מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום רב אני בשלבי בניה של HTPC ,אני מתעניין בלוח אם של NVI המבוסס על ערכת השבבים 630I אני מודע שמדובר בלוח לשוק הנמוך ,אך יציאת הHDMI קורצת לי(בונה מחשב עד 2000 ש,) אני מעוניין לדעת אך האמינות הכללית של ערכת השבבים הזאת (לוח של חברת גי'גה בייט) כמו כן האם ניתן בעתיד לחבר כרטיס מסך +כרטיס PVR יום טוב
-
- 0 תגובות
- 468 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם תוכלו לחוות דעה המוצרים הבאים: מעבד:AMD Athlon 64 (3200+) VENICE - 512 Cache [939 PIN]- RETAIL [3200+] לוח אם:Gigabyte GA-K8NF-9 - 939 (nForce4x) - ATX
-
- 6 תגובות
- 539 צפיות
-
-
מה דעתכם על זה: מפרט זה הורכב ב - www.TMS.co.il - רשת חנויות המחשבים האמינה והמקצועית בישראל מעבד: AMD FX-6200 Bulldozer 3.8Ghz 125Watt Six Core AM3+ BOX כמות: 1 - מחיר: ₪858 קירור למעבד: Scythe JAPAN MUGEN 3 1155 + 1366 SUPPORT כמות: 1 - מחיר: ₪208 לוח אם: Gigabyte GA-990XA-UD3 AMD 990X+SB950 Chipset כמות: 1 - מחיר: ₪603 זיכרון: 4Gb 1600 KINGSTON HYPER X BLUE - בקניית מחשב חדש בלבד כמות: 2 - מחיר: ₪115 סה"כ: ₪1899 מתחרים בכל הצעה ומפרט בפורומים! המחירים הינם כוללים מע"מ והם לתשלום בכ.אשראי עד 12 תשלומים שווים. תשלום מזומן (צ'ק מזומן, כסף שטרות, העברה בנקאית) מקנה 2% הנחה מחיר אחרי הנחת מזומן הינו: 1862 ₪ http://www.tms.co.il/preview/spec/vm2k3pju מספר הערות: אני ל…
-
- 1 תגובה
- 868 צפיות
-
-
אני שואל בשביל חבר שמעוניין להחליף את הלוח שלו מאחר וקיבל כרטיס מסך בסוקט PCI-E. אני לא ממש מכיר לוחות אם למעבדי אינטל, ולכן אני שואל פה. בעיקרון חיפשתי גם לוח אם שתומך ב DDR1 על מנת לא להחליף את סוג הזיכרון, אבל לא מצאתי. יש חיה כזאת? אם כך, בבקשה תמליצו לי על לוח אם זול ומתאים עם DDR1 אם יש, או עם DDR2 אם אין, שתומך ב PCI-E ובמחיר זול. כמו כן, איזה צ'יפסט מומלץ למקרה. נ.ב. יהיה הבדל ממשי בין שני סוגי הזכרונות עבור מעבד סלרון 2.53? אני מעריך שזה ביזבוז להחליף גם זכרונות עבור מעבד כזה. תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 686 צפיות
-
-
המעבד שיש לי מעבד: CPU Type Intel Pentium 4HT, 2400 MHz (3 x 800) ואני מעדיף כרטיס עם PCI-E תקציב עד 600 שקל... תודה רבה
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין בלוח אם טוב של פנטיום 4 שתומך במהירות של 400 (mgh) ויש לי מעבד של 1700 (mgh) אני רוצה מחיר טוב לא משנה כמה אבל תיתנו לי מחיר ואת השמות שלהם
-
- 23 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי הI5 הוא מצויין לגיימינג אבל אין לי מושג לגבי זיכרונות ולוח אם. התקציב שלי לשלושת הדברים הללו הוא 2000 שקלים פלוס מינוס. הרבה תודות
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות לוח אם בעל לפחות 4 חריצי PCI, מבוסס מעבד AMD. אני גם מעוניין במעבד נחמד, שמתי עין על הAXP 1600+, מה אתם אומרים? עכשיו לבעיה: תקציב מוגבל של 900 שקלים. ככל שתחסכו לי יותר כסף, אבל שהרכיבים יענו על הדרישות יהייה יותר טוב. תודה לעוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צריך להיות מפנדה, משם ההזמנה שלי, הזמנתי Fatal1ty של ABIT בשביל כל ה Fancy אני כנראה אשאר איתו אבל הציעו לי לשקול לשנות אותו בגלל חוסרים אישית נראה לי שאני אקח בסופו של דבר את הפטאלטי אבל שואל בכל מקרה
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
שלום לכולם , לאחר ירידת המחירים של המעבדים הללו אני מזמין שבוע הבא שילוש חדש. אני כנראה אלך על המעבד 3200 שעולה 1360 ש"ח. לגבי לוח אני עדיין לא החלטתי מה כדאי.. שמתי לב שאתם ממליצים פה על EPOX אבל הוא עם צ'יפסט של VIA ואני מעדיף צ'יפסט של NFORCE 3 . אני יודע שאני אצטרך לשלם עוד איזה 200 שקל הבדל לכן אני שואל האם זה כדאי ? אם אפשר תמליצו לי גם על זיכרונות טובים 512X2 - שיהיו בעלי תיזמונים טובים מהירים ואמינים לדוגמת OCZ וכו'. אני מעדיף אפילו זיכרון DDR400 מהיר מאשר DDR500 איטי. ( אני יודע שזה יגביל אותי באוברקלוק אבל כרגע אני לא מתכוון לעשות ) התקציב שלי הוא 3200 שקל.לפי החישוב שלי המעבד והלוח צריכים לעלות בערך 2100 וזיכרונות עוד 1100. תודה רבה.
-
- 12 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אני רוצה לשפר את המעבד (ולהתאים לו גם לוח חדש כמובן) ולהוסיף זיכרונות תקציב 1500 ש"ח (אם יש משהו יותר משתלם בעוד נגיד 200 ככה אז סבבה). בקשר לזיכרונות יש לי כרקע 2 סטוקים של 512, ואני רוצה להוסיף עוד ג'יגה, על הלוח אם הקיים אין מקום לעוד סטוקים... אבל על החדשים יש לי מקום? כרגע הזיכרונות פחות חשובים לי, אפשר להקציב להם פחות, כי יש לי כבר ג'יגה, אבל המעבד ממש חשוב לי, שיהיה ליבה כפולה 2.8 ככה לפנק אותי אממממממ בקשר לשימוש, טוב אני לא משחק הרבה אבל אם אני כן משחק אז זה משחקים יחסית כבדים כמו BF2, אבל אני יותר רוצה מחשב שיעמוד בעומס של תוכנות, ויריץ לי את הויסטה ככה חלק וזה.... אם בכלל שווה לא להשתדרג לויסטה?! דרך אגב בקשר לזיכרונות, קינגסטון הכי עדיף לא? מבחינת איכות?…
-
- 5 תגובות
- 577 צפיות
-
-
קניתי AMD 3200+ TRAY, הוא מורכב והכל, אבל הדבר היחידי שדיי חסר לי זה המדבקה המדבקה: למטה... יש למישהו מושג איך אפשר להשיג אחת? וכן, אני יודע שזה נשמע מאוד מטומטם, אבל בבקשה להתייחס ברצינות.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בגלל הדילמה של שלושת המרכיבים הקריטיים מבחינתי (מעבד, לוח אם, וסימן שאלה על כרטיס מסך אם צריך בנוסף) אם תראו את כל השרשור זה יכול לעזור לי מאוד. תודה על ההצעות , אני מחדד את הדרישות שלי (תודה מראש) אולי זה יעזור הצעות « תגובה #8 בתאריך: 26.03.2011 בשעה 21:37:00 » ברשותי מחשב מספר שנים אם מעבד AMD (שעשה עבודה נהדרת) והייתי רוצה להחליפו במחשב טוב למספר שנים חשוב לי הדברים הבאים שימושים : אינטרנט+ משחקים של הילדים 50%, מעבד תמלילים 20% , 30% צפייה (סרטיי HD 1080P + הורדות סרטים מתוכנות שיתוף (פתוחות תמיד) + אפשרות לעבודה עם מספר חלונות במקביל + עריכת וידאו עיי תוכנת פינקל, המחשב שלי מחובר לרסיבר קולנוע ביתי ולטלויזיה , חשוב לי כרטיס מסך טוב לפחות G…
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
אני יודע שזו חברה שההתמחות שלהם הם בניית מערכות מחשב שמתאימות לעבודות קשות במיוחד ודורשות מעבד חזק ביותר וכרטיס מסך חזק ביותר והרבה מקום לאחסון טקסטורות. יש לנו מחשב כזה במעבדת רובוטיקה בביה"ס (אני לומד רובוטיקה) אבל עוד לא יצא לנו לעבוד עליו כי אני רק בשנה הראשונה ברובו' ואנחנו רק בחלק התיאורטי של בינארי,תקנים,מתחים וכו'... בכל אופן רציתי לדעת יותר על המחשבים האלו ועל המחיר שלהם... המחשב שלנו יש בביה"ס הוא כחול כזה עם מארז מאוד מאוד דק שעליו עומד מסך תואם של סיליקון גרפיקס 19' בצבע תואם (כחול כזה) אני לא יודע מה הדגם שלו אפילו כי בחיים לא יצא לי לעבוד עליו חוץ מלראות אותו כל שיעור רובו' מאחוריי... תודה מראש..
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מעוניין במידע על לוח אם ASUS Rampage II Extreme האם הוא טוב לעריכה וגרפיקה? תודה
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
רכשתי לפני שבועיים כרטיס מסך חדש ויש לי צוואר בקבוק מורגש איזה מעבד יהיה הכי טוב בישבילי במחיר הנ"ל? אני לא יודע לעשות OC. תודה
-
- 6 תגובות
- 689 צפיות
-
-
אני חושב לשדרג לוח אם, מעבד ואולי גם להוסיף זכרון. מעוניין להרכיב בעצמי ומקווה שזה לא מסובך מדי. כמו כן, אני לא יודע אם צריך מאווררים או לא אבל אם כן אשמח אם תוסיפו איזה. תודה. המחשב מיועד לכל מיני מטרות, משחקים,לימודים,פוטושופ, וצפייה בסרטים באיכות HD בטלוויזיה. זה המפרט שיש לי כעת: מעבד: AMD Athlon[tm] 64X2 Dual Core Processor 5200+ לוח אם: MSI K9N6PGM-F/FI / K9N6SGM-V / K9N6VGM-V (MS-7309) (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN) כרטיס מסך: GAINWARD GTS450 1GB GDDR5 ספק כוח: SaeSonic S12II 520W BRONZE מסך: Samsung SyncMaster 2253BW/2253LW/MagicSyncMaster CX2253BW/CX2253LW (Analog) [22" LCD] (HVBQA01031)
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ביקשתי בפורום מפרטי מחשב שיתנו לי מפרט. קיבלתי מפרט ואפילו עשיתי הזמנה אבל כמה ימים אחרי ההזמנה נאמר לי שאזלו מעבדי ה-q6600 בחנויות. איזה מעבד הייתם ממליצים לי לקנות במקום ? (באותו טווח מחירים) http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=403546.0 http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=403581.0 המפרט הנוכחי הוא: מעבד INTEL CORE 2 QUAD S775 2.4GHz Q6600 : "SLACR" - BOX 1041¤ 1 לוח אם GIGABYTE GA-EP43-DS3L 452¤ 1 כרטיס מסך POWER COLOR PCI-EX 2.0 RADEON SCS HD3450 512MB DDR2 - RETAIL 192¤ 1 דיסק קשיח WD 640GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD6400AAKS 364¤ 1 זיכרון OCZ 4096MB (2048MBX2) DDR2 800 CL 5-5-5-18 - GOLD EDITION : OCZ2G8004GK 259¤ 2 מארז ANTEC NSK4480B II …
-
- 7 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום, אחי מתלבט איזה לוח לקנות ASUS P5W DH Deluxe Intel 975X Socket 775 או ASUS P5B DELUXE אני רואה שהראשון עולה כ500 -600 ש"ח יותר ולכן אני מניח שהוא טוב יותר. הייתי רוצה חוות דעת שלכם וגם לדעת מה היתרונות ומה החסרונות תודה רבה על העזרה.
-
- 8 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום, מישו פה יודע להגיד ולהסביר את ההבדל בין זיכרון פלאש לזיכרון ram.., מה שאני צריך לדעת זה מה ההבדל בין זיכרון פלאש ל RAM ,כך שבפלאש המידע כן נשמר לאחר הפסקת מתח וב RAM לא? תודה.
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
כרגע יש לי 2 סטיקים של 1GB של KINGSTON 667MHZ ואני לא מתכנן OC. ברצוני לרכוש עוד 2GB של RAM בסטיק 1 על מנת שתתאפשר לי אופציה לשידרג בעתיד למקרה הצורך. כך יהיו לי 2 של 1GB ועוד אחד של 2GB והם יהיו DUAL CHANNEL. אייבורי נתנו לי הצעה של 200שח לסטיק אחד של 2GB של חברת CEON. השאלה אם כדאי לרכוש כזה זיכרות במחיר כזה נמוך או להוסיף 100שח ולרכוש חברה ידועה? תודה לעונים.
-
- 11 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום לכולם, הקיץ מתגבר והטמפרטורה אצלי במארז עולה ועולה, בזמן מנוחה המעבד עומד על 72 אני רוצה קירור למעבד חרישי וקר ביותר - הבעיה שהמארז קטן יחסית, טרמלטק LANBOX ואני צריך קירור נמוך ככל האפשר. חשבתי על CNPS9500a CNPS8700 שניהם של זלמן והלהחליף את המשחה הטרמית למשהו איכותי יותר. כרגע הקירור הוא הקירור סטוק. אודה להמלצות
-
- 6 תגובות
- 889 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין בקניית Quad core q6600 ורציתי לדעת אם המעבד ישתלב טוב עם המחשב. הלוח אם שלי הוא Asus p5b כרטיס מסך Msi nx8800gts 320mb ולגבי ספק אני מתכנן להחליף תודה מראש על העזרה.
-
- 1 תגובה
- 512 צפיות
-
-
אני רוצה מחשב לגיימר.. שאלתי היא, מה מומלץ למשחקים? אינטל או AMD? ד.א יש לוח אם עם ערכת שבבים N590 למעבדי אינטל?
-
- 9 תגובות
- 891 צפיות
-
-
אהלן חברה. אז השאלה שלי עכשיו היא לגבי לוחות אם. זה נושא מאוד רחב ויש המון חומר לחפור בו לכן אני שואל כאן רק על רגל אחת. מישהו יכול לתת לי רקע על התפתחות האחרונה של לוחות האם מהבחינות הבאות: מה התפקיד של הגשר הצפוני הגשר הדרומי והכותל המערבי. מה השתנה בעצם בארכיטקטורה בתחום הזה, מה ההבדל בין AMD ל INTEL בתחום. ומי מהם יושב על הצ'יפסט? תודה רבה וחג שמח ( אני מדבר על עידן הפנטיום ומעלה, לא פריטים מוזיאונים) תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-


