עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אני רוצה כבר המון זמן לקנות מחשב לאחי, המחשב הוא למשחקים והתקציב סביר - 4000 ש"ח עם חריגה עד 200, כולל הכל חוץ ממעבד ולוח שכבר יש לי - E6600 ו-Intel Rogers. אני לוקח גם מסך VP930b, ככה שזה יוצא תקציב סביר. הבחירה שלי בינתיים היא Radeon 1950Pro, השאלה היא מה כדאי לעשות באפשרויות הבאות: א. לקחת Radeon 1950Pro ב. להחליף ל-8600GTS שזה ירידה בביצועים אבל הבטחה לעתיד (DX10) ג. לחכות ל-8600GTS 256bit שאין לי מושג מתי הוא יגיע ואין לי מושג מה יהיו הביצועים שלו והמחיר שלו ד. לחכות לכרטיסים החדשים של ATI שאין לי מושג מתי הם יגיעו ואין לי מושג מה יהיו הביצועים שלהם והמחירים שלהם התלבטות קשה, אה? מה אתם אומרים?

    • 28 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by swisaman,

    שלום! ברשותי כרגע hd5850 בודד,אני שוקל קניית עוד כרטיס וספק חדש ולעשות crossfire. או מצד אחר לרכוש כרטיס בודד עד 1500 ש״ח. גיימינג נטו על רזולוציית 1680x1050

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Roces,

    אני מתכנן כנראה לקנות כרטיס מסך חדש, בהנחה שאני מוכר את שלי בכ-300 ש"ח. אני מוכן להוסיף כסף, עד 300 ש"ח למרות שזה ממש על הגבול בשבילי. אני בהחלט אעדיף להוסיף פחות. הדרישה היחידה היא שהכרטיס יהיה AGP מאחר והמערכת שלי די מיושנת. אני לא גיימר כבד בכלל, ובד"כ אני מסתפק בהגדרות בינוניות בלי פילטרים על רזולוציה של 1024/768. עלו לי שלושה רעיונות: 1. 6600LE 2. לקנות 6600 למרות שזה יהיה ממש חניקה מבינת המחיר. 3. לקנות 6200 ולעשות לו פתיחת צינורות. אז מה הדילמה? ישנן כמה במספר: 1. האם ה-6600LE או ה-6200 (במידה ולא אצליח לפתוח צינורות) יהוו הבדל משמעותי מה-Radeon 9550 שבבעלותי כרגע? 2. מה הסיכוי לפתוח צינורות ב-6200, מאיזו חברה הכי כדאי לקנות אותו (בה הסיכוי לפתיחת צינורות גבוה), וה…

  4. שלום לכולם, אחרי שקראתי פה שהרבה אנשים ממליצים ללכת על ה 7600GT בתחום המחירים הזה, אז החלטתי גם ללכת עליו כניראה.. לא ניראה לי שבטווח מחירים שלו יש כרטיס ATI שמשתווה לו או כרטיס אחר שמשתווה לו.. ההיתלבטות שלי היא בין הגרסאות, 128MB DDR3 או 256MB DDR3.. ההפרש מחירים הוא 250 ש"ח. השאלה שלי היא האם באמת ההבדל הוא כזה מורגש? או שזה הבדל לא רציני כל כך, כי אני מעדיף לקחת את ה 250 שקל האלו ולהשקיע במשהו אחר.. אבל אם זה משהו שמורגש משמעותית, אני לא יחסוך פה. מה אתם אומרים חברה? - מעבד E6300 PCI-EXPRESS ספק ג'נרי אני חושב, כניראה שהוא יהיה 400-500W, אני לא מתכנן OC ככה שאין לי טעם להשקיע כרגע בספק. תקציב - 1000 ש"ח

    • 12 תגובות
    • 639 צפיות
  5. Started by swisaman,

    היי, ברשותי HD5850 שכבר דיי הפסיק לתת מענה טוב והגדרות גבוהות-מקסימליות על רזולוציה של 1680x1050,בעקרון יש לי כ1500-1600 ש"ח לשידורג וחיכיתי לבלאק פריידי בעיקר בגלל שאוכל לקבל כרטיס מסך טוב ואולי גם מסך חדש. חשבתי על HD7870 + DELL 23,ביחד זה יוצא באזור ה1900,אין לי ממש בעיה לחרוג בשביל מסך טוב שיחליף את הDELL 2209WA שלי,או שמא לא צריך להחליף מסך בכלל ? מצד שני,אפשר לקנות HD7950 ב1450 ש"ח אבל לוותר על מסך כי זה יחרוג יותר מידי. לא משנה איזה כרטיס אקח,הוא יעבור OC גבוהה ככל האפשר. שאר המפרט : AMD PHENOM II x4 955 @ 3.8GHZ 8GB DDR3 1333 SEASONIC S12II 520w וכמובן HD5850 שאני משדרג.

    • 2 תגובות
    • 763 צפיות
  6. היי אני משחק בסקיירים עם מודינג רציני (בסביבות ה100 מודים) והמשחק מתחיל דיי לקרטע (בסביבות ה30FPS) ואני רוצה לשפר את זה מבלי להוריד מודים אז השאלה שלי מה עדיף לי לעשות לקנות עוד 7850 או לשדרג לI7 שאר המפרט בצד תודה לעוזרים עריכה: אי אפשר לעשות אוברקלוק עקב אי התמיכה של ENB

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by NethioX,

    נדפק לי הכרטיס מסך הקודם ועכשיו אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש, התקציב שלי הוא בערך עד 500 שקל, אני רוצה להריץ משחקים פשוטים בעיקר, כמו RocketLeague , CS:GO , League Of Legends ודברים כאלו, שירוץ טוב לא חובה איכויות הכי גבוהות עם הכרטיס הקודם שיחקתי על LOW והיה לי סבבה והכל. בחיפוש שלי בתקציב הזה ראיתי את Radeon RX 550 ,אני מתלבט בין אלו שנמצאים כאן : http://ksp.co.il/?txt_search=Radeon+RX+550 , אני אישית לא מבין כל כך בהבדלים שיש ביניהם, לדוגמא יש אחד עם שני מאווררים קטנים ואדח עם מאורר אחד גדול אבל שבעיקרון לפי מה שראיתי הם די אותו דבר חוץ מזה והמחיר קצת יותר גבוה, הייתי שמח אם תייעצו לי ותגידו לי מה הכי כדאי לי מבין מה שנמצא כאן, בין ה 410 ל 500 ש"ח, והאם קיימים בא…

  8. Started by Morpheus,

    אני מעוניין לקנות מסך חדש LCD והסתכלתי על שני דגמים עיקריים הAS4315UT iiyama וה EIZO L375 FLEXSCAN אני מתלבט משום שהאייזו הוא 15 אינץ' שנראה לי קטן מידי אך הוא יותר איכותי מהAS4315UT מה דעתכם? בכל מקרה אם יש לכם הצעה יותר טובה היא תתקבל בברכה.....התקציב שלי הוא 4500 ש"ח

    • 3 תגובות
    • 967 צפיות
  9. Started by ohad75,

    שלום לכולם לאחר קריאת אינסוף סקירות באתר hwzone ובאתרים אחרים נשארה לי התלבטות בין 2 כרטיסים בMID LEVEL: GEFORCE 6600 או ATI X700 - שניהם בגרסה הרגילה שלהם, לא PRO או GT המחירים זהים, 127$ לגרסת ה- 128MB ו-136$ ל- 256MB. שניהם של GIGABYTE. מה אתם אומרים? והאם כדאי להוסיף עוד 10$ ל- 256MB ? אני לא גיימר מושבע אבל רוצה כרטיס טוב שישאר רלוונטי כמה שנים קניתי מחשב חדש עם 3GHZ 775, 1GB DDR2 ו- PCIEXPRESS. תשובה מהירה תהיה שיחוק תודה!

    • 6 תגובות
    • 700 צפיות
  10. מה לקנות??? 6600GT 1120 ש"ח X800GT ב-1050 ש"ח

  11. Started by tsahiii,

    עד עכשיו רציתי את הHD4850 בגלל יחס המחיר לביצועים עכשיו ראיתי שיש את ה9800GTX במחיר זהה רציתי לדעת מה יהיה עדיף ? זה ה9800 http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?ProductID=1239 וזה ה4850 http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4168 ואם אפשר לשלוח לי קישור לתמונה של אותו הדגם שיש בקישור ל9800 אני ישמח למה האתר לא מראה לי את התמונה

    • 103 תגובות
    • 7.5k צפיות
  12. אז ככה: המערכת שלי היא P4 2.0 עם 512 SDRAM לוח האם תומך בAGP X4. אני לא רוצה להתרושש איך שאני אקנה את הכרטיס מסך אבל אני מעוניין בכרטיס חזק שיוכל להריץ משחקים גם בעוד שנה+. האם לבחור ב9500XT שהוא מעט יותר זול ו256 ביט או לבחור ב9800PRO שאני לא בטוח אבל נראה לי שהוא 128 ביט? האם אני עושה את השיקולים הנכונים או שה9800P עדיף וכדאי להשקיע ולקחת אותו? חוץ מזה אם תוכלו להמליץ לי גם על חנויות מסוימות לקניית הכרטיסים, או אתרים שיש בהם חומר לעיון נוסף, אודה לכם. תודה.

    • 11 תגובות
    • 754 צפיות
  13. Started by smeagol,

    היי לאחרונה גייסתי מספיק כסף לקנייה של מסך מחשב איכותי 19" שאני חם על הרעיון כבר די הרבה זמן אבל אז נאמר לי שמסך LCD פחות מדויק בצבעים ויש הבדל בין מסכים וכו, זה כבר לא העניין בכל אופן. החלטתי לקנות מסך 19"crt אבל אני לא משוכנע מה באמת טוב בשבילי וזה לא ממש בעייה של כסף . הסתכלתי בכל מיני ביקורות אל מסכים ולכל אחד יש עמדה משלו ואני מאוד מבולבל. אני מתעסק אגב בתלת מימד photoshop וכדומה אשמח לשמוע תגובות

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  14. http://tms.co.il/product/5936 הבנתי שהוא מגיע עם קירור של צלעות מתכת ועוד מאורר שמורכב עליו http://tms.co.il/product/6255

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  15. Started by eli33,

    ההתלבטות היא שעכשיו ב KSP יש מבצע שמי שקונה 6600GT של גיגהבייט 128MB יש הנחה של 115 ש"ח ועכשיו הוא עולה 935 ש"ח או שעדיף בכל זאת את ה X800GT ועוד התלבטות בקשר למסך יש את ה 710T השאלה האם כדאי להוסיף עוד 90 ש"ח ולקחת את הSAMSUNG TFT 17'' 721S 8MS +PIVOT שיש לו מהירות תגובה של 8MS לעומת 12MS ב 710T ?? תודה

    • 27 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by Albetron,

    אז ככה זה הולך, פתחתי כבר 2 תרד'ים על מחשב בתקציב של עד 6-7K. רבים המליצו לי על 8800GT של ASUS, לפי מה שהבנתי הכרטיס מצויין אבל גם שמעתי שהוא ממש ממש מתחמם ובגלל זה אני נמנע מרכישה של הכרטיס הזה. כעת יש לי 2 אופציות, 1.לקנות 8800GTS G92, אבל אני צריך לדעת בבירור, יש לו גרסאות OC גבוהות? ואם כן הוא מתפקד טוב בOC? 2.לקנות מערך CF של 2 HD3870, הבנתי שהQ6600 עושה צוואר בקבוק. וזכור לי שמישהו אמר שעם OC למעבד אפשר למחוק אותו..אם כן אז אני מבקש המלצה לקירור מתאים לOC שימחק את הצוואר בקבוק. ופשוט עושים OC למעבד דרך הביוס? אני באמת נואש כבר, יש לי הרבה כסף שאני לא רוצה להצטער שזרקתי אחר כך(אולי זה לא לעניין אבל אני חייב לומר עבדתי מאוד קשה בשבילו.) לכן אני אשמח למי שיעזור לי. ליל…

    • 2 תגובות
    • 547 צפיות
  17. Started by dorlt,

    אני כנראה עוד כמה ימים מזמין מחשב חדש (מיועד למשחקים ולחיים ארוכים), הדילמה הגדולה שיש לי היא האם לבחור בין הHD4850 הביצועיסט אבל החם והרועש לבין http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1132 שהוא יותר קר מהשני אבל לא ידוע לי לגבי הרעש והצריכת חשמל. ידוע לי שה4850 לוקח את ה88GT בביצועים, אבל העניין של הרעש והחום מפריעים לי, ראיתי שיש דרכים "פנימיות" למתן את החום ואת פעולת המאוורר (ככה שיורד הרעש) אבל אני לא מתכוון להסתבך איתן, רציתי לדעת גם אם ה4850 אמור ל"חיות" הרבה זמן למרות החום שהוא פולט? או שיש סיכון גבוה שהוא ישרף? אגב של איזו חברה מומלץ לקחת של GECUBE או של CONNECTD3D? (אותו מחיר)

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by GPS,

    אני יודע שטחנו את הנושא הזה בלי סוף אבל יש לי שיקולים אחרים בגלל זה קשה לי להחליט. אני יתחיל בזה שאני הולך לשחק על מסך 19. אז ככה, אני יודע שה9800GTX+ OC נותן ביצועים טובים יותר מה4850 אבל מצד שני ל4850 היתרון טכנולוגי. עכשיו אני יודע שהDX 10.1 ושדר מודל 4.1 לא היתנו לי שום דבר יותר מ9800GTX, אבל אני מחליף מחשב כל 5 שנים +- בזמנו קניתי מחשב ג'יפורס MX 4 ולאחר 2-3 שנים הוא כבר הפסיק להריץ משחקים לעומת הFX5200 שעוד החזיק בגלל ההיתרון הטכנולוגי שלו, הייתי משהו כמו שנתיים עם מחשב שלא מריץ אף משחק - מאוד מתסכל עכשיו אני לא רוצה שדבר כזה יחזור שוב, בגלל זה יש לי העדפה לHD4850. מצב שני ה9800GTX+ נותן ביצועים עדיפים קצת וזה יהיה דיי מבאס לקנות כרטיס קצת פחות טוב באותו מחיר. ועכשי…

  19. אחרי שבנו לי מפרט בפורום מפרט מחשב.. אגב זה המפרט: מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤1276 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 ¤633 מסך: DELL LCD 20´ 2007WFP ULTRASHARP FLAT PANEL MONITOR ¤2361 כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 640MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ¤2148 דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500AAKS ¤386 צורב DVD: LG DVDRW GSA-H42N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - BULK ¤193 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL5-5-5-15 - F2-6400CL5D-2GBNQ ¤482 מארז: NZXT APOLLO w/o PSU ¤396 ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT ¤416 קרור למארז: GLACIALTECH 120mm CASE FAN - SILENT BLADE ENTRY BEARING…

    • 28 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. אוקי אז מה לדעתכם עדיף: 1. SAPPHIRE RADEON 9600XT/256MB TVOUT/ DVI RETAIL http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=VDSPHR96XT256&Cat2Cat1ID=888&Cat2ID=1096 ¤1,176 2. ATI RADEON GC96XTD3 9600XT/256MB TVOUT/DVI RETAIL http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=VDGICR96XT3&Cat2Cat1ID=888&Cat2ID=1096 ¤1,106 3. SAPPHIRE RADEON 9800SE / 128MB TVOUT + DVI RETAIL http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=VDSPH98S3&Cat2Cat1ID=888&Cat2ID=1699 ¤1,234 4. LEADTEK A350XT TDH FX5900XT/128MB 256-bit DVI TVOUT RETAIL http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=VDLTKA350XT2&Cat2Cat1ID=888&Cat2ID=1312 ¤1,300 קחו בחשבון שגם אם יהיה לי כרטיס שיוכל להריץ AA\AF …

    • 5 תגובות
    • 770 צפיות
  21. אני כבר שבוע מחפש כל מיני מאמרים והמלצות בקשר לכרטיסים הבאים: HD4870 HD4850 כדי לשים את הדגם 4870 אני צריך להחליף ספק, אני מעוניין לקבל המלצות בקשר לבחירה שלי. מאוד חשוב לי. K.S.P הציעה ככה: hd4870 512 gddr5 sapphire vx 550w active pfc 12 cm fan (יש אולי אפשרות גם לרדת בספק?כי הוא חזק) שתי אלה יעלו 1745 לעומת זאת, hd4850 אותה חברה הכל, ואותו ספק יעלה לי 1359 השאלה אם שווה לי להוסיף את ההפרש ביניהם ולקחת את ה4870 (האם ההפרש שווה את הביצועים שאני אקבל) הכרטיסים למערכת הבאה: Q6600 EP35C-DS3R 2 GIGA זיכרון 320 הארד דיסק (אני כרגע עם 9600GT) כל המערכת חדשה 3 חודשים ספק EZCOOL 500W REAL

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  22. שלום לכולם , יש לי התלבטות בין מספר כרטיסי מסך אני צריך כרטיס מסך שישמש אותי רק למשחקים כגון : פרו סטריט , מוסט וונטד , פיפא 08 , פרו איולושן 08........משחקים חדשים שירוצו חלק חלק בגרפיקה המיטבית , ושיהיה כרטיס איכותי שישמש אוית לתקופה ארוכה בלי שאני יתאכזב אז קיבלתי מספר המלצות ובדקתי מספר כרטיסים - כולם בטווח מחיר של 250-350 שקלים וזה ה 3 שאני חושב שהכי כדאי להתלבט בינהם אלה אם כן יש לכם המלצה נוספת של עד ה 350 ש"ח שתתאים לי כמו שרשמתי מקודם אז הנה השלושה... הראשון Sapphire Radeon X2400Pro 512MB PCIe השני Sapphire ATI redeon X1650 pro 512MB PCIe השלישי Gecube ATI Redeon X1650XT Pro Gamer Edition 256MB PCIe בתודה , אור

    • 3 תגובות
    • 552 צפיות
  23. Started by noambaum,

    חבר'ה אני צריך את עזרתכם בנושא הנ"ל כי אני כבר לא יודע מה להחליט. אני כבר חורש 4 חודשים באינטרנט לגבי מסכי LCD איכותיים בעלי "מהירות תגובה" של 16ms. ומצאתי שישנם שני מסכים שעומדים בקריטריון של 16 וגם מומלצים מאוד ע"י אחרים. אבל הבעיה היא שאני לא יודע במה לבחור ?!?!?! אנא עזרו לי ??? אני רק יציין שחשוב לי איזה מסך יותר טוב למשחקים (אם למישהו יש התנסות עם אחד המסכים הנ"ל) במשחקים. אני יודע ששניהם 16. בקיצקץ אני מחכה לעזרה שלכם תודה מראש... :'(

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  24. +BENQ FP71E SAMSUNG 710T שניהם עולים לי אותו דבר איזה יותר כדאי לקנות? אני יראה הבדל אם אני יחבר כרטיס מסך לחיבור האנלוגי או לדיגיטלי של המסך?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by boom!,

    אני אוטוטו קונה מסך חדש ואני רוצה לדעת מה יותר טוב, הLG 17 FLATRON T710BH EZ או הSamsung 17 CRT SyncMaster 793DF?

    • 9 תגובות
    • 907 צפיות

דיונים חדשים בפורומים