עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. e-GeForce 8800Ultra Black Pearl 768MB $899.99 USD !!!!!! פרטים http://evga.com/products/moreinfo.asp?pn=768-P2-N888-AR&family=23 e-GeForce 8800Ultra Superclocked 768MB $799.99 USD פרטים http://evga.com/products/moreinfo.asp?pn=768-P2-N887-AR&family=23 תתחדשו

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  2. Started by icebreak,

    http://ati.com/ http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.98.html לא הסתכלתי עדיין ב CHANGELOG של NVIDIA, אבל מדובר בשיפורים ל DUAL CORE, SLI בעיקר עם כמה COMPATABILITY FIXES לתוכנות/משחקים. ATI ידוע כי הם מגיעים עכשיו עם מערכת הצגת VIDEO משופרת... (ואולי בגלל זה רשום משהו על ה PUREVIDEO ב CHANGELOG של NVIDIA)

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by STRENGTH,

    אני קונה מחשב חדש,ורציתי לדעת אם כדאי לחכות לכרטיסי המסך החדשים בשביל הורדה במחירים.

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  4. מהאתר mtbs3d.com: "NVIDIA Vista Stereo Driver Out! (Beta) Hello everyone! Its a momentous day indeed. Zalman has released NVIDIAs first stereoscopic 3D driver today. My Zalman monitor is still on its way (DAMNED YOU, UPS!) so I dont yet have the means to share with you what works and what doesnt. " וזה עובד לא רק עם מוצרים של זלמן!!! יש קישור לפורום על זה: http://www.mtbs3d.com/phpBB/viewtopic.php?p=6197#6197 והנה הלינק להורדה: http://www.zalman.co.kr/DataFile/Contact/Download/NVIDIA Stereoscopic Driver Beta5.zip הערה: מתאים רק לויסטה 32bit... ולי יש 64!!!! בגלל זה אני לא יכול להינות מזה... אבל הרבה בפורומים וגם בפורומים אחרים אמרו שזה עובד להם!! נקווה שיוציאו דרייבר ל-…

    • 7 תגובות
    • 950 צפיות
  5. לא מעודכן לגי הביצועים , אבל המחירים ב-1000 ש"ח יותר מהATI 3870X2 9800X2 של ספרקל 1G עולה 2900 ש"ח 3780X2 עולה 2100 ש"ח

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by zuq,

    היי, נתקלתי היום בכבל הTV-OUT של הגיפורס שלי,צד אחד מתחבר לTV_OUT בכרטיס וצד שני מתפצל לשתי יציאות שאין לי מושג מהן צילמתי תמונה במצלמה המסכנה שלי אני מקווה שהיא מספיק ברורה(לא נראה אבל תמיד כדאי להיות אופטימי....) יציאה 1- היא שקע צהוב קצת יותר גדולה מכניסת אודיו של מחשב יציאה 2- דומה לכניסת P\S 2 מקווה שהתיאור הזוועתי שלי מספיק כי אין לי מושג ביציאות טלוויזיה נ.ב הכרטיס של לידטק ניקנה בטיוואן

    • 11 תגובות
    • 827 צפיות
  7. כאשר אני מחבר את המסך ליציאת VGA רגילה הכול עובד. כאשר אני מחבר אותו ליציאת DVI-I בעזרת מתאם DVI-VGA ומדליק את המחשב המסך בהמתנה עד שמערכת ההפעלה עולה ואז הוא נידלק אבל נישאר חשוך (הנורה שלו מפסיקה להבהב ונישארת דלוקה). האם זה יכול להיות קשור להגדרות של הBAIOS? תודה מראש גל

    • 4 תגובות
    • 550 צפיות
  8. שלום לכולם , יש לי בחדרר מחשב עם יציאה לטלביזיה.אני עובד עם תוכת TVTOOL ואני ממש מרוצה מאיכות התמונה. הטלביזיה שלי בחדר קטנה 25' , ולפעמים באים הרבה חברה לסלון ואני רוצה להראות סרט. יש לי עכבר אלחוטי , והשאלה היא אם יש איזושהי קומבינה אלחוטית על תדרי רדיו או אלוהים יודע מה , שתחבר יציאת סאונד ווידאו מהמחשב , ותשדר באלחוט לכיוון מקלט שימוקם בסלון ויחובר לטלביזית הביג סקרין. כך גם אוכל לגלוש באינטרנט בסלון. אל תגידו לי שזה לא שווה , כי יש לי יציאה איכותית מהמחשב והאיכות בהחלט שווה כל סכום הגיוני עד אלפיה. מקווה לתשובות חיוביות והמלצות והכוונות , כי נדמה לי שראיתי מכשור כזה בעבר ...

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  9. Started by tidan26,

    שלום! רכשתי כרטיס מסך של gigabyte 680gtx מאחורי הכרטיס יש שני יציאות dvi dvid ברשותי מסך של dell u3011 וכבל dvi dual link לאיזה יציאה בכרטיס אני אמור לחבר את הכבל ? ???

    • 2 תגובות
    • 674 צפיות
  10. שלום, יש מלא ראשי תבות באנגלית בכותרת. אני יודע. השאלה בעברית - נניח שיש לי מחשב מיושן קצת - פנטיום 4 בתדר 3.0 גה"צ עם לוח אם מיושן עם תושבת גרפית AGP. עכשיו - אני רוצה לחבר אותו לטלוויזיה חדשה לגמרי (LCD או פלזמה) - שיש לה כניסת DVI או HDMI. ועכשיו לשאלות: 1. איזה כרטיס מסך במחיר שפוי, 200-300 ש"ח נניח, אני יכול לקנות לצורך העניין - אשמח לקבל המלצה לכרטיס עם DVI ולכרטיס שיש בו גםHDMI 2. אם יש כרטיס כזה - האם יש סיכוי להריץ HD עם תצורה כזו? תודה.

    • 4 תגובות
    • 733 צפיות
  11. Started by rafip77,

    שלום רב, יש לי כרטיס מסך GIGABYTE 7300GT שקיבלתי בזמנו. ניסיתי לחבר אותו ל-TV וגיליתי בכרטיס מסך שהשקע של ה-SVIDEO בעצם לא רגיל אלא חיבור SVIDEO עם 9 פינים מיוחד. לחבר שלי שקיבלתי ממנו את הכרטיס מסך אין את חלק החיבור הזה(הוא מעולם לא חיבר ל-TV). מי שמכיר מה עושים? איפה משיגים תקע/חיבור כזה ??? תודה !!

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  12. Started by angelos21,

    קניתי לא מזמן את הGTS ואני לא מצליח להפעיל את הטלוויזיה דרך הNVIEW. גם כשאני עושה FORCE TV DETECTION זה עדיין לא מזהה את הטלויזיה, יכול להיות שיש בעיה עם הויסטה?? אני משתמש ביציאת הS-VIDEO שמתחברת לSCART בטלויזיה. יש למישהו את אותה הבעיה??

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  13. Started by IME3,

    מה קורה אם אני מחבר את ה GTX280 ל HD LCD דרך VGA TO HDMI האם יהיה אפשר לעבוד ברזולוציה מקסימלית של 1920X1080 האם ה VGA TO HDMI יתמוך בזה? מי פה עשה כזה דבר לאיזה איכות אני צריך לצפות ושוב השאלה המרכזית האם ה VGA ידע לעבוד ברזולוציות HD כי זה יכול להיות קטלני לעבוד על מסך 40 אינץ ומעלה באיכות מעולה ורזולוציה גבוהה

    • 5 תגובות
    • 771 צפיות
  14. Started by gman27,

    שלו ם חברים למרות שהוא כבר ישן יש לי שאלה יש ברשותי 7600 GT שמשרת אותי נאמנה אך לאחר עידכון תוכנה מעל 93.74 אני לא מצליח לצאת לטלויזיה כמו שצריך אני מקבל רק ריצודים אם אני חוזר לדרייבר ישן זה עובד יש לכם דעות בנושא ?

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  15. Started by lior_alt,

    שלום, בכרטיס מסך הנוכחי שלי אין יציאה לטלויזיה, רציתי לדעת האם יש כרטיס שמוסיף את האפשרות הזו או שחייבים לקנות כרטיס מסך (המחשב משמש לגלישה באינטרנט ועבודה באופיס..מעבר לזה רק רוצים להוסיף את האפשרות של צפייה בטלויזיה באמצעותו...) תודה מראש, ליאור.

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  16. Started by zaroor,

    שלום לכם מישהו יכול להסביר למה משמש יציאה בלוח אם מאחור S/PDIF Output בצבע צהוב צורת RCA ?

    • 1 תגובה
    • 596 צפיות
  17. Started by amisha,

    מישהו יודע (מניסיון יהיה הכי טוב) מהן האיכויות שנותנת הכניסה\יציאה הזאת??

    • 0 תגובות
    • 685 צפיות
  18. מהם היציאות בכרטיס מסך הזה?

    • 3 תגובות
    • 884 צפיות
  19. Started by llnakash,

    שלום, הזמנתי את הכרטיס המדובר בתחילה של PALIT, ואח"כ האירו את עיניי שלכרטיס של PALIT יש יציאת HDMI ואין יציאה אנלוגית לטלויזיה. המליצו לי להחליף לכרטיס זהה של ג'יגהבייט, שנותן גם 3 שנים אחריות. בכרטיס של GB רשום שיש יציאת TV-OUT. מה זה אומר? האם זו יציאת RCA? SVIDEO? אגב, האם הכרטיס הזה אצל GB בסדר? [בתקציב הזה כמובן, לא נדרש למשחקים רציניים] תודה.

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  20. Started by Tom vilozni,

    שלום רב במידה והיציאת DP של הכרטיס ניפגמה / לא תקינה (החיבור עצמו), האם אפשר לתקן / להחליף היציאה או שצריך להחליף את כל הכרטיס? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by itaysk,

    למה היא משמשת?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום לכולם, אני מתכנן לקנות מסך LCD 17 ומתלבט קשות בין 2 המסכים הבאים : 1. LG 1710B - עם DVI, קונטרסט 1:450 וזמן טוב (16MS). ב2600 ש"ח 2. SONY S73 - ללא DVI, קונטרסט 1:500, מעט יפה יותר ואותו זמן. ב2450 ש"ח יש לי כרטיס מסך עם יציאת DVI ואני משתמש במחשב לסרטים, מעט משחקים ואינטרנט. האם כדאי להשקיע ביציאת DVI ? האם באמת רואים הבדל מיציאה אנלוגית ? האם ככל שיעבור הזמן יתפתחו כרטיסי המסך אקבל תמונה טובה יותר במשך עם יציאה דיגיטלית ? או בקיצור - איזה מסך כדאי לקנות ? לעזרתכם אודה.

    • 6 תגובות
    • 737 צפיות
  23. Started by shlomi1234,

    הי , יש לי כ.מסך POWERCOLOER 4870 , הוא עוד מעט 3 שנים אצלי (עוד חודש) . אחת מכניסות הDVI הפסיקה לעבוד וזה מאוד מעצבן כי אני עובד עם מסך מחשב + טלווזיה מחוברת ככה שאני לא יכול ששניהם יהיו מחוברים , יש דרך לתקן את זה? אין לי מושג אם הכרטיס עדיין באחריות , אבל אחריות אמורה לכסות את זה? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  24. Started by nizans,

    שלום לפני שנה היה לי כרטיס מסך 8800GTX של אסוס. יום אחד פשוט חזרתי הביתה והוא לא עבד היה NO SIGNAL במסך. הלכתי לחנות והם אמרו לי שהלך הכרטיס וצריך להחליף. היום חיברתי את הכרטיס הישן וכשחיברתי את המסך דרך S-video שיש בכרטיס הוא עבד! הבעיה שרואים באיכות גרועה בגלל החיבור. יש דרך להחליף/לתקן/פתרון אחר ליציאת DVI? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים