עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Falcon4g3,

    שלום רב רכשתי היום זיכרון 512MB של GEIL שבא עם גוף קירור... כבר היה לי אחד כזה במחשב, ובגלל שיש לי לוח ABIT NF7 , אמרתי שנחבר אותו כ-DUAL... השאלות שלי: 1. שמתי לב שעל הזיכרון החדש יש מספרים גבוהים יותר, למרות שאמרו לי שזה אותו זיכרון בדיוק כמו שלקחתי בפעם שעברה... ולמרות שבאתר שלהם כתוב את המספרים של הזיכרון הישן שלי (!!!) (תמונה #1) א. האם זה זיכרון יותר טוב? ב. האם זה יפגע לי באופצית ה-DUAL ולא יממש אותה? 2. על הזיכרון החדש אין תופסנים כמו על הזיכרון הישן, זה פוגע בקירור? (תמונה #2) 3. שימו לב לתמונה #3, חיברתי את הזכרונות איפה שמוקף בירוק, זה אמור לעבוד ב-DUAL? 4. איך בודקים אם הזכרונות עובדים ב-DUAL באמת? תודה רבה, מצטער על השאלות ה"n00bיות"... [attachment del…

    • 7 תגובות
    • 648 צפיות
  2. http://firingsquad.com/hardware/fear_cpu_performance/page4.asp מסתבר שלא כל המשחקים פועלים פחות פחות טוב ממעבדים רגילים על מעבדים כפולי ליבה. מסתבר שבמנוע החדש של MONOLITH, העיקר הוא כרטיס המסך וכמעט כל המעבדים מציגים תוצאות זהות, בלי קשר לסוג (למרות ש AMD קצת יותר טובים)...

    • 10 תגובות
    • 926 צפיות
  3. תוצאות מבחני ביצועים חדשות שדולפות אל הרשת רומזות כי אינטל עומדת להיענות לאתגר שניצב בפניה - עם תוספת יכולות חשובה עבור דגמי הביניים שלה לכתבה

  4. אני מאוד מרוצה מהיכולות של לוח האם שלי. מה שאני לא מרוצה ממנו זה באג ספציפי לדגם הזה - ולכן ייתכן ואחליף את לוח האם בקרוב. מה שאני זקוק לו הוא בדיוק מה שיש לי - חריץ PCI-E 1 ולא יותר, לא יותר מ-4 ערוצי SATA, תמיכה במודולי זיכרון של 1066, יכולות אוברקלוקינג נרחבות ותמיכה ב-FSB של עד 1333. אני צריך מכם המלצות על דגמים מקבילים של חברות אחרות. אחד הדגמים שעניינו אותי (מלכתחילה, יש לומר) הוא הGIGABYTE ‏P35-DS3L. האם ערכת השבבים שלו היא מה שמכונה BEARLAKE, כלומר אותה ערכת שבבים שיש לי עכשיו? ואם לא - איך ערכת השבבים P35 בהשוואה למה שיש לי עכשיו? אשמח לקבל גם הכוונה וחוו"ד על הדגם המקביל של ABIT (ובעיקר מי היבואן שלהם בארץ....), ואם יש דגמים מומלצים אחרים בעלי ספסיפיקציות דומ…

    • 1 תגובה
    • 651 צפיות
  5. ברצוני לקנות מחשב חדש הכולל בתוכו את הלוח הנ"ל GIGABYTE GA-EX58-UD3R Intel i7 Socket LGA 1366 DDR3 (לא יודע אם זה משנה אך אפרט את כל המפרט.) מעבד Intel Core i7-920 Box לוח אם Gigabyte GA-EX58-UD4 זיכרון G.Skill DDR3 6144MB (2048MBx3) 1600Mhz CL 8-8-8-21 PI כרטיס גרפי GIGABYTE nVIDIA GeForce GTX 285 1024MB DDR3 PCIe צורב LG GSA-GH22N X22 SATA DVD מארז ללא ספק CoolerMaster CM 690 ספק כח Seasonic S12 Energy Plus 650W בחנות מסויימת המליצו לי על לוח מחברת BIOSTAR הדגם המדוייק הוא TPower X58 5.x והביאו לי סיקור מבדיקות שנעשו. פער המחירים גדול מאוד. מה דעתכם? קישור לאתר היצר של BIOSTAR http://www.biostar.com.tw/app/en-us/t-power/introduction.php?S_ID=390 [attachment deleted by…

    • 7 תגובות
    • 926 צפיות
  6. http://www.viewscore.com/category_page.php?categoryID=59 תסתכלו על המערכת הזאת. זה נסיון ליצור דירוג יחסי (לא אמפירי) למעבדים שבשוק ע"י שקלול ביקורות של אתרים עם Benchmarks, ביקורות של משתמשים וחוות דעת של משתמשים על הביקורות של האתרים. תסתכלו על הביקורות ששם, תכתבו משלכם, תנו לינקים לביקורות של אתרי חומרה והצעות וספאם לפרטי. הדבר הראשון שבולט כשנכנסים הוא הדירוגים הגבוהים של סדרת ה600 יחסית לאת'לון 64 - זה בגלל החישוב של ההתיישנות: הציון של המוצר של כל ביקורות מחולק במספר כלשהו כדי לבטא את ההתיישנות. זה היה עובד טוב מאוד לפני שנתיים כשכל כמה חודשים הייתה יוצאת סדרת מעבדים מהירה בהרבה מהקודמת. מה שקורה היום זה שיצאה רק בפברואר הסדרה של ה600 ולמרות שהיא לא יותר טובה מהאת…

    • 2 תגובות
    • 2.8k צפיות
  7. Started by ofirterev,

    שלום לכולם יש לי שאלה יש לי מעבד e6750 של אינטל 2 ליבות 2 גיגה זיכרון מהירת 800 לוח של אסוס p5k p35 וספק כוח של enemarx 500 w ואני רוצה לקנות את הכרטיס מסך של 9800 gtx 512 האם המחשב שלי מספיק טוב האם יכול להיות לי צוואר בקבוק ןמה זה צוואר בקבוק בכלל אשמח לקבל תשובות

  8. Started by Regev,

    מה עדיף: מה עדיף, שמעתי שאינטל הוזילו את המעבדים ב-50%. PENTIUM 4 או AMD ATHLON XP, זכרונות DDR PC-2700, שמעתי גם וזה הוכח שזה המעבד (פנטיום 4) שעבר אופטימיזציה לווינדווס XP. לכן אני מתלבט... לא מתכנן אוברקלוקינג, וחשבתי שעם ז\ציוד הקירור לAMD זה יעלה לי כבר כמו מעבד אינטל בלי קירור כלל.

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by tidan31,

    שלום! האם יש הבדל משמעותי מבחינת ביצועים בין intel 4710hq ו-4720hq?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  10. Started by asilbob,

    שמעו יש לי מעבד AMD 2500 עכשיו אני רוצה להחליף מעבד בלי להחליף לוח ...... משהו קצת יותר נורמלי ...... אני לא יוכל להחליף לINTEL כי אז אני צריך להחליף את כול המחשב ......... כרטיס מסך לוח מעבד זיכרון כבד אליי להחליף את כול אלו ... אז רק מעבד קיים היום מעבד נורמלי יותר מי הAMD2500 שיתאים לאותו סקוט בלוח ......... יום טוב

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  11. Started by XxomriXx,

    שלום רציתי לשאול אם יש הבדל בין המעבדים I5 3550 לבין I5 3570K חוץ מזה שלאחד אפשר לעשות OC יש הבדל אחר?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by mpclass,

    שלום האם יצא כבר המעבד החדש של אינטל? (זאת אומרת פנטיום 5) אם כן אז תוסיפו כתובת של החנות או מספר טלפון..תודה רבה!!!

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  13. Started by ofirterev,

    אני רוצה לקנות מעבד Core 2 Duo E6750 Box Intel כמה מגה הוא? מה זה מעבד box? תודה לכל מי שעוזר

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  14. Started by tidan26,

    שלום! רכשתי מעבד core i7 extreme 975 כמה זמן אני יכול למשוך איתו עם המשחקים הכי כבדים?... ???

    • 4 תגובות
    • 579 צפיות
  15. Started by אופק אופק,

    שלום, הרכבתי את המחשב שלי לפני חצי שנה בערך ולא שמתי משחה תרמית על המעבד, המעבד לא עובר את ה55 מעלות ולא נראה שקורה לו כלום האם אני צריך לשים משחה תרמית או שאין צורך? כמובן שיש קירור נוזלי.

  16. Started by tiger18,

    איזה מעבד הכי מהיר היום? ומי מבין השניים האלה יותר מהיר? Intel Core 2 Quad Q9450 או E8500?

    • 3 תגובות
    • 653 צפיות
  17. XFX nForce 680i LT SLI Motherboard CPU Bundle - Intel Core 2 Quad Q6600 Processor 2.40GHz OEM, Corsair TWINX 2048MB PC6400 DDR2 Memory (2 x 1024MB) חבר מציע לישלוח לי ב- 1500 ש"ח את כל השלושה מעבד, זיכרון, ולוח אם, האם הלוח מתאים ?

  18. Started by moshen1169,

    שלום איך אני יכול לדעת אם יש לי מעבד 64 או 32 ביט?

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות
  19. Started by zaroor,

    שלום לכם רציתי לדעת מה ההבדל בין מעבד זה 925 שרושמים שיש לו מטמון 4 MB או באחרים שרשום 2X2 MB מה עדיף בבחירה

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  20. Started by zaroor,

    המעבד הזה . ראיתי שיש לו מאפיינים כמו של E7200 '8400 וכו' אבל בטבלאות של אינטל הוא שייך רק לפול ליבה ולא ל C2D לא מבין את הסיבה,,,השאלה איך המעבד הזה ביחס לעלות שלו לעומת הגבוהים ממנו

    • 20 תגובות
    • 3.3k צפיות
  21. Started by kkot12,

    יש לי לוח אם RAMPAGE FORMULA אני רוצה ליקנות מעבד בשבילו CORE 2 DUO E8600 או CORE 2 DUO E8500? האם יש הבדל גדול בין המעבדים הללו למשחקים או ל OC ? כי E8500 =950 שקל וE8600=1450 שקל. מבקש את דעתכם........

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  22. Started by efi1924,

    האם מעבד i5 - 13400 יעבוד ספק כח 500w רגיל או צריך לשים ספק כח חזק Cooler Master ELITE NEX PN 600W ? אני שואל ם אם אקח ספק 500w רגיל באמצע עבודה מחשב נייח יקרה לי נפילות ריסט ומסכים כחולים. האם זה נכון ? זה בשביל מעט קצת משחקים גיימניג וגם תוכנות עיצוב גרפיקה ולימודים וגם ואינטרנט. בתודה מראש!

  23. Started by hm123,

    שלום לכולם קניתי לאחי הקטן מעבד qx9650 במקום[q9300 שהוא למכירה] האם אני צריך לשנות משהו בהגדרות של לוח האם [אסוס מקסימוס אקסטרים] או שהוא משנה את זה באופן אוטומתי? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 753 צפיות
  24. Started by Posford,

    אז ככה קניתי מחשב חדש לפני שלושה שבועות ורק עכשיו שמתי לב בתעודת אחריות שרשום לי על המעבד Intel P4 - 2.6GHz - 800MHz אחריות 3 שנים. השאלה היא כזו, האחריות שניתנת לי בחברה שקניתי ממנה את המחשב ל3 שנים זה אחריות במסגרת החברה ואחרי 3 שנים אם חס וחלילה אני פונה לאינטל אז יש אחריות על המעבד לכל החיים? או שללכת לחברה לבדוק את זה כמה שיותר מהר?

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  25. Started by iveco,

    שאלה לגבי הנושא : אם אני פותח דפדפן עם 20 טאבים רק ליבה אחת עובדת ? ואם למשל אני משחק במקביל אז הליבה השניה עובדת על המשחק ? או שברגע שאני פותח 2 טאבים בדפדפן כל ליבה עובדת על טאב בנפרד ?

דיונים חדשים בפורומים