מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אפוקס הודיעו לפני שבוע-שבועיים בערך שהם מייצרים את הלוח אם החדש Epox 8RDA3+... למישהו יש מושג מתי הוא יהיה זמין?
-
- 13 תגובות
- 885 צפיות
-
-
-
http://www.ifixit.com/Guide/images/air_logic_top.jpg http://www.ifixit.com/Guide/images/air_logic_bottom.jpg זה הלוח אם של ה macbook air החדש... אורכו המלא כאורך עפרון וכמובן דק מאוד ומכיל 2 גיגה זיכרון DDR2, מעבד Intel Core 2 Duo, וגם כרטיס מסך וציפסט כמובן.
-
- 0 תגובות
- 501 צפיות
-
-
-
חברים שלום :: אני חושב לשדרג את המחשב שלי , מתוך כל מיני מאמרים שיש באתר אני מבין שיש איזה כוונה להוציא לוחות חדשים ומעבדים בתצורה חדשה מסוג AM2 אשמח לקבל מידע על התחזית לכניסה לדור הבא ועל מומלצים בברכה :s05:
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
נכון להיום רק 3GHZ ו3.06 מגיעים עם HT. לא אמורים לצאת מתישהו 2.4 עם HT?
-
- 10 תגובות
- 856 צפיות
-
-
-
למרות שאמרתם רבעון רביעי האם יש תאריך השקה ברור ?
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
-
-
היי באתר של NVIDIA לא מצאתי תאריך וגם לא באתרים של ASUS,GIGABYTE וABIT אז מתי לעזאזל הוא יוצא?
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
מתי יוצא ה E6320 ??? מה ההבדל בינו לבין E6300??? האם ההבדל בין 2 ל- 4 MB זה קריטי ? כמה הוא יעלה ?
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
יש למישהו מושג מתי לוחות ה-Crossfire יוצאים? שמעתי שבאמצע ספטמבר, אבל עכשיו זה אמצע ספטמבר. אגב אם אני קונה לוח תומך Crossfire אני אצטרך לקנות כרטיסי מסך של ATi נכון? כרגע אני מתכנן על לוח תומך SLi אבל ה-Crossfire נשמע מעניין.
-
- 6 תגובות
- 655 צפיות
-
-
מתי שתי המעבדים האלה יוצאים..? (והאם שווה לחכות להם או לקנות את הQ6600..?) או שהם הרבה יותר חזקים ממנו..?
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
שמעתי בזמן האחרון כמה דברים על QDR, Quad Data Rate. אבל אני מעוניין לדעת מתי בדיוק הוא יוצא לשוק, DDR-II קרב, וכבר התחילו לעבוד על DDR-III, אז מתי ייצא QDR ?
-
- 29 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
אם יש לכם קישור לאתר שמראה תמנות וביצועים זה יעזור נורא תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
-
היי, אני קונה מחשב חדש ורציתי לדעת אם זה ראלי לחכות לקונרו..?
-
- 3 תגובות
- 705 צפיות
-
-
-
אמור לצאת בכלל ? או שכבר יצא ?
-
- 4 תגובות
- 631 צפיות
-
-
-
-
הבנתי ששניהם עתידים לצאת ב2016, למישהו יש מושג מה התאריכים המדוייקים? ומה הסיכוי שהCannonlake ידחה ל2017? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
שלום.. מישהו יודע מתי בערך יוצאים המעבדים החדשים של AMD עם סוקט M2?? והאם שווה לחכות להם?? או ללכת עכשיו על מה שיש...
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום!!! רציתי לדעת, מתי מתוכננת לצאת ליבה חדשה למעבדי amd? בזמן הקרוב? אמור לצאת מעבד חדש בזמן הקרוב? אם כן, באיזה סוקט?939 או הבא בטור? מתי יוצא הסוקט הבא של amd?
-
- 5 תגובות
- 804 צפיות
-


