עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. אפוקס הודיעו לפני שבוע-שבועיים בערך שהם מייצרים את הלוח אם החדש Epox 8RDA3+... למישהו יש מושג מתי הוא יהיה זמין?

    • 13 תגובות
    • 885 צפיות
  2. Started by eXtReMeHaLo,

    השאלה למעלה...

    • 3 תגובות
    • 537 צפיות
  3. http://www.ifixit.com/Guide/images/air_logic_top.jpg http://www.ifixit.com/Guide/images/air_logic_bottom.jpg זה הלוח אם של ה macbook air החדש... אורכו המלא כאורך עפרון וכמובן דק מאוד ומכיל 2 גיגה זיכרון DDR2, מעבד Intel Core 2 Duo, וגם כרטיס מסך וציפסט כמובן.

    • 0 תגובות
    • 501 צפיות
  4. מתי נהיה צפויים להוזלה הבאה?

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  5. חברים שלום :: אני חושב לשדרג את המחשב שלי , מתוך כל מיני מאמרים שיש באתר אני מבין שיש איזה כוונה להוציא לוחות חדשים ומעבדים בתצורה חדשה מסוג AM2 אשמח לקבל מידע על התחזית לכניסה לדור הבא ועל מומלצים בברכה :s05:

    • 2 תגובות
    • 491 צפיות
  6. נכון להיום רק 3GHZ ו3.06 מגיעים עם HT. לא אמורים לצאת מתישהו 2.4 עם HT?

    • 10 תגובות
    • 856 צפיות
  7. Started by A-10,

    האם זה מחר ?

  8. Started by rtyrty22,

    למרות שאמרתם רבעון רביעי האם יש תאריך השקה ברור ?

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  9. Started by hag911,

    מתי יוצא core 2 quad e9450 תודה...

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  10. Started by galh_5,

    וה-ddr3 יהיה ללוח אם נכון?

    • 5 תגובות
    • 725 צפיות
  11. Started by ThePinkPanther,

    היי באתר של NVIDIA לא מצאתי תאריך וגם לא באתרים של ASUS,GIGABYTE וABIT אז מתי לעזאזל הוא יוצא?

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  12. Started by gnagar,

    מתי יוצא ה E6320 ??? מה ההבדל בינו לבין E6300??? האם ההבדל בין 2 ל- 4 MB זה קריטי ? כמה הוא יעלה ?

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  13. Started by Xane,

    יש למישהו מושג מתי לוחות ה-Crossfire יוצאים? שמעתי שבאמצע ספטמבר, אבל עכשיו זה אמצע ספטמבר. אגב אם אני קונה לוח תומך Crossfire אני אצטרך לקנות כרטיסי מסך של ATi נכון? כרגע אני מתכנן על לוח תומך SLi אבל ה-Crossfire נשמע מעניין.

    • 6 תגובות
    • 655 צפיות
  14. Started by carock,

    מתי שתי המעבדים האלה יוצאים..? (והאם שווה לחכות להם או לקנות את הQ6600..?) או שהם הרבה יותר חזקים ממנו..?

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  15. Started by Athlon-WINGS,

    שמעתי בזמן האחרון כמה דברים על QDR, Quad Data Rate. אבל אני מעוניין לדעת מתי בדיוק הוא יוצא לשוק, DDR-II קרב, וכבר התחילו לעבוד על DDR-III, אז מתי ייצא QDR ?

    • 29 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. Started by lirancoh85,

    אם יש לכם קישור לאתר שמראה תמנות וביצועים זה יעזור נורא תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 769 צפיות
  17. שאלה בנושא

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  18. היי, אני קונה מחשב חדש ורציתי לדעת אם זה ראלי לחכות לקונרו..?

    • 3 תגובות
    • 705 צפיות
  19. Started by AsD[eyal],

    ??

    • 10 תגובות
    • 829 צפיות
  20. אמור לצאת בכלל ? או שכבר יצא ?

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  21. מתי זה יוצא?

    • 0 תגובות
    • 504 צפיות
  22. Started by OuTsIDe,

    מתי הם יוצאים ועל אזיה סוקט הם יהיו?

    • 8 תגובות
    • 633 צפיות
  23. Started by Black_Citadel,

    הבנתי ששניהם עתידים לצאת ב2016, למישהו יש מושג מה התאריכים המדוייקים? ומה הסיכוי שהCannonlake ידחה ל2017? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  24. Started by DakloN,

    שלום.. מישהו יודע מתי בערך יוצאים המעבדים החדשים של AMD עם סוקט M2?? והאם שווה לחכות להם?? או ללכת עכשיו על מה שיש...

  25. Started by slater,

    שלום!!! רציתי לדעת, מתי מתוכננת לצאת ליבה חדשה למעבדי amd? בזמן הקרוב? אמור לצאת מעבד חדש בזמן הקרוב? אם כן, באיזה סוקט?939 או הבא בטור? מתי יוצא הסוקט הבא של amd?

    • 5 תגובות
    • 804 צפיות

דיונים חדשים בפורומים