עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. אני מתכוון ל-Q9100 וה-Q9450 אמורים בתחילת אפריל לא ? וכמה הם אמורים לעלות בארץ...[br]פורסם בתאריך: 25.03.2008 בשעה 22:32:53 הקפצה

    • 5 תגובות
    • 932 צפיות
  2. אני ראיתי שבעולם כבר התחילו למכור את 13400 ו 13500, מתי ניתן יהיה לרכוש אותם בארץ?

  3. Started by badtoyboy,

    אני שואל את השאלה כדי לדעת אם כדאי לי לקנות עכשיו מחשב....כי נאי לא רוצה יום אחרי שקניצתי לראות שיצאו לוחות חדשים זכרנות חדשים ואז אני אצטרך להחליף מחשב שוב... אז כדאי לחכות או לא?

    • 2 תגובות
    • 524 צפיות
  4. Started by Born2Kill,

    השאלה בכותרת.

    • 3 תגובות
    • 546 צפיות
  5. Started by 221122,

    שאלתי היא מתי יצא CPU של AMD עם פקודות SSE4 +SSE5 ? אלה פקודות שאמורות לשפר מאוד את הצפייה בסרטים וגם את HD עד כמה שהבנתי אמור לצאת המעבד ב-מרץ 2008 עם 4 ליבות ? לשוק הפרטי

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Ibrow-Now,

    מתי יצא PCI-X לקהל הרחב?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. בבקשה תענו לי

    • 9 תגובות
    • 897 צפיות
  8. Started by Demon-Slayer,

    אני מאוד מעוניין לדעת מתי יצא המעבד הנ"ל וכמה הוא יעלה... (עברתי על מספר דיונים פה, ולא ראיתי שאלה דומה..)

    • 7 תגובות
    • 723 צפיות
  9. Started by Palsar,

    מתי הוא יוצא ? ובכמה הוא אמור להיות מתומחר בארה"ב?

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  10. מתי יצא המעבד החדש של AMD (קלוהאמר) והאם כדאי לי לחכות לתאריך יציאה שלו או לקנות כבר עכשיו מעבד חזק כמו 2400

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  11. באמת כולם מדברים ואני לא מבין... סבירו לי

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  12. היי חברים, לפני שבוע וקצת בניתי מפרט שכלל את המעבד i7-7700k ,לאחר שראיתי שהמעבדים החדשים יצאו ישר התקשרתי לחנות במטרה לשנות את המעבד והלוח אם לדור החדש שיצא. אני קונה דרך קיי אס פי וכשדיברתי איתם היום אחר הצהריים הם הבהירו לי שכנראה יקח למעבדים וללוחות שבועות או אולי חודשים להגיע...זה נכון? למרות שגם הבהירו לי שפתאום המעבדים והלוחות יכולים להגיע גם בשבוע הקרוב אבל סבירות נמוכה מאוד. השאלה אם לחכות להם או כי כבר שילמתי את הכסף או להזמין מחברה אחרת שיש לה את הרכיבים? תודה רבה לעונים אני באמת קצת אבוד במקרה הזה

  13. המעבדים אקסטרים היו אמורים לצאת ביולי 2013 האם לאור דחיית המעבדים Haswell למה אין גם שום מידע למעבדי אקסטרים ? האם יש מקום בארץ לראות מעבדי שרתים של אינטל אקסטרים בפעולה ?

    • 6 תגובות
    • 967 צפיות
  14. Started by Albetron,

    יש מידע רשמי על זה?

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  15. רלבנטי להחלטה האם לקנות מחשב חדש עכשיו או מאוחר יותר. באמת שלא דחוף מתי הקנייה

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  16. יש מצב לירידת מחירים ביזכרונות האלו בכלל? או שזה המחיר הכי זול שיש היום? יש מצב שהמחירים שלהם יעלו כי הזיכרונות נהיים יותר נדירים? אני רוצה DDR2 667MHZ 2X 1GB KINGSTON CL5

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Holy,

    נמאס לחכות

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  18. Started by gggilad13,

    מתי צריך לצאת NFORCE 4? ???

    • 7 תגובות
    • 589 צפיות
  19. Started by the-f-master,

    כרגע כל לוחות האם שתומכים במעבדי ה-45NM החדשים ובזכרונות DDR3 תומכים בקרוס פייר או רק בכרטיס מסך אחד...מתי כבר נוידיה תוציא צ'יפ סט שתומך בSLI DDR3 ו-45NM?היא מפסידה המון לקוחות ובמיוחד עכשיו כשגילינו את הטימטום של AMD ATI אני ממש לא רוצה לקנות כ"מ שלהם ובמיוחד לא קרוס פייר אז אם נוידיה הייתה מוציאה לוח אם כזה היה לו הרבה ביקוש,לא?למה לדעתכם היא מתעכבת יחסית לאינטל שהוציאה צ'יפ סט כזה לפני כ"כ הרבה זמן...

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות
  20. לפני שבוע בערך היתה כתבה שמחירי מעבדי ה- AMD64 ירדו במחיר. אני לא ראיתי שום ירידה בשוק חנות. מתי זה אמור להכנס לפועל הירידה הזאת !?!?

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. שאלה בכותרת.

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. שלום לכולם אני רוצה לקנות מחשב חדש בקרוב אני יודע שלאינטל אמורים להגיע מעבדים חדשים לשוק (45nm או משהו) ונראה לי עדיף לחכות להם מאשר לקנות היום השאלה אם יודעים מתי הם אמורים להגיע לארץ? תודה

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. מקווה שזה מתאים לפורום הזה אחרת השמח אם יעבור לפורום כללי או מה שלא יהיה.. בכל מקרה כאחד שכבר לא יכול להפעיל משחק בצורה נורמלית כבר כמה חודשים טובים ואני מחכה ומחכה שכבר יכנס לשוק כמו שצריך הI7 או I5 וDDR3 ואני ממשיך לחכות וממשיך לחכות ושום דבר לא באמת קורה. אני לא רוצה לקנות כרגע מחשב חדש עם מעבד פנטיום כפול ליבה או מרובע ליבה ולגלות עוד חודשיים שאפשרויות השדרוג נגמרות. מה אתם ממליצים לעשות בתקופה הזאת? ( שמשום מה היא נורא נורא ארוכה כבר).

    • 11 תגובות
    • 862 צפיות
  24. מתי יגיעו לחנויות לוחות האם הראשונים מבוססי צ'יפסט P35?

    • 2 תגובות
    • 482 צפיות
  25. וגם מתי יוצא? והאם כל הלוחות תומכי קונרו תומכים גם בחדי ליבה פרסקוט? האם המרובעי ליבה יתמכו בלוחת קונרו שעומדים לצאת?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים