עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by computer_freak,

    רציתי לדעת אם E6300 זה קונרו? כי אם אני לא טועה הליבה זה לא קונרו ולמעבד כזה צריך לוח תואם קונרו?

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by slowdive,

    הי, מישהו אמר לי שהמעבד core 2 duo E6300 עובד טוב יותר עם זכרון איטי (2X512 MB) 533MHZ מאשר עם 667MHZ יש אמת בשמועה? (למרות שנשמע הזוי) נ.ב. תודה על העזרה בת'רד הקודם על לוח אם!

    • 7 תגובות
    • 712 צפיות
  3. היי רציתי לדעת עד איזו טמפרטורה יכול לעבוד המעבד הזה , כי אצלי במאמץ של OCCT הוא מגיע לקרוב ל57 מעולת.

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  4. Started by zeev1,

    במפרטים מומלצים שבאתר רשום שמהירות המעבד E6300 היא 2.8GH באתר אינטל רשום שמהירות המעבד E6300 היא 1.86GH האם יש כאן טעות? או שפיספסתי משהו?

    • 2 תגובות
    • 999 צפיות
  5. Started by VortexD,

    יש לאחי מעבד E6320 ובעת הפעלת המחשב רשום שהוא רץ ב1.40 במקום ב1.86 שבו הוא אמור לפעול מה עושים כדי לתקן את הבעיה הזו

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by posa,

    שלום רציתי חוות דעת על המעבד E6400 ואיזה לוח הכי מתאים לו דרך אגב אני לא משחק בו

    • 8 תגובות
    • 913 צפיות
  7. Started by itelon,

    מעבד E6400 הוא עם 64 BIT?

    • 4 תגובות
    • 604 צפיות
  8. שלום לכולם לפני כחודש רכשתי מחשב חדש עם מעבד E6400 ידוע לי שמהירות הליבה שלו צריכה להיות 2.13. אך למרות זאת כאשר אני נכנס לתוכנה CPU-Z מוצג בפני מהירות של 1600... התוכנה כן מזהה את העמבד כE6400 אך לא נותנת את פרטי המערכת כמו שצריך. (לא העלתי תמונה כי אני לא מבין איך להעלות אותה) מה הסיבה לכך? האם יכול להיות שהמעבד דפוק? האם יכול להיות שעבדו עלי? מה לעשות בכל מקרה?

    • 3 תגובות
    • 649 צפיות
  9. Started by crazydiamond,

    השאלה בכותרת. לגבי המעבד עם המכפלה הפתוחה אני יודע שספק אם הוא יגיע אבל המעבד הסטנדרטי האם צפוי להגיע ואם כן מתי?

    • 8 תגובות
    • 956 צפיות
  10. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם. המעבד הנוכחי במחשב של אשתי הוא C2D E6550 יש לי אופציה להחליף אותו למעבד יותר מהיר אך עם פחות זיכרון מטמון - Pentium E5700, מה יותר עדיף והאם אני ארגיש שיפור בביצועים? ה- E6550 הוא במהירות 2.33 גה"ז ואילו ה- E5700 הוא במהירות 3.0 גה"ז.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by KoM,

    האם יעבוד ? שאלה פשוטה ומהירה כמה שיפור יהיה למעבד על לוח P35 ?

    • 9 תגובות
    • 804 צפיות
  12. Started by adfx166,

    היי אנשים, קניתי מעבד אינטל E6600 בעל שני ליבות של 2.4GHz שאלתי היא האם מהירות המעבד הכוללת של שני הליבות יחד היא 4.8GHz?

    • 21 תגובות
    • 948 צפיות
  13. Started by Shavoigen,

    מה הOC הכי חזק שאפשר להגיע עם E6600 וזכרונות 800Mhz?

  14. Started by ofir2808,

    אני מעוניין לשדרג את המעבד שלי ויש לי 3 אפשרויות: לא להוסיף כסף ולקחת את ה - E6750 להוסיף 400 ש"ח ולקחת Q6600 להוסיף 360 ש"ח ולקחת E6850 השימוש העיקרי שלי זה EMULE ועבודות (OFFICE), אני גם קצת משחק משחקים ואני עומד לעבור לויסטה. מה כדאי לי לעשות מבחינת יחס עלות תועלת. בתודה מראש על העזרה.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by esku,

    יש לי מחשב של HP מיניטואאר DC7700, המחשב שקט יציב אבל קצת איטי בגרפיקה ו-3D, כרגע יש לי מעבד E6300, 2 MB cache, 1.86 GHz, 1066 FSB כאשר לפי היצרן אני יכול להתקין עליו עד E6700, 4 MB cache, 2.67 GHz, 1066 FSB בבדיקת מחירים למעבד הנ"ל ראיתי שמשום מה המחיר שלו יותר גבוה ממעבדים יותר מתקדמים כמו ה ‏Core 2 Duo E8500, 1333Mhz, s775, 6MB‎ שאלה ראשונה האם מישהו מכיר את המחשב הנ"ל והאם אפשר להתקין עליו מעבד אחר כדוגמת ה E8500 שאלה שנייה מדוע המחיר של ה E6700 כל כך גבוה, האם יש בו משהו מיוחד או בגלל שהוא כבר "ישן". דרך אגב ב EBAY ניתן לרכוש אותו באזור 150$ - 250$. תודה אייל

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  16. Started by Infarlock,

    היי הייתי מעוניין לדעת אם המעבד E6700 2.66GHz,1066FSB מתאים ללוח אם שלי : asus P5VD2-MX אם כן איפה אני יכול לקנות אותו במחיר סביר? כי ראיתי בכל מיני חנויות שהוא די יקר, 1000ש"ח+ אם הוא לא מתאים אז מה המעבד הכי חזק שאני יכול להחזיק על הלוח אם הזה (אם אפשר שלא יהיה מעל 1000 ש"ח) כמובן שאני יכול להשקיע יותר כסף אבל בינתיים אני מעדיף להשאר בסביבות האלף תודה על זמכם

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. יש לי את המעבד E6750. אם אני ארצה לשדרג יהיה לי צוואר בקבוק עם הכרטיסי מסך החדשים של ATI סדרת ה5000 או עם הכרטיסים החדשים של נוידיה? אם כן כדאי לי לעשות OC למעבד?

    • 4 תגובות
    • 789 צפיות
  18. שלום לכם, כעת אני על 3.6GHZ בערך. ובחורף אני מעלה את זה ל4GHZ (מהירות סטוק 2.5GHZ). השימושים שלי הם: אינטרנט, אופיס, audacity, ומשחקים. שאלתי: אם אני מוריד את המהירות ל3-3.2, האם אני ארגיש ירידה בביצועים? (פשוט אין לי כבר כח לכל הרעש של המאווררים).

  19. Started by alon06100,

    אני רוצה לשפר את הכרטיס מסך שלי ואת המעבד אבל לפי מה שאני מבין צריך להתאים את הלוח אם למעבד ולכרטיס מסך וגם אולי לקנות ספק חדש. אני רוצה להליף את המעבד לE8400 של אינטל ואת הכרטיס מסך לHD4850 של ATI השאלה שלי היא אם אני צריך להחליף את הלוח אם יש לי ASUS P5B ( intel 965) 533/667/800. וגם אם אני צריך להחליף את הספק כח אני יודע רק שהוא 500W לא יודע איזה חברה. תודה לעונים

    • 43 תגובות
    • 4k צפיות
  20. Started by hananr,

    קניתי מעבד חדש E8400 מה צריך להיות טמפרטורת המעבד במצב רגיל? באיזה תוכנית אני יכול לבדוק את הטמפרטורה? כנ"ל לגבי מהירות מאוורר שעל המעבד?

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  21. שלום כולם, יש לי כרגע במארז מעבד E8400 ואני מעוניין לשדרג את הכרטיס מסך שלי ל-HD6950. שאר החלקים - לוח אם: Gigabyte x48, זיכרון -G.Skill 4gb, ספק - Corsair 450W. מסך - 24 אינץ', רזולוצית 1920X1200 (בכל המשחקים שאני משחק). האם הכרטיס החדש עלול ליצור צוואר בקבוק? ואם כן הוא יהיה מאד מורגש או שולי שאפשר להתעלם ממנו? תודה רבה לכל העוזרים!

    • 18 תגובות
    • 2.8k צפיות
  22. Started by ward,

    תראו על התמונה שהעליתי רשום על המעבד 2001 זה אומר שהוא יוצר ב 2001 ?? אם כן אז.....................................

    • 3 תגובות
    • 514 צפיות
  23. Started by shirNoshe,

    ראיתי שהלוח שלי GB-K8NXP/SLI מתאים למעבדים כפולי ליבה ולמעבדי FX. אבל חיפשתי ולא מצאתי מעבד ATHLON/64/FX בתדר של פחות מ-2.2GHZ.אז איך אפשר להרכיב מעבד כזב שהלוח לא תומך בתדר גבוהה מ-2GHZ? האם הכוונה שצריך בביוס להעלות את ה-HTT ולהוריד את המכפלה?אשמח להסבר על אופן התאימות. אגב,למה הם כותבים 2000MT/S ולא פשוט 2GHZ?

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by KYSG,

    http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2587 אין אותו פה בכלל אז יהיה רק FX62 שזה מספר זוגי אז בגלל זה הוא מספר זוגי שמסמל שהוא כפול ליבה...

    • 7 תגובות
    • 609 צפיות
  25. אז ככה אחרי שסוף סוף הצלחתי להפעיל את הגיטיאי למחשב התחלתי לשחק עם ההגדרות שלו וכשאני שם הכול על הכי גבוה הוא לא מתמודד עם זה טוב ואי אפשר לשחק אז אני חייב להנמיך את ההגדרות( בעיקר MSAA וMSAA של צללים ו ADVANCE SHADOWS כול שאר הדברים פחות משפיעים והם כולם על הכי גבוה) עכשיו השאלה שלי היא כזאת יכול להיות שבגלל שהמעבד מתחמם יותר מידי הוא מוריד ביצועים וזה גורר לזה שצריך להוריד את הגדרות או שפשוט 2 כרטיסי R9 290 באמת לא יכולים להיתמודד ואין שום בעיה מבחינת המעבד? אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים המפרט שלי הוא: fx 8350 16gb ram 2 r9 290 ספק 850W SEASONIC

דיונים חדשים בפורומים