עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. AMS sempron processor +2800 או Intel Pentium 4 CPU 1.60GHz ?

    • 4 תגובות
    • 556 צפיות
  2. Started by alfus73,

    שלום. אני עומד לרכוש כרטיס מסך מסוג Leadtek Geforce 6600GT 128 mb 128-bit A6600GT AGP Bulk [A6600GTb]. הלוח אם שלי P5S800-VM של ASUS. בחוברת הסבר על לוח האם כתוב בצורה מודגשת שמותר להתקין כרטיס AGP שהוא 1.5 V או 0.8 V. ושאסור להתקין בשום פנים ואופן כרטיס מסך שהוא 3.3V. האם הכרטיס מסך שרשמתי לעיל מתאים ללוח האם שלי. חיפשתי במפרט הטכני של החברה ולא היה רשום לגבי ה- V שלו. האם אני יכול להשתמש ללא חשש?

    • 1 תגובה
    • 467 צפיות
  3. Started by nimrodh,

    האם הדגם החלש ביותר בסידרת כפולי הליבה יהיה ה4200 או נפלה טעות בידיעה?

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by wrecker,

    יש לי 3 סוגי זכרונות 1 256MB 266MHZ 2 256MB אני חושב שהוא 333MHZ או שהוא 400 אני לא זוכר 3 512MB 400 MHZ אני חושב שהלוח אם שלי תומך עד 333 אני לא בטוח בזה (A7S333) אז רציתי לדעת מה יותר מומלץ לי, מה יותר מהיר? לשים 768MB 333MHZ או 1024MB 266MHZ? או שבכלל רק את ה512 בתקווה שזה יעבוד על 400MHZ... יש אפשרות לבדוק עד כמה הלוח שלי מקבל? הרבה שאלות אני יודע חח תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 533 צפיות
  5. Started by Yaron-Cohen,

    כי ראיתי באיזה חנות... Sempron 3000+ 939 L2=256KB 1.8GHZ יש מצב?

    • 7 תגובות
    • 619 צפיות
  6. Started by charm,

    שלום רציתי לדעת מה ההבדל בין הלוחות k8nf9 ו k8nmf9 של גיגה בייט הסתכלתי באתר ולא ראיתי הבדל משמעותי (ל k8nf9 יש יותר יציאות USB ושוני בכרטיס קול) האם יש עוד הבדלים ביניהם או שרק הבדלים זניחים בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  7. Started by yoav1000,

    האם הזיכרון מתאים לOC http://www.memorypc.co.il/default.asp?catid={A066F5DC-AEED-44CC-9573-D6C7D94947B3}&details_type=1&itemid={64FC2D8F-B39D-428E-9D74-91DFFC4C9F8D}

    • 6 תגובות
    • 578 צפיות
  8. למחשב חדש שייעודו אינטרנט, מוסיקה, ו matlab - איזה מעבד ולוח עדיפים? ולמה? תודה מראש על תשובתכם

    • 6 תגובות
    • 836 צפיות
  9. מה זה עושה ועוד שאלה איך מנטרלים את האופציה שהביוס מכבה את המאוורר כשהמעבד יורד לחום מסוים כלומר אני רוצה שהמאוורר יעבוד רצוף? תודה

    • 9 תגובות
    • 766 צפיות
  10. Started by roei88,

    טמפרטורה במנוחה - 34 מעלות, במאמץ - 52 כרטיס מסך Geforce 6600GT ו512 RAM אם זה משנה גבוה מדי או טמפרטורות נורמליות? תודה.

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by AVI-Y,

    ערב טוב אני מחפש מישהו שיעשה לי סדר בזיכרון אני מתכוון לקנות לוח מסוג Gigabyte GA-8I945PG Intel 945P ולא ברור לי איזה סוג זיכרון אני צריך להתאים לו האים צריך סט של שני מקלות זיכרון DDR2? האים אפשר להסתפק רק במקל אחד של זיכרון DDR2? אפשר לשים גם DDR רגיל? בהנחה שיש צורך בסט של DDR2 האים בעתיד יהיה אפשר להוסיף רק מקל אחד של זיכרון או שאהיה מוגבל לקנית סט שני כמו שהיה בלוחות של RDRAM הידועים לשימצה? מישהו יכול להמליץ לי על זיכרון מתאים? תודה לכולם

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  12. מדובר על זכרונות DDR2 וזה לא בשביל OC אני פשוט רואה הרבה שקונים זכרונות חדשים עם 400 MHZ במקום עם 533 רציתי לדעת מה ההבדל בביצועים ?

    • 2 תגובות
    • 517 צפיות
  13. אני מתלבט בין: 1. ?Gygabyte K8N51GMF-9 s939, NF4, VGA, PCI-E, SATA II? 2. ?Gygabyte K8NMF-9 (NF4, s939, PCI-E, SATA, 1394)? הם בערך אותו מחיר... מה ההבדל ביניהם בעצם? הלוח כמובן צריך להתאים למפרט שאני קונה.... : Athlon64 3000+ (S-939) VENICE CORE 512Mb 400MHz AData Gygabyte 6600 256MB DVI, TV, PCI-E - RETAIL WD 160GB SATA II 7200RPM 8MB HEC Compucase CI-6A21 400W תודה לכל העוזרים והמייעצים!

    • 4 תגובות
    • 557 צפיות
  14. Started by Ghosthunter,

    שלום, אני מעוניין לרכוש לוח אם חדש שמתאים למעבד שלי(סוקט 478). צריך שיהייה שם כרטיס רשת, קול, סאטא, חיבור MIDI(לגויסטיק), מקום ל-8USB. הלוח צריך להחליף לי את מה שיש לי עכשיו, מכיוון שהASUS שלי הלך. תודה.

    • 32 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. אחים שלי צריך עזרה יש לי את הלוח K8NF9 שמגיעה עם ביוס F2 שזה ממש מלא באגים ואני רוטצה לעדכן ביוס אבל יש לי חששות!! מה אני צריך לעשות ליפני העידכון? לעשות LOAD DEFAULTS?? ואז להיכנס ל@BIOS ולסמן את הV "של דרך האינטרנט" ולעדכן?? ואז לעשות שוב פעם LOAD DEFAULTS?? לא לסמן את האפשרויות של CLEAR שיש בתוכנה?? וגם עכשיו הHD שלי מותקן בצורת RAID למרות שיש לי רק אחד זה ביגלל שבF2 הדפוק בRAID היה מופעל כברירת מחדל ולא ידעתי זאת ושניסיתי להתקין XP אז הHD א זוהה ורק אחרי הגדרתו כRAID הצלחתי להתקין אז אם אני מעדכן את הביוס זה לא יהרוס לי?? ואני יצטרך לעשות פורמטי?? וגם זה לא בעיה לעדכן F2 ישר לF9?? בבקשה תעזרו לי לא יודע למה אבל דווקא ליצרוב ביוס ללוח אני חושש אבל לכרטיס מסך צרבתי ביוס…

    • 6 תגובות
    • 690 צפיות
  16. היי, אני מתכנן לקנות בחודש-חודשיים הקרובים מחשב. אך אני תוהה- האם בכלל כדאי לקנות אותו או לחכות עוד חצי שנה (נכון שתמיד אפשר לחכות ולחכות אבל צריך מתישהו לקנות- אבל פה יש נק' משמעותית). הרי תכף יצא הסוקט M2 של AMD. ולאחר מכן- הרי כל השוק יעבוד לזכרונות DDR 2. הפחד שלי הוא לקנות מפרט אפשר עם עוד שנה-שנתיים אני ארצה להוסיף לו זיכרון אני אאלץ לשלם הון עתק- כמו שהיה זכרונות ה RDRAM, עם ה SDRAM "הרגיל" אחרי כניסתו של ה DDR וכו'. האם ה DDR לא צפוי להתיישנות מהירה לאחר הכניסה הסופית של DDR 2? הרי הוא כבר עכשיו זול יותר............ בזמן האחרון בגלל הלו"ז הדחוק שלי אין לי זמן לקרוא מאמרים בנושא. אז אודה עם תשתפו אותי בדעתכם ובידיעותכם. תודה ויום נעים.

    • 9 תגובות
    • 756 צפיות
  17. Started by shay33,

    סתכלו 3V מתח הגיוני (או שככה זה לפרסקוט?) תודה

    • 2 תגובות
    • 520 צפיות
  18. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4281 נראה לי לוח אם מצויין...וגם ראיתי בחו"ל אחד הגיע איתו לאובר מרשים ביותר... מה אתם אומרים..? וכמו בכותרת...איך הוא מול לוח אם אנפורס 4...? ויותר פירוט מה יש בו שאין באנפורס..או ההפך...

    • 1 תגובה
    • 462 צפיות
  19. נראה לי שההגדרות לא הכי טובות, אשמח לעזרה ( 2 צ'יפים של סמסונג 400 גי'גה כל אחד)

    • 11 תגובות
    • 709 צפיות
  20. Started by deso,

    יש לי שאלה.... אני על סף קניית מחשב, ואני רוצה לדעת על המעבדים של intel אני חושב שבשבילי עדיף 32 ביט מעבד, בגלל שעדיין 64 ביט זו חומרה חדשה, ויש תוכנות שלא רצות עליו, אולי אפילו DOS ועוד כמה.. אני חושב שאפילו אם אני מריץ Windows 98 ב64 ביט, המעבד מתפוצץ אז אני רוצה לדעת, אם הכי טוב לקנות כיום 64 ביט או 32 ביט?.. תודה אופסססססססססססססססססססססססס סליחה, נראה לי הטרד הזה יעבור, שכחתי שיש את הפורום של לוחות אם, מעבדים וזכרונות אני מוכן להעברה

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by X-It,

    אני צריך מעבד כמה שיותר טוב ויותר זול שמתאים למשחקים ותוכנות ועיצוב גרפי,ומשהו טוב,בבקשה עזרו לי,אמרו לי אינטל,אמרו לי AMD,אני לא יודע מה להחליט! :silly:

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  22. Started by factor,

    לוח אם ?K8N-SLI (NF4, s939, PCI-E)? GIGABYTE למפרט: ?Athlon64 3000+ (S-939) VENICE CORE? ?512Mb 400MHz Twinmos CL2.5? ?160GB SATA II 7200RPM 8MB? ?X800GTO16 256MB, TV, Dual DVI, PCI-E? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  23. אז ככה. כרגע אני עם K8N Ultra-SLI ומעבד 3200 Winchester. עשיתי OC לבאס ל240, מכפלה עדיין 10 וזכרונות 218 (ללא הבוסטר שנמכר, על 2.8V) מעבד יציב במאמץ על 33 מעלות עם BT. השבוע אני מחליף את הלוח ל LANPARTY UT NF4 SLI-DR Expert המהולל (ביקורת מצויינת ב anandtech שם הוא הגיע ל525 באס!!! זה ממש ה Ultra-D שתיקנו בו את כל השגיאות הקטנות והבעיות מיקום שהיו לו, רק עם SLI בנוסף) כמו כן, מחליף למעבד Venice 3200 Stepping E6. כל זה עדיין עם קירור ה BT שיש לי. כל אלו יבואו עם הזכרונות שיש לי כבר, Corsair Twinx1024 3200C2PT, BH5 & Brainpower PCB. כמו כן משדרג כוננים קשיחים ל SATA2 וכו', אבל זה לא ממש רלוונטי. השאלה שלי היא כזאת. עוד לא הזמנתי את הלוח והמעבד, ואם מישהו חושב שבסכום כ…

    • 11 תגובות
    • 826 צפיות
  24. Started by NJorl,

    לוחות צ'יפסט Radeon Xpress 200 די מעניינים אותי דווקא כי הם פחות נפוצים, לפחות בארץ עד לא מזמן חשבתי שלוחות אלו לא תומכים ב- SATA II כנראה שזה לא מדוייק השם Radeon Xpress 200 כנראה מתאר רק את הגשר הצפוני אבל בלוחות Xpress 200 שונים יכולים להגיע עם גשר דרומי שונה מלוח ללוח וכנראה שהגשר הדרומי הוא זה שמעניק את היכולות של הלוח לעבוד ב- SATA II על הלוח הבא של DFI למשל http://us.dfi.com.tw/Product/xx_product_spec_details_r_us.jsp?PRODUCT_ID=3669&CATEGORY_TYPE=LP&SITE=US מורכב גשר דרומי של ATI SB450 והוא לא תומך ב- SATA II שתי לוחות מעניינים יותר אחד של ASUS השני של Abit מגיעים עם גשר דרומי של ULI 1575 ואלו תומכים ב- SATA II http://www.abit.com.tw/page/en/motherboard/m…

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  25. Started by PuMbA,

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ צריך ביקורות לוח איכותי טוב ? בלי בעיות ? ASUS P5N32-SLI Deluxe תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 546 צפיות

דיונים חדשים בפורומים