מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
מה יותר חשוב ? באס או מהירות ? נניח 2.4 גיגה הרץ 800 באס או 2.6 גיגה הרץ 533 באס ? מה עדיף לבחור מעבד עם באס יותר גבוה או מהירות יותר גבוהה ?
-
קראתי בסטיקי שההבדלים ב CL זניחים מה לגבי ה MHZ יש לי צורך ברכישת 2*1G למחשב חדש. ההתלבטות בין 2 סטיקים של 667 עם תזמונים טובים 4-4-4-12 או 800 עם תזמונים של 5-5-5-15 מה עדיף, המחירים אותו דבר בערך. בכל מקרה הם יעבדו ב DC תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 967 צפיות
-
-
יש לי ויכוח על זה עם חבר שלי אני אומר שהכמות של המגה יותר חשובה אז חשבתי לשאול ממכם לראות אולי עובדות מהשטח
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם עדיף מעבד פנטיום (עם 512 קאץ) וכרטיס מסך זול יותר, לדוגמא FX5200\R9200 או מעבד סלרון (עם 128 קאץ) וכרטיס מסך יוקרתי יותר, לדוגמא הכרטיסים בסביבות 850-1200 שקל ? מה בעצם יותר משפיע על המהירות והתקיעות של המשחק? תודה.
-
- 11 תגובות
- 823 צפיות
-
-
המעבד או כרטיס המסך? במקרה שלי מעבד AMD ATHELON64 3000+ וכ.מסך geforce 6600gt 128mb איזה מהם עדיף לשדרג למטרה זו? תודה
-
- 10 תגובות
- 930 צפיות
-
-
מה יותר חשוב מהירות זכרון או תזמונים?
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
איזה סידור יותר טוב?? לקנות סטיק של גיגה במהירות 800 או 2גיגה במהירות 667??
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אהלן, מה יותר טוב? מבחינת עבודה עם וידאו? ובנוסף האם ניתן לבצע בצורה קלה יחסית OC ל3820 למרות שאין לו מכפלה פתוחה? תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
Athlon 64 4600+ (Socket AM2) X2 DualCore זה או Core2 Duo E6400, 1066Mhz, s775, 2x1MB Cache ולוח טוב לכל אחד מהר 1000 שח בערך שכולל SLI חריצי זיכרון 4 PCI-E (חח) ועוד דברים טובים תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 626 צפיות
-
-
לפני חצי שעה הזמנתי את המחשב החדש שלי ( 8RDA , AXP1700 למי ששואל) הזמנתי ביחד איתם Winbond 256Mb 3200 אבל דיברתי עם חבר שלי ואמר לי ש Geil יותר טובים . עכשיו בשביל להוריד לי אבן מהלב האם הוא טועה ? או צודק ? תודה מראש imac .
-
- 7 תגובות
- 859 צפיות
-
-
http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=410476
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
קניתי מחשב ולקחתי 3500 אם אליי להחליף 3200 שעובד על 90 נו מטר או להשאיר משיהו יכול לביא לי מבחנים של ביצועי מעבדים תודה
-
- 2 תגובות
- 498 צפיות
-
-
איסה חברה יותר טובה בהרבה מקומות אמרו לי ש אסוס םחות טובה בהרבה מי ABIT וABIT החדשים IC7 ממש טובים אז איזה חברה יותר טובה ?
-
- 6 תגובות
- 867 צפיות
-
-
הבנתי שעדיין אין תוכנות שעובדות על הכפולי ליבה לכן אני חושב יותר לכיוון AMD Athlon 64 4000 San-Diego Socket 939 BOX על מה אתם ממליצים ?? ללוח : DFI LanParty NF4 ULTRA-D nForce 4 Ultra 939 Motherboard ??? תודה לעוזרים
-
- 90 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
מבחינת מחיר וגם ביצועים. אני יודע שבכללי אינטל הרבה יותר מתקדם מ AMD ,כלומר המעבד הכי חזק של אינטל הרבה יותר טוב מכל מעבד של אייאמדי (אני לא מדבר על CI7). אם ניקח שני לוחות אם תואמים ומעבדים תואמים בביצועים של שני החברות מה יהיה יותר זול?
-
- 8 תגובות
- 795 צפיות
-
-
-
מה ההבדל בן AMD ל אינטל ???? מישהו יכול להסביר לי ?????
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שמעתי ש DDR 2 יש תיזמונים נמוכים אבל באס יותר גבוה,אז מה יותר טוב DDR או DDR2? ???
-
- 12 תגובות
- 866 צפיות
-
-
מה יותר טוב DQ6 או BAD AXE2? מבחינת OC ומבחינת תמיכה ב QUAD תודה~!
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות לוח אם חדש ואני לא מצליח להחליט אז חשבתי שאולי אתם תעזרו לי להחליט המחשב הוא בעיקר למשחקים אני מעוניין בצע אוברקלוק לא רצחני בעתיד אתם יכולים לראות את פרטי המערכת שלי למטה
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
המחשב מיועד בהתחלה לשימשים של משחקים וכאלה ואחר כך כנראה לקצת אובר קלוקינג לכרטיס מסך אולי למרות שלא נראה לי שאצטרך...מי הלוח היותר טוב?
-
- 4 תגובות
- 591 צפיות
-
-
התלבטות קשה יש לי נכון? והאם צריך להוסיף מאווררים לאחד מהם כדי שאחד יהיה יותר מהיר? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-
-
מה יותר טוב Intel® Celeron® CPU 2.0 Ghz או Intel P4 1.6\7 Ghz? אממ אני יודע ששתיהם חלשים אבל זה משהו שאני רוצה לדעת כבר מלא זמן אבל לא היה לי איפה לשאול. ועד כמה המעבדים האלה יהיהו צוואר בקבוק ל6600GT? ומה עדיף לשדרג כדי שהמשחקים יעבדו יותר טוב מעבד או כ.מסך(לא בהגדרות הכי גבוהות)? [move]מה לעשות אין כסף לשתיהם חח תודה לעוזרים :][/move]
-
- 32 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
רציתי לדעת מה מהם יותר טוב ולמה amd נקרא 3000 כש הוא 1800mhz? תודה
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-


