עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. שלום, יש לי לוח של NF7 - S מעבד 2400+ AMD עם 2 X זכרונות של CROSSAIR 333 CL 2.5 256 כל אחד! עד היום הם עבדו ב DUAL CHANNEL אבל הבנתי שאין הרבה הבדל. קניתי עוד זכרון: של 512 מסוג CROSSAIR אבל במהירות 400 CL 2.5. מיד לאחר שהתקנתי אותו : אני רואה שהמחשב עולה הוא עושה MEMORY CHECK סופר כמה MEMORY יש לי (מגיע ל1 ג'גה) וכאן הוא נתקע...! ברגע שאני מסיר אחד מהם לא חשוב איזה המחשב עולה (גם אם זה עם 512+256) אבל 3 ביחד לא עולים! מה אני צריך לעשות? תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 654 צפיות
  2. Started by B@LENO,

    שלום לכולם יש לי לוח אם של פי סי פרטנר ציפס'ט של VIA APOLO PRO 133 MHZ מעבד 733 מגה הרץ SOCKET 370 וקניתי מחנות מחשבים מעבד פנטיום 3 1000 מגה הרץ ושהחלפתי מעבדים ראיתי שעל המעבד שלי יש מדבקה שחורה למטה שרשום 733/256/133/1.65V ולמעבד פנטיום 3 1000 לא היה את המדבקה הזאת? האם המעבד מזויף איך אני יכול לדעת? הדלקתי אוורסט והראה לי שזה מבד פנטיום 3 1000 של אינטל האם זה מקורי או לא?

    • 5 תגובות
    • 676 צפיות
  3. Started by DOR_2911,

    http://cgi.ebay.com/AMD-64-FX-53-Athlon-Processor-with-Asus-A8V-Board_W0QQitemZ6822897273QQcategoryZ80140QQrdZ1QQcmdZViewItem

    • 5 תגובות
    • 629 צפיות
  4. חבר של אחי נתן לו זיכרונות למחשב ,שנלקח ממחשב אחר.. איך אני בודק אם הם DDR\SDR ? אם אני יחבר למחשב שלי עלול לקרות לו משהו במידה והזיכרון הוא ddr? ד.א יש עליהם מספר סידורי במדבקה..זה עוזר במשהו ?

  5. Started by xBlAdE,

    האם הלוח שלי (MSI 915P COMBO) מספק מספיק מתח כדי להשתמש בזיכרון Twinmos Speed Premium 512MB DDR 3500 Memory ואני אשתמש בשניים כאלה?

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  6. זה מה שכתוב החוברת : The CPU supports 100MHz system bus. The SDRAM DIMMs and DDRs can synchronously work with 100 MHz or operates over a 266 MHz system bus. זה או 100 או 133? ואם כן אז לה כשאני שמתי ddr 400 זה עובד רק על 100? תודה אחים שלי!

    • 4 תגובות
    • 544 צפיות
  7. הלוח הוא DFI LANPARTY 875 סוקט 478. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=2724 יכול להיות שיש חנויות בהן הוא נמכר ביור זול..מה שאני צריך זהשתגידו כמה הוא שווה כיד שניה.. תודה..

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  8. Started by zone51,

    הי , מה הלוח המומלץ למיפרט הבנוי על AMD Sempron Socket 754 התקציב בסביבות 500 שח תודה

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by NJorl,

    לינקים למוצרים קיימים יתקבלו בברכה

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  10. בעיה מוזרה ביתר !!!! גם בדרייברים הכי חדשים וגם בקודמים ניסיתי הבעיה היא כזו ! בתוכנות דיבורים (ונטרילו , סקייפ , מסנג'ר , וכו) אנשים שומעים מה שקורה אצלי במחשב ואת עצמם מדברים ! כאילו אני עם רמקולים בכלל ולא אוזניות ! בנוסף לזה הםגם שומעים את מה שהולך לי במחשב !!! אני מנגן שיר למשל הצד השני שומע ! (תזכורת : אני עם אוזניות בכלל!!!) מי שמכיר את ה לייב יודע שיש אפשרות של "WHAT U HEAR" שאם מסמנים את זה אתה בעצם משדר לשני מה שאתה שומע זאת בעצם הבעיה אצלי !!! כאילו יש לי "WHAT U HEAR" בילד אין בכרטיס קול ! עברתי על כל האפשרויות בהגדרות וחיפושים באינטרנט וכלום ! לא יודע איך לפתור את זה ! זה מטריף פשוט הבעיה הזו ! אני אשמח לעזרה המהרה תודה

    • 1 תגובה
    • 480 צפיות
  11. Started by tom_k85,

    איזה דגם+חברה הכי טובים לOC רציני(DDR)? ולמה הם יותר טובים? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 493 צפיות
  12. שלום, במחשב נייד, אם יש לי FSB של 400 והזיכרון שמשווק איתו הוא 333 (PC2700), האם יש בעיה טכנית לעבור ל PC3200? מה אתם יכולים לספר לי על זה בבקשה?

  13. Started by Xstyle,

    קנתי שתי יזכורנות 512 cl 2.5 supertalent ddr400 עכשיו הם באים אם גוף קירור עכשיו דבר ראשון תסבירו לי מזה T1 ומזה T2 ומה שלי ואיך אני עושה ש הזיכרון שלי יעבוד יותר מהר

    • 7 תגובות
    • 539 צפיות
  14. Started by ns,

    לסגור זה טעות. סליחה

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  15. Started by OgANDi_BoY,

    יש לי מחשב מעבד : פנטיום 4 1.8 לא prescott לוח אם : בתמונה כי אני לא יודע בדיוק מה הדגם שלו זיכרון: 128 DDR-SDRAM 133MHZ 1) האם הלוח אם שלי תומך DUAL DDR או DDR 2? 2) המחשב לא זז אם אני מגדיל זיכרון ל512 יהיה שיפור ? תודה.... [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 635 צפיות
  16. מישהו אמר שעדיף 2 של 512 במקום 4 של 256 אפשר לקבל הסבר למה ואם זה קריטי

    • 4 תגובות
    • 663 צפיות
  17. שלום לכולם, האם לוח האם: Abit AG8 http://www.abit-usa.com/products/mb/products.php?categories=1&model=200 תואם למעבד: ?P4 3.2 Ghz S-775 2M Cache 64 bit? השאלה שלי נובעת מכך שבאתר לא כתוב במפורש שיש תמיכה ל- 64bit (בניגוד ללוחות אחרים שכן מצויין) שאלה נוספת: מה פירוש הקיצור FSB ;Dתודה לכל העונים ...

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות
  18. שלום לכולם יש לי לוח אם של פי פרטנר אפולו פרו 133 ציפס'ט של VIA מעבד פנטיום 3 733 מגה הרץ שני סטיקים של זכרונות כל אחד אחד 256 של חברת IBM סך הכול 512 זיכרון ויש לי סטיק פנוי ועכשיו לא מזמן הוספתי עוד סטיק של זיכרון והמחשב עשה לי ציפצופים מוזרים כאלה ושהוצאתי את ה128 המחשב חזר לעבוד הזיכרון תקין בדקתי אותו אצל מחשב של חבר האם הלוח שלי לא תומך יותר מ512 זיכרון? האם יש דרך לבדדוק עד כמה זיכרון הוא תומך? כי חיפשתי באתר של PCPRATNER ואל מצאתי ועוד משהו המעבד שלי הוא סוקט 370 ורציתי לשדרג את את המעבד ל1 גיג'גה גם סוקט 370 האם הלוח שלי תומך במהירות הזאת? ואם אני יתקין את המעבד החדש האם זה יעשה בעיות בווינדוס? תודה רבה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 501 צפיות
  19. כל הזמן אומרים שהוא אדיר והם סיימו את הפיתוח חודש לפני היעד...רק מה שכחו לציין? מה המהירות שלו! כאילו שמעבד כפול ליבה זה משהו חדש בשוק..

    • 3 תגובות
    • 692 צפיות
  20. Started by WinInc.dll,

    השאלה שלי היא כזאת אני יכול לחבר אותו גם בכיוון השני כלומר שני כיוונים?? ומה לגבי זיכרון רגיל שהוא"SINGLE SIDE"גם אותו אני יכול לחבר משני כיוונים? תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 666 צפיות
  21. Started by Gal84,

    האם יש צפי ליציאת מעבדי סוקט M2 ?

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  22. Started by cold-fire,

    אני יכול לחבר את הלוח הזה אם ספק 20 פינים? או שאני חייב 24? ורציתי לדעת אם זה sata 2 ?KN8 ULTRA S-939, nForce4U הלוח של abit קישור ללוח http://www2.abit.com.tw/page/en/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=KN8+Ultra&fMTYPE=Socket%20939

    • 7 תגובות
    • 637 צפיות
  23. נשרף לי הלוח אם (socket A) שמבוסס על VIA KT400 chipset . קניתי לוח אם אחר במקום, שמבובב על nForce2 Ultra400 chipset. אני יודע שאם אני פשוט אחליף לוח אצטרך כנראה לפרמט מחדש את ההארד דיסק. האם יש דרכים לעשות זאת ללא פירמוט?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. יש לי מעבד 3200 וניס, אני עומד להתקין את הWIN64BIT, והשאלה שלי אם צריך להתקין דרייברים כלשהם, כי אני יודע על הרבה שלא התקינו אבל באתר של AMD יש את זה: AMD Athlon 64 Processor Driver for Windows XP x64 Edition and Windows Server 2003 x64 Editions Version (exe) 1.2.2.1 - Allows the system to automatically adjust the CPU speed, voltage and power combination that match the instantaneous user performance need. Download this Setup Installation program (EXE) to automatically update all the files necessary for installation. This package is recommended for users whom desire a graphical user interface for installation. This .EXE driver is a user friendly localized software in…

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. http://www.dfi.com.tw/Product/xx_product_spec_details_r_us.jsp?PRODUCT_ID=3471&CATEGORY_TYPE=LP&SITE=US

    • 6 תגובות
    • 770 צפיות

דיונים חדשים בפורומים