עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by manz11,

    האם כל מעבדי פנטיום D הם 64 bit ? תודה.!

    • 1 תגובה
    • 468 צפיות
  2. אני יודע שזאת שאלה על מעבדים שהעלו כבר אבק ממזמן אבל... יש לי את האפשרות לשדרג לאשתי את המחשב שלה פנטיום 4 3000 נורטווד למחשב מותג HP עם מעבד פנטיום D 945 , מהירות 3400 מה"ז כמות זיכרון זהה, וכו'. האם אני ארגיש בקפיצה בביצועים בין שני המעבדים האלה, פשוט אף פעם לא התנסיתי בפנטיום D. אני מדגיש כי ה"שדרוג" לא עולה לי לכן אני יכול לאפשר לעצמי את המעבר, אם זה היה כרוך בעלות לא הייתי משדרג בכלל לפנטיום D אלא למשהו נורמלי יותר.

  3. יש לי תקציב של 3500 שקל למחשב + מסך 19 LCD זאת אומרת שאני חייב להתפשר במעבד ובלוח אם. צריך המלצה למעבד + לוח אם

    • 24 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by דובי770,

    הייי! יש לי אפשרות לקבל ממישהו מחשב או PENTIUM D או PENTIUM 4 3.2 GHZ. איזה יותר חזק? כי שמעתי ש PENTIUM D היה מעבד לא מוצלח ואני רוצה לעשות לו OC, לאיזה מהם יש פוטנציאל גבוה יותר? (אני מתכוין לקנות MUGEN 3 [חיפשתי MUGEN 2 ב AMAZON אבל לא מצאתי] שמיועד למחשב השני בבית (E5200) ) אני יודע שעדיף להשקיע בפלטפורמה מעודכנת אבל בכל זאת. אני כנראה יקנה כרטיס מסך GTS 450 או משהו במחיר דומה שאני יפעיל איתו משחקים על המחשב (של הבית עם E5200) . סורי על השאלה האידיוטית אבל זה רק נובע מבורות. תודה

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by בניה,

    אני מתלבט אם שווה לקחת c2d מהדגמים החלשים, או D או שכבר עדיף AMD?

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. לא להאמין על מה אינטל מבזבזים את הזמן כשיש להם כזה אוצר ביד: http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=770ct479&page=7 וזה כאשר ה M ב OC מתון ל 2.7 וה FX55 ב 2.6 ותסתכלו על הוואטים... http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=770ct479&page=4 ותסתכלו על ה M ב 2.13 בלי OC. קשה, קשה :

    • 112 תגובות
    • 9.4k צפיות
  7. Started by eddie_b,

    מישהו יכול להסביר לי למה מקבילים ביצועי מעבדי האתלון למעבדי הפנטיום? כלומר,האם מעבד אתלון 3200 הוא גם מעבד פנטיום במהירות של 3200? האם מחירי האתלון נמוכים יותר ממחירי הפנטיום? תודה.

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  8. Started by rule_the_pc,

    אני הולך לקנות מחשב חדש בשבוע הקרוב ורציתי לדעת מה יותר טוב בשביל לוח אם BLUE MOANTEN תוצרת אינטל, פנטיום ארבע 2400 או AMD 2.2 ואיזה כרטיס מסך הוא הכי טוב בשוק היום שמשתלם לקנות.וגם האם "MAG" כבר עברו את זמנם ויש מסכים יותר טובים בשוק כמו "YAMA".

    • 5 תגובות
    • 763 צפיות
  9. Started by מר מקלדת,

    האם הלוחות האם שקיימים היום בשוק ל-C2D יתמכו בו או שצריך לוח חדש ויקר? הוא אמור לצאת בינואר לשוק הביתי?

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  10. Started by computer_freak,

    למה במאמר באתר אחד דיברו על ה overclocking ורשמו שמהירות המעבד (תדר העבודה) נקבע ככפולה של מהירות הבסיס? מה הקשר בין מהירות הבסיס למהירות העבודה של המחשב ועוד משהו קטן לדוגמה מעבד 1800 עושה 1800000000 פעולות בשניה? או בפעימה?

    • 13 תגובות
    • 3.4k צפיות
  11. Started by Lior10,

    פעם אחת ולתמיד אני רוצה לקבל תשובה בענין. איזה פלטפורמה עדיפה ולמה? אם יש הבדלים בגלל שימושים שונים, לפרט בענין. תודה.

    • 1 תגובה
    • 565 צפיות
  12. Started by SOLIDUS SNAKE,

    לאחרונה שמתי לב שהתוכנה של ASUS מצביעה על 40 מעלות במעבד ואילו הביוס מצביע על 32~ מעלות למה זה קורה - האם זה גבול הקריאה של התוכנה.

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  13. ב- bios הטמפ' היא סביב ה- 35 ב- אוורסט 70 למי להאמין ?

    • 9 תגובות
    • 593 צפיות
  14. פשוט לראות ולא להאמין במשא ומתן מספר לי בעל החנות שהזכרון עולה לו יותר מ-1800 ש"ח והוא מפסיד עלי אבל מפני שזאת עסקה של מחשב שלם אז זה כדאי לו OCZ Gold 6GB (3 x 2GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 (PC3 12800) Triple Channel Kit Desktop Memory Model OCZ3G1600LV6GK - Retail Timing: 8-8-8-24 בארץ רוצים מעל 1800 ש"ח בארה"ב 700 ש"ח דרך הגב המיסוי בארץ 32% http://www.newegg.com/Product/ProductList.aspx?Submit=ENE&DEPA=0&Order=BESTMATCH&Description=ocz+triple+channel כמובן לא רציתי שהמוכר יפסיד עלי כסף אז אמרתי תודה רבה רבה רבה ושלום

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. שלום לכולם החלטתי שאני מעוניין בלוח אם ASUS MAXIMUS FORMULA זה אני בטוח לגבי מעבד אני מעוניין בהצעתכם בהיתלבטותי בין /6600 או /9450 , אני פתוח להצעות - 1500 ש"ח פחות או יותר כמו כן חשבתי על כרטיס מסך 3870X2 512 פתוח להצעות 1500 ש"ח פחות או יותר זיכרון שיהיה מהיר 2 ג"ב לפחות - 600 ש"ח פחות קירור טוב למה שצריך 200-600 ש"ח מעוניין ב OC ספק כוח טוב - מחיר שלא יהיה בשמיים 500 פלוס מינוס תודה לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  16. Started by iib,

    http://www.amd.com/amdathlon64movietrailer פשוט תעשו save as על הלינק הזה מה אתם אומרים? אני חושב שהפרסומת די מוצלחת.

    • 5 תגובות
    • 828 צפיות
  17. Started by Itzik68,

    לאחר קריאת המדריך המפורט והמעולה יש כמה דברים שאני מנסה להבין עדיין... במידה וקיים סטיק של זיכרון שרשום עליו XMP 2133 אני מסיק מכך שהמהירות שאושרה בידי JEDEC היא מהירות של 2133 אך ברגע שאפעיל בלוח את פרופיל ה- XMP, התזמונים ייבחנו ויכוונו מחדש כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל שלהם. (כך שלמעשה אני עשוי לקבל מהירות שהיא מעל 2133) השאלה הזאת עולה עקב שיחה שלי עם אחד הנציגים בחנות שממנה אני מזמין את המחשב החדש שלי שטוען שהמהירות המוצהרת של 2133 היא המהירות שתתקבל לאחר הפעלת פרופיל ה- XMP ושכל מה שהפרופיל XMP עושה זה להגדיר את התזמונים בצורה אופטימלית עבור התדר המוצהר ואם אקח זיכרון בתדר 2133 שלא תומך ב- XMP יכול מאוד להיות שעל-מנת שהזיכרון ינצל את התדר הזה אני אאלץ להגדיר את התזמונ…

    • 8 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. Started by icebreak,

    http://www.steampowered.com/status/survey.html ידוע ש VALVE אוספת מידע ממשתמי STEAM על המחשב ומרכזת אותו לעמוד אחד. אפשר לבנות מעיין פרופיל של המשתמש הממוצע: חיבור אינטרנט מהיר של לפחות 1MBIT בין 256MB ל 512MB זכרון מעבד במהירות של בין 2 ל 2.3 GHZ כרטיס ATI 9800 (אם כי הרוב המכריע הוא של NVIDIA) מריץ WINDOWS XP SP2 מעבד INTEL כונן DVD דיסק של בין 70 ל 80GB האמת, הכי מעניין פה זה שיש 47% משתמשי AMD ו 52% משתמשי INTEL, לפחות בזירה הזו יש הרבה יותר מודעות ל AMD מאשר בשוק בכלליות.

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  19. Started by bareli,

    כיצד מפרקים מעבד פנטיום 2?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Amir74,

    מישהו יכול להסביר מהם המספרים האלו אומרים CAS x-x-x ?

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by lumi,

    לא יודע אם הייתי צריך לרשום את ההודעה פה.. הרצתי memtest במשך 8 שעות והתוצאות הן: test 4 שגיאה אחת test 6 3000 שגיאות יש לי מידי פעם מסכים כחולים הזכרון נדפק? זה סטיק של 256 מגה תודה

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  22. Started by exercise,

    http://www.dailytech.com/Sun%20Leaks%206core%20Intel%20Xeon%20Nehalem%20Details/article10834.htm Dunnington מעבד עם 6 ליבות מסדרת פנרין ויש כמה שקפי ביצועים של nehalem

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  23. Started by alextomin,

    שלום לכולם!!! הבאתי כאן פרטים חדשים על המעבד AMD Athlon FX-60!!!: קודם כל המעבד יהיה כפול ליבה (!!!). המהירות שלו תהיה 2.6GHZ. 1MB קאש לכל ליבה... :xyxthumbs: מתוך AMDZONE.

  24. Started by RTTW,

    אז ככה קצת פרטים על FX80 שיהיה זמין באזור נובמבר ומעבדי FX90 שיהיו זמינים ברבע הראשון של 2008 יצאו לפי מה שכתוב עכשיו 3 מעבדים: FX-91 ו-FX90 שמה שמשותף להם זה בעצם העובדה שהם יהיו מיועדים לעבודה בתצורה של שני מעבדים כמו שיש עכשיו אם ה-FX7X ... FX91 יהיה בעל מהירות בין 2.2גיגה ל-2.6גיגה בעלת HT3 BUS של 3.6גיגה!!!!!! FX90 יהיה בעל אותם נתונים כמעט רק שבמקום 2.6גיגה המקסימום זה 2.4גיגה והוא יהיה בעל HT3 BUS של 3.2גיגה בלבד עכשיו ה-FX80 זה בעצם אותו מעבד כמו FX90 רק העובדה הקטנה שהוא מיועד לעבודה לבד לא בדואל... כל המעבדים בעלי L2 של 512K ... ו-L3 של 2 מגה משותף... וכל המעבדים בלי סוקט 1207+ וגם AM2+ לפרטים נוספים: http://www.dailytech.com/AMD+Prepares+Phenom+FX+L…

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  25. מחשב ה-NUC העוצמתי ביותר של אינטל מאז ומעולם הוצג בתערוכת CES 2016 מאחורי דלתות סגורות, ונשמע כמו פרוייקט מסקרן מאוד בחודש שעבר הגיע אלינו דיווח מעניין מאוד אודות מכונה בשם Skull Canyon שמכינה לנו אינטל – מחשב NUC עוצמתי במיוחד שיתבסס על שבב שטרם הוכרז עם ליבה גראפית מובנית מדגם ה-Iris Pro 580. העוצמתית ביותר שאינטל כללה אי פעם במעבד. תערוכת CES הגיעה, ולמרות שקיווינו לתצוגה מעט יותר גרנדיוזית – אנחנו יודעים כעת שה-Skull Canyon הוא אמיתי והוא בדרך, עם פרטים קצת יותר מוחשיים אודותיו.לפי אנשי האתר tomshardware שזכו לצפות באב-טיפוס של המחשב (אך לא לתעד אותו), Skull Canyon יתבסס על מעבד נייד מרובע ליבות מדור ה-Skylake וממשפחת ה-H, עם מעטפת תרמית סטנדרטית עבור דגמים …

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות

דיונים חדשים בפורומים