מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אהלן אני רוצה לקנות מעבד חדש, אבל אני כמעט בטוח שהלוח אם שלי לא תואם את המעבדים החדישים יותר המפרט שלי כרגע AMD Athlon 64 X2 5200+ 3GB DD2 800 MHZ 9800GT 512DDR2 והלוח אם- MSI K9N Neo-F V3 Socket (MS-7369) לינק - http://www.directron.com/k9nneofv3.html שני שאלות: האם הלוח האם תואם את מעבדי אינטל, ואם כן איזה מעבדים? האם אני יכול לקנות בלב שקט את הAMD Phenom Quad-core 9550
-
- 6 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות את המעבד להלן: http://www.pandas.co.il/product_info.php?advertisor=zap&products_id=25545 אבל בזאפ מופיע מהירות שונה של המעבד מאשר שמופיע באתר והם נותנים אותו קישור, אפשר הסבר? http://zap.co.il/compModels.aspx?modelid=454855 ואני רוצה לדעת אם בכלל המעבד יעבוד על הלוח M שלי הנה פרטים: (תלחצו על התמונה, יפתח חלון חדש תעשו שמירה בשם לתמונה ואז תוכלו לראות את כל הפרטים בבירור) תודה! (אני מתכנן גם לקנות HD4770, 2GB RAM, SeaSonic 500W)
-
- 8 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלום לכולם, מקווה שזהו הפורום הנכון. אני מעוניין להשתדרג במחשב חדש לאחר 3 שנים. השיקול המרכזי שלי הוא מעבד חזק שישמש לפיתוח תוכנה ועבודה עם תוכנות כבדות יחסית (כולן במקביל). השאלה: האם לקנות משהו עכשיו (השבוע) או לחכות לסוף השנה שיצאו המעבדים החדשים של AMD (מרובע ליבות) ואינטל החזקים בצורה משמעותית מאלו היום? מבחינת נחיצות העניין ניתן לחכות מעט אם זה יהיה כדאי מבחינת כח העיבוד. מה דעתכם?
-
- 13 תגובות
- 803 צפיות
-
-
חורג ב 100 שח עם יש צורך תודה רבה לעוזרים יש לי ספק חדש HEC 550W
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
אני צריך שמשחקים יעבדו בצורה חלקה ברזולוציה בינונית. האם אני צריך להרחיב את הזיכרון מ2 גיגה? #סתם שאלה, ככל שמספר המעבד יותר גבוה, הוא יותר טוב בצורה פשוטה או שהמצב יותר מורכב?
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
עכשיו השאלה היא האם יש הצדקה להמתין לI5 או שלקחת כבר I7 עכשיו?
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
העניין הוא שכרגע המחשב שלי בלי מעבד,מה שאומר שאני צריך מעבד, המעבד שהיה לי הוא מה שמופיע במפרט. העניין הוא שאני רוצה להיות יציב על לפחות 4.7GHZ, עם הזכרונות שלי ועם הלוח שלי ממש לא תיהיה לי בעיה. בנוגע לקירור של המעבד ברשותי Tuniq שעבר מספר מודים ובתוכו גם מאוורר של 110CFM ,אני גם נמצא במצב טוב שכן המחשב שלי מאוד מאוורר עם עוד 4 מאווררים של 110CFM ועוד 2 של 80CFM. עם הE7200 שהייתי על 9X440 ומתח של 1.55 קבילתי טמפ' מקסימלית של 62, לא אמורה להיות בעיה להיות מעבד במקסימום גם על 65. עכשיו העניין הוא כזה שאני רוצה להגיע לתדר המקסימלי עם כמה שפחות מעלות וסיכויים לOC יותר גבוה, האם יש סיכוי שE8400 יתן לי מעלות יותר נמוכות מE8600? או שהE8500 יתן לי מעלות נמוכות? או שהסיכוי לכך ממ…
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין להחליף את המעבד במחשב, וכיוון שלוח האם הנוכחי בעל סוקט ארכאי אצטרך להחליף גם את לוח האם והזכרונות. כיוון שיש הרבה אפשרויות ואני לא עוקב אחרי כל החידושים אשמח אם אתם תוכלו לעזור לי. התקציב הוא סביבות ה1000 ש"ח, עם חריגות של 100-200 ש"ח. כרטיס המסך במחשב הוא Radeon 4670. כמו כן, ישנה אפשרות שאקבל ממישהו מעבד Intel Core 2 Duo E6300 ואז אצטרך רק לקנות לוח אם וזכרונות. מה עדיף? האם בתקציב למעלה אוכל לקנות מעבד שניתן להבחין שהוא יותר טוב מאשר מעבד זה? עופר
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי 512 MB בדואל של 256 והם DDR400 יש לי עוד סלוט אחד ויש לי 300 שקל, עשיתי 1+1 וחשבי לקנות זיכרון. האם זה ישנה לי? ושמעתי על כל הCL האלו.. אך אני אמור לדעת מה ליקנות? ואני פעם ב..עושה OC ..
-
- 14 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אוקיי.. אני מעויין לשדרג את המערכת שלי שיהיה בה 2 ג'יגה זיכרון. בתמונה הבאה אתם תראו את מה שיש לי: http://img301.imageshack.us/img301/6205/untitledfw8.jpg שני הכרטיסים שיש לי דומים ואני רוצה לקנות עוד שניים כאלו. אני יכול לקבל בבקשה מאיזשהו אתר לקנות? תודה. את הכרטיס הקודם שלי קניתי בנעה מחשבים אז זה יהיה נוח יותר אם אני אקבל את הכרטיסים משם שוב. עריכה: האם הכרטיס הזה שמצאתי שם מתאים ומשתלם?: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=645 אם לא משתלם אז בבקשה תמצאו לי משהו אחר.
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-
-
רצוי 450 MHZ, אבל אחרים יתקבלו בברכה גם כן
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם.! אני מעוניין לקנות זכרונות נוספים למחשב. ברשותי כרגע 2GB DDRII 800MHZ שלKINGSTONE אשר מורכב על לוח DG41TY שישלו שני כניסות והוא יכול לתמוך עד 8GB. בימים האחרונים עברתי ל-WIN7 32BIT בעיקרון אני רוצה להשאר עם ה- 32 ולא מעוניין לעבור ל- 64BIT. עכשיו האם כדאי לקנות עוד זכרון נוסף תואם למה שישלי?(לא נראה לי שישלי משהו כ''כ טוב) או לקנות שניים חדשים אותו דבר? התקציב הוא עד 400-500ש''ח.
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש זכרונות למחשב שלי (ראו "מפרט מחשב"). אני עדיין לא מבין מה בדיוק ההבדל בין זכרון רגיל, נאמר של קינגסטון, 512 400 MHZ שעולה 500 ש"ח, לבין אלו היקרים שעולים הרבה יותר. אני לא עושה שום OC, והסיבה שאני רוצה להחליף זכרונות היא בזמן שאני מפעיל תוכנות P2P, המחשב לא סוחב. יש לי 512 כרגע בדואל. בלי התוכנות הכל עובד יפה. מה אתם ממליצים? לקנות 1024 רגילים של קינגסטון 400MHZ - (3200 http://www.pch.co.il/docs/pd1961624325.htm או שללכת על זכרון יקר ומשובח 256X2 שעולה הרבה יותר? נגיד של muskin: http://www.pch.co.il/docs/pd-1790398697.htm תודה מראש על העזרה...
-
- 3 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום רב ! בידי חלקי חדשים אשר רכשתי, וכרגע אני מעוניין לרכוש לוח אם ולהפעיל את המחשב, אך בעייתי היא שבמשך מעל ל-4 חודשים אינני מצאתי לוח אם, אשר מתאים לכל חלקי המחשב שלי, ואני הולך ומתייאש מעת לעת. בבקשה עזרו לי ! למעשה, יש לי מעבד Intel Core 2 Quad Q9550. כמו כן, זכרונות OCZ DDR3 4GB 1600MHZ CL7. בנוסף, יש לי כרטיס מסך Gigabyte Geforce 9800 GX2. בנוגע לספק כוח, יש לי פצצה - Thermaltake Thoughpower 1500W. וגם, כרטיס קול - Creative Sound Blaster X-FI Elite Pro 7.1. לגבי הדיסק קשיח, מדובר ב - Seagate 1TB 7200RPM 32MB. לגבי הלוח שאין לי - דרישותי אליו הן: 1) תמיכה ב-SLI, משום שברצוני בעתיד הקרוב הוא לשים לפחות שני כרטיסי מסך, ובעתיד הקצת יותר רחוק - שלוש כ.מסך, כלומר, אולי …
-
- 1 תגובה
- 540 צפיות
-
-
שלום וברכה. אני מעוניין לרכוש לוח אם (הקודם הלך) עד סכום של 350 ש"ח. יש לי מעבד E6750 של אינטל. צריך להיות בלוח: כרטיס מסך מובנה טוב, עדיף 4500HD של אינטל. כרטיס קול מובנה כמובן עם 5.1 ומעלה. חיבורי SATA2. יציאות של הכרטיס מסך: חייב DVI עדיף אם יהיה HDMI גם אבל לא במקום ה DVI. זיכרון DDR2 שמתאים ל 800Mhz (זה מה שיש לי כרגע ואני לא מעוניין להשקיע יותר). יכול להיות גם לוח קומבו אך צריך שני סלוטים ל DDR2. הלוח צריך להיות אמין וטוב. לא צריך את כל שאר הדברים כמו SLI וכו'. מכיוון שקשה למצוא דבר כזה, אם יש בזול יותר לוח שמתאים להכל רק שהוא עם DDR3 אז אני אקנה סלוט זיכרון DDR3 ב 120 ש"ח. עדיף שלא. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חשוב לי לדעת איזה מחשב יתאים לבן שלי בתקציב של 6,000 ש"ח. איזה מעבד לקחת?, amd או אינטל? איזה מארז בצבע לבן יתאים לכל מה שאני מבקש? איזה כרטיס מסך לבחור?, עם איזה זיכרון פנימי לקחת לכרטיס המסך? זיכרון ram, אני רוצה 32, זה מספיק? זיכרון קשיח 1 או 2 tb? מערכת הפעלה ווינדוס, 11 הום? הרכיבים שאתם מציינים, ציינו גם את שם החברה בבקשה. האם זה מחשב שקיים בשוק, או שאני חייב ללכת להרכבה? יש בכוונתי לרדת לאילת ולרכוש מאחת החברות ככון: אייבורי, באג, קי אס פי, מה באמת מומלץ משלושתם? אנא התייחסותכם, מודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 442 צפיות
-
-
שלום רב! אני מעוניין לקנות מחשב חדש ללא ציוד הקפי (ללא מסך מקלדת עכבר ורמקולים ומדפסת) והמחיר הוא עד 2600 שקל המחשב מיועד אך ורק לעבודה משרדית=גלישה באינטרנט, צפייה בסרטים כתיבת עבודות אני מתכוון לרכיבים שעברו ביקורות באתרים של חומרה כמו טומס וכל מיני אתרים כאלו? השאלות שלי הם: מעבד: איזה מעבד עדיף אינטל או AMD ?(ביחס לדרישות שלי) אני מתכוון למעבד שעבר ביקורות באתרים של חומרה כמו טומס וכל מיני אתרים כאלו? איזה מעבד הכי טוב והכי משתלם מבחינת ביקורות ביחס למחיר וביחס לדרישות שלי? איזה מעבד הכי משתלם ונותן תוצאות ביחס למחיר ולדרישות שלי?, ואם אפשר לציין דגם של אותו מעבד, נגיד אם i3 אז לציין כמה מהירות ואת הסוג והכל.... i3/i5? לוח אם: אני מתכוון ללוח אם שעבר ביקורות באתרים של…
-
- 3 תגובות
- 741 צפיות
-
-
התקציב לא יעלה על 600 שקל.... אני מאוד ממודה לעוזרים. (בעיקרון השאלה היא מה עדיף, פנטיום D או DUAL CORE 2)
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי אני מתכנן רכישת מחשב חדש ויש לי מספר שאלות: 1. ראיתי שיש גם סוקט 1155 וגם 1156 מה ההבדל ומה עדיף? 2. הבנתי שיש בעיה עם הלוחות בעלי CHIPSET P67 , יהיו מחוברים למחשב 3 כוננים קשיחים ושני צורבים ? האם אמורה להיות בעיה או לחכות? 3. האם כדאי להשקיע בכונן SSD למערכת ההפעלה? הבנתי שיש לו "מחלת ילדות" ואם הזמן הוא מעבד ממהירותו . תודה מראש לעונים
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
עד עכשיו אני עובד על מעבד אינטל פנטיום 1.6 רגיל קניתי את המחשב הזה כמעט לפני 6 שנים. לא יודע איזה לוח אם יש לי, אם צריך אז בבקשה תביאו לי לינק לכלי הזה שבודק ואני אגיד לכם מה הדגם שלו. בקיצור אני רוצה ללכת לקנות את המעבד פנטיום 4 3.4 בגלל שהמחיר שלו ממש זול ואני רוצה כבר להתחיל לשדרג את המחשב אבל אין לי כסף לעשות הכל בבת אחת כי אני חייל. בעיקרון הייתי רוצה לקנות AMD כי הם יותר זולים ואני חושב גם יותר טובים אבל זה סיפור כי צריך להחליף את כל הלוח אם בשביל זה. בבקשה תנו לי תשובות וגם ייעוץ מה לעשות תודה.
-
- 6 תגובות
- 836 צפיות
-
-
-
כיום אני עם מעבד AMD Athlon 64 3000+ 1.8Ghz על סוקט AM2, ספק כוח של 450W. אני רוצה לשדרג למעבד כפול ליבה של AMD, ה -5400 Athlon 64 X2. בדקתי ווידאתי שהוא מתאים ללוח האם שלי. השאלה שלי היא אם בעקבות שדרוג כזה אני יצטרך להחליף את הספק כוח שלי או את הגוף קירור שיש לי עכשיו על המעבד (קיבלתי אותו עם המעבד אז אני חושב שזה סטוק AMD) ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום החלטתי לשדרג את הRAM במחשב מ4 ג'יגה (2 סטיקים של 2) ל8 ג'יגה. פרטי המחשב: הלוח: Gigabyte GA-MA78LMT-S2 המעבד: QuadCore AMD Athlon II X4 640, 3000 MHz (15 x 200) מה יתן ביצועים טובים יותר? סטיק אחד של 8 ג'יגה או 2 של 4 ג'יגה? חוץ מזה, האם השילוב הזה של המעבד והלוח נותנים תמיכה של 1333Mhz? תודה
-
- 3 תגובות
- 878 צפיות
-
-
יש לי לוח אם : ASUS P58 Intel P965 Chipset Sock וזיכרון : Trabscebd (2X) 512Mb DDR2 667 PC5300 אני רוצה להגדיל את הזיכרון ל5GB כלומר לקנות 2 כרטיסים של 2GB, השאלה שלי האם זה יהיה בעייתי, ומה אתם מצאים לי לעשות? אולי לקנות 1 של 4GB או להחליף את הישנים? תודה!
-
- 9 תגובות
- 851 צפיות
-
-
יש לי כרגע 2GB = 2X1GB של KINGSTON 667MHZ אני לא רוצה OC. אני רוצה להוסיף עוד 2 סטיקים של 1GB מאותה החברה של KINGSTON 667MHZ. מצאתי במרדנית ש1GB עולה 160 שח. שווה? מה אתם ממליצים?
-
- 7 תגובות
- 805 צפיות
-


