עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by the kooks,

    האם הליבה הזאת בגלל שהיא מיוצרת בתהליך של 65נ"נ תהיה קרירה יותר מליבות אחרות של INTEL כמו הפרסקוט ואולי אפילו יותר קרירה מהנרוופווד ? מישהו יכול לתת לי מידע עליה בקצרה..

    • 4 תגובות
    • 510 צפיות
  2. Started by j,

    אני לא מתכוון לעשות OC ואני לא צריך SLI שמתי קישורים http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_315_1371&products_id=10032 או http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_84_1380&products_id=9700

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  3. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ???????????????????????????????????????????????

    • 13 תגובות
    • 672 צפיות
  4. Started by Guarding angel,

    חג שמח וערב טוב יש לי לוח מסוג P4VXASD2+ (5.0) של ECS האם הוא תומך בכרטיסי זכרון DDR 512\400*2??? האם הוא יספוג את זה? http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/ProductsDetail.aspx?MenuID=22&LanID=10&DetailID=51&DetailName=%d7%9e%d7%a4%d7%a8%d7%98

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  5. Started by disc0infern0,

    קניתי מעבד AMD Athlon 3200 64bit וזיכרון 512MB DDR (משני סטיקים של 256) נכנסתי למאפיניי המחשב שלי וזה מה שכתוב: זה מתאים למה שקניתי או מה? למה כתוב 448MB???? ולמה 2.0 GHZ? זה לא אמור להיות 3.2? יהיה טוב אם תענו לי בהקדם האפשרי.. תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 640 צפיות
  6. Started by arthur16,

    יש למישו הצעות? אני פשוט לא מוצא באינטרנט

    • 2 תגובות
    • 477 צפיות
  7. שלום! השאלה בכתותרת ועוד שאלה, יש לי אפשרות לקנות וניס 3500.....אני רוצה לעשות למחשב OC אבל אמרו לי שיש בעיות עם ה3500 ושהוא גם לא מציג תוצאות ראויות כמו האופטרון.... איזה מעבד אופטרון מותאם ביכולת ל3500? תודה ניב

    • 29 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by yotam.m,

    יש לי שאלה בקשר ללוח ספציפי של matsonic מדגם ms9367E רציתי לדעת האם יכול להיות שאפשרויות האוברקלוק נעולות מהלוח או שיש ג'אמפר שאפשר לקצר או להוציא כדי לפתוח את האפשרויות האלו הם מופיעות בביוס בקטגוריה cpu pnp אבל נעולות..

    • 4 תגובות
    • 512 צפיות
  9. Started by coral,

    שלום לכולם, מעוניין לקבל חוות דעת על הלוח של GIGA-BYTE דגם GA-8I945P-G http://www.giga-byte.com/Motherboard/Products/Products_GA-8I945P-G.htm תודה!

    • 5 תגובות
    • 544 צפיות
  10. Started by Amie23l,

    אני רוצה לקנות מחשב pentium-4 עם DDR2 ו-SATA2. בחלק מהחנויות אמרו לי שאני חייב לקנות לוח אם עם intel chipset 945 כי ה-915 לא יאפשר לנצל את SATA2 ואת המהירות של DDR2. אחרים אומרים שזה אפשרי. מה התשובה הנכונה.

    • 8 תגובות
    • 658 צפיות
  11. Started by CoolOne,

    ללוח P5ND2-SLI Deluxe של ASUS, יש מה שהם קוראים לו "Fanless Design". רציתי לדעת עד כמה הדבר הזה אפקטיבי?

    • 3 תגובות
    • 686 צפיות
  12. Started by alm,

    שלום אני רוצה לקנות זיכרון של A-DATA בגודל של 512 במהירות 400 אבל אני לא בטוח שהלוח אם שלי תומך בו אני חושב שהוא תומך ב רק מתאים שישים ושש השאלה היא האם הארבעמאות יעבוד על המתאים שישים ושש וזה הפרטים של הלוח אם Motherboard Name Octek Rhino P4X266R-A4P Device Description North Bridge: VIA VT8753 Apollo P4X266 Device Description South Bridge: VIA VT8233C אם זה לא מתאים האם בכלל אפשר להשיג לזיכרון של המתאים שישים ושש משהו טוב בזול תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  13. שלום אני מתכנן בקרוב להשתדרג ל1GBX2 ורציתי לשאול האם הCORSAIR האלו שווים את ה2,500 ש"ח שאני הולך לזרוק עליהם או שאני יכול גם להסתפק במודלים של SAMASUNG בחצי מהמחיר. מתוכנן אוברקלוק אבל לא משהו רציני (240 גג 250 באס) וגם זה רק בחורף השאלה האם שווה ההשקעה של עוד 1,200 ש"ח לזיכרונות שעובדים ב250MHz עם תיזמונים לא רעים בכלל ? תודה לינק שבודק 3 מודלים CORSAIR : http://www.legitreviews.com/article/268/2/

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Prism,

    שלום לכם, בעוד מספר ימים אני קונה מחשב חדש ומעוניין לבנות אותו בעצמי. המעבד יהיה סמפרון 2500 ולוח האם יהיה K8NF4G של ASRock. לאחר ההרכבה, האם אני צריך לרסס אותו בשמן תרמי, כמו שכתוב בחוברת ההוראות של הלוח אם, ( http://www.asrock.com/Drivers/Manual/K8NF4G-SATA2.pdf ) או שמספיק לחבר את המאוורר?

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. שלום לכולם יש לי שאלה קטנה (אני מקווה שהיא לא כללית מידיי) אבל מאוד מטרידה (אותי לפחות).. אם יש לי מפרט מסויים..מיועד בהחלט למשחקים ויש בו מעבד מהאלפיון העליון אבל כ.מסך לא משהו ביחסית לתקציב.. עדיף לרדת קצת מהמעבד ולעלות בכ.מסך נכון? לדעתי כ.מסך תורם יותר למשחקים מאשר מהירות של מעבד... תודה רבה :-*

    • 3 תגובות
    • 489 צפיות
  16. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם קיבלתי את המעבד הנ"ל לאיזה מעבד של אינטל הוא מקביל? פנטיום 2, 3 וכו' או שהוא סתם גרוטאה ועדיף לשמור אותו כפריט אספנים?

    • 7 תגובות
    • 664 צפיות
  17. Started by ggioragg,

    למעבד-amd3200 כרטיס Gigabyte NVIDIA GeForce 6800GS PCI-E SLI 256-bit 256MB GV-NX68G256D-B 1- ABIT- AN8 Ultra-S939 nForce4U,GBL,SATA II,F.WIRE או 2-Gigabyte GA-K8N Ultra-9 nVIDIA nForce4 Ultra Socket 939 תודה חברים!!!!!

    • 6 תגובות
    • 566 צפיות
  18. אהלן! ;D יחליפו את השם ל סוקט M2 לסוקט AM2 :D ויש שם רשימה קצרה של מעבדים חדשים שיצאו... http://www.theinquirer.net/?article=28367

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by OvD,

    GIGABYTE GA-K8N51GMF-9 דגם: GIGABYTE GA-K8N51GMF-9 nVidiaGeForce6100+nForce430,FSB2000,DDR400DC S8C, LAN1GB, GFORCE 6100 הוא טוב? כלומר יש בוא מנוגע גרפי טוב וכול השטויות אילה? כי אני כימעט בסוף הליכים לקניית לוח +מעבד+כרטיס מסך ורציתי לדעת אם הוא טוב...

    • 4 תגובות
    • 534 צפיות
  20. Started by tsuriel,

    שלום לכולם רציתי שתציעו לי בבקשה לוח אם AMD חדש למעבד 3.0 AMD 64BIT, עם סקוט 754 עד 450 ש"ח (עם יש צורך) ותודה רבה

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  21. Started by משה פייגלין,

    קיבלתי הצעה ב 1100 שקל של לוח ומעבד לוח : אינטל עם ציפסט של ATI === http://www.laptops4me.com/product_info.php/p/intel-blkd101ggcl-ati-radeon-xpress-200-lga-775-a-v-l-motherboa/products_id/11528?SID מעבד 2.8/533/1024 ( 551 ) BOX מה אתם אומרים ?

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  22. אפיה נמצא בדיוק החישן טמפ' על הלוח שלי?

    • 3 תגובות
    • 501 צפיות
  23. Started by asdasdasd,

    הבאתי איזה סימולטור נחמד למחשב ......אני בא לחבר את הג'ויסטיק אין יציאת ג'ויסטיק בכלל :s05: אפשר לעשות משהו ? יש איזה מתאם משהו ? (זה ג'ויסטיק יישן לא USB כמובן)

    • 3 תגובות
    • 534 צפיות
  24. Started by gigabot,

    שלום, כמו בכותרת, הכי טוב לOC עם הצ'יפ הכי טוב, עם אפשרויות המתחים הגבוהים ביותר תודה, אגב הציעו לי IC7 מה דעתכם? יש יותר טוב? אני מעוניין בהכי הכי טוב ואחד מתחתיו שוב תודה.

  25. Started by Ran B,

    שלום לכולם. ברשותי לוח אם ASUS P4P800 SE. ברצוני לעדכן את גרסאת הביוס, הורדתי מהאתר של ASUS את הקבצים המתאימים, אך לפי ההדרכה שלהם. ביצוע העדכנה הוא BOOT דרך הפלופי ועידכון עם הקבצים דרך מצב DOS. כרגע הפלופי שלי "דפוק" ולא עובד כראוי. האם יש דרך לצרוב נניח לדיסק ולעדכן? ניסתי בנרו לצרוב דיסק BOOT, אבל הוא ניסה לעשות משו עם הפלופי ומכיוון שהפלופי לא עובד טוב הוא נכשל בהכנה לצריבה. האם למישו יש דרך לעדכן ביוס בלי שימוש בכונן פלופי?

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות

דיונים חדשים בפורומים