עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. שלום, אני מעוניין להוסיף זכרון למחשב שלי ואני לא בטוח איזה זכרונות לקחת. אני גם תוהה האם כדאי לי לבצע OC. זה המפרט שלי: Q6600 +Freezer 7 PRO 8800GT GeIL DDR2 800 MHz CL4) 2GB) abit IP35-E Corsair VX450W השימושים שלי במחשב הם בעיקר אינטרנט (FF עם לא מעט תוספות ומשהו כמו 10 טאבים פתוחים), ויזואל סטודיו, קצת משחקים (GTA4 וכאלה, לא משהו ממש ממש כבד) וקידודים קלים של קבצי אודיו ווידאו. כרגע אני מרגיש שהמחשב יחסית איטי ומגיב לפעולות שונות לאט. קראתי את הדיונים האחרונים בנוגע לכמות הזכרון אותה אתם ממליצים להוסיף ודיי התבלבלתי. האם הוספת זיכרון תעזור לי? ואם כן, כמה כדאי להוסיף ואיזה סוג של זכרון להוסיף? התקציב הוא בין 300-400 ש"ח. האם כדאי לי גם לעשות OC למעבד? (לא…

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. המפרט שלי מעבד Core i7 920, s1366, 8MB לוחות אם P6T Deluxe V2 sLGA1366 Core i7, Intel X58, DDR3 1333, 3xPCI-E זכרונות‏ DDR III 1600Mhz 3x1GB Corsair XMS3 Triple Channel יש לי 3 גיגה זיכרון לא מספיק לי אני רוצה להוסיף 3 או 6 גיגה עכשיו השאלה שלי אם אני יכול לקנות זכרונות שהם לא באותו מהירות /חברה ? תקציב בין 400 ל 600 אפשר לחרוג רק אם באמת עדיף או שזה 6 גיגה ולא 3 וחריגה עד 100 150 בגג בתודה עמית

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  3. שלום, יש לי מחשב מבוסס CORE I5-750 ויש לי 4GB ראם דואל צ'נל(2*2GB) אני רוצה לשדרג ל8GB (להוסיף עוד 4GB) הזכרונות שיש לי כרגע הם DDR3 1333MHZ CL7 והדגם שלהם זה f3-10666cl7-2gbrh של G.SKILL איזה זכרונות יתאימו לי שאני אוכל להוסיף אותם בנוסף לאלה כדי לקבל 8GB? ראיתי את אלה: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=5644 שנראה לי מתאימים יש עוד אופציות?

    • 8 תגובות
    • 978 צפיות
  4. היי חברים, מדובר על מחשב עם לוח Gigabyte Z77-DS3H (יש 4 חריצי זכרון) . כרגע מותקן קיט של 2x4 של קינגסטון, שרץ בתדר 1600MHz והתזמונים שלו הם 11-11-11-28-1T יש צורך להרחיב את זכרון המערכת ל16 גיגה. הכי קרוב שמצאתי מבחינת נתונים זה קיטים של g.skill, גם כן 2 סטיקים של 4, תדר 1600 ותזמונים 11-11-11-28-2N. לינקים: http://ksp.co.il/?uin=21134&select=.1038..392..103..127. http://ksp.co.il/?uin=20146&select=.1038..392..103..127. כלומר ההבדל הוא רק בCommand Rate, בקיט המקורי הוא 1T ובקיט שמצאתי הוא 2N. השאלה היא, עד כמה זה משנה: - האם יכול להיות שעקב התקנת 4 סטיקים המערכת תעבור ממילא ל2N? - ואם לא, הקיט החדש "יכפה" על הקיט הישן לעבוד ב2N (נכון?), האם תהיה…

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by shemaviv,

    יש לי לוח אם מסוג: http://www.outletpc.com/c3850.html אני מעוניין להוסיף זכרון 1GB ל ג'יגה הנוסף שיש לי. השאלה שלי היא האם אני יכול להוסיף זכרון מסוג DDR 800MHZ ללוח הזה? כי אני רואה שהוא לא תומך מעל 400MHZ?

    • 7 תגובות
    • 658 צפיות
  6. שלום לכולם יש לי מעבד AMD ATHLON 3500 + לוח אם ASUS A8N-E כרטיס מסך 8600GTS זכרונות: KINGSTONE 1GB DDR 400MHZ (512X2 ) CL 2.5 פרטים על הלוח אם: http://www.dealtime.com/xPF-ASUS-A8N-E-nForce4-Ultra-Socket939-4DDR-Aud-GbE-PCI-Ex16-PCI-Ex3-PCIx3-ATX-SATA יש לציין שאני כן עושה OVERCLOCK וכבר עשיתי OVERCLOCK , העלתי ל 200FSB ל 240FSB עם טיפה העלאת מתחים למעבד. בלוח אם שלי יש 4 סלוטים של זכרונות, כרגע שני הזכרונות של הקינגסטון ממוקמים ב 2 סלוטים של זכרונות בלבד ב DUAL CHANNEL וכרגע נותרו לי בלוח אם עוד 2 סלוטים של הכנסת זיכרון. אני הבנתי שלא כדאי למלא את כל ה 4 סלוטים של הזכרונות ע"י הוספת עוד 2 סטיקים של 512MB ב2 הסלוטים של הזכרונות שנותרו לי בלוח אם, אלא להוציא את 2 הזכרונות …

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. יש לי כרגע זיכרון במחשב של חברת א-דאטא AData DDR2 2GB 800MHz CL4 אני רוצה להשתדרג ל6 גיגה זיכרון ולהוסיף עוד שתי כרטיסים השאלה אם אפשר לקנות חברה שונה של כרטיסי זיכרון עם נתונים שמתאימים לנוכח או שעדיף לקנות אותה חברה של הכרטיס שנוכח

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. היי כולם בעיקרון יש לי 1GB זיכרון עכשיו במחשב (512MB X 2), ואני רוצה להוסיף עוד 1GB. הלוח אם שלי זה MSI K8 Neo 4 Platinum (MS-7125 PCB v1.0) איזה זיכרון אני צריך להוסיף על מנת לא לאבד את ה-Dual Channel? תודה.

    • 4 תגובות
    • 513 צפיות
  9. המפרט שלי מפורט בצד ואני רוצה להוסיף לו את הזכרון הבא: http://tms.co.il/product/3515 הזיכרון יתאים? יהיו לי 2GB וזה יצור חלק? תודה!

  10. Started by eladcohen100,

    שלום לכולם! קניתי לפני כ8 חודשים מחשב אינטל קונרו E6300 . ספק REAL 500W אלומיניום PFC+2FAN לוח אם MSI P965 NEO F7.1 GLAN זיכרון GOLD 1 G 667 OCZ כרגע אני לא מרגיש עומס על המחשב אבל אני ממש רוצה להתקין את הויסטה והבנתי שהיא מערכת הפעלה שזוללת זכרון אז חשבתי לקנות עוד ג'יגה של זיכרון מאותו הסוג.. -אז כמה שאלות: האם שווה לי לקנות עכשיו את הזכרונות המדוברים או שצפויה איזו ירידה במחירים? מאיפה שווה לי לקנות,יש המלצות? האם כדאי את אותו הסוג? שאלה שלא כל כך קשורה לפורום ועל כך אני מתנצל מראש:האם כדאי בכלל להתקין את הויסטה היעוד העיקרי זה משחקים ושירים? תודה לכל העונים!

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  11. מעבד : AMD thlon XP +2500 לוח אם : Ultra 400 MCP+ EPOX - EP8RDAE nvidia nforce2 זכרון : 2 סטיקים של 256 מגה כל אחד DDR 200MHZ PC3200 בלוח האם יש 3 סלוטים של זכרון, 2 כבר תפוסים. אני מעוניין להוסיף עוד 512 מגה זכרון, ע"מ שיהיה לי סה"כ ג'יגה. 1. האם עלי לרכוש בדיוק אותו סוג זכרון שיש לי כעת ? 2. מה משמעות ה PC3200 ? זה קשור למהירות של הזכרון ? 3. הבנתי שללוח שלי יש אפשרות לניצוך דואלי של זכרון, האם זה נכון ? מה בדיוק זה אומר ? 4. האם לרכוש סטיק של 512 מגה, ולתקוע בסלוט הפנוי, או שיהיה יתרון לקנות 2 סטיקים של 512, ולהעיף את אחד הסטיקים של 256 ? תודה !!

    • 6 תגובות
    • 675 צפיות
  12. Started by Dolman,

    אהלן, יש לי 2GB ראם בשני סטיקים של 1GB של G.Skill מדגם F2-5400PHU1-1GBNT. אני רוצה להוסיף עוד 2GB, ומתלבט איזה זיכרון להוסיף, ואם כדאי להחליף לXP של 64 סיביות כי כרגע יש לי 32. הלוח אם הוא P35-S3 של GIGABYTE.

    • 6 תגובות
    • 872 צפיות
  13. שלום, יש לי מחשב נייד toshiba satellite l650-10h http://www.toshiba.co.il/en/discontinued-products/satellite-l650-10h/ יש לו 4gb ram, אני אני מעוניין להוסיף, כך שיהיה 8. איזה כדאי לי לקנות? מה מתאים? תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by SinMaker,

    היי, בטעות רכשתי זיכרון DDR3 במקום DDR2. האם מישהו מעוניין להחליף kingston 2x2GB DDR3 תמורת זיכרון בכמות זהה של DDR2? חולון/גבעתיים

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.. אשמח אם מישהו יעזור לי קצת במבחני ביצועים של השניים אחד כנגד השני . בכמה הבדל מדובר והאם כדאי?

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. אני חייב לציין שהפורום הנ"ל מאוד מעשיר את הידע ונותן הרגשה של תמיכה בכל בעיה שהיא.. תודה רבה.. עכשיו לשאלתי, יש לי לוח אם Gygabyte Technology 945gcmx-s2 ומעבד Dual Cpu e2140 1.6GHZ הייתי רוצה להחליף מעבד כי הוא מאוד חלש היסתכלתי באתר של GygaByte לגבי הלוח אם ויש שם רשימה ענקית של מעבדים שבהם הוא תומך.. Http://www.gigabyte.com.tw/support-downloads/cpu-support-popup.aspx?pid=2521 לא נראה לי כל כך הגיוני העניין אז אני מעלה את השאלה פה.. 1. האם אני יכול להחליף למעבד Intel Core 2 Quad Q9650 3.00Ghz 12MB Cache Tray עם אותו לוח אם שיש לי.. 2. מכל הרשימה איזה מעבד הכי מומלץ מבחינה כספית ומבחינת עבודה? 3. אחרי ונגיד שהחלפתי מעבד.. אני צריך לפרמט את הווינדוס? תודה רבה מראש לכל העונ…

    • 4 תגובות
    • 720 צפיות
  17. שלום, אני מעוניין לשדרג את הזכרון למחשב הנ"ל, ורציתי לדעת איזה מפרט זכרון אמור להתאים למחשב? המטרה היא להחליף את ה 1G ב 2G, מחברה מוכרת ובהשקעה לא גדולה. לינקים למוצרים ספציפיים (מהארץ או מאיביי) יתקבלו בברכה! תודה רבה! אריאל --- עריכה : האם הדגם הבא מתאים? http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=6907 (Kingston DDR3 KVR1333D3S9/2G)

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. המחשב משמש אותי למשחקים .רוב הזמן אני משחק FOOTBALL MANAGER 09 אך זמני הטעינה רבים מאד (ככל שמפעילים הרבה ליגות בו זמנית זמן הטעינה רב יותר ) מכאן אני שואל , בכדי שהמחשב יעבוד יותר מהר, כלומר זמן הטעינה של המשחק יתקצר מה עליי לשנות במחשב את הזכרונות או המעבד ? מבחינת כרטיס אין שום בעייה, זכרונות 2 גיגה (800), כל חריץ גיגה ומעבד 1.8. תודה לכל מי שיענה. ;D ;D ;D ;D

    • 10 תגובות
    • 769 צפיות
  19. יש לי אותו עם כל הכבלים וכדומה. הוא פשוט לא עובד כמו שצריך עם כרטיס הקול שלי (VORTEX2), אבל הוא תקין. (זו בעיה מוכרת עם הלוח הזה) אז אני מחפש לוח עם תאימות לדורון 1200, וזכרונות PC133. עם עדיפות לECS, או SOLTEK. תודה!

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  20. לפי המפרט שיש לי (מצד ימין) אני מעוניין לשדרג לוח אם, בעיקר FSB גבוה יותר ושאני אוכל לעשות יותר OC (כרגע העלתי מ 2GHZ ל 2.5GHZ ולא יכול יותר) אפשרות נוספת היא בעתיד לשדרג גם מעבד. איזה לוח אם מומלץ לי כרגע? תודה לעונים.

    • 5 תגובות
    • 608 צפיות
  21. Started by bafty,

    אני קונה את הכרטיס מסך GTX 970 התקציב הכולל שלי הוא 3000 אני חושב שהמעבד שלי ישן ויש צורך להחליפו אם אין צורך והוא בסדר תגידו לי! ש לי היום Intel Quad Core I5 2500 מעבד Gigabyte GA-PA65 לוח אם Samsung 1TB Sata II 32MB SpinPoint F3 דיסק קשיח Gigabyte Aurora 570 TowerCase מארז Seasonic PSU 620W Active ספק Corsair 4GB כפול 2! ראם GTX 660TI כרטיס מסך

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. אהלן, מדובר על המחשב הנייח שיש לי בבית ההורים, אני מעונין לשדרג תמחשב, ובעקרון מתלבט על שדרוג הכרטיס מסך או מעבד חדש. כרטיס מסך חלש מאוד 8600GT מעבד E4300, ספק PRO82 - 425W. עם OC למעבד הגעתי ל 3GHZ+, והלוח אם שאני משתמש הוא 965P של גיגה בייט, האפשרויות OC הן דיי נוחות איתו. בכל מקרה, אחי משחק במחשב דיי הרבה, מה כדאי? מעבד או כרטיס מסך? או בכלל עדיף להשקיע ב OC למעבד ולהחליף כרטיס מסך חדש? תודה רבה אנשים

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by StreetRacer,

    שלום לכולם! אני מעוניין להחליף את המעבד הישן (AMD 667 אם אני לא טועה) למעבד יותר מהיר. יש לי לוח של GIGABYTE דגם GA-71XE. מה המהירות המקסימלית של מעבד AMD שניתן להרכיב על אותו לוח ? תודה

    • 9 תגובות
    • 901 צפיות
  24. Started by shimi5231,

    המעבד שלי מתחמם מגיע ל 70 מעלות ונכבה P4 זה הלוח: http://www.epinions.com/review/pr-Mi...t_174638730884 המעבד INTEL P4 2.4G עכשיו יש לי 2 שאלות.. אחרי שבדקתי שהמאוורר של המעבד מסתובב מספיק מהר (2500 RPM) ואחרי שבדקתי שאין אבק על הצלעות קירור ועל המחשב בכלל והמאוורר של המארז עובד כמו שצריך אפשר להסיק שהמעבד עשה את שלו וצריך להחליף אותו או שיש עוד משהו?? אם אפשר להבין שהמעבד באמת נהרס איזה מעבד אחר במחיר זול אפשר לשים במקומו? חשבתי על: Pentium Dual Core Intel Celeron E3400 Tray Intel Core 2 Duo E7500 Tray זה פחות או יותר הרעיונות.. אין לי מושג אם זה יתאים ומה קורה פה אבל חבר'ה אני בלי מחשב וזה קשה תעשו מאמץ לעזור לי! מודה לכם מקרב לב : !

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. אני צריך להוסיף לי זיכרון אחרי שאני משתמש בהרבה ישומים המחשב שלי לא פועל כבר כמו שהוא צריך לפעול וזה בגלל שהזכרון שלי הוא קטן.. אז ככה יש לי מחשב עם OC amd 2500+ @ amd 3200+ . זיכרון של סמסונג 256MB pc3200 400mhz תזמונים של 3,3,3,8 Nf7-SL עם SLK 947U שזה משהו חזק! עם SF2 על המעבד. עכשיו השאלה שלי איזה זיכרון אתם ממליצים לי כי חבל שהזמנתי את הסמסונג בהתחלה.. אז מה כדי לי לעשות מה מומלץ? והזיכרון חוסם אותי לOC יותר גבוהה כי המעבד עוד על 39 מעלות במאמץ כרגע הוא לא חוסם כי אני רק על 3200+ ברגע שאני מעלה את הfsb ל216 הוא לא נותן יותר אז מה כדי לעשות איזה זיכרון יהיה טוב?

    • 8 תגובות
    • 603 צפיות

דיונים חדשים בפורומים