עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by SoulMaster,

    טוב אז בעקבות האשכול הזה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=167264.0 יש לי עכשיו 3 אופציות בחירה בין 3 לוחות אם (למעבד AMD Athlon64 s939 3800 Dual Core) : 1) ASUS A8N-E s939 nForce4 Ultra PCI-E GBE 2) DFI LanParty nForce4 UT Ultra-D 3) DFI nForce4 Ultra Infinity ואני לא יודע באיזה לוח אם לבחור ... מה הכי טוב ומה הכי כדאי מבין ה 3 ? ועוד שאלה - בעקבות הלינק הנ"ל (של האשכול על המפרט) - האם כדאי לי לשים 2 סטיקים של 1GB ראם (כדי שיהיה 2GB זיכרון) או לשים 2 סטיקים של 512MB ראם (כדי שיהיה 1GB זיכרון) ? ואני מדגיש שהמחשב ישמש בעיקר למשחקים כבדים (אם זה משנה משהו)

    • 6 תגובות
    • 514 צפיות
  2. Started by qwerty22,

    הי, אני רוצה להוסיף זיכרון למחשב שלי. עכשיו יש לי 256MB במהירות 333Mhz, על לוח (GigaByte GA-7VA (Rev 1.x. אני רוצה להגדיל ל 1GB. הלוח תומך בעיקרון במהירות 333, אבל אפשר לשים עליו גם זיכרון 400, עם כל מיני הגבלות שלא כל כך ברורות. לפי האתר של קינגסטון, אפשר לשים עליו מקסימום 512MB, במהירות 400: (שימו לב למילה maximum) http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator/modelsinfo.asp?SysID=13340&mfr=Gigabyte&model=GA&Sys=13340-Gigabyte-GA-7VA%2FGA-7VAX+Motherboards&distributor=0&submit1=Search מה שלא כל כך ברור לי, האם זה המקסימום שיעבוד ב 400, או המקסימום שהלוח יזהה. כלומר, אם אני אשים עליו 1GB של 400, מה יקרה : 1) שום דבר לא יעבוד 2) 512 יעבדו ב 400, והשאר ל…

    • 7 תגובות
    • 606 צפיות
  3. Started by BUNG,

    מה עדיף בין שתי אלו? ואלו עוד זיכרונות אתם ממליצים לי, בקיט של 1GB עד 600 שח(עדיף בלי לחרוג) הלוח הוא ASUS P4P800 DLX... מעבד P4 2.4 שהיה בOC ל3 עד שלפני כיום נשרף לי אחד הזיכרונות מסיבה לא מוסברת והחלטתי להוריד חזרה לסטוק... הזיכרונות בכותרת הם http://ksp.co.il/main.php?uin=133 או http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_2041&products_id=13005 (אפשר גם לא קיט אלה זיכרון של 512 שטוב לOC עד 300 לסטיק... רק במקרה של זיכרון שמאוד מומלץ לOC אני מוכן לחרוג טיפה כמו במקרה של הBalistix) תודה מראש

    • 42 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. Started by sashakrik,

    שלום לכולם ! אני מעוניין לקנות את המעבד AMD 3200+ venice core. מישהו יודע מה ה-STEPPING שלו ? תודה !

    • 11 תגובות
    • 866 צפיות
  5. Started by udi,

    אני חושב שהכותרת אומרת הכל אני צריך לבנות מחשב למשרד שכל צרכיו הם אינטרנט ואופיס האם אתם חושבים שהלוח GA-K8N51GMF-9 יתאים לי הסיבה היחידה שאני רוצה אותו זה בגלל שהוא NFORCE 4 ויש לו כ.מסך מובנה בתודה מראש

    • 32 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. אלה עם ה TV OUT וה DVI

    • 8 תגובות
    • 808 צפיות
  7. Started by lmlm,

    http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_609,00.html אופרטון 144 רק 111$ !

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  8. Started by Gliding,

    היי, חיפשתי זכרונות כאלו, ומצאתי שני סוגים שאני מתלבט ביניהם, לפי הגודל: של 512, בד"כ ב dual. הבעיה היא שבלוח שלי יש רק 3 סלוטים, וזה די בזבוז של מקום מצד שני ה-1GB תופסים פחות מקום, אבל קצת מפחיד אותי לקנות כ"כ הרבה זיכרון על סטיק אחד. בעצם מה שאני שואל היא מה דעתכם המלומדת? ועוד שאלה שקשורה לנושא: אני מחפש חנויות בחו"ל לקנות מהן כי הבנתי שזה יוצא זול בצורה משמעותית...אז אלא אם הבנתי לא נכון...יש המלצות על חנויות? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 592 צפיות
  9. Started by T-Flash,

    שלום נציגי האתר The Inquirer מדווחים שהמעבדים שיצאו ב 6 ביוני, Athlon 64 FX-62 ו Athlon 64 X2 5000+ יופיעו רק בתושבת AM2! זה אומר שהמעבדים הכפולי ליבה האחרונים לסוקט 939 הם AMD Athlon FX-60 ו AMD Athlon X2 4800+... וזה אומר שכל מי שיש לו S939 יחשב לדור הקודם כידוע, FX-62 יהיה בעל מהירות 2.8GHZ וה X2 5000 יעבוד על 2.6GHZ... למרות תאריך היציאה של סוקט AM2, יכול מאוד להיות שהמעבדים יופיעו גם לפני...

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות
  10. Started by Ido.G,

    היי, (פתחתי ת'רד זהה בפורום המפרטים- ואני לא יכול למחוק. אז אם צריך בבקשה תמחקו אותו). OK... אז בשעה טובה ביום שני שבוע הבא אני אעשה פסיכומטרי. מה שאומר שסוף סוף יהיה לי זמן להתעסק עם קנית מחשב חדש. אבל אני לא יכול להתאפק ולכן אני לצערי מתחיל לבדוק כבר עכשיו במקום ללמוד. Undecided בכל מקרה, אני מעוניין לשדרג את השילוש הנוכחי שלי, את הכרטיס מסך וכנראה שגם את המארז. זה בנתיים. עכשיו יש לי: Celeron Tualatine 1200@1600 378 MB SDRAM@133 Radeon 8500 LE אין לי תקציב. אני מעוניין לבזבז על זה כמה שפחות כסף, אבל גם להשקיע את הסכום הדרוש עבור מחשב סביר שיריץ משחקים טוב, יעבד וידאו וקול במהירות סבירה ויחזיק זמן סביר. בכל מקרה הכלל המנחה הוא שאם אין הבדל מורגש בביצועים- ללכת על הזול. …

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by salmonela,

    הי, אני מנסה לבנות לעצמי מחשב משחקים חזק, כזה שגם יחזיק שנתיים לפחות. התלבטות הקשה שלי היא לגבי המעבד. האם לקנות AMD עם ליבה אחת חזקה, או ללכת על ה-Intel 920? או בכלל האם כדאי לחכות קצת ל-Intel Pentium-M , כי אחרי שהוא יצא ה- Pentium-D יהיה מיושן.... התקציב לא ממש בעייתי, אני רק רוצה להיות בטוח שאם אני משקיע 6000 ש"ח(920), קיבלתי מחשב הרבה יותר טוב בביצועים מאשר מחשב ב-4000 ש"ח (AMD 3200+ venice) . יש עצות? תודה.

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  12. שלום, להורים שלי יש מחשב עם המפרט הבא: מעבד אינטל פנטיום 3 866 מה"ץ זיכרון 128 מגה generic לוח אם לאינטל vga\sb 815 easton deaa סי די 48*aopen דיסק קשיח 30GB 7200 IBM כונן 1.44 brand מודם קריאטיב blaster המחשב הוא בעיקר לשימושי אופיס (לא משחקים ודברים כבדים). חשבתי שכדאי להוסיף זיכרון כי המחשב איטי (בכל זאת 128 מגה...) ובעבר כתבתם לי שצריך זיכרון SDRAM , הבעיה היא שבחנות המחשבים אמרו שעדיף במקום להשקיע בהוספת זיכרון (ובמיוחד SDRAM שכבר קשה למצוא לטענתם) להחליף מעבד ולוח אם. מה דעתכם? הרי להחליף מעבד ולוח אם זה בסופו של דבר כמו לקנות מחשב חדש, לא מיותר ? תודה

  13. Started by boludo,

    יש לי לוח אם -p5ad2 delux מצד שמאל למעלה יש 2 חריצים קטנים למה הם משמשים? תודה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 628 צפיות
  14. Started by iyehuda,

    http://www.maximumpc.com/2006/01/maxtor_diamondm_1.html

    • 5 תגובות
    • 590 צפיות
  15. Started by אוראלהזמיר,

    חברה זה ממש דחוף..אני חייב לדעת מה אתם חושבים על הלוח הזה וכמה הוא שווה לדעתכם

    • 3 תגובות
    • 463 צפיות
  16. שלום יש לי לוח עים 3 סלוטים לזיכרון עכשיו שתיים תפוסים של ידי שני זכרונות של 256 מגה של a-data האם אפשר להוסיף סטיק של 512 וחייב שהוא יהיה של אותו חברה והאים יהיה שיפור ניכר בביצועים אם אפשר להוסיף אז תמליצו לי על זיכרון של 512

    • 1 תגובה
    • 479 צפיות
  17. Started by ilaysk,

    יש במחשב 4 סלוטים כולם תפוסים 512X4 הזכרונות הם KINGSTON DDRII 533 הם עובדים בדואל צאנל בסלוטים 1 ו3 יש דגם אחד ובשניים הנוספים משהו קצת שונה (עדיין קינגסטון הדגם קצת שונה) כמה זה מזיק? זה הורס את הדואל צנל? ב CPU-Z כתוב שהפריקונסי הוא 266 וזה מוזר (מצד שני הCPU-Z גם חושב שהזכרונות הם של סמסונג) אך אני יודע עם אני בT1 או בT3?(ואך משנים את זה?) תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 481 צפיות
  18. Started by אסיאסי,

    אם כבר קונים DUAL CORE של איזה חברה עדיף? (המטרה שלי למשל היא משחקים) שמתי לב שAMD לא כל כך זולים בקטע של כפולי הליבה אז......... וחוץ מזה, למרות שזה קשור, - האם אפשר לשים DDR2 בלוחות האם תואמי AMD? ממה שהסתכלתי נראה לי שלא, וגם ראיתי שהם לא תומכים מהיריות של זכרונות מעל 400. אני צודק? אם אני לא יודע מה אני מדבר אז סליחה.......

    • 36 תגובות
    • 3.4k צפיות
  19. Started by jean-paul,

    שלום לכולם יש ברשותי לוח אם asus p4b266c עם מעבד פנטיום 4 1.6 סוקט 478. אני מעונין בהמלצה לשידרוג לוח אם שיתמוך בסוג מעבד זה ב agpX8 וזיכרונות של ddr 400 ומטה. התקציב שאני מוכן להקצות הוא עד 400 שקלים ללוח ללא כרטיס גרפי מובנה. השידרוג יחזיק אותי עד לקניית מחשב חדש בשנה הבאה. תודה לעונים

    • 7 תגובות
    • 660 צפיות
  20. http://www.digitimes.com/mobos/a20060213PR218.html אחלה הורדת מחירים מצד אינטל

    • 5 תגובות
    • 650 צפיות
  21. Started by zaroor,

    מישהו יודע מה ההסבר של PCI EXP במוד-4 ?

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  22. הציפיה היתה לתמיכה ב DDR2 677 מקור http://www.theinquirer.net/?article=29716

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by nir_gamer,

    איזה מעבד טוב יותר ל משחקים AMD או INTEL והאם כדאי לקנות DUAL CORE של אחת מהחברות??

    • 4 תגובות
    • 661 צפיות
  24. Started by T-Flash,

    שלום כבר הרבה זמן אני לא יכול להבין את המספור של INTEL למעבדים שלהם... אני מתכוון ל 620, 820 , 920 וכו'... מה אלא? תודה

    • 2 תגובות
    • 635 צפיות
  25. - אחריות לכל החיים - CL 2 - PC3200 - 1G (בדואל) - אפשרות חריגה\נסיגה של 200 שח * לבדיקת תאימות : מעבד ווינצסטר 3200+ לוח MSI NEO2 P * לא מיועד לאוברקלוק

    • 11 תגובות
    • 842 צפיות

דיונים חדשים בפורומים