עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by benyben,

    שלום. מה מומלץ לקחת מהמחשב הישן? ברשותי מחשב שולחני בן 3-5 שנים, ורכשתי אחד חדש. האם יש משהו יעיל שניתן לעשות עם המחשב הישן? להוציא אולי רכיבים או איזשהו שימוש יעיל? אשמח לשמוע תודה

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  2. שלום לכולם , אני קונה מחשב חדש בקרוב, ואני לא מצליח להחליט איזה מבין 2 הלוחות לקחת. יש את הGigabyte GA-P35C-DS3R, שעולה 884 ש"ח: http://www.skypc.co.il/sg_product~39218~10~0.htm ויש את הAsus P5KC, שעולה 990 ש"ח: http://www.skypc.co.il/sg_product~31102~10~0.htm הדברים החשובים לי הם: *שיהיה לי מקום להכניס כרטיס רשת נוסף (אלחוטי) ללוח האם, *שלא ישארו מקומות ריקים, זאת אומרת שכל חריצי ההרחבה יתפסו, *שיחזיק הרבה זמן, *שבעתיד אוכל לחזק אותו על ידי כרטיס מסך נוסף או כרטיס מסך חדש, *שיהיה לי מקום פנוי לכרטיס פיזיקה, תלוי מה ישלוט, הPhysx בPCI או הPhysx של ATI בPCIe, *שיהיו חיבורי סאטה חיצוניים, *שיתמוך גם בDDR2 וגם בDDR3, *שיראה טוב במארז עם החלון. (אם יש עוד לוחות…

    • 2 תגובות
    • 637 צפיות
  3. Started by tibia,

    אני צריך לבחור מעבד למשחקים.... אני צריך לדעת מה עדיף בשביל משחקים 3000 754 או 939 3000 אם תוכלו תיעצו לי על לוח אם(gigbayte עדיף ? ) וזיכרון (512) אולי adata תודה לכולם

    • 8 תגובות
    • 649 צפיות
  4. Started by tibia,

    אני יכול לקנות 3000 939 או 3400 754 אני יודע ש ה754 לא יתן לי לשדרג בעתיד ... אבל עד כמה זמן אני יוכל להשיאר עם ה 3000 טוב תעזרו לי להחליט ותגידו לי מה אתה היתם עושים תודה אופק

    • 31 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. Started by shaynac,

    אני יודע שה-965 מתאים יותר ל-OC. כרגע, אני לא מתכנן OC (בעיקר בגלל שאני לא יודע איך לבצע). אבל חוצמזה, יש שינויים אחרים? מהירות לוח? תמיכה ביציאות קול משופרות 7.1. בקיצור, איפה אני יכול ללמוד על ההבדלים בביצועים ובפיצרים בין 965 ל- 945. ולחידוד השאלה, במידה ואני לא מתכנן OC, האם אין שום היגיון ברכישת לוח אם 965?

    • 11 תגובות
    • 678 צפיות
  6. Started by elearteam,

    היי, יש את המעבדים החדשים E2100 , אני רוצה את הE2160 שעולה 500 ש"ח והוא זול יותר ב200 ש"ח מE4300...מה הסיבה? פחות טוב?אבל הוא חדש? מה עדיף? אני אוהב משחקים אבל לא מטורף, אני סטודנט ומשתמש הרבה אינטרנט. אבל חשב לי לקנות משהו טוב במחיר של עד 600+- לא AMD!!!! וגם איזה לוח הכי טוב(במחיר סביר עם ציפ INTEL )לצרף למעבד?? ממש תודה, מחכה לתשובה כי אני רוצה להזמין היום ... אחלה פורום רונן

    • 11 תגובות
    • 773 צפיות
  7. Started by lipa,

    אחי רוצה לקנות מחשב בחודש הבא (מבוסס אינטל) עם ערכת שבבים 865 השאלה מה עדיף 2.8 Prescott או רגיל ? הבנתי שהם גם יעלו אותו דבר

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  8. Started by amisag,

    שלום לכולם כיף לגלות שיש אתר לחומרה כל כך טוב בעברית. אני מחפש אתרים/כתבות בהם יש השוואות ביצועים עם גרפים והכל כמו פעם, בין המעבדים השונים בצורה מרוכזת ואני לא מוצא והבילבול אצלי חוגג למרות כל הכתבות שקראתי גם כאן באתר בעצם מחפש טבלאות מרוכזות של פ 4 של אינטל ואטלון 64 של AMD עד למעבדים שיש היום תודה

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  9. Started by Shay_a,

    אני קונה מחשב חדש, איזה משני הלוחות עדיף? אולי הצעה אחרת באותו טווח מחירים? מה ההבדל העיקרי בין השניים? ובאופן כללי, של מי לוחות יותר טובים, יציבים ואמינים? ASUS או GIGABYTE? נ.ב - חיפשתי בפורום ולא מצאתי תשובה. תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by kopler,

    אני יודע שנפתחים מלא דיונים על איזה צ'יפסט עדיף. אני רוצה עזרה ספציפית לגבי אני מתכנן לקנות מחשב לעבודה רגילה וקצת למשחקים. עכשיו אני כנראה אקנה את ה- 8800 GTS 320 והשיקול היחיד שלי כרגע בין שני הצ'יפסטים זה האפשרות בעתיד לבצע מערך SLI. בעיקרון אם ה P35 היה תומך ב SLI (אומרים שאולי בעתיד יצאו לוחות אם P35 עם תמיכה ב SLI אך כרגע זה לא קיים) לא הייתי מתלבט. השאלה היא האם זה צריך להיות הגורם המכריע כאן או יש גם שיקולים אחרים?

    • 10 תגובות
    • 973 צפיות
  11. Started by komer83,

    המחשב הנוכחי עם Intel Core i5 2.6GHz (האסוול) 8GM DDR3 1600MHZ ו1TB דיסק קשיח 5400 אני יכול לשדרג ל16 ג׳יגה זיכרון (אותה מהירות) או מעבד ל3.0GHz Intel Dual-Core Core i7 או לדיסק קשיח SSD (לא בטוח החברה כרגע) עובד בתחום האודיו, כשאני היום עובד עם התוכנות שלי, מגיע לשימוש בכל הזיכרון + קצת שעובר לswap משתמש בכרטיס הגרפי של המעבד, לא צריך מעבר. איזה מהשדרוגים יתן את השיפור הכי טוב?

    • 10 תגובות
    • 5.1k צפיות
  12. Started by b127,

    שלום! השתחרר לי סכום כסף סביר לשדרוג המחשב. ורציתי לקבל חוות דעת איפוא כדי להשקיע את הכסף, שיתנו דחיפה טובה למערכת. השימוש העיקרי הוא פוטושופ. ועיבוד תמונה. לוח אם ASUS P5WD2 הרגיל, לא תומך קונרו. מעבד D930 עובד כרגע על 4.2 יציב כסלע כבר חצי שנה. זכרונות 667 "פושטים" עובדים עד 720-740. 2* SCSI 10K RPM 72GB בRAID לקבלת מהירות. אני עוד לא יישמתי את הרייד אבל זה בתכנון קרוב. ואני הולך על הרייד לקבלת ביצועים, כי אני לא מפחד מאיבוד מידע כל כך. מסך 22'' HP P1230 עכשיו מה הייתם ממליצים בהשקעה של 2000 - 2500? אופציה א' להחליף לוח ומעבד, ולהישאר עם הזכרונות הקיימים. שזה אומר לוח P5B DELUXE ומעבד E6400 שיגיעו בבאס 360 לתדר 2900 +-. מחיר בערך 2300. אופציה ב', להשקיע בהרחבת הזכרון ל4…

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by NuXeR,

    טוב ככה , שידרגתי את המחשב שלי (בגדול) ל- Epox 8RGA+ 512MB Winbond PC3200 DDR400 Amd athlon xp 1700+ 0.13 ואני עם : Radeon 9000 pro 64mb westren digital 20gb 24MB\S ספק ומארז גרועים. יש לי כרגע 1200 ש"ח לשפר...ויש לי הרבה שיפורים , אני יביא פה רשימה אם למישהו יש רעיון נוסף לרשימה בבקשה תגידו... השאלה שלי היא מה מהשיפורים הנל יתן לי ביצועים הכי טובים : 1)לקנות עוד 512MB זיכרון - 550 ש"ח 2)להחליף מארז + ספק ל-Compucase Super Midi Tower 6919 + Hec 300W עולה 410 ש"ח 3)לקנות HD של Maxtor 80GB 8MB - עולה 700 ש"ח 4)למכור ב-400 ש"ח את הרדאון ולשפר לרדאון 9500 פרו - 1200 ש"ח 5)לקנות קירור ל-OC הענק שאני מתכנן שזה SK-7 עם Tornado 80mm - עולה 250 ש"ח. מתוך כל אלו יש כמה אפשרויות ל…

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. הנה תמונה מתכנת PC WIZARD 2006 והיא גם אומרת Thermal Information : Thermal Design Power : 65 W Core Power : 43.29 W (estimated) מה זה ה43 W? מה זה ה 65W ומה זה ה 45W? מה זה ה 1.598G - תדר של מה? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  15. אני יודע שהלוחות של AMD לא תומכים ב-DDR2 ולכן לפי מה שהבנתי המהירות הכי גבוהה זה 400MHZ, אבל ראיתי כל מיני עם 433MHZ(או שזה סתם בולשיט? :s05:) וסוגים אחרים. אני מתכנן לקנות מחשב +ATHLON64 3500 ורוצה לקחת זיכרון מהיר וחזק. אם תוכלו אולי להמליץ על אחד כזה שיעזור בגרפיקות כבדות, משחקים וכאלה. או שאולי עדיף לחכות ל-DDR3( :-\) ש-AMD הודיעה שתדלג ישר אליו . תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 771 צפיות
  16. מה מהירות הזכרונות המקסימלית שאפשר לחבר ל - IT7? יכול להיות שלא יותר מ - 266? אם אכן כך, יכול להיות שכזה לוח מתקדם (שזוכה פה בפורום לתשבחות רבות) לא מתאים לזכרונות המהירים והחדשים?

  17. Started by Pure-Gold,

    הביטו המפרט הלוח הזה: http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=709&l4=0&model=2267&modelmenu=1 יש לו שני חריצי PCIe X16 כאשר מחברים אותם למערך CrossFire שניהם עובדים במקביל על 8. מה קורה אם על הלוח הזה אני מחבר 2 כרטיסים של nvidia לא במערך. הכרטיס הראשון למשל 9800 והשני 7100 רק כדי שיספק לי עוד יציאות למסך. האם הראשי יעבוד ב 16 והשני על מהירות נמוכה יותר או ששינהם יעבדו בכל מקרה על 8 ? תודה

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  18. Started by p-o-i,

    מה מהמעבדים הבאים יותר טוב?? AMD ATHLON 64 AM2 -940- 3500 או INTEL P-D S775 2.8GHz(820) 800MHz/FSB 1MX2-DUAL CORE ??? ההבדל מחירים ביניהם הוא די זניח, משהו כמו 50 שקל.. אז מה מהם יותר טוב?? (ואני יודע שהכפולי ליבה של AMD ומעבדי הקונרו הרבה יותר טובים)

    • 3 תגובות
    • 575 צפיות
  19. מה עדיף ASUS P5K DELUXE לוח אם מבוסס INTEL P35 או GIGABYTE GA-P35-DQ6 לוח אם מבוסס INTEL P35 ואם G.Skill DDR II PC6400 800MHZ 2GB Dual Channel 4-4-3-5 מתאים להם .

    • 5 תגובות
    • 900 צפיות
  20. Started by natan805,

    בפורום למעלה כשאני מוסיף דגובה לא נוסף כלום לכן פתחתי נושא חדש פשוט רציתי לשאול למסקנה .יש לי כסף גם לאינטל וגם לאי אם די מה אתם מציעים לקנות אם יש לי כסף לזה ולזה

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  21. Started by audi4,

    יש לי מחשב חדש יש לי במחשב שני חיבורי אודיו מקדימה מיקרופון ואוזניות משום מה כל מה שהטכנאי עשה הוא לא הצליח לחבר את החיבורים ללוח אם וזה לא עובד פשוט לא עובד המחשב והחלקים הם רכיבים חדשים שקניתי מאותו טכנאי מהחברה ומהשקיות בלוחות של אינטל אין בדרך כלל בעיות אני גם מבין במחשבים ואני לא מצליח לחבר ולא הצלחתי לחבר את החיבורים מקדימה ואני לא יודע מדוע הדגם של הלוח אם שלי הוא 915CYL השאלה שלי אם יש לי מחשב חדש ואחריות על הלוח אם מדוע זה לא עובד , דיברתי עם הטכנאי אני לא הצלחתי והוא גם לא הצליח ניסנו וניסנו וכלום הוא מבין הוא בוגר הטכניון הוא לא סתם טכנאי מחשבים הוא גם היה מורה שלי לאלקטרוניקה בבית הספר ועכשיו הוא סיים ללמד ופתח חנות לדעתי יש דפקת באותו לוח אם שקיבלתי מהיצרן…

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  22. אני רוצה לקנות מחשב עם מעבד אינטל בסביבות מהירות 3 גיגה רציתי לדעת האם יש חשיבות מאד גבוהה ללוח אם ואם כן, איזה מומלץ לעבודה מהירה וסינכרון טוב, לוח עד 1300 ש"ח

    • 1 תגובה
    • 983 צפיות
  23. ראיתי באתר שלהם שהם הוציאו גרסאות ל-P5B שנקראת Vista Edition ועוד דומים. מה מיוחד בלוחות אם אלה? במה הם טובים יותר אם בכלל (כמובן בעבודה תחת Windows VIsta)? תודה.

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  24. שלום לכולם ראיתי כבר בכמה וכמה אתרים את הלוח הזה והמחיר שלו עולה על 1000 שקל רציתי לדעת מה כל כך מיוחד בוא ולמה ההבדלים במחיר ביחס ללוחות אחרים ?? הלוח הוא של ג'יגה בייט והדגם הוא : 7NNXP אני יודע שיש לו DPS או משהו כזה אמרו לי שזה עוזר ל OC זה נכון ?? ועם למישהו יש את הלוח הזה שיכול להביא תגובות עריכה: זה הלוח... http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=MBGGB7NNXP&Cat2Cat1ID=1124&Cat2ID=1455

    • 6 תגובות
    • 735 צפיות
  25. Started by RoyShefy,

    אני לא מבין למה הם קראו ללוחות האם שלהם LAN PARTY! למישהו יש מושג..??

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות

דיונים חדשים בפורומים