עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Darkone,

    בעוד שבוע אני קונה מחשב אני מלבט בין 533 או 800MBS בגלל העלות, אני גיימר ורציתי לדעת על מה בדיוק ישפיע כל אחד מהם?

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  2. יוווווווו עוד שבוע אני מתכנן להביא את ה 631 שזה למי שלא יודע p4 3.0 ghz lga 775 2mb chache 64 bit (65nm) cedar mill ועכשיו אתם מביאים לידיעתי בפורום שקיים 805 דו ליבתי ב 900 שקל?!?! אתם חייבים לעזור לי פה עומרי , ליאור, אינטגרל לא משנה מי .. מה עדיף את זה או את זה?!?!?!?

    • 32 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. Started by shimon23,

    לחבר שלי יש מחשב עם לוח אם ASROCK P4I45Gx_PE (צ'יפסט I845G), עם 256MB זכרון במהירות 266MHZ (כן עדיין יש חיות כאלו). רציתי לדעת איזה קונפיגורציה תרוץ לדעתכם מהר יותר: א. הוספה של 512MB זכרון, ואז למעשה יהיה 768MB שיעבדו במהירות 266 MHZ. ב. הסרת הזכרון האיטי ועבודה רק עם 512MB זכרון שיעבדו ב400MHZ.

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  4. איזה ליבת חדשה יותר טובה יותר וכו'... בקיצור איזה מבין המעבדים הבאים לקנות קישורים לשני המעבדים בפנדה: Athlon 64 4000 (939-pin) Box San Diego http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_269_75_1413&products_id=10265 AMD Athlon 64 4000 (939-pin) Box Sledgehammer http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_269_75_1413&products_id=7890

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. אהלן אני רואה שכל הזמן מתווכחים מה יותר טוב טירה חדשה או פטיש טלפיים..... לפטיש יש יותר קאש באמת... אבל הבנתי שהוא מתחמם....... אוקיי מה נותן ביצועים יותר טובים? מה מתחמם יותר? מה עדיף יותר לOC? מה יקר יותר? ושורה תחתונה מה עדיף?

    • 8 תגובות
    • 834 צפיות
  6. Started by b00t,

    שתי הלוחות מבוססים על הציפסט של Nvidia nForce 2 ... אני מתלבט לקנות לוח חדש ורציתי לשאול האם יש הבדל בין שתי הלוחות במובן של OC ? תודה לעונים

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by dror1723,

    יש לי לוח אם שיש בו חריץ של AGP X8 וחריץ של PCI-E X4 הלוח הוא של ASROCK 4COREDUAL -VSTA השאלה שלי היא מה עדיף לקנות כרטיס מסך AGP או PCI-E

    • 5 תגובות
    • 721 צפיות
  8. Started by [{AMD}],

    ראיתי באתר הזה ובעוד אתרים אחרים אנשים שכותבים שAMD טוב למשחקים ולמולטיטסקינג וINTEL טוב לקידוד ועריכה של סרטים ומוזיקה בעיקרון לגרפיקה אז רציתי לשאול שתי שאלות: 1)למה AMD טוב דווקא לזה וINTEL דווקא לגרפיקה ? 2)אם אני רוצה לקנות מחשב גם למשחקים וגם לגרפיקה מה עדיף AMD או INTEL?.. :-X

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  9. מה יתן יותר ביצועים? באינטל יש DDR2 אז עדיף ללכת על האינטל? לא יודע כלום צריך עזרה תודה

    • 54 תגובות
    • 4.8k צפיות
  10. Started by voodo,

    מה עדיף AMD64 3200 או INTEL 3200 ועם אפשר גם למה מי שזו לא יהיה יותר טוב ???

    • 5 תגובות
    • 603 צפיות
  11. Started by tomerna,

    היי, אני בונה מחשב עם מעבד i7-4790 ולמארז mini-ITX. קיבלתי הצעת מחיר למחשב מKSP שכללה את הלוח Asus H97I-PLUS. הומלץ לי מהם בחום על סדרת הצ'יפים 97, לכן הלכתי ובדקתי אופציות שונות וראיתי שבחנות אחרת מוכרים את הבורד GA-Z97N-WIFI ב40 שקלים יותר. מקריאה באינטרנט הבנתי שההבדל המהותי בין H97 לZ97 הוא האוברקלוק שאין לי בו צורך. אך הבורד השני כולל בתוכו כבר WIFI שזה דבר שאני אצטרך לרכוש כך או אחרת. האם ישנם הבדלים נוספים שכדאי שאקח בחשבון בבחירה? האם לממישהו יש ניסיון עם אחד מהבורדים האלה?

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by bah10,

    היי, מה ההבדל בין 2 הלוחות האלה? מה יותר טוב? תודה

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  13. סתם בשביל וידוי הריגה, האם יש יתרון מובהק לאחד מהלוחות האלו, או שיש בכלל לוח עדיף באותו מחיר שלהם (יש לוח דומה אבל עם 2 חיבורי IDE ישנים במקום 1 כמו שיש בכל הלוחות הללו) ? Gigabyte EP45-DS3 http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2843 ASUS P5Q PRO http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=709&l4=0&model=2269&modelmenu=1 האם אחד הלוחות אמין יותר מהשני ? מה ההבדלים המהותיים ביניהם (הבנתי למשל תפריטי ה overclock של ה ASUS הרבה יותר מסובך ?)

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  14. מה עדיף ASUS P5Q או GIGABYTE P35 DS3 L ? למעבד 6300

    • 3 תגובות
    • 849 צפיות
  15. אני קונה מחשב כאשר השימוש הוא משחקים לא כבדים אני לא הולך לבצע OC המעבד הוא מעבד Intel Core 2 Duo E7200 Box] והכרטיס מסך כרטיס גרפי Club3D ATI Radeon HD4670 512MB DDR3 PCIe איזה מבין שני הלוחות עדיף ? לוח אם Asus P5QL ¤450 לוח אם GIGABYTE GA-EP43-DS3L ¤498 תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  16. מה עדיף ה CORSAIR CAS LATENCY 2/PT שאילו הזכרונות החלשים של קורסאייר, או הג'ייל אולטרה? (אני מדבר על זכרונות 400 מגה הרץ, וכמובן שדי די אר ) או שיש משהו יותר טוב שניתן למצוא בפחות מחיר\אותו מחיר (שזה 700 שקל) לאובר קלוק, וכן, השאלה היא בנוגע לאובר קלוק. ולא להעלות את המחיר מעל ל 800 אם יש יותר טובים, אני מבקש, באמת שאי אפשר. אחרי שמציאים את ההצעה אז- תגידו לי אם הזכרונות שהצעתם+אס קיי 7 עם מאוורר דלתא 5800 RPM ודחיסת אוויר חזקה+8RDA3 +מעבד AXP 2700+ לאיזו מהירות זה אמור להגיע באובר קלוק הכי מירבית. בתודה ג'י !

    • 10 תגובות
    • 849 צפיות
  17. שלום, ברצוני לדעת מה עדיף מבין הזיכרונות הנ"ל. כלומר האם עדיף CL נמוך מאשר Mhz גבוה? או להיפך. אודה על קבלת הסברים מפורטים בנושא. יום נעים.

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. יש לי מחשב amd 3000 939 לוח אם k8nxp-9 של gigabyte זיכרון 1 gb pdp שניים של 512 שעובדים בdual הם CL2 400 אני רוצה לשים עוד שניים של 512 שיעבדו ביחד אבל הם עולים המון כסף כל CL2 400 הוא יקר מה עדיף לעשות לעיף את המחשב בגלל שזה ddr1 אוי אין כל כך הבדלים בין הסוג זכרונות שיש לי ספציפי לזכירונות ddr2 ממוצעות ששתי ג'גה עולים פחות מ400 שקל

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  19. Started by ROI-COHEN,

    הכותרת אומרת הכל.... (נערך מחדש)

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  20. Started by King Of Action,

    יש ברשותי 2 GIGA של DDR2 שפועלים על 667 MHZ . ההבדל בין בין שני המעבדים הוא 200 מגהרץ כשה-E2200 פועל על 2.2 ג'יגה וה-E2220 פועל על 2.4 ג'יגה . ההבדל במחיר הוא כ-50 שקל לטובת הגבוה יותר . מה עדיף ?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by din707b,

    שלום אנשים, אני מעונין לרכוש מחשב תקציבי לעבודות אופיס/ אינטרנט רציתי לדעת מה יותר עדיף מבין המעבדים הללו והאם ה- 5200E של אינטל הוא באמת עובד ב- 45W כמו הAMD - (חשוב לי שיהיה שקט וקריר). תודה

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  22. מה עדיף? עם איזה מעבד אני אוציא יותר מיץ באוברקלוק...? המעבד ישב על GA-965P-S3

    • 6 תגובות
    • 650 צפיות
  23. Started by gjook,

    אז ככה חשבתי על זה והתקציב שלי הוא בערך 5500 שקל לכל המפרט, בכל מקרה , אם אני קונה : 1056 e6300 730 965P-S3 s775, Conroe, DDRII 800, PCI-E 1400 ST 1223 x1950 pro 395 250g 185 lg H10AB 430 LIBERTY E400AWT 400W 350 מארז כלשהו 5769 סה"כ אז יש לי זיכרונות איכותיים במהירות 800 , ואת ה6300, ללא אובר המעבד נראה לי יפעל ב1.8 ghz ואם אובר אפשר להגיע ל2.8 בערך . 1179 E6400 730 965P-S3 s775, Conroe, DDRII 800, PCI-E 1140 TWINMOS 1223 x1950 pro 395 250g 185 lg H10AB 430 LIBERTY E400AWT 400W 350 מארז כלשהו 5632 סה"כ כאן זה אותו המפרט רק שלקחתי מעבד עם מכפלה יותר גבוהה, וזיכרונות במהירות של 667 רק , ללא אובר המעבד רץ ב2.13 ghz ואם אובר הוא נגיד ירוץ ב2.66 ghz(או יותר , אשמח אם …

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. מה עדיף E7500 או ‏Phenom II x3 Tripple-Core 710 שניהם בערך באותו מחיר ואני לא יודעה מה עדיף לבחור ואם הפנום החדשים טובים

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by gabi_y,

    אני אמור לקנות 4 של 512 המחירים 512MB DDR-2 kingston 667MHZ CL3 63.0$ 512MB DDR-2 ELPIDA 667MHZ CL2.5 55.00$ המחירים לפני מע"מ מה עדיף?

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות

דיונים חדשים בפורומים