עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by T-Flash,

    מה זה הת'רד הזה? מי שלא הבין, ככה זה נראה לפני שהגבתי:

    • 6 תגובות
    • 692 צפיות
  2. שנת 2026 סידרה לאינטל מספר הזדמנויות פז לקחת בחזרה נתחי שוק יקרים בעולם המחשוב האישי, אבל ישנם תנאים שחייבים להתקיים בשביל לסמן סטטוס קאמבק של ממשלכתבה

  3. היום מושק באופן רשמי ה-Radeon RX 5600 XT - כרטיס המסך החדש של AMD שרוצה לעשות בלאגן אל מול מתמודדי NVIDIA בשוק הביניים. האם הוא מצליח במשימה? יצאנו לבדיקה מקיפה לכתבה

  4. ה-ATi Radeon9700 ממשיך להוביל ולהיות בראש הרשימה של 3DMARK, 20009 נקודות עם מעבד 2644 מגה הרץ, לשיא הזה כולנו ציפינו, ה20000 נשבר ובגדול! http://service.madonion.com/compare?2k1=4428978

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. גם הדגם הבסיסי ביותר במשפחת ה-Turing יהיה זמין כעת עם זכרון גראפי מהיר יותר מהדור החדש - אך אל תצפו למהפכה קיצונית בביצועים לכתבה

  6. כותר הפעולה הפופולרי עשוי להיות השני שיזכה לתמיכה במנגנון החלקת הקצוות החדשני מבית NVIDIA - בתוספת לעקיבת הקרניים שכבר מובנית בו לכתבה

  7. האם שילוב בין מימדים קומפקטיים, עיצוב מושך וביצועים גראפיים ראויים הוא אפשרי? היצרנית הטאיוואנית נחושה להוכיח לנו שכן לכתבה

  8. אהלן אנשים, במהלך משחקים הליבה הגרפית ממש לא יציבה בלשון המעטה :-\ כפי שניתן ליראות בתמונה המצורפת, הליבה ממש לא יציבה וזה כמובן משפיע על חווית המשחק. ישנם דרופים מטורפים והסיבה ניראת לי די ברורה. ניתן ליראות שהחום הוא לא הבעיה פה, הליבה בסביבות ה60 מעלות וכמו כן גם הVRM. לדעתי זה חום בהחלט סביר ותקין למצב משחק, תקנו אותי אם אני טועה. המפרט בצד, וניתן ליראות שאין לי בעיה של צוואר בקבוק או של ספק חלש. עדכנתי ביוס ללוח ואני משתמש בדרייברים 14.2 וגם ב14.4 הייתה לי את אותה הבעיה. אני רוצה לציין כי במהלך בדיקה של 3DMARK11\3DMARK אין את הבעיה הזאת ואני מקבל תוצאה דיי טובה! בסביבות ה12000 נקודות לכרטיס מסך וללא OC, ותוצאה כללית בסביבות ה11000. מישהו פה ניתקל בבעיה הזאת?..ואם כן …

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. עד כמה שניתן ללמוד מתוך ההשוואות אשר NVIDIA עצמה פרסמה לאחרונה - https://www.youtube.com/watch?v=zWbEsmYE5TY

  10. Started by aviad coro,

    לתקופה הקרובה חשבתי להשכיר כרטיס מסך באינטרנט במקום לקנו תתמחשב יקר יש אפשרות כזאת עם אתר בטוח שעושה דבר כזה באינטרנט?

  11. Started by jpjp,

    היי לכולם יש לי fx5600 של msi (הוא מגיע עם שלט) הכרטיס ברשותי כבר המון זמן ולא מצאתי עד עכשיו סיבה מספיק מוצדקת להשתמש בשלט שלו. קניתי לא מזמן דיוידי למחשב וכעט מצאתי לנכון לעשות שימוש בשלט. ולבעיות...: הצלחתי רק פעם אחת לעשות "שימוש" בשלט והוא עבד אבל מאז הוא לא. התוכנה של msi לשלט היא madia center deluxe2 והיא מלאה בבאגים ושואבת את כל הזיכרון, בקיצור על הפנים, אבל כנראה שאין דרך אחרת להשתמש בשלט שלהם. חיפשתי עידכונים לתוכנה ומהרגע שהתקנתי את אותו עידכון יחיד היא לא עובדת יותר, התקנתי אותה מחדש וכיום היא "עובדת" (מלאה בבאגים וקורסת) אבל השלט לא עובד יותר. בקיצור אם יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה\ מה יכול לפתור אותה\ למה העידכון מהאתר של msi גורם לה לקרוס במקום לפתור…

  12. ?האם קיים כרטיס שממיר את רזולוציית המסך מחשב לרזולציית מסך טלויזיה (הנמוך בהרבה ממסך מחשב) לכדי 720 על 656 זאת משום שהגעתי למסקנה שבכדי להנות מסרט באיכות הטובה ביותר זקוקים להרבה יותר ממה שחשבתי...למה זה? כאשר היום אני שם סרט די וי די במחשב וחושב כי האיכות היא איכות עילאית...הכל שטויות..סרטים מצולמים במקורם על רזולוציה נמוכה (זהה למסכי טלויזיה) שהיא או 720 על 576 במסכים שהיחס גודל שלהם הם 4:3 או רזולוציה של 1024 על 576 במסכים שהיחס גודל שלהם הוא 16:9 מה שקורה למעשה כאשר אנחנו מפעילים סרט די וי די במחשב ומגדילים אותו על כל המסך התמונה נמתחת בהרבה משום שרזולוצית המחשב גבוהה בהרבה משל מסך טלויזיה לכן בכדי לראות הכי טוב שאפשר צריכים לקנות מסך טלויזיה...(אני כבר הייתי משקיע בא…

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  13. Started by qpalzm,

    לכל המעוניין: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?p=673569#post673569

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  14. לאחר מספר סבבי דיווחים והערכות שלא סיפקו את הסחורה - ההערכות העדכניות אומרות שנקבל חשיפה לכרטיס דגל ביתי חדש באמצע חודש יוני לכתבה

  15. האם דור כרטיסי המסך החדש של AMD באמת יוכל להציע קצב כרייה כפול מזה של כרטיסי המסך הנוכחיים במטבע ה-Etherneum הפופולרי? לא ברור - אבל זה עשוי להקשות על כולנו לרכוש את הדגמים האלו בעתיד הקרוב לכתבה

  16. ימים ספורים אחרי שתמונה בלתי רשמית ראשונה שלו מצאה את דרכה אל המרשתת, כרטיס הביניים העתידי של NVIDIA הופך לשיחה החמה ביותר בסביבה עם מספר שקופיות מודלפות במראה רשמי עכשיו, נראה שסוף סוף ניתן להכריז באופן רשמי: התחרות בשוק כרטיסי המסך שוב לוהטת, כפי שלא הייתה במשך כמה וכמה שנים. אנחנו מקבלים פרטים על דגמים חדשים בקצב מפתיע, ונראה כי גם ב-AMD וגם ב-NVIDIA נחושים לתקוף את השוק הבולט של המתחרה במלוא העוצמה שקיימת אצלם. הדגם הבא שאמור להגיע אלינו בצורה רשמית הוא כנראה ה-GeForce GTX 1060, שמתיימרת להיות התשובה הישירה והמתקדמת יותר ל-Radeon RX 480 הטרי – זאת אם להתבסס על האותנטיות של שלוש שקופיות שהודלפו בשעות האחרונות, לכאורה מתוך מצגת רשמית של NVIDIA (מה שנשמע סביר, …

    • 18 תגובות
    • 4.6k צפיות
  17. בקשות רישום עדכניות מחברת MSI מציינות את דגם ה-GeForce RTX 3060 Ti שנמצא רגע לפני חשיפה רשמית - ודגם מתבקש נוסף שיגשר על הפער בין ה-RTX 3080 העכשווי ל-RTX 3090 הבכירלכתבה

  18. שמועות על כך שהמחירים הרשמיים אותם הבטיחה לנו מפתחת השבבים עבור כרטיסי המסך מהדור החדש שלה עומדים להיעלם הלכה למעשה,ולפנות את מקומם לגרסאות בעיצובים ייעודיים שיהיו יקרות משמעותית גרמו לחברה להגיב במהירות - ולהבטיח כי הייצור ימשיך ללא מגבלת זמןלכתבה

  19. הנה קישור לאתר: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=2018 הR420 יקרא RADEON X800 והNV40 יקרא GEFORCE 6500. ATI תשיק ב26 לאפריל, וNVIDIA ב13 לאותו חודש. פרטים מפורטים בקישור (מעניין שמתוכננת גרסא של אף 512MB זיכרון!).

    • 10 תגובות
    • 934 צפיות
  20. השנה משקפות המציאות המדומה ימצאו בידיים של משתמשים רבים וב-NVIDIA מכינים שלל הפתעות שיסייעו לכם להריץ משחקים רבים בעזרת התאמה וחסכון במשאבים כשהשקותיהם של ה-Oculus Rift וה-HTC Vive מתוכננות בהמשך השנה, לפחות בגרסה המסחרית הראשונה, ידוע כי 2016 הולכת להיות שנה של מציאות מדומה. זאת, כשעד עכשיו טעמנו את הטכנולוגיה בעיקר דרך הדגמות בתערוכות שונות במהלך שנת 2015. על פניו, טכנולוגיית המציאות המדומה הפעם לא מוכנה לוותר ולהתפשר. חברות הפיתוח רוצות רזולוציה גבוהה, מספר תמונות לשניה מירבי וכמובן איכות תמונה גבוהה ומציאותית ככל האפשר. משקפות המציאות המדומה לא יהיו טרנד חולף, אלא מהפכה של ממש בחוויית השימוש לשחקני המחשב. NVIDIA: הכח הגרפי הדרוש גבוה פי שבעה מהסטנדרט של היום…

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  21. Started by adam2008,

    שלום..אני משתמש בנייד של טושיבה עם כרטיס geforce go 7300 פרמטתי תמחשב והתקנתי דרייבר (לכרטיס) מהאתר של טושיבה ההתקנה הלכה בסדר..וב"מאפיניים" "תצוגה" המחשב באמת מזהה את הכרטיס למרות זאת אני לא מרגיש הבדל בפיקסליים ודבר מוזר שקורה זה שהשעון בצד ימין למטה משום מה עולה על 2 שורות אחת שעה ואחת תאריך מן הסתם הסמלים שם נראים גדולים ומכוערים ניסיתי לשנות לרזולוציה גבוהה יותר אבל שאני משנה אז המסך נמתח ואני לא רואה את החלק התחתון (רק אחרי שאני גורר לשם את העכבר רואים אותו) ניסיתי גם להחליף דריברים ולר עזר תודה מראש לכול העוזרים!

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  22. בינתים הגיעו כמה Rip off edition בודדים. למישהו יש מושג מתי מגיעים הכרטיסים הנורמלים?

    • 12 תגובות
    • 4k צפיות
  23. אני רואה הרבה התלבטויות על סוג כ. מסך ע"פ כמות הזיכרון שלו. מעניין אותי לדעת כי לא ראיתי התייחסות כמותית (תכלס ירידה ב FPS) לזה בסקירות. כמה באמת משפיע מחסור בזיכרון ובאילו תנאים? האם יכול להיות שכל העניין מנופח הרבה מעבר לחשיבות שלו ורלוונטי רק במקרים ספציפיים מאוד?

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by mega1234,

    רציתי לשאול אילו מכשירים יכולים לגרום לזה ?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by adamginz,

    אני פותח את הדיון כי בדיון ה"סטיקי" בכותרת זה מאוד לא מסודר ואי אפשר למצוא שם כלום. השאלה היא: קראתי שאפשר להפוך את הליבה ל 9800 או משהו כזה, מישהו יכול לאמת את האמירה? איך אני עושה את זה?

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות

דיונים חדשים בפורומים