כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. יש לי טלויזיית LCD 32" בסלון, וכשאני מחבר אליה את המחשב הכל נראה נהדר ותענוג לעבוד עליה. מדובר בדגם לא יקר של מאראנץ, LC3250EX. אבל לרוב המחשב נמצא אצלי בחדר, מחובר למסך CRT מצויין - G90F+ של וויוסוניק. כמו כן יש לי טלויזיה בחדר, 21" ישנה של JVC על זרועות ברקן, ומערכת סטראו ישנה גם היא של שארפ שמשמשת לרמקולים. עכשיו תעשו את החשבון לבד - מסך 19" CRT, טלויזיה 21", מערכת מגודלת - כל זה תופס המון המון מקום ונמאס לי. עכשיו עקב הניסיון הטוב שלי עם הטלויזיה בסלון, חשבתי שיהיה נחמד לעשות משהו דומה בחדר - ושמתי עין על דגם 26" של סמסונג (LA26R51B) עם נתונים טובים והרבה חיבורים, שראיתי בחנות והתרשמתי ממנו לטובה. הקטע המצחיק זה שבזאפ המחיר הכי זול שלו הוא 7500 שקל, אבל במ…
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אנשים (: אני מתכנן על טלויזית Lcd חדשה לחדר, בינתיים מצאנו טלויזית Lcd של ITT שעולה 2700 שקל (בערך). כעת, כמה טובות הטלויזיות האלה? ועוד משהו, אם אני ארצה להשתמש בכמסך מחשב, האם האיכות תהיה סבירה (סבירה=טובה)? והאם יהיה ניתן לשחק בה ברמה טובה וגם לראות בה טלויזיה (: תודה לעוזרים (:
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה דגם לבחור מבין הארבעה הבאים: Toshiba WL56P Toshiba WL55 Sharp LC-32GA5E Sharp LC-32P50E בהנחה שכולם אותו המחיר. איך הדגמים ממוקמים מבחינת כדאיות אחד ביחס לשני? האם יש דגם אחר של מסך 32 אינצ' שממולץ במחיר של 8500-9500 ש"ח ? תודה, ניסים
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
הנושא כאן- http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=197205.0 מצטער שאני עושה ככה, אבל אני חייב תשובה מהירה :\
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעם אם אני קונה טלויזיה פלסמה גודל 42 אינף בפורמט רחב (16x9) האם זה יתאים לי לעבודה במחשב ? או האם יש לכם הצעות אחרות ?? תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 890 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס Leadtek 8800 ultra שבזמן מנוחה הוא תמיד על 70 ובזמן מאמץ הוא מגיע ל 90 ויותר המאורר עם 100 אחוז וזהו הקירור שמגיע איתו רציתי לדעת האם זה נורמלי או שמומלץ להחליף קירור מים או אויר תמליצו לי בבקשה על מה לעשות לגבי תקציב תציעו כול מה שעולה לכם בראש יואב
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
האם זו טמפ` רגילה או שמשהו לא בסדר???
-
- 29 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בדר"כ זה 48-49 שאני במחשב רגיל היום השארתי את ה- -1.6CS פתוח ולא במישחק כאילו רק הוא פתוח התפריט שלו והכל ולא עשיתי התחלת מישחק.. אני חוזר אחריי שעה שעה הטמפ' של הכרטיס מסך 59,60 ... אחריי חצי שעה שיצאתי מהמישחק חזר ל- 48/9 האם זה הגיוני ? האם הטמפ' שלי בסדר וביחס ממוצע טוב ? במיקרה שאני יגיע ליותר יש סיכון משמעותי יותר ?
-
כשאני משחק BF3 הטמפרטורה של הכרטיס עולה ל65-70, זה הגיוני? לא ביצעתי OC, זה עם הגדרות סטוק.. תודה.
-
- 5 תגובות
- 931 צפיות
-
-
שלום אנשים מה היא הטמפ' המוממלצת לGPU מסוג 8800GTS במאמץ? ואפשר הסבר מה זה GPU DIODE?ומה הטמפ' המומלצת שלו?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הטמפ' מגיעה ל52 מעלות, מחשב שעובד 24/7, בינתיים כמעט לא משחק. זה תקין? מה הטמפ' המקס' המומלצת לכרטיס הזה?
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אני משתמש במסך LG דגם E700B ושמתי לב שבתפריט של המסך יש אופציה של שינוי טמפ' במסך... המסך שלי עובד על 9300K והורדתי אותו ל6500K והצבעים במסך נהפכו לגוון צהוב... יש לכם מושג מה בדיוק האופציה הזאת ולמה היא משמשת?
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום, יש לי כ. מסך X1900GT. ויש לי שתי בעיות איתו. שאני בודק בתוכנת EVEREST אני רואה שהטמפ' בזמן מנוחה היא סביב ה-70 מעלות. האם זה בעייתי? ואם כן איך אני פותר את הבעיה מבלי להרכיב משהו על הכרטיס (לא רוצה לפגוע באחריות). דבר שני לפני זה היה לי nvidia והיה דיי ברור איך לחבר את הטלויזיה היו הגדרות והכל. איזו תוכנות יש ככאן? תודה
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
שלום אנשים, יש ברשותי 5850 של sapphire שמאוכלס ב-antec 300... המארז נמצא עם הקירור המקורי (מאוור למעלה ומאוורר מאחור - שניהם מוציאים אוויר) + מאוורר ששמתי מקדימה שמכניס אוויר. לאחרונה שמתי לב לארטיפקטים (פיקסלים אפורים רנדומליים על המסך) כשאני משחק ב-Bad Company 2. בדקתי את הטמפ' תוך כדי המשחק והיא מגרדת את ה-80 מעלות. 1) רציתי לדעת האם זה נחשב תקין לכרטיס זה? 2) יש בדיקות מאמץ שאני יכול לעשות כדי לוודא תקינות? 3) אם אני יוסיף מאוורר על הדלת שיכניס אוויר לכיוון הכרטיס מסך... זה ישפר את הטמפ'? (יש לציין שהכרטיס עם קירור סטוק ולכן הוא פחות או יותר מכוסה לגמרי בחיפוי פלסטיק) תודה אנשים
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
איך אני אמור לבדוק את הטמפ' של הכרטיס.?? לאחרונה יש לי בעיה כאשר אני מאמץ את הכרטיס (נכנס למשחק וכו') אז המחשב נעצר לרגע ואז כל מיני צבעים במסך משתגעים ואז המחשב נתקע ולאחר מכן עושה ריסט.. לדעתי הכרטיס מתחמם אבל אני לא יודע איך לבדוק טמפ' וגם אם אני אבדוק ואראה שאכן הכרטיס רותח ואפשר להכין עליו חביתה - מה אני עושה אחר כך?
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
אני מגיע לכמעט 90 מעלות במאמץ , במנוחה הוא בסדר 50-55 , השאלה שלי מתי אני אמור להתחיל לדאוג , כי נראה לי שזה לא כל כך מציאותי ....
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
קודם כל רציתי לשאול איפה אתם מניחים את רגש הטמפרטורה ? ומה החום שמגיע אליו GPU? ומה נחשבת טמפרטורה מסוכנת?
-
- 5 תגובות
- 976 צפיות
-
-
אהלן, לפני כשבוע קניתי מחשב: Intel Q6600 2GB Corsair 800MHz ובתוכו BFG 8800GTS 512MB (G92) OC Edition. שאלה ראשונה, כמה פחות או יותר אמורה להיות הטמפרטורה של הכרטיס בזמן מנוחה ומאמץ. אצלי הוא הגיע כבר ל72 במאמץ, ו55 במנוחה. האם זה נורמלי, תקין לכרטיס כזה ? והשאלה השניה, הרצתי איתו Crysis על הגדרות גבוהות (High), עם Anti-Aliasing X8 ורזולוציה 1024x768 (חשוב לציין שאלה ההגדרות האופטימליות שהוא הגדיר לעצמו), התוצאות הם בד"כ 35+ FPS, המשחק רץ בלי יותר מדי בעיות, אבל האם זה נמוך מדי בשביל מחשב כזה ? http://www.tomshardware.com/2007/12/12/geforce_8800_gts_512_mb/page11.html הסתכלתי פה לעומת המחשב שלי וזה נראה ששם הביצועים יותר גבוהים. תודה רבה על העזרה.
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
שלום רב יש לי כרטיס מסך 6600... יש לי מחשב חדש מפרט Q6600 P35C-DS3R 2GIGA RAM ספק 550W CORSAIR האם הטמפ' 54 היא לא גובהה לכרטיס שלי ? כי אני לא רוצה שהוא ישרף בקרוב אני קונה כרטיס מסך חדש וזה הופך להיות למחשב הישן שלי ! אז אינ רוצה שהוא ישאר לי חי. האם הטמפ' הזאת סבירה ?
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום.. בימי הקיץ החמים האלה הכרטיס שלי במנוחה על 57-58 מעלות, לא טמפ' מזהירה אבל הבלגתי.. אתמול בליתי לי כמעט שעתיים וחצי ב- Medal Of Honor Pacific Assault וכשיצאתי שמתי לב שהטמ' עלתה ל 69-70 מעלות.. וזה קצת הדאיג אותי.. בכל זאת כרטיס ששילמתי עליו 1800 שקל (עזבו שלא שילמתי מע"מ והיו לי הנחות מוסיימות), גם 1800 שקל זה הרבה. עד כמה להיות מודאג מהטמפ' האלה? מה גם שאני מעוניין לראות מה יהיה בחורף (אם תהיה ירידה של טמפ' בכרטיס או שהטמפ' תישאר זהה..)
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
שלום, אז אני לא יודע אם אתם זוכרים, אבל לא מזמן קניתי מחשב חדש כשהכרטיס שלו הוא X1950XT. בהתחלה היו מחשבות לOC אבל אמרתי למה לקחת סיכון? גם ככה הכרטיס חם וATITool לא עבד. היום אחרי OC בשני מחשבים אחרים, פשוטים, החלטתי לנסות גם כאן, לפחות לבדוק טמפרטורות. סידרתי את הATITool אצלי ועשיתי דרכו בדיקת ארטיפקטים. עכשיו אני ידוע, ואני משאר שגם רובכם, שהקירור של הכרטיס הזה הוא די עלוב, אם לא בין הגרועים, הכרטיס הזה מאוד חם! מנוחה על 48, ואחרי מאמץ בקושי יורד מה56-7. בקיצור נכנסתי עשיתי בדיקה והטמפ' מתחילה לעלות, זה הגיוני, כי זה מה שהוא בודק, אבל זה עולה ועולה ועולה וזה מגיע ל88! אחרי 2 דקות :\ הנה תמונה: http://www.fps.co.il/picture.php?id=1167586064.JPG זאת טמפ' די מטורפת, לא? …
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום רכשתי לא ממזמן את 7870xt של ספיר.. רציתי לדעת, מהן הטמפ' המומלצות של הכרטיס? האם צריך להבדיל בין טמפ' הזיכרונות והטמפ' של הליבה? אם כן מהיא הטמפ' המומלצת בכל אחד מהם? ד"א אשמח לדעת מאיפה אתם מביאים את המספרים האלו המון תודה!
-
- 0 תגובות
- 711 צפיות
-
-
מה צריכה להיות הטמפ' של 7600GT בזמן מאמץ ובזמן מנוחה?
-
- 3 תגובות
- 555 צפיות
-
-
היי, הטמפ' של הכרטיס המסך מגיע ל 60-63 מעלות בזמן משחק, זה לא גבוהה מדי? בגלישה וכאלה הטמפ' היא בסביבות 50 מעלות (של הכרטיס מסך). הבדיקה של הטמפ' אני עושה מייד שיוצא מהמשחק (QUAKE 4 ). יש קשר בין הטמפ' לזה שאחרי כמה זמן המשחק כבר לא רץ חלק? תודה
-
- 11 תגובות
- 902 צפיות
-
-
בזמן מנוחה אני על 48-49: http://i4.tinypic.com/106ail2.jpg בזמן עבודה אני על 62-63 http://i4.tinypic.com/106amub.jpg האם זה נורמאלי? [אני מודד דרך הדריוור של nVIDIA].אם יש דרך "אמיתית" יותר לבדוק את הטמפ' אנא הביאו לי קישור להורדת התוכנה..תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 687 צפיות
-


