כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
ברשותי מחשב מלפני כעשר שנים, העלה אבק המון זמן ועכשיו חזרתי להשתמש בו. לתדהמתי כרטיס המסך נעלם כלא היה (פתחתי את המחשב). לוח אם asrock - h61m-hvs intel Core I3 2120 3.30GHz 8 ג'יגה ראם DDR3 הדרישות די צנועות, אם יוכל להפעיל משחקים בסגנון XCOM2 אפילו על איכות בינונית, אני אהיה מרוצה. אם יש אפשר שיוכל להריץ משחקים חדשים יותר עוד יותר טוב(ואפילו על סטינג מינימאלי). אני מקווה שאפשר עדיין לקנות היום משהו כזה שיתאים ללוח אם מלפני עשר שנים, וזה לא יעלה על 350 שקל. אני לא זוכר מה הספק כוח שיש לי, אבל אני זוכר שחיפשתי משהו שהוא לא זבל סיני ונדמה לי במעורפל שהוא היה באזור 500W, הכרטיס הקודם שהספק הזה הריץ במחשב הזה היה כרטיס שלפני 10 שנים עלה 80…
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ניידי גיימינג חדשים יוכלו ליהנות סוף סוף גם מאיכות התצוגה של טכנולוגיית ה-G-Sync - וגם מהחסכון והיעילות של Optimus במקביל לכתבה
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם ! יש לי כרטיס מסך ישן של חברת gigabyte עם מעבד גרפי nVidia geForce4 MX440 אני רוצה לשדרג לכרטיס חדש שיהיה יותר טוב. המפרט של הכרטיס הנוכחי: AGP 8x GPU CLOCK 250 MHz RAMDAC CLOCK 350 MHz pixel pipelines 2 Memory: DDR, 128MB,128bit,165MHz-Real,330MHz-effective הבעיה שיש לי תקציב ממש נמוך - עד 300 שקל, במקרה חריג גג 350 ש"ח. תעזרו לי בבקשה למצוא כרטיס שיתאים לתקציב שלי, רצוי מחנות KSP. תודה לעוזרים !
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נכנסתי להפעלה -->DXDIAG ואז לכלי אבחון directx עכשיו למטה כתוב לי (אחרי כל רשימת הקבצים שלו) ??הקובץ directx.cpl הוא מגרסה ישנה, דבר שעלול לגרום לבעיות. ??מספר קבצים הם (d3dx8d.dll, d3dx9d.dll, d3d9d.dll) גרסאות לאיתור באגים, והם יפעלו לאט יותר מהגרסה המסחרית. ??עליך להתקין מחדש את DirectX כדי לקבל את הגרסה העדכנית ביותר. עכשיו יש לי DIRECTX 9.0C והוא כותב שיש לי גרסה ישנה לפי מה שהוא כותב למעלה.... מוזר... בכל מקרה איפה אפשר להוריד ולהתקין את הדירקט החדש או לפחות מה שיעזור לי? גם התקנתי את Microsoft DirectX 9.0 SDK Update (Summer 2004) זה עוזר ? יכול להיות שזה קשור במשהו או אולי צריך להסיר אותו? בקיצור מה להוריד לדירקט והאם להסיר את החבילה הזאת?Microsoft DirectX 9.0 …
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
למישהו יש אנימציות להביא לי??? חייב דחוף .... לא משנה איזה סוג!! icq:161371997
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
יש לי בסה"כ 600 שקל S: אבל אני פשוט חייב כרטיס מסך חדש! שלפחות יריץ משחקים חדשים [לדוג' Battle for Middle Earth 2, שלא תומך בGeforce 4 MX שלי] בבקשה דחוף! אני אשמח אם גם תגידו לי מאיפה לקנות!
-
- 7 תגובות
- 559 צפיות
-
-
היי לכולם אני עומד לסגור קניית כ.מסך יד שניה. לטענת המוכר (נשמע לי מאוד אמין ונחמד) לא בוצע שום OC או MOD אך אין לי מושג גדול באפשריות הבדיקה. אנא עזרו לי באפשריות הבדיקה שאני יכול לבצע. קימות אולי בדיקות שאפשר לראות פיזית על הכרטיס ? שכחתי לציין שמדובר בכרטיס ATI9800 Pro תודה
-
- 23 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קודם כל רציתי לציין שהכרטיס מסך שלי ATi Radeon 9700 Pro הלך לעולמו כפי שניראה .. אבל זה לא בטוח כי אם משחקים במגעים אפשר להחזיר אותו לחיים... אז הבעיה העיקרית שלי היא.. אני יודע שאפשר לתקן אותו כי ה- Chip שלו בסדר גמור ויש בעיה במגעים, ואם כן איפה אפשר לתקן.. אם אי אפשר לתקן אני צריך ליקנות אחד אחר כניראה.. אז יש ליי תקציב מקסימלי של 1250 שקל בערך... ראיתי המלצות לגבי כרטיסים אבל אני עדיין מיתלבט.. אני מחפש כרטיס טוב למישחקים שישאר אצלי הרבה זמן ולא ילך אחריי שנתיים ! אני צריך כרטיס חזק ברמה של ATi Radeon 9700 Pro ומעלה מבחינת ביצועים .. אז אנ י צריך מימכם המלצות, כי אני שמעתי ש- Geforce 6600 GT יתאים לי, בנוסף אמרו לי ש 9600XT הוא טוב מאוד ברמ של 9700 שהיה לי וגם זול…
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
יש לי כרגע 4870 1 גיגה של חברת AXLE חברה לא מוכרת כמו שהבנתי ויש לי בן אדם שרוצה לקנות את ה4870 שלי ב650 שח אז חשבתי אני ימכור לו ויוסיף עוד 150 שקל ויקנה את ה5770 ב800 שח בנעה מחשבים שווה לי?
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
אני חייב אתר ישראלי [חנות] שיכול לספק לי את הכרטיס מסך redeon 9600 pro all in wonder
-
- 2 תגובות
- 682 צפיות
-
-
למבינים בבקשה לרשום חוות דעת עליו תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
ממש עכשיו לפני סוף החופש אני הולך לקנות כרטיס טלוויזיה חדש כמחליף ל Takram m205pro הישן שלי שכבר לא נתך לחלוטין ע"י מערכות ההפעלה החדשות, ולא שהוא עבד טוב קודם לכן בגלל שהיה מבוסס על הציפ' של brooktree ה BT878 הישן והמעצבן ואפילו כאשר ניסיתי למצוא לו דריבר WDM חדש למערכות ההפעלה החדשות הכרטיס עבד ללא סאונד, כנראה בעיה סידרתית בכרטיס שיצא בתקופת ה Windows 95. בכל מקרה כרגע עומדים מול עיני שני כרטיסים שווים בהרבה מהכרטיס הישן שברשותי ואני ממש מתלבט מה לקחת ולא מצליח להחליט, שני הכרטיסים, הLeadtek Winfast TV2000 XP וה- Terratec Cinergy 400, שניהם כרטיסים טובים כאשר לכל אחד יתרונות וחסרונות, כאשר ללידטק יש טיונר כפול לצפיה בשני ערוצים (PIP) או במקום לחבר את הטיונר השני ניתן ל…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הכרטיס מסך שלי היום לא מריץ פשוט כלום . אני רוצה לחדש, אבל לא להשקיע יותר מ-250. כמו כן אני לא גיימר, סך הכל אני רוצה פוטבול מנג'ר שירוץ השנה ועוד שנה שנתיים. אני לא כל כך מבין, הבנתי רק שצריך שזה יתאים ללוח אם , אין לי מושג. מחכה להמלצות.. Field Value Computer Operating System Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack Service Pack 3 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computer Name WINXPSP3 User Name Administrator Motherboard CPU Type Intel Pentium 4, 2600 MHz (13 x 200) Motherboard Name Intel Rock Lake D865PERL (5 PCI, 1 AGP, 4 DIMM) Motherboard Chipset Intel Springdale i865PE System Memory 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM) BIOS Type AMI (08/28/03) Communication Port…
-
- 5 תגובות
- 725 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ביום ראשון אני מקבל אותו , אבל אני לא יודע איזה כרטיס מסך לקחת. קניתי מ IVORY, ובנתיים אני עומד שם על: כרטיס מסך Sapphire דגם Radeon HD 5570 1024MB DDR3 ואמרו לי שהוא לא משהו, אז רציתי לדעת בטווח מחירים שלו מה הייתם לוקחים שיאפשר לי ביצועים סבבה במחיר שבסביבות של הכרטיס מסך הנ"ל. תודה רבה לכם ושיהיה לכם שבת שלום. *** אמרו לי שחשוב מאוד שהכרטיס מסך יהיה עם 1G ולא 512 בשביל כל העסק..
-
- 3 תגובות
- 985 צפיות
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- שלום לכולם, אחרי עזרה רבה מכולם קנייתי בסוף את ה ATI1950PRO אבל הוא רושם לי הודעת שגיאה. "CLI APPLICATION COMMAND LINE INTERFACE נתקל בבעיה ועליו להיסגר ץ אנו מתנצלים על אי הנוחות." איפה שקניתי שם התקינו לי את הדרברים וניסית להתקין את הדרברים שוב אבל זה לא עזר. הודה לכם אם תוכלו לעזר לי
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
שלום לכם (: לאחרונה שיחקתי עם ההגדרות של המסך ושיחקתי יותר מדיי בתפריט SHAPE! כעת המסך שלי מעוות ואיני מצליח להחזיר את ההגדרות כקדמותן, וגם איני רואה פה לחזור לDEFAULTS האם מישהו משתמש במסך זה ואצלו הכל בסדר, יכול בבקשה להגיד לי את הערכים המספריים בתפריט זה? תודה רבה מראש.
-
- 3 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אז ככה, אין לי בעיה של כסף אבל המפרט שלי מגביל אותי.. הכרטיס אני רוצה שיהיה שקט עד כמה שאפשר, אני לא רוצה להתעסק עם קירורים עכשיו אקסטרא.. המפרט שלי הוא כזה: לוח אם: P31-DS3L של ג'יגהבייט. 2 ג'יגה זיכרון של a data . מעבד- intel e8400 3.00 ghz ספק כוח-450 וואט. אני לא יודע בדיוק את השם חברה של הספק כוח אבל יכול לבדוק אם זה חשוב.. יש לי מסך 22 של סמסונג 2243bw . נראה לי שהכרטיס 4870 יהיה כבד בשביל המפרט שלי ובשביל זה באתי להתייעץ.. מה כדאי לי לקנות??
-
- 30 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני צריך כרטיס שמשתווה או חזק מ4850 לא פחות ממנו ! במחיר הכי זול שניתן לשלם ממש כמה שיותר זול תודה לעוזרים
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לפני כמה זמן פתחתי אשכול על כרטיס מסך אבל הייתה הוצאה דחופה יותר וכרגע חסכתי שוב לכרטיס. העניין הוא שהכרטיס שיש לי עכשיו הלך לגמרי, אני על סייף מוד ואם לא אז אני מקבל שגיאה. לכן אני חייב כרטיס מסך בדחיפות, השגתי 600 ש"ח (תקציב דל נכון), אבל אני לא יכול לתפקד בלי. אני רוצה כרטיס שיוכל להריץ גם BF3, יד שנייה אופציה פתוחה לוח אם P67UD3B3 I5 2320 וספק חזק שאני לא יודע את שמו אשמח לעזרה, מתכנן קנייה שבוע הבא.
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום בעבר היה לי כרטיס מסך (חתימה) 6800LE שהוציא 4700 ב 3DMARK05 אך הוא נפטר... (ומסתבר ש 95 מעלות זה יותר מידי) מעוניין לקנות משהו חדש ויותר טוב (מאוד חשוב) תקציב: עד 2300 ש"ח מגבלות: AGP X8 ספק כוח: Thermaltake 410w לא חייב VIVO לא חייב BOX חייב ביצועים וביצועים וביצועים וביצועים הזמנתי כבר 3 פעמים 6800GT LEADTEK אבל אין בשום מקום (משהו על הוריקן וכו'...) אפילו לא חייב חדש (אם יש למישהו אז 052-3909631)
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
giga-byte x850xt pci-e or shppire x850xt pci-e thx ppl
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
???? אם מישהו יודע את בבקשה שיגיד לי !!!!!
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן. מישהו יכול להסביר לי בבקשה פעם אחת ולתמיד מה עושים הפילטרים? במה הם בדיוק מועילים אם מפעילים אותם? הרי הבנתי שכאשר מריצים 3DMark05 עם פילטרים פועלים אז הציון נמוך יותר מאשר עם פילטרים מכובים!! וכתוצאה מכך זה פוגע בביצועים של הכרטיס מסך, לא? (גם במשחקים..) אז איך זה שבבנצ'מרקים שעושים השוואה בין סדרת כרטיסי מסך בודקים כל משחק לפי רמה מסוימת של פילטרים? בשביל מה צריך אותם, אם הם רק פוגעים בביצועים? המון המון תודה למי שיוכל להסביר
-
- 8 תגובות
- 624 צפיות
-
-
אז זה המפרט. כמו שכתבתי 3.5 זכרון. מה אתם אומרים צריך להחליף את לוח האם? או שאפשר לדלג על זה... (המחשב נרכש לפני יותר משנתיים) ממה שאני מבין המעבד והזכרון בסדר, אז אפשר להשאיר גם אם אני אחליף ת'לוח אם. אני רוצה כרטיס מסך טוב. לא חדש ביותר. משהו עם ציון 7-8. המלצות בבקשה. אני מעוניין לשחק במשחקים הנ"ל: left4dead2 cod: modern warfare 2 -multiplayer פירוט מלא של לוח האם במידה ותצטרכו: מפרט תודה רבה נ.ב. לא מצאתי פרטים לגבי ספק הכוח.
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
היי... קודם כל, אנ'לא בטוח שזה המקום הכי נכון להודעה כזאת, אבל שיהיה... ככה... יש לי כרטיס מסך Matrox G550 millenium, והוא פועל נהדר, כל הדרייברים מותקנים, ישירות מהאתר שלהם, כך שהם מעודכנים ביותר... אבל בכל זאת, כשאני מנסה להעלות משחקים, וזה קורה לי רק במשחקים!!!, הוא כמעט אף-פעם לא מצליח לעלות אותם... בהרבה מהמקרים הוא תוקע את כל המחשב עוד לפני שהמשחק עולה (מסך שחור), ולפעמים הוא זורק איזו הודעה מסויימת לגבי OpenGL (אם זכור לי נכון), ולפעמים הוא חוזר ל-Windows ברזולוציות נמוכות, ושאר תופעות למיניהן... אז לפני שאני מחליף את הכרטיס הזה, במקרה והוא לא מתאים למשחקי-מחשב, יש למישהו פתרון מסויים? תודה, ניב.
-
- 3 תגובות
- 626 צפיות
-


