עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. לא חשוב AMD או INTEL

    • 4 תגובות
    • 823 צפיות
  2. לפי מה שראיתי מבחינת נתונים המעבד i7-2600 נראה כי הוא פחות חזק מ -990X ואם אינני טועה ה990X איננו מסדרת המעבדים החדשה מהו המעבד החזק ביותר כיום למשתמש הביתי שאין לו בעיית תקציב והאם באמת אני צודק כפי שרשמתי למעלה אשמח לתגובות

  3. חבר שלי קונה מחשב חדש אני רוצה לדעת מה המעבד הכי טוב שקיים עד היום

  4. במחשב של אחי יש לוח אם ישן של Gigabyte GA-K8VM800M אני רוצה להחליף לו ת'מעבד למשהו יותר מהיר כרגע יש לו AMD 64 2800 יש משהו יותר מהיר מזה ? יש כפולי ליבה ללוח אם הזה ?

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  5. אני רוצה לקנות מחשב חדש, כשהדבר הכי חשוב זה שיפור הביצועים בקופילציות של Webpack, למי שמכיר. לא הצלחתי למצוא מידע משמעותי בנושא. עושה רושם שRyzen 7 טוב בהרבה מהמתחרים של אינטל באותו מחיר כשמדובר בmultithreading , אבל לא מי יודע מה כשמדובר בsingle thread. מכיוון שאיני בקיא בקונפיגורציות של webpack, אני לא יודע מה רלוונטי לגבי. יש רעיון?

  6. לתרד זה אין שום מטרה אלא הדיון עצמו בלבד הוא המטרה. בשנתיים האחרונות אנחנו עדים לאין ספור מעבדים חדשים כתוצאה ממלחמת הענקים AMD וINTEL ,INTEL עובדת תוך כדי הזרמת כספים רבים לייצור ופיתוח בעודה מנסה לדחוק את AMD מאחור ,AMD אינה נכנעת ומנסה להשיג עליונות תוך כדי הצגת טכנולוגיות וייעול המבנה של המעבד. כתוצאה מכל זאת אנו זוכים לדגמים רבים של מעבדים ולשפור ניכר בתכונות המעבד. בתרד זה עליכם להכתיר את המעבד שבעינכם הוא הכי טוב מבחינת יחס ביצועים מחיר. צרפו להודעתכם תרשימים וגרפים וכל מה שתרצו. בסוף התרד אני יכתיר את המעבד הזוכה בהתאם לתגובות במידה ויהיו מספר מעבדים שלא ניכר ההבדל בינהם נבצע עליהם סקר. התחרות מתחילה......INTEL VS AMD.

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. AMD?? INTEL?? ומה שמו? תודה מראשש~

    • 40 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. היי, אני עומד לקנות מחשב בקרוב... השלב הראשון שלי הוא להחליט האם המחשב יהיה מבוסס AMD או INTEL אני לא כ"כ מעודכן בחומרה הנוכחית בשוק, ראיתי שיש הרבה רעש סביב ה Q6600 אבל.... השאלה שלי היא מהו המעבד בעל היחס הטוב ביותר של ביצועים\מחיר כיום? האם זה אכן ה Q6600 ? המחשב יהיה למטרת משחקים בעיקר. תודה ולילה טוב!

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. שאלת תם: מהו המעבד המתקדם ביותר ש-8RDA+ יכול להריץ? (סדרת Socket A) מהו המעבד האחרון בסדרה? (הבנתי שסדרת המעבדים החדשה מותאמת לסוקט אחר = לא מתאים ללוח) תודה.

    • 10 תגובות
    • 858 צפיות
  10. שלום, המחשב בחלקו בן 6 שנים, משמש בעיקר למשחקים. על הלוח כרגע E8400 3GHZ, וכרטיס מסך 7850HD, ספק 610W. שקלתי האם להוסיף כרטיס נוסף לCF או לרכוש חדש כמו ה 290X, אך נאמר לי שהCPU יוצר צוואר בקבוק. לכן אשמח לשמוע על CPU חלופי מתקדם יותר שיוכל לשבת על אותה תושבתת וישמש לאותם שימושים (בעיקר משחקים). תודה

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. מהו המעבד התקציבי הזול ביותר ,שאינו מהווה צוואר בקבוק בניצול מלא של x1950pro ? בהנחה שמדובר בכרטיס x1950pro 512mb 1024mb זיכרון ram

    • 5 תגובות
    • 661 צפיות
  12. ?Sempron 2800+ (Socket AM2)? ?Sempron 3000+ (Socket AM2) ?Athlon64 3000+ (S-754 ?Athlon64 3200+ (S-939) VENICE CORE? ?Athlon64 3700+ (S-939) SAN DIEGO? ?Athlon64 3000+ (Socket AM2)? ?Athlon64 3200+ (Socket AM2 ?Athlon64 3500+ (Socket AM2 ?Athlon64 3800+ (Socket AM2 ?Athlon64 3800+ (S-939) X2 DUAL CORE? ואל תגידו לי לחפש בחנויות כי אני לא כ"כ מבדיל בין כפולי ליבה לבין חד ליבה...... ואיך מבדילים.?

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות
  13. Started by Lanzar,

    שלום לכולם רציתי לדעת עד איזה מתח אפשר להביא למעבד AMD ATHLON XP בלי קשר לטמפרטורה... מה המתח שלא גורם לו נזק ??

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. אהלן אני עושה אוברקלוק וכרגע המעבד על 1.5 וולט בבאס של 438 (יציב). המעבד הגיע גם לבאס של 455 אבל לא יציב. אני מפחד להוסיף לו מעבר לזה כי המתח המקורי הוא 1.35 וולט וזה כבר העלאה די מכובדת. מהו המתח אותו אסור בתכלית האיסור לעבור? המפרט בצד תודה

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  15. Started by nemesisx2,

    אהלן חברה, יש לי מעבד AMD ATHLON64 3200, רציתי לדעת מהו המתח האידיאלי בשבילו כדי שהוא יעבוד "פיקס". וגם רציתי לדעת אם יותר מידי או פחות מידי מתח פוגע במעבד. תודה

    • 6 תגובות
    • 860 צפיות
  16. Started by SloOmPer,

    תגידו יש לי שאלה, מהו המתח של הזכרונות האלה: Geil DDR2 2048MB 800MHZ 1GX2 Dual Channel CL5 http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=10 אמרו לי שהמתח שלהם הוא 1.8V, אבל שדיברתי עם המוכר, הוא היה נחוש בדעתו כי הזכרונות האלה אכן מתחילים מ 1.8V, אבל יכולים להגיע ל2.1V. כמו כן הוא אמר שכול זכרונות GEIL מגיעים למתח 1.9V לפחות. אז השאלה שלי היא האם בטוח שהמתח של הזכרונות האלה לא עובר את 1.8V? משום שהלוח אם שלי לא תומך בזכרונות מעבר ל1.8V. תודה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 616 צפיות
  17. Started by Smooouken!,

    אהלן מהו הצ'יפסט הטוב/מתקדם/מומלץ ביותר עבור מעבדי AMD ולאילו מעבדי AMD הוא מתאים? בסס, נמק הדגם וכו'...

    • 4 תגובות
    • 609 צפיות
  18. Started by or_cool,

    ומה מיוחד בו תודה מראש

  19. Started by kknd,

    שלום לכולם, איזה מבין ארבעת הצ'יפסטים הבאים הוא המומלץ ביותר למעבד Barton 2500: Nforce2 400 Ultra K8T800 KT600 מומלץ מבחינתי = קודם כל יציבות ורק לאחר מכן ביצועים. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  20. הדרישות הם מאוד בסיסיות : יכולת מערך SLI שני כרטיסי רשת (אם אפשרי עם אלחוטי גם טוב) SATA 2 ובקר RAID ( אבל כמעט לכולם יש כזה ) אני לא מתכנן לקנות כרטיס קול אז אם אפשר למצוא משהו עם 24 ביט יהיה נחמד קירור פאסיבי על הגשר הדרומי והצפוני .

  21. שלום לכולם, המערכת לה אני מחפש את הקירור ל- CPU: מעבד: i7-3770S לוח אם: intel DH77DF דיסק: intel 180 GB 520 series מארז: Silverstone SST-TJ08E זיכרון: DDR3 1600MHz 4GB ספק כוח: Seasonic fanless X-400 כרגע אני חושב על MUGEN 3 (יש לא אותו במחשב אחר, והוא חרישי לחלוטין) שלפי גודלו יכול להיכנס למארז, אך לא ברור לי האם יתאים ללוח האם MINI-ITX מבלי שיחסום את PCIe3.0, את החריצים של הזיכרון, ויעלה על הרכיבים האחרים של לוח האם. תודה מראש למומחים בנושא.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום, אני מקווה שזה לכאן , אם לא ,אנא העבירו לפורום אוברקלוקינג קראתי קצת בפורום וראיתי שמי שרוצה לוח ל-OC , לא מומלץ לו לקחת עם כרטיס מסך מובנה ,בגלל יכולת מוגבלת ב-OC אלא לקנות לוח+כרטיס מסך נפרד. השאלה שלי , האם במידה והמגבלה ב-OC נובעת מכך שהכרטיס OB מוגדר בביוס כ-ENABLED או שזה פשוט כך המגבלה של הלוחות הללו ל-OC . כך שבמידה ובשלב אחר (כשאני אקנה כרטיס מסך נפרד)אני עושה DISABLED לכרטיס ה-OB בביוס , יפתחו בפניי אפשרויות ה-OC ? תודה לעונים .

    • 3 תגובות
    • 627 צפיות
  23. למרות כל הרעש שמסביב למעבדי ה-64 ביט, בכרטיסי מסך הבאס של הזכרונות מגיע ל-256 ביט, וקונסולות הדור הנוכחי הן 128 ביט. מהו הקשר בין הביט בשלושת הדברים האלו ומה הוא מסמל בכל אחד מהם?

    • 0 תגובות
    • 460 צפיות
  24. סתם עניין אותי לדעת איזה רכיב או רכיבים משפיעים על מהירות הטעינה של משחק, חלונות או כל דבר דומה אחר...?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. היי, ברצוני לדעת איזה מעבד זיכרון ולוח אם יהיו הטובים ביותר למשחקים כרגע ולמשחקים העתידיים. האם כדי לקנות באנדל במחירים של היום ? או להמתין לירידת מחירים או כניסת מוצרים חדשים ? בקיצור איזה באנדל אתם ממליצים למשחקים ועריכה גראפית ועל איזה מעבדד הוא יבוסס, AMD או INTEL... תודה מראש ואשמח לתגובות עמוקות ומקיפות

    • 80 תגובות
    • 4.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים