מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
חברי הפורום שלום, אני צריך לקנות מחשב זול יחסית (עד 3000 ש"ח), ובמפרט שניתן לי בחנות בה אני קונה את המחשב, הציעו לי את ה P5LD2 של ASUS. הבעיה היא שהלוח הזה דיי יקר (בסביבות ה 800 ש"ח), מה שמגביל את הזיכרון רק ל 512MB (ועוד מס' הגבלות). בכל מקרה, בחנות הזו אי אפשר לקנות לוח של Gigabyte שמתאים למעבדי INTEL, אלא רק ל AMD (בעיות עם הספק), וניתן להשיג רק לוחות של ASUS, DFI, INTEL או ASROCK. רציתי לקבל את המלצותיכם לגבי לוח זול (אך עדיין טוב) של אחת החברות הנ"ל. המחשב ישמש בעיקר לגלישה באינטרנט, וככל הנראה לא יבוצע עליו OC כלשהו. תודה על התגובות.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 768 צפיות
-
-
פשוט הלוח שברשותי עם כרטיס מסך מובנה שדי מגביל אותי תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 546 צפיות
-
-
צריך לוח טוב לOC עד 600 ש"ח תומך בקונרו 6300 בלי כרטיס מובנה תמיכה ב SATA 2 זיכרון בתדר 667 ATX
-
- 2 תגובות
- 522 צפיות
-
-
אני בודק כרגע לוחות למעבד שלי - לא שיש לי כסף אבל לכשיהיה בכל אופן אני רוצה לוח טוב לOC , טוב מאוד! לצערי הASROCK איכז אותי קשות עוד משהו אני רואה שאין לוחות עם תמיכה בDDR!? (שיעשו 2,2 =\) אני סתם קניתי תFX =\ זכרונות כאלה מעולים בOC ולא נהנתי בהם , לא היתה לי האפשרות להנות מהם אם יש אני רוצה גם כרטיס קול איכותי מובנה -כמו של הGA זה שהאתר סיקר אותו לא מזמן.. כמובן שיהיה ביוס עשיר אפשרויות תציעו את כל מה שיש (אם בכלל =\) גם זולים וגם יקרים כמובן תומך PCIE ולא AGP
-
- 4 תגובות
- 549 צפיות
-
-
-
צריך לוח ל OC עד 690 ש"ח 333-350 באס
-
- 5 תגובות
- 717 צפיות
-
-
ה p4p800 se מת ואני צריך מחליף הלוח חייב להיות עם 2 כניסות sata AGP Raid 0/1 כרטיס קול , רשת לוח שנותן ביצועים טובים למשחקים וOC (אדיפות למשחקים) לא חובה Asus אני חושב בכוון הזה http://www.intel.com/products/motherboard/d865perl/index.htm ניראה לי לוח מצויין מה אתם אומרים ? תקציב הוא 600 -700 שקל
-
- 9 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש והקיצר אני צריך שתביאו לי איזה דגם טוב של לוח אם לAMD סוקט 939 עד 900ש"ח רצוי של MSI נ.ב יש דבר כזה זיופים במעבדים של AMD או שזה רק שמועות..? ומה אני צריך לקחת בחשבון שאני קונה את הAMD ATALON 3200 64BIT הוא טוב או שלא?
-
- 11 תגובות
- 886 צפיות
-
-
אמממ בעיקר OC , אם לא נכנס בתקציב משהו טוב לCF אז שיהיה בלי CF .. HD4870 של GIGABYTE E8400 2GBX2 800MHZ KINGSTON אם צריך עוד משהו תגידו תודה
-
- 4 תגובות
- 699 צפיות
-
-
יש המלצות? האם זה נכון שintel815 לא תומך ביותר מ512 מגה של זכרון?
-
- 16 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
צריך לוח אם מותאם למשחקים אם DDR2 ותאימות למעבד D intel pentium מומלץ שיהיו שני חריצי כ.מ. PCI-E 16X
-
- 6 תגובות
- 811 צפיות
-
-
אני צריך לוח לפנטיום 4 ht עדיין לא החלטתי אם פרסקוט או לא... אגב אני יודע שיש הרבה מעבדים של 2.8... יש a,b,c ועוד וכבר התחרפנתי... מה הכי טוב למשחקים/אינטרנט? אוקי אז לשאלה החשובה: אני צריך לוח טוב, מבית טוב, לא צריך רייד ושטויות כאלה, אבל כמובן שיואסבי2 ופיירווייר, כמו כן אני רוצה את הכרטיס קול המובנה הכי טוב שיכול לבוא בתקציב... OC לא הכי מעניין אותי, וזהו בעצם.. מה עוד כבר יכול לבוא עם הלוח? אם יש לוחות עם פיצ'רים מעניינים תכתבו, תכתבו מהו הפיצ'ר ואני ישקול אם זה מתאפשר מבחינת התקציב (שלט, כבלים עגולים וכדומה..) יציאות מקדימה חובה, גם ליואסבי וגם לאודיו. אגב, הלוח יתאכסן כנראה בchencro xpider (gaming pro(
-
- 8 תגובות
- 801 צפיות
-
-
צריך המלצה ללוח מיקרו ATX (ויותר קטן) עם כרטיס קול רשת ומסך מובנים. בלי מעבד, שיהיה סוקט 775 (תומך פנטיום D) כמה שיותר זול עדיף, לא מחפש פיצ'רים מיוחדים, רק שיהיה DDR2 תומך לפחות 800MHZ ושיתמוך SATA.
-
- 1 תגובה
- 919 צפיות
-
-
אני צריך לוח אם עד 400 שקל למעבד 3200 AMD תמליצו לי על משהו עוד משהו ששחכתי לציין שאני צריך לוח עם כרטיס מסך מובנה,זה בשביל חבר נשרף לו הלוח ,היה לו אחד פשוט כזה עם רדאון X 200 עליו משהו כזה...
-
- 5 תגובות
- 631 צפיות
-
-
יש לי מעבד lga775 3.0 ויש לי כרטיס מסך radeon 9800xt אני צריך לח שיתמוך בשניהם ואני לא רוצה לוח שיתמוך רק בagp כי אני ירצה לשדרג בעתיד
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-
-
-
מי שקרא את ההודעות האחרונות שלי בטח יודע שהיו לי בעיות במחשב... לפי כמה בדיקות שעישיתי לבסוף התגלה שנדפק לי הלוח אם בלבד ומכיוון שיש לי מעבד amd athlon 2000 (שהוא סוקט A כמובן) אני מחפש לוח אם לסוקט A. אין לי צורך במשהו מיוחד...אני צריך שהוא פשוט שיעבוד טוב עם המעבד(למרות שלפי מה שאני יודע לא צריך התאמה מיוחדת בין מעבד ללוח אם חוץ מעניין הסוקט)ואם אפשר אז שיתמוך ב-oc ...אני רוצה משהו זול בערך עד 300 שקל ושיהיה ממקום שאתם יודעים שהוא אמין. תודה
-
- 1 תגובה
- 466 צפיות
-
-
שלום לכולם, רוצה לשדרג מחשב משרדי שהלך לו הלוח או המעבד. צריך לוח+מעבד+זיכרון עד 800 ש"ח אין כרטיס מסך אז צריך להיות אונבורד. השימושים הם כמעט אך ורק משרדיים - אופיס ומיילים. אולי לפעמים איזה סרט פה ושם. תודה רבה
-
- 10 תגובות
- 905 צפיות
-
-
היה לי לא מזמן ויכוח בנושא, והוא טען שהפנטיום יותר חזק ב בFPU ושה Athlon הוא טוב רק למשחקים (חחחחח....) עכשיו, אני יודע שזה לא נכון ואני צריך לינק לאיזה כתבה בנושא כדי שאני אוכל להוכיח לו את זה.. תודה מראש
-
לסוקט 754 והמחיר עד 600 (עדיף לוח אם שיש בו 4 חיבורים של זיכרון אם יש כזה?!) שיהיה טוב גם לאובר קלוק ועוד לוח אם שנראה לכם הכי טוב לסוקט הזו וכמובן תביאו קישורים לכל הצעההה אם אפשררר תוודה רבההה
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי. טוב, אני עושה את זה די מאוחר אבל אני מנצל אחריות על לוח האם הנוכחי במערכת לפני שתפוג האחריות. (הבעיה היא בכרטיס הקול) השאלה היא אם יש לי בכלל על מה לנסות לנצל כי אני לא בטוח שהלוח עוד מיוצר. ומדובר בסוקט AM2 (לא פלוס) אז גם אין לי מושג אם עוד יש לוחות אחרים לתת לי במקום שעובדים עם התושבת הזו. בכל אופן הלוח הוא GA-M55S-S3 של Gigabyte. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אהלן קניתי מחשב חדש לפני שבועיים... רציתי לדעת אם אני צריך לעדכן את הלוח ASUS STRIKER EXTREME אני חושב שקראתי איפה שהוא על מישהו שקנה ועדכן... עם מישהו יודע משהו על זה אני ישמח תודה...
-
- 6 תגובות
- 518 צפיות
-
-
יש לי לוח ומחשב פנטיום 3 שאני רוצה לעדכן לו את הביוס כי הוא לא מזהה כוננים חוץ מפלופי..ניסיתי הכל ואמרו לי לנסות לעדכן מישהו יכול לתת לי לינק לקובץ שאני צריך? ד"א אני צריך לשים אותו על דיסקט ולהתקין מהדוס נכון? בקיצור יש שם ביוס של AWARD V.4.51PG BIOS I-2M
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
יש לי לוח ומחשב פנטיום 3 שאני רוצה לעדכן לו את הביוס כי הוא לא מזהה כוננים חוץ מפלופי..ניסיתי הכל ואמרו לי לנסות לעדכן מישהו יכול לתת לי לינק לקובץ שאני צריך? ד"א אני צריך לשים אותו על דיסקט ולהתקין מהדוס נכון? בקיצור יש שם ביוס של AWARD V.4.51PG BIOS I-2M עוזר לכם? זה BX99B והלוח תומך ב 100 מגה הרץ
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-


