עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. אשמח לקבל הסבר או לינק מתי עדיף סטיק 1 של 2 ג'יגה ומתי ב - 2 סטיקים

    • 2 תגובות
    • 684 צפיות
  2. Started by מר מקלדת,

    :

    • 3 תגובות
    • 582 צפיות
  3. סליחה על הבורות ???

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  4. Started by eran256,

    היי, רציתי לדעת מתי צפוי לצאת דור חדש של מעבדי אינטל? האם הארכיטקטורה תיהיה חדשה? או אותו סוקט(1155)? תיהיה תמיכה בDDR4? אולי quad channel? בקיצור כל מה שידוע או מעריכים על העתיד... ערן.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. ידוע מתי ירדו המחירים של המעבדים כפולי הליבה של AMD ובפרט AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 3800 ?? אני לא יודע אם לחכות שהמחיר קצת ירד ולקנות את המעבד הנ"ל או שאין טעם לחכות וכדאי כבר עכשיו לקנות מעבד AMD 3200 64 SOCKET 939

    • 11 תגובות
    • 808 צפיות
  6. Started by abcdjkh,

    בעתיד הקרוב צפויה ירידת מחירים (והפסקת ייצור) לכמה מעבדים. האם הQ6600 כלול? אם לא מתי לדעתכם תהיה לו ירידת מחיר?

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by assafovadia,

    אני זוכר שאינטל הייתה אמורה להוזיל את המחירים מתישהו בין אמצע ינואר לבין תחילת פברואר. למישהו יש מושג? תודה.

    • 11 תגובות
    • 944 צפיות
  8. Started by dog,

    הצ'יפ שאמור לתמוך בכל הפיצ'רים החדשים שהגיעו עם H וB 370 ואמורים לאפשר OC בדומה לצ'יפ Z. למישהו מידע מבוסס?

    • 0 תגובות
    • 936 צפיות
  9. כאלה שיעלו באזור ה1000 שקל?

    • 3 תגובות
    • 640 צפיות
  10. Started by parker8,

    תודה לעוזרים מראש

    • 2 תגובות
    • 488 צפיות
  11. אתמול יצא מעבדי ה-I3 מסדרת ivy bridge, וכבר מופיעים בחנויות בכ-100 שקל יותר מהדור הקודם. רציתי לדעת אם מישהו יודע מתי יוצאת הסדרה של הפנטיומים (g-2120 לדוגמא). חשבתי שהם יצאו יחד...

    • 2 תגובות
    • 777 צפיות
  12. מתי צריך ליקנות קירור לצ'יפסט איזה כדאי?והאם המפרט שלי דורש?(מפרט בפרופיל) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 460 צפיות
  13. מתי צריכה להיות מורגשת הירידה הבאה במחירים של מעבדי AMD?

    • 2 תגובות
    • 925 צפיות
  14. מישהו יודע איפה אפשר לקנות אותם?

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  15. Started by bogdant,

    :s05: :s05: :s05:תגידו למישהו יש מוסג מתי מגיעה מעבד קונור לארץ ביררתי קצת בחנות (KSP) אמרו לי עוד חודש וחצי ... כי ישראל מדינה מפגרת בכול ... אבל יש בארץ מיפעליים של אינטל אז היצור צריך להתחיל מיד לא .... כי יש לי מספיק כסף לקנות אחד. אני רוצה להספיק להנות עד סוף החופש(אני יודעה שרובכם אנשים מבוגרים ולא מבינים את משמעות שחופש ) אז יש סיכוי שהוא מגיעה לארץ כבר בסוף החודש או שבחנות צודקים??? ??? לכול אלה שאומרים מוות לאינטל - צדקו בעבר אבל החשב AMD הולכים לאכול אותה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שלום, 1. אני מתכוונן לקנות מחשב עוד פחות מחצי שנה ומעניין אותי לדעת אם המעבדים האלו (לדוגמא ci5 640) יגיעו כבר... 2. חשבתי אלוי לקנות מחשב מבוסס amd, אבל אני לא ממש מבין מה הולך שם, אז אני מאוד ישמח אם מישהו יוכל להראות לי השוואה בין core i5 לבין המעבדים המקבילית מבית AMD...

    • 4 תגובות
    • 746 צפיות
  17. הסימון של הקבוצה החדשה הוא באות E לדוגמא GA-[glow=red,2,300]E[/glow]P35-DS3P (rev. 2.1)l ראו: http://www.giga-byte.com/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2742

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  18. לגבי הכתבה הזאת: http://hwzone.co.il/news/1217531227/49967/ מתי תהייה מורגשת הורדת המחירים? (לא כתוב בכתבה מתי זה ייקרה).

    • 40 תגובות
    • 3.2k צפיות
  19. בבקשה זה דחוף...

    • 6 תגובות
    • 944 צפיות
  20. מתיי AMD תוציא גרסא של מעבדים 2 ליבות עם דרך כמו של אינטל CORE 2?

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. חיכיתי כבר מלא זמן לתושבת 2011, או Ivy Bridge (כבר מצפה לסדרות הללו משהו כמו 5 חודשים +- ועדיין לא הבנתי מי יותר חזקה) כי לא היה לחוץ לי להחליף מחשב. היום כבר קצת יותר לחוץ אזז ... מישהו יודע מתיי הם צפויים לצאת ? ואיזו סדרה תהיה חזקה יותר ? (S2011 או Ivy Bridge) נ"ב, אני כנראה מתכנן להשקיע משהו כמו 8,000 ש"ח.

  22. 1)יש לי זיכרונות מעולים שעושים 660MHZ בתיזמונים של 2.5-3-3ומעבד וניס E3 עד כמה אני אוכל להגיע עם הלוח במצב סינכרוני (1:1 ) על T1 ?! 2)איזה ביוס של הלוח הכי מומלץ לTCCD ? 3) ברצוני להליף את הקירור לצ'יפסט אבל אני יודע שכרטיסהמסך יגביל אותי מהבחינה הזאת אז קראתי פה שעמרי אמר שאפשר לעבוד עם החריץ התחתון על X8 , איך אני עושה את זה ? אני יודע שצריך להתעסק בג'מפרים אבל הביטו רגע בתמונה כפי שאנחנו רואים יש 6 קבוצות של ג'מפרים האם אני צריך להעביר רק חלק מהם ל SLI או את כולם ל SLI (אני מדבר על לעשות שהחריץ התחתון יעבוד על X8

    • 4 תגובות
    • 912 צפיות
  23. 256MB Samsung DDR PC3200/400 - Samsung Original מזיגזג: https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=22_79&products_id=843 יש לי כרגע זיכרון 256MB 266mhz. האם כרטיס זה מתאים לכרטיס שיש ברשותי כרגע? יש המלצות? תודה.

    • 3 תגובות
    • 494 צפיות
  24. שלום לכולם, קודם כל, שיהיה לי בהצלחה אני חדש כאן טוב אז ככה, יש ברשותי כרגע מעבד Intel Core i5 2500, לוח אם H67M-D2. לאחר 5 שנים איתם, החלטתי להשתדרג ולרכוש מעבד ולוח אם חזקים יותר.. אני הולך על Intel Core i7 6700, ולוח Asus H170-PRO ורציתי לדעת מה דעתכם על השדרוג.. שניהם עולים לי בערך כ- 2,000 ש"ח.. שווה את המחיר? ד"א, מה אתם אומרים על StartPC? ראיתי שהמחירים אצלם די נמוכים משאר החנויות.. תודה רבה על העזרה ושיהיה שבוע טוב לכולם!

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by Warhead,

    קודם כל, אני לא בטוח שזה הפורום הנכון... טוב בכל מקרה יש לי את המחשב הבא בבית Pentium 3 800 asus motherbpard mashu 256 sdram gf 4 mx400 ואני מתכוון לשדרג את החלקים (המחשב לא יהיה מיועד למשחקים אלא לעבודות ואינטרנט ושיעבוד מהר בעיקר) עכשיו יש לי בסביבות 2000-2200 שקל להשקיע בעניין (רצוי פחות) ואני רוצה גם לכלול בפנים הרכבה של המחשב. בכל מקרה יש לי כמה שאלות נוספות הבנתי שעדיף amd מכמה אנשים, אבל האם זה אומר שאני צריך להחליף גם ספק/מארז/דיסק קשיח? יש לי דיסק קשיח יחסית ישן של 40 ג'יגה, כדאי להחליף גם אותו? (אין צורך ביותר מקום, פשוט שאלה לגבי מהירות) זהו בעיקרון. תודה רבה על העזרה.

    • 9 תגובות
    • 567 צפיות

דיונים חדשים בפורומים