עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by RT-PRO,

    לפני חודש קניתי מסך "19 של סמסונג Samsung SyncMaster 955DF והיום שמתי לב לכמה דברים מוזרים שעיין בלתי מזויינת לא תוכל להבחין בהם דבר ראשון ופחות חשוב המסך טיפה טיפה מרצד בצדדים (ולא אין לי רמקולים ליד המסך) ואמצא מארה בסדר... ניסיתי לשחק באפשרויות אבל זה לא עוזר.... ושוב זה דברים ממש קטנים שעין רגילה לא יכולה להבחין רק אם נגיד מתרכזים בצד אחד של המסך רואים מעיין קווים קטנים מה אתם חושבים הבעיה ? ועוד משהו ... קצת יותר מפחיד אותי.... עכשיו הבחנתי בנקודה שחורה בחלק העליון של המסך האם יכול להיות שזו נקודה מתה ? ניסיתי לשחק עם הרזולוציה כיביתי והדלקתי וזה עדיין שם האם יכול להיות שזוהי נקודה מת ??? זה מסך חדש לגמרי של סאמסונג ......

    • 46 תגובות
    • 3.6k צפיות
  2. הדגם הבא במשפחת ה-Ampere מתקרב להשקה רשמית - וההדלפות ברשת הופכות לעסיסיות יותר ויותר בהתאםלכתבה

  3. Started by neil4,

    http://www.digit-life.com/articles/palitr8500/index.html באתר זה ניתן למצוא את הראיון על XpertVision RADEON 8500 Video Card ויש שם משהו לא מובן ,-Lack of the second RAMDAC of the XpertVision RADEON 8500LE בסוף העמוד מה זה אומר? מה זה ramdac?

    • 10 תגובות
    • 887 צפיות
  4. Started by אדר39,

    מישהוא יכול בבקשה להסביר לי מזה טרנסים או משהוא כזה? [br]פורסם בתאריך: 12.01.2007 בשעה 14:34:09 ומה זה מהירות שעוןסליחה שלא רשמתי

    • 9 תגובות
    • 746 צפיות
  5. אני עובר פה בין הנושאים ואני מבין שיש קשר בין הכרטיס מסך ללוח אם ולמארז אני קונה עכשיו את ה9800X2 והמחשב שלי הוא מלפני שנה בערך עם מעבד של 3.4MH ולוח אם של GIGABYT מאותה תקופה אני צריך להיתיחס לזה שיש לי PCIE וזה מספיק או שלא וצריך להיתיחס לשאר?

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. זה לכל אלה בינינו שאוהבים לשמוע רקע טכני והסברים על מאחורי הקלעים של המנועים של המשחקים : לפי הסדר http://www.gametrailers.com/player/23184.html http://www.gametrailers.com/player/23183.html http://www.gametrailers.com/player/23275.html באיכות 720P אגב.. תנו בתגובות ובדעות..

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  7. Started by lalush33,

    שלום ! תהיתי אם מישהו יוכל להסביר הסבר קצר על הדירקט החדש ומתי יוציאו משחקים שיהיה חייב אותו בשבילם .. תודה

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  8. Started by nitayc1,

    שלום, ניתקלתי לא מעט במושג הזה "צוואר בקבוק" בין המעבד לכרטיס מסך, את המושג הבנתי אחרי שחיפשתי. השאלה שלי זה איך מחשבים/יודעים את זה.. אשמח אם מישהי יוכל לתת הסבר לגבי זה עם דוגמא אני שואל כי זה באמת מעניין תודה 8)

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by benyben,

    שלום. מדי פעם מערכת הפורומים היא גם מקום חינוכי (או לפחות אני מקווה כך). האם אפשר לקבל הסבר למה זה בדיוק TESLA (של Nvidia)? וכמובן - ברמה פשטנית מאוד.

  10. Started by Moon-Mage,

    בדיון על הקבוצתית ל1070 נכתב הדבר הבא, אשמח לראות איך מגיעים(ככל הנראה) ל1400+ מ230$ MSRP בלי להוסיף חזירות, כאשר הנקודה הראשונה, השניה והשלישית לא רלוונטיות פה

    • 73 תגובות
    • 15.4k צפיות
  11. Started by shy,

    האם מישהוא מוכן לתת הסבר למה צריך להתכוונן כשרוצים לבנות מחשב חזק לעבודה בתלת מימד ולא למשחקים ,למשל בכרטיס מסך האם dx 10 והאם חשוב 640 או עדיף 320 ולהשקיע במעבד ....

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  12. Started by yoav9,

    לי, יש לי ti-500 מה יתן הagp x8???? אני ירגיש הבדל בכלל ??? ומה ההפרש בינו לבין הx4... באמת משהו שצריך לחכות לו?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by nec_000,

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. נתקלתי בהסבר\מדריך הזה שפשוט מרכז את כל מה שרציתם לדעת לגבי FPS\פילטרים וכ'ו פשוט קצר מפורט ולעניין ממליץ מאד! http://www.pcgamer.com/pc-graphics-options-explained/#page-1

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by nVIDIA70,

    שלום. לאור יצאת ה-DX10 וכל ה-SM 4.0 התחלתי קצת לחקור וללהתעניין ב-DX9. בקיצור כתבתי הסבר קצר שעונה על השאלה מה זה Pixel Shaders, שאני מקווה שהוא נכון . אם הוא לא נכון אתם מוזמנים לתקן אותי פשוט העניינתי בנושא ולא מצאתי עליו חומר באתר. אז הנה: שאלה: מה הם מצללי קודקודים? תשובה: חפצים בסביבה תלת-ממדית לרוב מורכבים ממשולשים שלמעשה מוגדרים ע"י הודקודים שלהם. מצלל קודקוד הוא פונקציית עיבוד גראפית המשמשת ליצירת אפקטים על חפצים בסביבה תלת-מדית ע"י ביצוע חישובים מתמטיים על החפץ המסוים. לפני יצאת ה-DX8 אפקטי הצללה היו כל כך מסובכיםלעשייה עד כדי כך שהם יכלו להתבצע רק ע"י שימוש בפריימים מרונדרים. כיום מפתחי המשחקים משתמשים במצלללי פיקסלים על מנת להפיח רוח ואישיות בדמויות ובסביב…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by muminim,

    שמתי לב שבכל מיני מבחני השוואות בין ביצועי כרטיסי מסך, תמיד הכרטיסים שליד שמם מצויין SLI הם בעלי ביצועים טובים משמעותית מכרטיסים שזה לא מצויין לידם. באתרי מכירות מחשבים לא מצאתי שום כרטיס שמצויין SLI ליד השם שלו.. אז רציתי מאוד לדעת מה המשמעות של SLI ואיך גורמים לכרטיס להיות כזה? תודה.

    • 8 תגובות
    • 955 צפיות
  17. Started by giladbigel100,

    אני מתכוון לקנות מחשב נייד שיתאים גם למשחקים. ובדקתי שני כרטיסים בwww.notebookcheck.net http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html AMD Radeon HD 8870M NVIDIA GeForce GT 740M הראשון במקום 74 והשני ב109 שאלתי היא - עד כמה ההפרש בדירוג מעיד על הביצועים בשטח..? האם לדוגמא הפרש כזה צריך להיות שיקול בקנית מחשב כזה או אחר או שמא זה הבדל זניח? ובכלל ... אני רואה הרבה נתונים על כרטיסים שונים בבנצ'מארקים (דוגמת gpuboss) ואני ממש לא יודע על אילו אני צריך לשים דגש.. אשמח לדעת מהם הנתונים שבאמת עושים את ההבדל המשמעותי. תודה רבה ושבוע טוב!

    • 3 תגובות
    • 801 צפיות
  18. Started by shisho8,

    אהלן אנשים , הייתי רוצה לדעת עד כמה ההבדל מהותי בין 2 הכרטיסי מסך הבאים : GIGABYTE PCI-EX GeForce 8600GTS 256MB GDDR3 128 BIT TV/O DVI - SILENTPIPE 3 - DX10 - RETAIL GIGABYTE NVIDIA 8800GT 512MB,256BIT עכשיו , אני לא גיימר מטורף ואני לא כך כך הולך לחקור את ההבדלים ברמות הגרפיקה במשחקים אבל כן הייתי רוצה לדעת אם יש עוד הבדלים בינהם כי אין במלאי את ה8800GT ואני מתלבט אם לקחת את הכרטיס השני . תודה רבה לעוזרים !

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by okarmi,

    שלום, חיפוש קצר בזאפ הראה לי שיש הרבה יותר יציאות קיימות לכרטיס מסך ממה שחשבתי. מישהו מוכן לתת הסבר קצר למה משמשת כל יציאה? AVIVO cvbs D-Sub/VGA Dual DVI DVI HDMI HDTV SPDIF S-Video TV Out Video-in VIVO תודה!

    • 6 תגובות
    • 796 צפיות
  20. Started by yossi00,

    אהלן אשמח להסבר קצר או הפנייה למקור מידע באשר לחשיבות של נפח כרטיס גרפי. ז"א, בהכרח כרטיס עם 2GB יהיה טוב יותר מאחד עם 1GB? לאיזה עוד פרמטרים לשים לב בהשוואת כרטיסי מסך (מהירות שעון זה קריטי?)? אודה לכם אם תוכלו לבהר לי קצת את העניינים האלו. בנוסף, כרטיסי המסך החמים היום, HD5870, HD5970 אני מניח שנועדו לרזולוציות FHD. אם משחקים בהם ברזולוציה נמוכה יותר (נאמר 1680 על 1050) מה תהיה ההשפעה של הכרטיס הגרפי ועד כמה יבואו לידי ביטוי היכולות שלו (נניח 5870 מול 5970)? תודה,

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  21. Started by XCG120,

    למה הכוונה של הדברים הללו בכרטיסים שלהם..........ומה המקביל לזה בכרטיסים של ATI CUDA 3, 3DVISION מה הכוונה ומה המקביל של זה לכרטיס של ATI?? תודה.

    • 3 תגובות
    • 984 צפיות
  22. Started by eladbu,

    זהו המפרט!אשמח אם תוכלו להסביר וגם ציונים יתקבלו בברכה! הרטיס הוא radeon 8500 128mb+dvi מיוצר עי sapphire device id:514c vendor id 1002 subsystem 7149 current bus system agp*4 bios date 22/3/2002 זהו פחות או יותר איך אני יכול לדעת אם זה le? ואשמח אם תסבירו לי מה זה מצב 3d בתפריט האדוונס והאם כדאי להשתמש בו? ומה בקשר oc בכרטיס זה? בתודה מראש אלעד

  23. Started by BIGWOLF,

    האם נכון להגיד ש: ATI RADEON 9600PRO ו ATI RADEON X600PRO זה כרטיס זהה, רק אחד AGP והשני PCIE או דוגמה דומה בניידים של GIGABYTE . יש להם ניידים עם כרטיס ATI 9700 ויש ניידים עם X700 - זה אותו הדבר או לא ?! תודה

  24. Started by Animor,

    שלום, אני מקווה שאני שואל בפורום הנכון לגבי ה-mkv או קבצי וידאו בכללי, לא מצאתי פורום מתאים יותר והנחתי שכאן יש מבינים בפורמטי וידאו. 1. על פי מה מוגדרת איכות הוידאו: האם על פי הרזולוציה או גודל הקובץ? 2. מה משמעות ה-bit rate? 3. נתקלתי במשהו מוזר, שני קבצי mkv של אותו וידאו: - הראשון בגודל 5.36GB, רזולוציה 1920X816, Overall bit rate : 8205 Kbps 24 FPS - השני בגודל 8.7GB, רזולוציה 1920X814, Overall bit rate : 11815 Kbps 24 FPS ממה נובע ההבדל המשמעותי בגודל הקובץ?

    • 12 תגובות
    • 3.4k צפיות
  25. Started by amitaihasnes7,

    שלום. אני מעיוניין לדעת אם ההסבר הזה על-Vertex Shader הוא נכון, והאם אפשר להוסיף לו מידע נוסף. שאלה: מה זה Vertex Shader תשובה: Vertex Shader זה בעצם הקודקודים, של הפינות של אותם משולשים, שכל עצם תלת-ממדי עשוי מהם. למעשה הקודקודים האלו הם החומר הווירטואלי עצמו, שעצם תלת-ממדי מורכב ממנו. כשמנוע המשחק מעביר אובייקט של תמונה, למעבד הגרפי של כרטיס המסך, הוא למעשה שולח את כל הקודקודים של העצם הזה. כל קודקוד נושא עימו הרבה מידע: ראשית הקורדינטות התלת-ממדיות: X, Y, Z ו-W. בנוסף ישנו הצבע שמנוסח לעיתים קרובות בצורה של פיזור, כמו גם צבעי קשת. המידע בקשר לצבעים מקודד בפורמט: RBGA הפשוט, עבור ה-אדום, ירוק, כחול ו-אלפא. בנוסף יש קורדינטות של מירקם: S, T, R ו-Q, שמייצגות את המרקם ואת …

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים