מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
איך יכול להיות שהמעבד הזה יותר יקר מ X6800 Intel Core 2 Extreme QX6700 http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16819115011
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
סתם פירסום או מה? האם זה OVERCLOCKING? אשמח להסבר http://cgi.ebay.com/SUPERCHARGED-985-Intel-Core-i7-Extreme-7-3-GT-PRO-NEW-/190399920442?cmd=ViewItem&pt=CPUs&hash=item2c54b8393a
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למה הוא עולה 14 אלף? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_269_75_1668&products_id=13264 מה כ"כ מיוחד בו והאם הקונרו הולך לתת לו בראש?
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ראיתי שיש סוג מיוחד של מעבדים למחשבים ניידים כמו פה: "Intel Pentium M Centrino 1.40GHz CPU".. טוב השאלה היא מה מיוחד במעבדים הללו?? והאם הם עדיפים על מעבד רגיל (Intel Pentium 2.4Ghz FSB800 HT ) במחשב נייד?? מה האיכות שלהם במשחקים?
-
- 7 תגובות
- 787 צפיות
-
-
מה ההבדל? האם ההבדל שווה את הכסף? ובכלל האם שווה לי לקנות CROSSAIR ולא משהו אחר? אם כן תנו הצעות ולינקים (גם של אתרים הארה"ב)! בתודה Anas-Nanas
-
- 0 תגובות
- 507 צפיות
-
-
מה מיוחד כל כך במעבדי קונרו 6300 ? לבין מעבדים רגילים של AMD ? איך הוא מהיר עם 1.8 GHZ ?
-
- 9 תגובות
- 741 צפיות
-
-
שלום לכולם, 1) מה ההבדל בין NFORCE3 ל NFORCE4? 2)האם יכול להיות 3 סלוטים לזיכרון 400MHz ושיהיו dual channel? והאם גם זה קשור איכשהוא ל- NFORCE3? תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 823 צפיות
-
-
-
מה מסמן הC בזיכרונות ומה ההבדל ביניהם(C2.5 C3 וכולי) תודה
-
- 5 תגובות
- 650 צפיות
-
-
ניסיתי לבדוק אצל חבר שלי (שהתעקש בכל תוקף שאני לא אפתח לו את המחשב), איזה מעבד יש לו. ניסיתי לעשות את זה דרך המחשב שלי => מאפיינים אבל מה שכתוב שם זה משהו כמו genuineintel family # step ## (ה-# זה בגלל שאני לא זוכר בדיוק את המספרים). האם זה נכון שהמעבד הוא מתחת לפנטיום 4 (3 ומטה), כי אמרו לי שבמעבדי פנטיום 4 כבר התחילו לרשום את סוג המעבד בצורה נורמלית ובמהירות המגהרצים. לפחות אני יודע שזה ככה עם ווינדוס XP ופנטיום 4, אבל השאלה היא אם גם בווינדוס 98 לדוגמא (כמו לחבר שלי) זה היה רושם גם כאלה נתונים מוזרים עם פנטיום 4. יכול להיות שזה קשור לווינדוס XP שמפענח את הנתונים המוזרים האלה? או שזה בכלל לא קשור לווינדוס וזה קשור למעבד, כמו שאמרו לי? אני צריך תשובות דחוף כי אני מב…
-
- 6 תגובות
- 964 צפיות
-
-
1. כשכתוב במעבד INTEL P-D מה מציינת האות D ? 2. כשכתוב DUO הכוונה היא ל DUAL CORE ? רק מי שיודע בוודאות בבקשה.
-
- 6 תגובות
- 701 צפיות
-
-
http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2768&p=1 תהנו
-
- 52 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
מה מקל יותר על המחשב כשעובדים עם 60 טאבים פתוחים בגוגל כרום: המעבד או הזיכרון? יש לי מעבד 3220 וזכרון של 4GB DDR3 מה יעזור לי לגלוש בנוחות עם 60 טאבים פתוחים? אני חווה כרגע עומס מאד מאד כבד על המערכת (חלונות 7) תודה!
-
- 2 תגובות
- 968 צפיות
-
-
במילה אחת - בלגן ! בשתי מילים - בלגן נוראי. במיוחד אצל אינטל. הנה סרטון שמסביר מה ולמה - https://www.youtube.com/watch?v=YwQALgE54B4 ואני שואל - מי צריך ולמי יש כוח בכל הממבו ג’מבו הזה של אינטל וכל ההתניות של מערכת הפעלה וביוס והשד יודע מה בכדי בסה”כ לקבל במעבדי 200S ביצועים שבמקרה הטוב משתווים לדור המעבדים הקודם ?
-
- 2 תגובות
- 778 צפיות
- 1 follower
-
-
-
זה 2 מעבדי כפולי ליבה "מודבקים"
-
- 5 תגובות
- 782 צפיות
-
-
אני קונה מחר על הבוקר לוח אם של אסוס כנראה. הבעיה שלי היא שאני לא מבין מה ההבדל בין . Asus p8z68-v לבין Asus p8z68-v gen3 אני עושה מערך כרטיסים gtx570. ומתכנן לעשות OC כבד. האם הלוח Asus p8z68-v gen3 מומלץ?
-
- 3 תגובות
- 618 צפיות
-
-
והאם ככול שהכרטיס בעל CL נמוך יותר הוא עובד מהר יותר מכרטיס בעל CL גבוה יותר? לדוגמא האם כרטיס DDR3 במהירות של 1066 MHZ עם CL 7 עובד יותר מהר מכרטיס DDR3 שהמהירות שלו 1333 MHZ והוא בעל CL 7? העניין הוא שאתמול קניתי מחשב באיבורי ושדרגתי את כרטיס הסיכרון מ DDR2 ל DDR3 1066 MHZ CL7 2 גיגה ואף הוספתי עוד אחד. כשהגעתי הביתה נכנסתי לאתר של אייבורי וגיליתי שכרטיס זיכרון של DDR3 במהירות יותר גבוהה של 1333 עולה 295 שקל ולא 360 שקלים כמו שהוא רשם לי. היום כשהתקשרתי לברר אמר לי המוכר שהכרטיס שלי יותר יקר משום שהוא מהיר יותר מה 1333 וזאת בגלל שהוא בעל CL7 מה שאומר שהוא עושה פעימה כל 7 שניות לאומת ה CL9 1333 MHZ שעושה פעימה כל 9 שניות ולכן הוא גם עולה יקר יותר ואם אני רוצה הוא יכול לש…
-
- 4 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
ומה זה 540. בכלל כל הספרות שמתארות מעבדים מה זה? :s05:
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
-
-
באינטרנט יש איזושהי דיעה רווחת שכיום לגיימינג רצוי "לא פחות מ 8 ליבות, כי בקונסולות החדשות זה מה שיש ומפתחות המשחקים מכוונות לשם". הערוץ המקצועי הבא בדק האם זה נכון, ומה באמת משפיע על הביצועים במשחקים, האם זה מספר הליבות? התדר שלהם? ואולי דווקא כמות זיכרון המטמון של המעבד? כל התשובות בווידאו המעניין הבא:
-
- 0 תגובות
- 858 צפיות
- 1 follower
-
-
GIGABYTE GA-7VRXP + RAID איזה זכרון מתאים ללוח אם הזה אני מדבר על זכרון מתאים גם ל AMD XP 1600 ושיהיה איכותי דחוף דחוף!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חוץ מההבדל בצ'יפסט (975 לעומת 965) והשלט - מישהו יכול בבקשה להסביר לי בשפה של בני אדם מה ההבדלים? האם הפיצ'רים הנוספים שווים 350 ש"ח הבדל?
-
- 2 תגובות
- 708 צפיות
-
-
שאלה האם במישחקים האתלון יותר טוב או האופטרון??...ואותו דבר גם לגבי עבודות משרדיות ועבודות רגילות בווינדוס?......ובכלליות מה כדאי.?.. וגם לגבי אובר קלוק..... תודה לכל העוזרים......
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אם אני לא ישים את הזיכרונות שלי בדואל אני ירגיש הבדל במהירות של המחשב???
-
- 6 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני מעוניין לשאול מה נותן לי 4 ערוצי זכרון למעבד כמו לדוגמא מעבדי אינטל אקסטרים אנא תסבירו בפירוט למי שיודע
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-


