PCI-E X16 ושיתמוך גם בזיכרונות DDR וגם ב DDR2 תודה לעוזרים.

    • 11 תגובות
    • 759 צפיות
  24. קניתי מחשב וקיבלתי אותו ביום רביעי, ביום חמישי הוא התקלקל לקחתי אותו ביום שישי לתיקון , מסתבר שהלוח אם(GB 9659-DS3) גרם לקצר בספק, עכשיו, התקשרתי לחנות והם אמרו שהלוח החדש יגיע אליהם אחרי החג יעני שלישי-רביעי, אבל, הם הציעו לי לוח אם אחר, של MSI גם 965P אבל NEO לא NEO 2. שווה לי? *ד"א - למרות המחיר הזול- בחיים אבל בחיים אל תקנו מאייבורי מחשב!!!

    • 10 תגובות
    • 645 צפיות
  25. Started by mosh18,

    יש לי עכשיו שני מעבדים האחד p4 3 ghz שקיבלתי עם המחשב והשני p4 3.06 ghz אז שווה לי להחליף בייניהם? והאם 60 Mhz עושים כזה שינוי?

    • 6 תגובות
    • 505 צפיות

דיונים חדשים בפורומים