עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Eden 6600,

    שלום לכולם כמה שאלות בקשר ל-AMD - מהן התוכניות של AMD לעתיד בתור תגובה למעבדי הקונרו של אינטל? שווה היום לקנות מחשב מבוסס AMD 3800 X2? תודה

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by roadpc,

    שלום שמי יוני, תושב הרצלייה איש מחשבים במקצועי סטודנט בפתוחה. אומרים שלא ניתן להמציא את הגלגל, אבל לעיתים נדירות מתגלות פריצות דרך אמיתיות. עוד אומרים שהיהודים יודעים לעבוד עם הראש - ובכן, כנראה עשינו זאת שוב חברים במשך השנתיים האחרונות אני עוסק בתכנון מעבד תלת מימדי. לפי דעתי עליתי על משהו עקרוני שאף אחד מבין יצרניות המעבדים עלתה עליו. אפילו בניתי אב טיפוס שימחיש היטב את הרעיון האדיר. השיטה בה המעבד יפעל ידועה לי, וכן ידוע לי גם כיצד יהיה המעבד בנוי מבחינת חומרה אבל.. ישנו את הנושא הטכני בו אינני חזק במיוחד ולצורך כך אני זקוק לסיעור מוחות יחד עם אנשי/נשות חומרה ואלקטרוניקה אופטימיים שיש להם זמן פנוי לצורך שותפות אפשרית בפרויקט שיכול לשנות המון אז מי שרואה עצמו מתאים/…

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. שלום לאינטל - אפל מאשרת סוף כל סוף את מה שכיכב באין ספור שמועות והערכות בשנים האחרונות: שבבי ARM מפיתוח עצמי עומדים להתרחב גם אל העולם של MacOS ולהחליף בהדרגה את מעבדי ה-x86 המוכרים לכתבה

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. מי רוצה מעבד 16 ליבות בהמתי על בסיס טכנולוגיית 3D V-Cache למחשבים ניידים?לכתבה

  5. Started by mokisho,

    האם יש מישהוא בפורום הזה שיודע או מכיר מישהוא שיודע לעשות מוד ללוח כדי שיתמוך במעבד קורנו

  6. טוב אז יש לי בלאגן בסכל כבר!! מצאתי בחיפוש שהקונרו יוצא ב-23/7 אז זאת אומרת שאני יכול לקנות את המחשב בדיוק ב-23/7?? וגם איך שמכריזים פה על ההורדות מחירים אז אני יכול ללכת יש ל ksp ולקנות.... פשוט אני צריך לקנות את המחשב כמה שיותר מהר.. ~תודה מראש~

    • 7 תגובות
    • 640 צפיות
  7. שלום לכולם קניתי מחשב חדש שלהלן: Intel Core 2 Dual E6700 2.6Ghz WD250KS 250GB SATA2 G.Skill 2GB (1024X2) 667 CL5 Enermax Liberty 400W DVD LGX18 Gigabyte 965P-S3 Rev3.3 Gigabyte Triton XFX Nvidia 8800GTS 320MB DDR3 XXX למעט הכרטיס מסך שעדיין לא הגיע אליי הרכבתי את כל המחשב ובנתיים צירפתי לו כרטיס מסך Nvidia Gefore 7600GT. הרצתי את 3DMark בשביל לבחון את הביצועים של המחשב וקיבלתי רק 2620 !!!!! במבחנים של הגרפיקה המחשב רץ על בערך 15FPS, כמובן תלוי במקטע. אבל במבחנים של ה CPU הרגשתי כאילו לא שיפרתי בכלל את המחשב הקודם שלי (פנטיום 4 2.4), התמונה התחלפה רק כל כמה שניות. לאחר מכן הורדתי את CPU-Z והפעלתי אותו וב core speed היה רשום רק 1600 MHZ ומולטיפלייר X6 כמו כן …

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. הייתי צריך להפעיל לחץ כלשהוא כדי שזה ייכנס, ומה שהכי מטריד אותי זה שיש לחץ שהמאוורר מפעיל על האזור של התושבת מעבד עד כדי כך שיש קימור קטנטן בצד השני של הלוח. האם זה נשמע תקין?

    • 10 תגובות
    • 836 צפיות
  9. Started by CoolOne,

    יש לי את הלוח ASUS P5B-E. בלוח יש יציאת COM פנימית. בחוברת כתוב שניתן לקנות מודול כזה שמתחבר בכבל ליציאה הפנימית ומוסיף את היציאה הזו מאחורה (במקום כרטיס PCI/PCI-E כלשהו). מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המודול הזה?

    • 1 תגובה
    • 916 צפיות
  10. יש לי כרגע 2 סטיקים של 2 ג'יגה כל אחד קניתי זכרונות חדשים , 2 סטיקים של 4 במטרה לעבוד עם 8 ג'יגה זיכרון השאלה היא , האם אולי בעצם כדאי לי להשאיר גם את זה וגם את זה ולעבוד עם 4 סטיקים שיתנו ביחד 12 ג'יגה? כמובן שמדובר ב2 סוגים שונים של זכרונות מה מומלץ?

    • 2 תגובות
    • 738 צפיות
  11. Started by mtao21,

    שלום ממש מוזר בטמפ למעבד ותראו תמונה http://jpg.co.il/view/558a6c2fb0af9.png/ זה מנוחה...וגם מאמץ אותו טמפ אני מתכוון לגרף העליון שנשאר קבוע מעלה מע שלי 3930K לוח אסוס P979X ספק 1250W כ.מסך טיטאן GTX 12GB

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Rittberg,

    כאשר אני משתמש בתוכנת Windows Memory Diagnostics ובודק שני סטיקים של Kingston 256 MB. אני מקבל את ההודעה Stride6 Failed. כאשר אני בודק כל סטיק בנפרד, הבדיקה עוברת בהצלחה. ניסיתי לשנות את מיקום הסטיקים בסלוטים, אך ללא הועיל. אשמח לקבל הסבר לתופעה, ודרכי פיתרון. תודה.

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  13. אירוע ההכרזה של המתחרה AMD עבור המעבדים הביתיים החדשים שלה מדרבן את אינטל לספק קצת יחס לתוכניות האישיות שלה עבור התחום - עם תוספת תמיכה מבורכת ב-PCI-Express 4.0 בתור הכותרתלכתבה

  14. הכירו את אחד מלוחות האם הכי מתקדמים שיצרה חברת אסוס אי פעם לכתבה

  15. יצרנית לוחות האם הגדולה ביותר תספק ערכות תוספי קירור שינסו להתמודד עם הקפיצה למעבדים עם כמות כפולה של ליבות עיבוד לכתבה

  16. Started by uskatin,

    מוכר את כל סוגי הזכרונות! גם לנייחים וגם לניידים

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  17. Started by roeiw,

    a

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  18. Started by drbrain,

    שלום אני מוכר מעבד שלי E6320 במהירות 1.8 GHZ אני לא יודע כמה לבקש עליו יש למישהוא הצעה כמהלבקש עליו תודה שרון

    • 9 תגובות
    • 810 צפיות
  19. Started by liorelbaz,

    למכירה לוח GIGABYTE 990XAלמעבדי איימדי http://ksp.co.il/?uin=14040 למכירה מעבד 6 ליבות AMD PHENOM 1075T http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=34974

    • 0 תגובות
    • 831 צפיות
  20. Started by UnderDawg,

    זכרונות חדשים לגמרי בשווי של 2500ש"ח. המחיר המבוקש הוא 1700 אבל תיתכן התגמשות. בירורים באימייל: chen.tessler@gmail.com מצטער על האיכות זה צולם במצלמת הפלאפון.

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  21. יש לי כבר שבועיים מחשב חדש עם לוח אם GA P35C DS3R (ver 1.1) ועליו Q6600 עם קירור של אינפיניטי. המארז הינו פוסידון עם 2 מאווררים (סה"כ יש לי 3 פרט לספק). גם לוח האם (מעודכן עם הגירסה האחרונה שיש באתר של גיגהבייט) מדווח טמפ. של 60-70 מעלות בהתחלה. שמעתי פה ושם שיש טבלאות כיול לטמפ. אך אחרים מדווחים על טמפ. הרבה יותר נמוכות. אז מה קורה אצלי ??? אגב גוף החימום אינו חם במיוחד ואין OC. נראה לי שיש מעבר חום טוב בין המעבד לגוף הקירור. את הבדיקה עשיתי ע"י ניתוק המאוורר של האינפיניטי והרגשתי תוך שניות לא רבות את החום עולה בצלעות הקירור של האינפיניטי. לאחר חידוש פעולת המאוורר (שאגב שקט מאוד) הטמפ. של גוף הקירור ירדה. אז מה קורה עם דיווחי הטמפ. שלי (פרט ללוח האם, אני משתמש ב TAT ו Co…

    • 9 תגובות
    • 965 צפיות
  22. Started by wollmann,

    פתחתי היום את המחשב... ושמתי לב... אחרי שנה, שיש לי חיבור מולקס על הלוח ולא חיברתי שם כלום, אז חיברתי. עכשיו... השאלה שלי, בשביל מה המולקס הזה קיים? תודה לכולם

    • 5 תגובות
    • 606 צפיות
  23. אני משדרג את המחשב שלי (גרואטה רצינית שיש לי כבר 3 שנים) אז ככה MSI 6547 For Pen4 - 590 NIS Intel P4 - 1.8GHz 478PIN 512k Cache - 1185 NIS TRANSCEND 256MB PC333 DDR 2.5v CL2.5 - 636 NIS MSI G4 Ti4200-TD 64MB DDR - 1138 NIS TOTAL - 3550 NIS ב www.pandas.co.il שימו לב שהם היבואנים הרשמיים של MSI בארץ, דבר שמחזק את הבחירה ב MSI שדי שולטת בקניה הזו את הלוח אם אני יכול להחליף ב Epox EP-4SDA - 829 NIS אם זה קריטי. הבנתי שאוהבים את החברה הזאת פה. אני לא רוצה להוציא יותר על המחשב, אז Ti4600 לדוגמא לא ילך כאן. גם Ti4400 עולה הרבה יותר ממה שבחרתי אז מה אתם אומרים? התרשמתי מאד מהאנשים בפורום הזה, התגובה שלכם מאד חשובה לי. תודה רבה !!! 8) (אני לא מתכוון לקנות AMD אז בבקשה בלי …

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  24. Started by adirze,

    יש ברשותי מחשב עם מעבד AMD64BIT סוקט 754 3000+ וכרטיס מסך Radeon 9800pro,בעיקרון המחשב מלפני שנה וחצי +-. יש באפשרותי לשדרג/להחליף את המחשב, האם הדבר כדאי? האם ישנם מעבדים בשוק כיום שיכולים להוות שיפור של ממש לעומת המעבד הזה. האם מומלץ לחכות תקופה של חצי שנה - שנה? האם מעבד חדש עומד לצאת בקרוב? אם אתם צריכים את המפרט המלא רק תגידו, תודה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  25. Started by GENERAL,

    מעבדי אינטל? כמות P-4 3,0 Ghz (Bus:800MHz, H-T, 1MB cache) 1 לוחות אם למעבדי אינטל? ABIT כמות IC7-MAX III,raid,DDR128b,H-Threding,GBL 1 זכרונות? DDR 400 כמות 512MB A-DATA 2 כרטיסי מסך? MSI כמות RADEON 9800Pro TV,DVI 128MB 1 אגב הבנתי שמאורר מאוד רועש ... עדיף להחליף למשהו שקט...?

    • 1 תגובה
    • 487 צפיות

דיונים חדשים בפורומים