עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. אני הולך לקנות את הלוח הזה ושמתי לב שאין לו כניסת Parallel ובביקורת פה באתר על הלוח הזה אמרו שזה די קשה להשיג כזה אז חיפשתי ב NEWEGG ומצאתי כרטיס הרחבה קטן אבל אני לא יודע אם זה טוב הוא נראה כזה קטנצ'יק ועם שבב אחד בסה"כ הוא יעשה את העבודה? יתאים? אני רק צריך כניסה אחת כזאת לצג LCD שלי (4*20) תודה מראש טל

    • 14 תגובות
    • 845 צפיות
  2. Started by IGk,

    איזה מעבד יותר חזק פנטיום 4 3 ג'יגה הרץ פרסקוט או AMD 3800 DUAL CORE

    • 5 תגובות
    • 632 צפיות
  3. טוב אז יש לי בלאגן בסכל כבר!! מצאתי בחיפוש שהקונרו יוצא ב-23/7 אז זאת אומרת שאני יכול לקנות את המחשב בדיוק ב-23/7?? וגם איך שמכריזים פה על ההורדות מחירים אז אני יכול ללכת יש ל ksp ולקנות.... פשוט אני צריך לקנות את המחשב כמה שיותר מהר.. ~תודה מראש~

    • 7 תגובות
    • 639 צפיות
  4. Started by integral,

    בשונה מתוצאות הביקורות: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=106685 [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by integral,

    http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=104194

    • 0 תגובות
    • 939 צפיות
  6. הכל מהאתר www.com4u.co.il רק מהחנות הזאת יש לי זיכוי. בלוח צריך PCI-E וכרטיס מסך מובנה. תודה מראש

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by אריה7,

    שלום, יש לי מחשב AMD עם זכרון של 1 ג'יגה (2 סטיקים) של DDR400 - מעבד athlon 3000 עם סוקט 939 בנוסף יש לי זכרונות DDR2 667 ממחשב אחר שאלתי היא האם ניתן לשים את ה-DDR2 במחשב של AMD (בהנחה שהמחשב ינצל רק מהירות 400)? שאלה נוסף, האם ניתן לשים 2 סטיקים של 512 ו-2 של 1 ג'יגה יחדיו? תודה

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  8. Started by ZoreK_ZetiM,

    ככה.....יש לי שני סטיקים של 512 CL3 שלא עובדים בדאול צ'אנל... אני רוצה לקנות את הקיט של OCZ PLATINUM 2X1GB CL2 השאלה היא כזאת: האם עדיף לי להשאיר ת'זכרונות שלי ורק להוסיף??? מה עדיף? 3GB בCL3 או 2GB ב CL2 ???? (מבחינת משחקים...)

    • 12 תגובות
    • 755 צפיות
  9. Started by Dan1919,

    אהלן חברה, אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש אך הלוח שלי לא תומך בPCI-E,חבר שלי המליץ לי לקנות את הלוח הזה asrock 775Dual-880Pro שיש בו PCI-E והוא עולה 250-350 שקל,מה אתם חושבים על הלוח הזה? הוא יותר טוב מהלוח שיש לי עכשיו (חוץ מהעניין של הAGP)? יש עוד לוח מומלץ בטווח מחירים הזה? הוא מתאים לשאר חלקי המחשב שלי? מפרט בחתימה. בתודה מראש,דן.

    • 12 תגובות
    • 931 צפיות
  10. האמת שהנושא הזה מציק לי המון בכמה ימים אחרונים.. למישהו יש מידע אם יהיה הורדת מחירים בארץ? אם המעבדים החדשים בכלל יגיעו לארץ בחודש הקרוב?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. בלינק המצורף יש השוואה של תוכנות 32bit לעומת המקבילות להן ב 64bit עבור מעבדים שונים(תחת windows xp 64bit). כפי שניתן לראות המעבר ל 64bit מביא לשיפור של עד יותר מ 100% !!!. http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1959&page=24

    • 8 תגובות
    • 889 צפיות
  12. טוב אז אני מעוניין לקנות מחשב.. לפי מה שהבנתי בחיפוש שיהיו ירידת מחירים רק למי שקונה את הקונרו... עכשיו אני מעוניין באינטל(כפול ליבה) קיצר לא עזר לי החיפוש... 1.אז כדי לקנות אינטל עכשיו או לחכות? 2. יהיו ירידת מחירים באינטל? 3. מתי יורדו המחירים? 4. המחירים ירדו בכמה שקלים או שיורידו ממש הרבה? כמה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  13. Started by Avi313,

    אהלן חבר'ה, אני בדרכי לקנות מחשב משו משו. עכשיו שאלתי היא כזו: ברגעים אלו המעבד והלוח אם שאני רוצה לקנות הם: Intel Pentium D 2.66GHz 2X1M Cache 805 Dual Core 533MHz 775 Box CPU Gigabyte GA-8I945PG-RH Intel 945PG Bulk Motherboard השאלה היא אם אני רוצה בסופו של דבר להחליף את המעבד למעבד יותר חזק, נגיד ל- Intel Pentium D 3.2GHz 2X2M Cache 940 Dual Core 800MHz 775 Box CPU או ל- Intel Pentium IV 3.4GHz Prescott 2M 64-bit Socket 775 Box CPU הלוח אם יתמוך בשינוים האלו? זה אפשרי? אני מבין שהלוח אם הזה לא יתמוך בקונרו אז הוא יוצא מכלל אפשרות, נכון?

    • 9 תגובות
    • 671 צפיות
  14. זה הזכרון שלי http://img81.imageshack.us/img81/3918/14ar2.jpg וזה הלוח אם שלי http://img85.imageshack.us/img85/9669/20ta.jpg אני רוצה לקנות עוד סטיק של 512MB DDR, כדי שהם יפעלו ב-Dual Channel האם הלוח אם שלי יתמוך בזה? כלומר בשני סטיקים של 400MHz? ועל מה אני צריך לשים לב כשאני קונה זיכרונות כדי שהוא יעבוד בדואל עם הזיכרון שיש לי עכשיו? האם התזמונים/החברה/המהירות או משהו חשובים? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  15. Started by סער_שי,

    http://hwzone.co.il/news/1152571900/90744/ אינטל מצאו דרך לאכול סנדוויץ' של 32 שכבות בלי לנקוע את הלסת preorder מישהו?

    • 45 תגובות
    • 2.8k צפיות
  16. Started by AVI.S.T,

    כותרת? וכמה זיכרון DDR-333 256MB שווה?

    • 6 תגובות
    • 528 צפיות
  17. Started by Avi313,

    בטח נשאל מליון פעם :bash: אבל אני נואש אני מתכנן על הלוח אם שלי ג'יגה של ראם. אז מה עדיף? שני סטיקים של 512 או 4 סטיקים של 256? אני לא יודע למה, אבל נראה לי ששמעתי פעם שככל הכמות הזכרון בסטיק יותר קטן, ומוסיפים יותר סטיקים, אז המהירות יותר גבוהה, זה נכון? תודה רבה לכל העונים, אני אוהב אתכם... באמת...

    • 13 תגובות
    • 702 צפיות
  18. AMD-שיחררה לשוק מעבדים חסכוניים באנרגיה האם זה הולך להיות מעבד מצויין לאוברקלוקינג?

    • 14 תגובות
    • 710 צפיות
  19. Started by nivster,

    שלום לכולם, בזמן האחרון המחשב מתחיל להרגיש לי קצת חלש (AMD 64 2800 socket 754 עם לוח ASROCK PCIe)... יש לי ג'יגה זיכרון DDR1, ונראה לי שהגיע הזמן לשדרוג קל... אבל בגלל היציאה של התושבת M2 וכל המפות דרכים שיצאו עכשיו אני לא בטוח שזה זמן טוב לשדרוג. אם אני אשדרג זה יהיה למעבד כפול ליבה, לוח PCIe עם DDR2 ו-2 ג'יגה זיכרון. התקציב לשילוש אמור להיות בסביבות 2000 שקל, בהנחה שלא רוצים להשתמש בזכרונות מהשילוש הקודם (כי הם DDR1)... נראה לי שאין בכלל אפשרות במחירים של היום להשיג שילוש של מעבד דו-ליבתי (לא משנה אינטל או AMD) + לוח PCIe עם DDR2 + 2 ג'יגה זיכרון ב-2000 או אפילו 2500 שקל. לא? בקיצור, האם אני ארוויח משהו מלחכות כמה חודשים מלבד שעות של תסכול?

    • 9 תגובות
    • 689 צפיות
  20. צריך פרטים כמה עולה כל מעבד חדש של CORE 2 בבקשה

    • 2 תגובות
    • 517 צפיות
  21. Started by maortt,

    כל הרכיבים של CORE2 למשל הכרטיס מסך והזיכרונות וכו יכינו פרטים המתאימים למעבד או שכל פריט כמו כרטיס מסך יתאים למעבד core 2?

    • 25 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום! תשמעו, יש לי בלאגן ממש גדול מכל המעבדים החדשים. עברתי איזה 5 עמודים אחורה, הסתכלתי בנעוצים ולא ממש הבנתי מה זה כל השמות וכד'. עכשיו מה זה Conroe? זה סדרה? מה זה Duo? זה סדרה מקבילה ל Conroe? ו AM2? זה כמו מה? אם אתם יכולים לעשות לי נגיד טבלה של השמות, מה מקביל למה, ומה מקביל לאיזה דבר בדור הישן... בפשטות. תודה רבה :

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. לא משנה אם סלרון ,פנטיום או AMD , אני צריך שילוש חזק ומהיר שירוץ כמו שצריך , תקציב 1500 ש"ח בברכה דן

    • 11 תגובות
    • 626 צפיות
  24. Started by urdead,

    OPTERON XEON ראיתי שבלוח-אם של שניהם יש שני מקומות למעבדים אז רציתי לדעת כמה דברים.(אני יודע שזה לסרברים אבל תענו בבקשה) שני מעבדים זה יותר טוב מכפול ליבה? אם כן מה יותר טוב.... ואם רע למה ... וכשאני קונה את אחד מהם אני מקבל מעבד אחד או שניים ? תודה

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by Game5,

    שלום , שני המעבדים האלה יעלו 316$ שהקונרו יוצא (כלומר בערך 1600 ש"ח בארץ). D960: Presler 3.6GHz/2MB L2 x 2800MHz FSB/DC מחיר עכשיו: 530$ (שיוצא הקונרו הוא יורד ל 316$ ) E6600: Conroe 2.40GHz/4MB L2/1066MHz FSB/DC והשאלה היא , מה יותר טוב? מה עדיף? תודה

    • 14 תגובות
    • 917 צפיות

דיונים חדשים בפורומים