עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by who_Cares,

    שלםו, אני מתכנן לקנות E4300, ולעשות לו כנראה OC קטן ואני מתלבט איזה לוח לקנות. התקציב הוא באיזור ה600. חשבתי אולי לקנות לוח עם מעבד גרפי OB, כיון שאני לא זקוק לכרטיס מסך חזק מדי. איך האיכות של הכרטיסים המשולבים? אם אקנה לוח עם מעבד גרפי משולב, התקציב יעלה במקצת.. אשמח לקבל הצעות..

    • 6 תגובות
    • 761 צפיות
  2. Started by tront,

    בעיקרון אני רוצה לקנות עוד מעט שני כרטיסי HD4850 ואני רוצה לוח אם בסביבות ה600 ש"ח ראיתי בSKYPC לוח ב550 ASUS P5K אבל ראיתי שרשום שם שחיבור אחד כפול 16 והשני כפול 4. אני לא יודע כל כך מה זה אומר אבל זה לא נראה לי טוב. הסתכלתי עוד קצת וראיתי ב670 שקל את הלוח ASUS P5Q PRO ושם רשום ששניהם כפול 16 אז כדאי את זה ? ואם אפשר הסבר קטן על מה זה אומר, ואם יש לוח אם טוב יותר מאלה אז תציעו תודה.

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  3. Started by Pc_freak,

    אז ככה אני רוצה לעשות CF של HD4850 האם אפשרי לשים שני כרטיסים אחד 512MB והשני 1GB ? איזה לוח מומלץ חשבתי על X38 אבל קשה למצוא מפרט C2Q Q9400 4GB DDR2 800MHZ HD4850 512MB

    • 11 תגובות
    • 867 צפיות
  4. שלום לכולם.. אני מתכנן לקנות מחשב חדש ואני צריך המלצה ללוח אם שיתן תמורה טובה ל CF של 4850 וגם ל OC של Q6700 כניראה.. מוכן לקבל המלצה לכל דבר אחר (מעבד כרטיסים וכו'...) ד"א הבנתי שלוח שיתן X16 עדיף מ X8 מה המשמעות במחיר?? ובכלל בסביבות איזה מחיר מדובר ללוח טוב האם יש משהו בסביבות ה- 700-800 ש"ח? או שאני חולם בהקיץ? תודה לכולם!!

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by TAsraf,

    אני מחפש לוח אם מהחברות ASUS או Intel אל תציעו לי את הP5LD2 בבקשה בלבד.. התקציב שלי הוא עד 800 ש"ח ואני צריך שהוא יהיה מתאים לOC.. תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  6. Started by אבי22,

    אני מחפש לוח אם GIGABYTE לוח טוב לא מתכנן .שיהיה עד 700 שקל. תעזרו לי אני מתבלבל מכל הלוחות שלהם.

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  7. Started by ScreameR,

    כמה שיותר קטן, 2 סלוטים PCI סלוט אחד AGP תודה ושלום :xyxthumbs: עדיף סוקט 478

    • 4 תגובות
    • 691 צפיות
  8. אני מחפש לוח אם עבור I5 2500 וזכרון Corsair Vengeance. (לינק) חובה שיהיה SATA 3, ותמיכה בSLI\CF. עדיף גם USB 3. תקציב באיזור ה800. מטרה עיקרית היא משחקים כבדים (BF3, SKYRIM, MW3 וכו) לגבי OC אולי יהיה מינמלי במסגרת ההגבלות של המעבד.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by HeroesCut,

    שלום ותודה מראש, אני מחפש לוח אם טוב שיש לו יכולת OC הכי גבוהה שאפשר למחיר של 600-800, נא לנסות כמה שפחות אבל לא על חשבון הביצועים. מעבד I5, עדיפות ללוח עם CF וSLI

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by SUPER300,

    שלום, אני מחפש לוח אם שייאפשר לי OC רציני (4.8+) למעבד i5 3570k. הציעו לי כבר את הP67A-GD55, אבל אני לא בטוח אם הוא טוב לOC רציני. אני חייב לעשות OC כדי שהמעבד לא ייצור צוואר בקבוק לכרטיס מסך המפלצת שלי-GTX 580..! -שיהיה תושבת 1155, ושני חריצים לPCIE X16. תקציב בסביבות 700... מקווה שזה יהיה הדיון האחרון נ.ב. אני יודע שאין לכולם הרבה ידע על מעבדי IB, אבל בכל זאת יש קצת מידע... תודה לכל העוזרים!

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by eldar,

    מחפש לוח אמ לOC, למעבדי INTEL DUAL CORE, משהו איכותי וטוב, ב. רציתי לדעת אם כדי לי לקנות INTEL DUAL CORE 2.8, זה 1500 שח ויותר זול מהAMD וגם אמרו לי שיש לו אפשריות אוברקלוקינג יותר טובות תודה

    • 3 תגובות
    • 470 צפיות
  12. Started by stone cold,

    טוב אז ככה עשיתי חושבים אם המפרט המתוכנן למחשב והגעתי למסכנה שלא משתלם לי לשלם יותר כסף על ציפ P-35 בכלל לא הבננתי לצרכים שלי למה P-35 יהיה טוב יותר? הצרכים שלי זה משחקים סרטים והורדות +אפשרות לOC סביר בעתיד אבל לא בקרוב בכל מיקרה ראיתי תלוח הזה בסקאי- ASUS P5KPL בפחות מי 500 שקל ורציתי לדעת איך הוא? ואם יש ביקורות רציניות ברשת אליו ? אני מתכנן לחבר לו 4 גיגה זיכרון ואת ה3870 ככה שחשוב לי שיתמוך בPCIE 2 של ה3870 (להבנתי רוב הלוחות שתומכים בPCIE תומכים גם ב2 אבל לא כולם) בתודה קרירין -ותעשו טובה אסוס לא חברות אחרות פה הלינק ללוח בחנות http://www.skypc.co.il/pl_product~31140~10~0.htm

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אני רוצה להרכיב מערך SLI וזקוק ללוח אם. ראיתי שיש כמה ציפסטים. 650I 750I. רציתי לדעת מה מומלץ ואם אפשר לשמוע חוויות מנסיון אישי

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  14. מה שכתוב בכותרת. תודה רבה!

    • 12 תגובות
    • 800 צפיות
  15. אני מחפש לוח שלא יגביל אותי יותר מידי לביצועי אוברקלוק באיזור 1100 ש"ח, שיגיע עם קירור טוב, קירור למעבד יהיה קירור אוויר, והוא צריך להיות מואם למעבד ולזכרונות הבאים: מעבד: INTEL CORE i7 S1366 2.67GHz 920 - BOX ¤1584 זיכרון: G.SKILL 4096MB (2048MBX2) DDR2 800 CL4-4-4-12 - F2-6400CL4D-4GBPK ¤296 דרישה נוספת, הלוח צריך להיות מותאם ל-SLI שאולי יהיה בעתיד.

    • 29 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by AvigdOr.GT,

    המפרט שלי הוא: p4 2.400B asus ps5s33 - משו כזה לוח מסריח וישן. kingston cl 2.5 512mb leadtek 6600GT בעיקרון אני רוצה לשפר את המעבד שלי, עכשיו אני מוכן להשקיע בסביבות ה600 שקל אז חשבתי לקנות לוח אם שהוא אוברקלוקר דיי טוב ופשוט לעשות אובר קלוק למעבד שלי ל3000, ולקנות לו קירור. אז מה אתם אומרים על התוכנית שלי ועל איזה לוח אם אתם ממליצים לי שהוא בסביבות ה400-600 שקל בעל תושבת 475 אני חושב קוראים לזה. תודה לעוזרים =)

    • 6 תגובות
    • 897 צפיות
  17. Started by syberpuppy,

    היי, אני בונה מחשב כרגע ומה שנשאר לי זה פחות או יותר זה לוח אם כי אני לא ממש מבין בזה, זה מה שבניתי בינתיים מעבד: INTEL D 930 כרטיס מסך: GIGABYTE GeForce 6800GS דיסק קשיח: WD 250GB 16MB 7200rpm צורב: DVDRW LG 4167 מארז... עדיין עובד על זה, אולי ה ANTEC SLK3800B 400W אבל כנראה שלא קירור למעבד arctic cooling pro 7 זכרונות: עדיין מברר אני צריך לוח אם של חברה גדולה כי אין לחנות שאני קונה ממנה הרבה חברות (אין DFI אבל יש GIGABYTE), אני צריך שיהיה את ה5.1 סאונד הרגיל בכרטיסים, PCIE וSATAII כמובן, אולי גם firewire, ושיתמוך בOC חשבתי על GIGABYTE GA-8I945PG (S775) INTEL 945P SOUND LAN SATA 2 מה דעתכם?

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by INFERNO,

    שיהיה סוקט 478 צ'יפסט לא ממש משנה לי און בורד סאונד והכי חשוב FireWire וכמעט שחכתי תקציב של 700 ש"ח

    • 8 תגובות
    • 946 צפיות
  19. השאלה בכותרת... אני משדרג מחשב ישן ובתקציב לא נכנס כרטיס מסך בנפרד... אני מדגיש שזה לוח אם למעבד אינטל!!!! תודה מראש לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by jackhammer,

    היי חברים. אני בונה מחשב לבן. לא מעניין אותי ביצועים ובטח שלא החומרה הכי חדש (אבל לא משהו ענתיקה...) וגם לא משנה לי אמד או אינטל. מאוד חשוב לי שהכל יהיה לבן כי זה מחשב לSHOW. אני מחפש לוח אם לבן. רוב לוחות האם שאני רואה הם בכלל לא לבנים אלא לוחות רגילים שחליפו להם את כל הכיסויים בכיסויים לבנים (או כסופים). זה לא באמת נחשב לבן. ראיתי לדוגמא את הלוח הזה. יש בו המון אלמנטים לבנים כולל הPCB עצמו ואפילו כמה סלוטים. למרות שדווקא הסלוטים שצבועים בלבן הם הסלוטים שיהיו מאוכלסים בחומרה והסלוטים השחורים ישארו פנויים ככה שיראו את השחורים... בנוסף, ראיתי את הלוח הזה שהוא אומנם לוח רגיל אבל יש לו כיסוי יעודים שהופך אותו לא רק ללבן אלא גם מאוד נקי. השאלה ש…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. מחפש לוח אמ לגיימינג ולאובר קלוק עד 1K רייד - בהחלט תוספת שמתקלת בברכה fw- לא נחוץ כרגע אבל אם יש אז גם מתקל בברכה שיכיל כמה שיותר פיצ'רים העדפה טבעית לאסוס [יש סיבה מיוחדת שלא? ] הולך להתחבר q6600 2*1G 800mhz xms 250g *2 8800gt בתדוה מראש חברים junior_mg ליאור

    • 43 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by Galos,

    שלום וערב טוב ! אז ככה אני וחבר שלי מחפשים לוח אם , אנחנו מעונינים להרכיב מחשב, כנראה ההזמנה תתבצע מEBAY , אך פרטים אלו לא רלוונטים חוץ מזה שזה יכול להיות כל חברה או סוג של לוח אם גם מה שאין בארץ. הדרישות הן כדלקמן : לוח אם שיתמוך בcore 2 duo גם בגרסאות החדשות , שיתמוך בזכרונות במהירות 800 (כנראה נקנה זכרונות של OCZבמהירות 800) שיתמוך בSLI או קרוספייר (נראה לי קרוספייר כי נקנה כרטיס של ATI XT1900XT) שניתן לעשות איתו OC . תודה מראש על העזרה , גל

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  23. Started by danvis,

    מחפש לוח אם שעובד הכי טוב עם כרטיס מסך של איי טי איי רדון 9600

    • 5 תגובות
    • 891 צפיות
  24. Started by Chymes,

    סוקט 462/754. מומלץ בלי כרטיס מסך מובנה.

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  25. Started by Chymes,

    אני צריך לוח אם לא יקר במיוחד וללא כרטיס מסך מובנה. אבל הלוח צריך להיות טוב ל-OC.

    • 3 תגובות
    • 571 צפיות

דיונים חדשים בפורומים