מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
בוקר טוב יש לי מחשב מאייבורי(ונא לא לצחוק): לוח אםhttp://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1564&maincat_no=1&cat2_no=170&cat3_no=2 מעבד אינטל e-4600 ram :2x1024mbgeill וזהוא-הלוח בברירת מחדל כנראה לא מסתדר עם 2.1 מתח של הזכרון וצריך לשנות ל2.1 או אוטומטי ואינני מוצא את האפשרות בביוס בינתיים הפעלתי אתהמחשב עם זכרון אחר שברשותי עם 1.8 ואין שום בעיה תודה ושבת שלום
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
כן כן, לא טעיתי... אני באמת רוצה לשרוף מעבד כדי שיחליפו אותו בעבודה... ;D מדובר במעבד CELERON D331 על לוח אם GIGABYTTE GA- 8S661FXM-775 קרור סטוק השאלה היא איך אפשר לשרוף מעבד כך שלא ניתן יהיה לזהות את מקור הבעיה? תודה מראש על העזרה!!
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
שלום יש לי שתי בעיות בשתי מחשבים 1.המחשב הראשון שאני פותך את המחשב הכל בכחול המערכת ההפעלה הכול וגם לא רואים טוב 2.במחשב השני אני מדליק את המחשב והמחשב נידלק אבל לא רואים שום דבר על המסך דרך אגב הבעיה לא בזכרונות כי זה היה בסדר אני חושב שזה בלוח כי החלפתי 3 מעבדים הלוח של ינטל וגם שאני מדליק את המחשב במקום שתי צפצופים יש 3 המעבדים 1 פנטיום 3 450 ו-2 פנטיום 3 500 בבקשה זה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 1 תגובה
- 709 צפיות
-
-
מעבד 930D לוח msi 975x 4 GB זכרון X1800GTO ספק enermax liberty 500 ביג טייפון מה התזמון שיתן לי את הביצועים הכי טובים מהמחשב??? אם אפשר לקבל הסבר מפורט אני אשמח מאוד
-
- 2 תגובות
- 464 צפיות
-
-
יש לי מחשב נוסף עם זיכרון של 512 מ"ב, שאני רוצה להוסיף לו זיכרון ליותר גדול הלוח הוא אינטל עם 2 תושבות של זיכרון (ללא יכולת DC) וקיים סטיק אחד של זיכרון CL2.5 DDR400 512MB של A-DATA הישגתי סטיק זיכרון של 1GB עם תיזמון DDR400 CL3 של OCZ ולהרכבו בתושבת השניה שבלוח. והשאלה היא! האם לא יווצרו כל מיני התנגשויות בהמשך הזמן עקב אי התאמה של סטיק גדול וקטן - או בתיזמון השונה. והאם יש סדר להרכבה מי הראשון בינהם. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 542 צפיות
-
-
עכשיו התיזמונים הם 7 3 3 2.5 איך לתחיל להוריד אותם? זה משנה איך אני מוריד<? באיזה סדר...
-
- 4 תגובות
- 547 צפיות
-
-
שלום (זה נשמע קצת כמו בעיה מילולית אבל אני באמת צריך עזרה) יש לי כרגע 4 זכרונות שכל אחד מהם הוא של 512 מגה הם פועלים ב 200X2 DUAL CHANEL יענו 400 הרץ עם תזמונים של 2-2-2-6 ו ומתח על 2.9 עכשיו לשאלה : האם יש דרך כלשהיא שאני יכול לגרום להם לעבוד על T1 והאם זה יתן שיפור רציני ? האם להעלות מתח,לשנות תזמונים או משהוא יוכל לגרום לזה שמתי שאני שם אותם על T1 המחשב ידלק ? תודה מראש לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 504 צפיות
-
-
יש לי לוח אם G41MT-D3 GIGABYTE אני רוצה להוסיף דיסק קשיח 1T למחשב חשבתי על Seagate 1TB Barracuda 7200RPM 64MB Sata III http://ksp.co.il/?uin=14740 השאלה עם הלוח אם מקבל SATA 3 והכונן יתאים ללוח אם. ואם הלוח אם מסוגל לעבוד עם דיסק קשיח מסוג SATA 2 או אחד ועם הSATA 3? תודה (אם השאלה יותר מתאימה לפורום כוננים קשיחים אז תעבירו את ההודעה לשם)
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
השאלה ששאלתי: Hello! My name is Segev. I have buy the corsair xms2 twin2x1024-6400c4 g. My motherboard is asus commando. Cpu: Intel core 2 duo e6600 2.4ghz. Now my memory works on 1.95v and cl5(5-5-5-18) at 400mhz. I want its work in cl4 (4-4-4-12) with 2.1v at 800mhz. How did I do this??? התשובה שקיבלתי: Dear Valued Customer, You will need to adjust memory voltage, which is usually in the jumperfree configuration menu, to 2.1 volts. The 4-4-4-12 timings refer to the (CAS-tRCD-tRP-tRAS) latency settings in the BIOS. If you are unable to find these settings I would recommend that you check your motherboard manual, or contact your motherboard manufacturer for mo…
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום. פשוט נשרפו לי לוח ומעבד.... אני מתלבט בין AMD\ INTEL. PCI-E מה עדיל וגם מה הלוח המתאים לכל אחד.. תודה.
-
- 2 תגובות
- 539 צפיות
-
-
הולך לעשות הזמנה ביום ראשון זה המיפרט מעבד - Intel Core i5-750 box כרטיס מסך - Asus ATI Radeon HD5850 1024MB DDR5 PCIe לוח אם - AsusP7P55D כונן קשיח - Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 3.5" 1000GB SATA2 32MB צורב- LG GSA-GH22N X22 SATA DVD זיכרון - G.Skill DDR3 4096MB (2048MBx2) 1333Mhz CL 7-7-7-21 Ripjaws מארז- ללא ספק CoolerMaster CM 690 ספק כוח- Seasonic S12 Energy Plus 550W קירור למעבד Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 מאוורר למארז- Arctic Cooling F12 2 האם הזיכרונות מספיק טובים או שעליי לקחת 1600mhz
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
-
האים יש מהחברות המובילות לוח שהוא גם nv4 וגם סוקט 939 וגם השאירו לו את ה agp8?
-
- 6 תגובות
- 532 צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג את המחשב שלי עכשיו החנות הביאה לי את המפרט הזה האם כדאי לקחת אותו לשדרג וכדומה !!!?? ENERMAX NAXN 450W ספק כח GIGABYTE GA-P85-D3 לוח Intel® Core™ i7-4770 Processor מעבדGlacialTech IGLOO 1100S מאוורר למעבדCrucial Ballistix Sport 4GB 1600-CL9 זיכרון כפול 2 WESTERN DIGITAL 1TB SATA3 דיסק קשיח תודה לעוזרים !!
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
יש לי מעבד core 2 duo זה מה שרשום במערכת ואני רוצה שהיה רשום core 2 quad יש איזה שיטה לשנות את זה זה מאוד חשוב ואמרו לי שיש דרך תודה לכל העוזרים.
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-
-
תקשיבו יש לי שתי סטיקים של 512MB של סטארקס DDR2 ו667, אני צריך להחזיר אותם לחנות ביום ראשון והביאו לי 2 TWINMOS עם אותם המאפיינים עד יום ראשון אני רוצה שיהיה לי לבנתיים 4 סטיקים על המחשב וביום ראשון אני אתן לו את הסטארקס.. שאלתי היא זו: אני פשוט מחבר את הטווינמוס? בלי להגדיר משהו או משהו כזה, פשוט מחבר ומופיע במאפיינים של המחשב שלי 2GB?
-
- 2 תגובות
- 432 צפיות
-
-
שלום!!!!!!!! אחרי מחשבות ארוכות החלטתי ללכת על זכרון מבית g.skill משום ההמלצות שקבלתי עליהם...אך יש לי רק בעיה אחת, אני קונה רק סטיק אחד של 512 ואני יכול לבחור או pc4800 או pc4400 ואני לא יודע איזה מהם לבחור...גם לpc4800 וגם לpc4400 יש סוגים כמו: le,la ועוד... משהו יכול בבקשה להמליץ לי על איזו מהירות לקחת ואיזה סוג ודגם???
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
עזרה דחוף למה זיכרון בעל תיזמון של 2.2.2.5 לא עובד לי בלוח אם ABIT IC7 ? ניסיתי זיכרון כזה של חבר והוא היחידי שלא עובד נהיה לי מסך כחול מישהו אולי יודע למה אני מישתגע מי זה תודההההה רבה רבההההה לעוזריםםםם
-
- 4 תגובות
- 567 צפיות
-
-
Asus P4P800-SE Intel 865PE האם הוא יציב, בעייתי, שווה משהוא?
-
- 3 תגובות
- 500 צפיות
-
-
יש לי לוח ABIT AN7 עם: 2X256mb 400MHZ DDR השאלה שלי היא האם אני יכול להוסיף בסלוט השלישי זכרון נוסף של 256MB אבל המהירות שלו היא לא 400MHZ אלא 266MHZ
-
- 4 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אני לא יודע מה לעשות קניתי עוד זיכרון כי חשבתי שיש במחשב שלי כרטיס זיכרון של 512 רגיל שזה מה שכתוב במפרט מסתבר שהיצרן עשה קומבינה ושם לי 2 זכרונות של 256 כל אחד ואין מקום לעוד זיכרון חייבים להוציא אחד ולשים את ה512 החדש במקומו אני עצבני רצח כי קודם כל נדפקתי רק עם 750 מגה במקום 1024 דבר שני אני לא יודע איזה מהם להוציא כי הווינדוס יפול לי וצריך שוב לפרמט? מה עושים? איזה מהזכרונות להוציא.?אפשר בכלל להוציא אחד של 256? חייב עזרה אני כאן עם המחשב פתוח ולא יודע מה לעשות\ חשבתי שזה כרטיס אחד רגיל של 512 שקיבלתי עם המחשב, אף פעם לא יצא לי לבדוק את זה בעבר ועכשיו מסתבר שדפקו אותי אני מרגיש פראאייר
-
- 14 תגובות
- 918 צפיות
-
-
לא יודע מה קורה, זה היה מאז שהרכבתי ת'מחשב (לפני כמה שבועות) כל פעם שאני מדליק אותו הוא עושה אזעקה ומפסיק עכשיו הגעתי למצב שאני עושה ריסט וזה עושה צפוצף ולא מפסיק ! - צפצוף התרעה על חום יתר \ סל"ד נמוך.. או וולט נמוך אבל הכל בסדר ! עוד משו מוזר זה שבביוס כתוב שהטמפ' של המעבד זה 40 מעלות ! באיידל ! בעוד שבווינדוס בעזרת התוכנה של הלוח אם כתוב 32-34 (אם ה cool'n'quiet מופעל) ואם לא אז 37-39. ואם הדבר הזה מופעל אז זה מצפצפץ עוד יותר, עכשיו כיביתי את זה, וכרגע המחשב לא מצפצפץ.. אני מצטער אם משו לא מובן כי אני לא מבין מה הולך פה בעצמי תודה רבה על כל עזרה :-\ תום. עריכה ועדכון !! : ביטלתי את הפונקציה של ה cool'n'quiet הזה - אין רעשים, ומשחקים עובדים חלק ! (שזה היה מופעל הם קיר…
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה אני שבוע הבא בעזרת ה' קונה מחשב סוף סוף המפרט הוא ככה: Intel Core 2 Duo E6420 2.13GHz 4Mb Box 1190 ¤ 1 G.Skill DDR2 667MHZ DUAL CHANNEL 2048MB 5-5-5-15 510 ¤ 1 COMPUCASE CI-6A21 BLACK/BLUE 400W ART 455 ¤ 1 שאלות כלליות ,איך המעבד? איך הזכרונות? ולשאלה החשובה ביותר אני רוצה לוח אם עם כרטיס מסך מובנה(כדי לחכות קצת עם הקניה של dx10) הלוחות שתכננתי לקנות הם gigabyte 965p - s3 asus p5b abit ab9 האם אתם יכולים להמליץ לי על אחד מהדגמים האלה עם כרטיס מסך מובנה? עדיף מנעה מחשבים כי זה קרוב לבית... http://www.noacomp.co.il תודה רבה לכולם
-
- 3 תגובות
- 496 צפיות
-
-
אוקיי... למרות שזה לא כל כך החומרה שמיועדת לשרת... אני רוצה להתייעץ איתם לגבי העדיפות. השרת המדובר הוא שרת אבטחה שהמטרה העיקרית שלו היא לצלם 6 תמונות במעגל סגור ממצלמות )לגבי חיבורי המצלמות אני עדיין לא יודע( וכמובן גם להקליט בהפרשים של שבוע משמע שבוע מוקלט ולאחר מכן נמחק. ובנוסף להכל הוא פתוח כשרת יתן לי גישה למצלמות דרך האינטרנט... עכשיו השאלה שלי היא כזאת... מה היא העדיפות העיקרית AMD ATHLON 2600 או INTEL P4 2.0\2.8 ובנוסף מה כמות הזיכרון שאתם ממליצים עליה תודה רבה מראש לכולם... נ.ב. אם אתם מכירים תוכנה שמסוגלת לעשות את כל מה שנרשם כאן למעלה... תודה GS
-
- 5 תגובות
- 456 צפיות
-
-
אוקי אני צריך עזרה ממש דחופה בין שתי לוחות אם שאני מתלבט. המחשב שאני קונה אותו הוא בשביל משחקים אז איזה לוח יהיה לי יותר טוב(אל תתיחסו למחיר) בין זה: INTEL TOPSFIELD P43 L1G + FW 1333Mhz לזה: Intel icedale g45 (משהו כזה לא יודע בדיוק איך רושמים תדגם ) זה ממש דחוף וחשוב תודה!(המחיר פה לא חשוב)
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-


