עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Ashand,

    אתם מכירים חנויות אונליין בארץ או בחו"ל שיש להם קיט כזה? במחיר "נורמאלי" אשמח לקבל לינקים תודה

    • 6 תגובות
    • 953 צפיות
  2. Started by yarl,

    חברים איפה אני מוצא באזור המרכז חנות שמוכרת זיכרונות DDR 512 266Z תקציב 650 ש'ח דחוף !!!!

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  3. יש לי לוח די ישן תומך DDR עד 400 MHZ אני רוצה לקנות קיט של 2 ג'יגה (1G*2) אני רוצה משהו טוב אבל יש לי רק 400 שקל להשקיע אני יכול בכלל להשיג משהו טוב במחיר הזה ? הלוח שלי : abit av8 3rd eye תודה מראש מתן.

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  4. Started by solo53,

    לוח AMD 64 BIT עם מקסימום PCI סטנדרט עד 1K שח אם כבר אז אולי מישהו יכול להסביר לי מה זה הסלוטים הקטנים של PCIEX למה זה משמש והאם יש חומרה לכך מדברים על ADDONS אבל מה

    • 2 תגובות
    • 471 צפיות
  5. Started by ipublic,

    אהלן מחפש לקנות לוח אם ITX סוקט AM3 מחפש משהו לא יקר תודה

  6. Started by mwalker03,

    מישהו יודע מאיפה אפשר לקנות יד 2 או מוכר לוח אם אם מדגם ga945gcmx-s2 ?

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. שלום לכולם! אשמח לקבל הצעות מחיר, למי שמוכר, במהירות האפשרית.. יש בידי מעבד מתאים, כך שמחפש רק את הלוח הנ"ל. בתודה, ניר.

    • 3 תגובות
    • 477 צפיות
  8. מצטער אם זה לא קשור לפה אז ככה אני מצאתי לוח אם שתומך גם ב AGP וגם ב PCIE זה הלוח אם ?939DUAL-SATA2, s939, ULi, AGP, PCI-E? של החברה ASROCK לינק למוצר אפשר למצוא באתר KSP תחת קטגוריה לוחות אם למעבדי AMD איך הלוח אם הזה לפי מה שהבנתי הוא תומך גם ב AGP וגם ב PCIE האם שווה לקנות אותו?

    • 5 תגובות
    • 639 צפיות
  9. Started by Pundag,

    שלום לכולם .... אני מחפש לקנות לוח אם של ינטל שיהיה לו PCI-E יתמוך ב DUAL CHANNEL ויוכל להריץ משחקים מהר.... כמובן שבקשר למשחקים יותר חשוב כרטיס מסך , אני קונה 9800XT , אבל בכול זאת , אני מחפש לוח אם מהיר טוב ואמין. בתקציב של עד 1000 בערך. חשבתי על משו בסגנון 915 , אז אם אפשר המלצות ורעיונות תודה רבה!!!

    • 6 תגובות
    • 741 צפיות
  10. יש לי את כל החלקים הנוספים, מארז וציוד היקפי. אני רק צריך המלצה ללוח אם ומעבד עד 1000-1200ש"ח. יהיה נחמד אם לוח האם המוצע יתמוך בזכרונות DDR2 512MB. מטרת המחשב היא אופיס, אינטרנט, סרטים ומשחקים קלים. שום דבר מיוחד. רצוי שללוח האם יהיה כרטיס מסך טוב און-בורד, אחרת, אשמח אם תוסיפו גם כרטיס מסך טוב אך זול להצעה. אודה על תשובה דחופה.

    • 5 תגובות
    • 653 צפיות
  11. שלום. אני רוצה לקנות מחשב חדש בSKYPC, אבל אני לא יודע איזה לוח וזיכרונות לקחת... אני רוצה לקחת לוח עם הצ'יפסט החדש, אבל אני לא יודע איזה... (P35). מה ההבדל בין הישן לחדש? (אני מהאלה שקונים מחשב קומפלט, ולא מחליפים מעבדים וכל זה באמצע... מקסימום מוסיף זיכרונות...) מצאתי את הלוח הבא ((965) http://www.skypc.co.il/pl_product~AB9QGT~10~0.htm איזה לוח P35 כדאיי לי לקחת שמתחרה בו? עכשיו בקשר לזיכרונות... מצאתי את זה... http://www.skypc.co.il/pl_product~24737~15~0.htm הם טובים? מה עדיף? CL4 או CL5?? תודה רבה רבה..!!

    • 1 תגובה
    • 492 צפיות
  12. Started by PigMaster,

    אני ממש לא מבין בכל העסק הזה, אז אני שואל: לוח אם מבוסס אינטל, סוקט כ. מסך pci - e. זה כל מה שאני יודע... בסביבות ה 500 - 600 ש"ח. אם צריך עוד פרטים, שאלו... תודה.

    • 1 תגובה
    • 431 צפיות
  13. Started by matanyaniv,

    חבר שלי קונה לוח ומעבד חדשים. הציעו לי מעבד פנטיום 4 2.6 של אינטל ולוח אם : Intel Rock עם צ'יפ של אינטל. האם כדאי לשדרג את המעבד ל 2.8? איך הלוח?

    • 4 תגובות
    • 701 צפיות
  14. Started by mulderfox,

    למישהו יש או יודע היכן אפשר לקנות? (ולא גרסת MOBILITY) תודה!

    • 5 תגובות
    • 792 צפיות
  15. לא מצאתי אתר יד שניה גם חנויות מחשבים ??? ??? אני רוצה שדרוג מחשב שלי

    • 1 תגובה
    • 514 צפיות
  16. שלום לכולם כרגע יש לי מחשב שאני מרוצה ממנו בבית לוח אם של ASUS TUV4X עם גי'גה וחצי זיכרון מעבד פנטיום 3 1000 מגה הרץ עכשיו אני רוצה לקנות מעבד טולטין 1.2 או 1.4 עם 512 קש מישהו יודע האם אפשר להשיג את המעבד הזה או אם מישהו יודע מי מוכר נעבדים כאלה? תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 677 צפיות
  17. Started by eden6600,

    מישהו יודע איפה אפשר לקנות/להזמין פחית ללוח אם? מדובר בלוח GIGABYTE H97M-D3H

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. שלום רב. יש לי מחשב בן 6 שנים (כן, הוא די ישן לסטנדרטים של היום). עם זאת, השאלה שלי אם יש לי אפשרות לשדרג רכיב כלשהו (כמו לוח אם או מעבד) על מנת לשפר ביצועים שיהיו יותר גבוהים. המחשב כיום עובד די סבבה סה"כ, מחשב גרפיקאים ופחות מכוון גיימר. זה המפרט שלי: Intel core 2 Duo E8400 3ghz Gigabyte GA EP43 - DS3 Intel P43 Express Chipset LGA 775 A-DATA 4GB Kit (2x2GB) DDR2 800 MHZ CL5 Samsung 500GB 16 MB 7200RPM SATA 2 HD502IJ SpinpointF1 Cooler Master CM 690 PC Power ULTRA-QUIET PSU: SILENCER 500 Watt ATX Leadtek GTX260 216 Extreme+GeForce 896MB GDDR3 PCIe

    • 35 תגובות
    • 6.2k צפיות
  19. לוח אם DFI NF4 sli-dr כרטיס מסך ati X850 PE מעבד אמד 64 4000+ בשביל משחק כבד אפשרויות 2*1024 תדה

    • 11 תגובות
    • 816 צפיות
  20. Started by אלבר,

    http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/BIOS_Model.aspx?ProductID=1944 אני יודע שקצת ישן.. אבל רציתי לשאול איזה מעבד כדאי לרכוש ללוח ביחס טוב של עלות/תועלת?

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות
  21. Started by Bug2000,

    אהלן. אני צריך לוח שיהיו בו את הדברים הבאים : 1. RAID. 2. CROSSFIRE. 3. יכולת אוברקלוק טובה. צריך תחליף שיעמוד בדרישות בנ"ל. אשמח לשמוע את עצתכם.

    • 5 תגובות
    • 593 צפיות
  22. Started by dekken,

    שלום, אני מחפש לשדרג את המעבד שלי, כרגע זהו המפרט שלי: לוח אם: Asus P5N32-E SLI Plus מעבד: Q6600 2.4ghz זכרון: Kingston 4gb כרטיס מסך: ATI Radeon HD 4850 1gb שמתי לב שהמחשב שלי עובד פחות טוב ממחשבים של אנשים אחרים עם מערכת דומה. אני מקבל לדוגמא ב Team Fortress 2, סביבות ה 100-150 FPS פחות, ממישהו עם מערכת כמו שלי. אז אין לי מושג מה הבעיה, או המעבד או הזכרון ( כי הוא עשה לי בעיות פעם ) טווח המחירים שלי הוא עד 1000-1200 שקל. תודה

    • 25 תגובות
    • 2.9k צפיות
  23. הקיץ הגיע ואיתו גם המשחקים החדשים. כגיימר כבד אני לא מוכן להתפשר בהגדרות ולשם כך הקצבתי 1000 שח לשדרוג המחשב הקיים. אופציה אחת שחשבתי עליה היא לשדרג ללוח אם שיסחוב באס גבוה בשביל שאמשיך את האוברקלוק ‏לe8400 כי הוא מציג טמפרטורות מעולות. בנוסף שיתמוך בקרוספייר זה יהיה יתרון להוספת hd4890 עתידי. במסגרת שאר התקציב גם צריך זיכרונות שיסחבו את האוברקלוק כי כרגע יש לי משו גנרי. אופציה שניה היא למכור את המעבד ולהביא מרובע ליבה חזק ואעשה עליו oc. מה דעתכם? פתוח לעצות. אם אתם ממליצים על מוצר אז יש עדיפות לחנות במרכז ושיהיה במלאי ולא ימרחו אותי.

    • 2 תגובות
    • 737 צפיות
  24. Started by carmonmon,

    אהלן אני מחפש קיט זכרון 64 ג'יגה (4*16) ודיסק M.2 למערכת שלי, מפרט המערכת: Gigabyte Z170-D3H 6700k 4*8 DDR4 2400 kingston NVIDIA Quatro K2200 SSD EVO 850 1TB מכירים משהו מומלץ? צרכי המחשב לעבודה על קבצים גדולים וניתוחי מידע

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by yarivot26,

    היי, סרטי HD 1080p לא עובדים אצלי חלק ובחלק מהסרטים (בהם יש פירט גבוה) הם ממש מקרטעים. חשבתי לאחרונה לשדרג את הכרטיס מסך בשביל תמיכה בהאצת חומרה שם בסרטי HD אבל לאחר מחשבה נוספת אני מרוצה מהכרטיס הנוכחי שלי (1950XTX) למשחקים שאני משחק במחשב (אסטרטגיה וכדומה, למשחקי פעולה FPS ושאר הירקות יש לי PS3). החלטתי שעדיף לי לשדרג פשוט את המעבד שלי שהוא כרגע e4400. אני מחפש מעבד שיוכל להתמודד עם כל סרט 1080p גם בתוכנה "כבדה" (כמו VLC או XMBC) ושלא יפריעה לו אם ירוצו תוכנות ברקע (newsleecher, explorer וכדומה) או אם אני יריץ קדימה אחורה (מה שקורה עכשיו). התקציב שלי בעיקרון הוא 1000-1500 שקל עם אפשרות לחריגה במקרה הצורך. תודה רבה לעזורים

    • 8 תגובות
    • 855 צפיות

דיונים חדשים בפורומים