עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by eli_a2006,

    שלום יש לי הצעה של זכרונות hynix במחיר טוב אבל שמעתי שיש אי תאימות עים nforce4 זה נכון תודה לעוזרים אלי. נ.ב איזה צ'יפים יכולים להגיע איתם?

    • 5 תגובות
    • 629 צפיות
  2. http://plonter.co.il/detail.tmpl?sku=DDR2-1GB-KR&cart=1142309402720720〈=heb מחיר טוב אבל אין לי מושג על החברה ועל הסדרה מישהו יכול לעזור ?

    • 7 תגובות
    • 595 צפיות
  3. Started by roes,

    1. ידוע כמה יעלו כרטיסי ה nForce 5 ?? http://hwzone.co.il/news/1141771868/3310/ 2. סדרת nForce 5 הרבה יותר טובה מסדרת nForce 4 ? במה ? הבדל מורגש?

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by integral,

    http://www.obengware.com/uji/p4d805-p4d950.htm ב FSB 166 נותן ביצועים דומים ל 950.

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by lmlm,

    http://www.theinquirer.net/?article=30252 האם זה הקלף ש AMD החביאה?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אשמח עם תענו לי על השאלה דווקא בגיימר שמים הרוב מעבדי AMD

    • 40 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. אני מרכיב מחשב אני לא יודע איזה לוח אם לקחת המחשב יעבוד בתוכנות מוזיקה בעיקר איזה לוח הכי ידוע היום ל P4 תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 658 צפיות
  8. Started by sroolik,

    בזמן האחרון התחלנו לראות DDR2 במהירות 800 או 1066 מגהרץ ואני שואל: האם זה אותו דבר כמו RDRAM שכן הוא עבד על אותן מהירויות? אם לא, איזה הבדלים יש ? תודה !

    • 8 תגובות
    • 610 צפיות
  9. Started by bluemail,

    ידוע שהוא תומך בדואל צנל של כרטיס מסך . האם יש מגבלה על זה ??? כלומר עד גירסה מסויימת ? ואם יש האם יש אפשרות עתידית לשדרג את הביוס לתמיכה של מתקדמים יותר ?

    • 3 תגובות
    • 502 צפיות
  10. Started by rtr,

    http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=1016 קרדיט לPCSPOT על החדשה . http://www.pcspot.co.il/cgi-bin/viewnews.cgi?id=EEukEVkuZVrauuzrtv

    • 8 תגובות
    • 873 צפיות
  11. Started by daves,

    שלום. אני קונה מחשב חדש והציעו לי את הלוח אם: Gigabyte I945G GMA950 DDR2 F זה לוח טוב, או שיש לכם המלצה על לוח יותר טוב בערך באותו תקציב? (תקציב של כ - 500 ש"ח). חשוב לי שהלוח יתמוך ב- Sata (בסביבות 4 יציאות), DDR2 (במהירות לפחות 533mhz), מהירות FSB 1066mhz, Usb 2.0 (שש יציאות), וכרטיס מסך לא משולב. תודה.

    • 1 תגובה
    • 453 צפיות
  12. רכשתי מחשב לפני שבועיים עם לוח של ASUS מדגם A8N-VM CSM http://usa.asus.com/products3.aspx?l1=3&l2=15&l3=210&slname=NVIDIA%20GeForce%206150%20+%20nForce%20430 הלוח אמור להגיע עם BRACKET של TV OUT: http://www.computerhq.com/ASUS_Composite_TV_and_S-Video_Ports/AV_S/hardware/partinfo-id-98345.html פה בפורום מצאו לי את הברייקט הזה בCOMP IL, אבל הם אומרים שאין להם את זה במלאי והם לא מתכוונים להמשיך ולייבא אותו. אני אובד עצות, כל המהות של המחשב הזה היא לקולנוע ביתי, וזה קצת קשה בלי TV OUT HELP ME :s05:

    • 49 תגובות
    • 7.8k צפיות
  13. עד היום, חשבנו שהמירות הגבוהה ביותר של הזיכרונות שיתמכו ע'י סוקט AMD היא 800MHZ. האתר The Inquirer הודיעה אתמול שמעבדי סוקט AM2 יכולים לתמוך בזיכרונות DDR2-1066MHZ. מצפה לנו הבדל ביצועים גדול :xyxthumbs:

    • 90 תגובות
    • 8.2k צפיות
  14. ללא תוכן ... הכותרת שואלת הכל ...

    • 6 תגובות
    • 649 צפיות
  15. משהו מוזר במיוחד קורה עם הלוח שלי, GIGABYTE GA-K8NF-9 nForce 4. סינגל צ'אנל או דואל צ'אנל? 2 הזכרונות שלי, יושבים על 2 הסלוטים הראשונים בלוח, שהם השמאליים והסגולים, שאמורים ליהיות מוגדרים Dual Channel. אבל מה שמוזר, זה שכל תוכנות הבנצ'מארק מסמנות שהזיכרון ישב על סינגל צ'אנל, ולא דואל.. ובאמת, המחשב עובד כאילו הוא באמת על הצ'אנל, והתזמונים של הזיכרון ירודים במיוחד. - עכשיו, הביוס.. את הלוח הזה, החלפתי לפני חודש בגלל שנשרף.. לפני זה, עדכנתי ביוס, מ F2 ל F9. עכשיו, אני בא לעדכן את הביוס שוב בלוח הזה, וכתוב לי שהביוס הוא F9. למרות שבביוס עצמו, כתוב שזה F2 ובכל תוכנות הבנצ'מארק. אז.. מה לעזאזל? :\ אם יש לכם פתרון הגיוני לבעיות, אני אשמח לשמוע.

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by tal1987,

    המעבד שיש לי מעבד: CPU Type Intel Pentium 4HT, 2400 MHz (3 x 800) ואני מעדיף כרטיס עם PCI-E תקציב עד 600 שקל... תודה רבה

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by bennyma,

    מה עדיף. ההפרש במחיר בערך 500 ש"ח. עד כמה ההפרש שבין 2.8 ל-3 מורגש או משמעותי? נ.ב. - נא לא להכנס לדיוני AMD שכן יש לי כבר בורד ל-INTEL ואני מחליף מעבד. שאלה נוספת, אם אני מחליף 630 ב-920, למעט בישומים מרובי נימים או התומכים בכפולי ליבה, לכאורה, ה-630 שהוא 3 לעומת ה-920 שהוא 2.8? האם יהיה הבדל בביצועים?

    • 7 תגובות
    • 609 צפיות
  18. Started by adirze,

    יש ברשותי מחשב עם מעבד AMD64BIT סוקט 754 3000+ וכרטיס מסך Radeon 9800pro,בעיקרון המחשב מלפני שנה וחצי +-. יש באפשרותי לשדרג/להחליף את המחשב, האם הדבר כדאי? האם ישנם מעבדים בשוק כיום שיכולים להוות שיפור של ממש לעומת המעבד הזה. האם מומלץ לחכות תקופה של חצי שנה - שנה? האם מעבד חדש עומד לצאת בקרוב? אם אתם צריכים את המפרט המלא רק תגידו, תודה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  19. Started by amd,

    מת לי המעבד ואני מחפש לקנות חדש (או אפילו יד שנייה) ואני לא מוצא כאילו בלעה אותם האדמה!!! מישהו יכול לעזור לי למצוא אחד?

    • 11 תגובות
    • 812 צפיות
  20. Started by yoahe,

    איך הלוח הזה ל DUAL CORE Intel® SORENTO® 945 סוג ציפסט: intel 945

    • 2 תגובות
    • 481 צפיות
  21. שלום לכולם. האם יש הבדל בביצועים בין מעבד פרסקוט למשל 530 עם 1 מגה זיכרון מטמון לעומת פרסקוט 630 עם 2 מגה זיכרון מטמון? האם התוספת הזאת משמעותית?

    • 8 תגובות
    • 643 צפיות
  22. מפרט בחתימה מטרה לאוברקלוק. תודה ענקית לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 577 צפיות
  23. AMD Opteron 146 1GHz HT Socket 939 Processor - Retail AMD Athlon 64 3700+ San Diego 1GHz HT Socket 939 Processor - Retail שניהם באיזורה 210$ ונראים סבבה אבל מה מהם באמת נותן את התמורה האמיתית ? או שאני בכלל מפספס ויש משהו יותר טוב באיזור מחיר הזה ? תודה לעוזרים...

    • 10 תגובות
    • 729 צפיות
  24. Started by deso,

    יש לי עוד שאלות.. קודם כל, מה ההבדל בין לוח אם P5LD2 לP5LD2 Deluxe? שמתי לב שהסוקט של P5LD2 תומך ב Intel Pentium 4, מה זה אומר? שהוא תומך בכל מעבד של PENTIUM 4 כולל כפולי ליבה? תודה

    • 20 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by yoahe,

    צריך לוח אם טוב לDUOL CORE שישמש אותי בעתיד אני קונה מעבד 2.6 DUOL CORE צריך לוח טוב עד 500 שקל.

    • 4 תגובות
    • 561 צפיות

דיונים חדשים בפורומים