עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום לכולם. המחשב המשני שלי משמש בעיקר לקומפי לבן שלי ולמשחקים ישנים או חלשים שלא דורשים כרטיס מסך חזק במיוחד, החלפתי את הרדאון 8500LE שהיה לי בג'יפורס 4 TI4600 - ללא תוספת מחיר - משתלם לא? לגבי הביצועים אני לא מרגיש הבדל גדול בביצועים, נראה לכם הגיוני הרי ה 4600 אמור להיות חזק יותר בהרבה מה 8500. יכול להיות שהכרטיס מגמגם כי הסרתי את הדרייברים של ATI וישר התקנתי את של אנבידיה ולא הרצתי DRIVER CLEANER? נא תגובתכם.

    • 5 תגובות
    • 927 צפיות
  2. Started by כפיר צח,

    יש לי X1950 PRO של חברת 256BIT GECUBE 256MB אני הולך להוסיף עוד 300 ש"ח ולהחליף על 8800GTS 320MB 320BIT של חברת EVGA עם שנה אחריות(KSP) האם כדאי ??????. תודה לעונים

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  3. Started by Motix,

    היי. זה המפרט שלי כרגע המפרט: Intel Core i7-920 Gigabyte GA-EX58-UD5 לוח אם G-skill DDR3 6144MB 2048MBx3 1600mhz cl-9-9-9 24 זכרון Gigabyte ATI RADEON HD5850 1TB DDR5 PCIE כרטיס מסך Samsung sh-s223 צורב Fractal R4 מארז Chieftec A-135 650W ספק כוח Thermalright ultra 120 extream 775 קירור למעבד Thermalright hr-01 bolt Crucial SSD Solid Series 128GB CT128M4SSD כונן קשיח SSD Western Digital WD Black WD2002FAEX 2TB 7200 RPM 64MB Cache SATA 6.0Gb/s כונן קשיח אני רוצה להחליף את הכרטיס מסך שלי (Gigabyte ATI RADEON HD5850 1TB DDR5 PCIE) לכרטיס מסך שתומך תלת מימד. כרגע אני לא יכול לראות half sbs 3d ו…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Tall-Guy,

    שלום, אני כרגע משתמש כאמור ב ATI Radeon 4850 HD ישן. אני כמעט ולא משחק עם המחשב (אני איש של קונסולות), אבל אני כן מתכנן לשחק Heart of the Swarm. הכרטיס הריץ בצורה סבירה את Wings of Liberty הישן יותר, אבל להבנתי כן יש שידרוג מסוים של מנוע המשחק. חשבתי אולי לשדרג את הכרטיס הנ"ל בכרטיס זול אחר. מאחר והוא מאוד ישן, אני מניח שאפילו כרטיס זול יהיה קפיצת מדרגה מהביצועים של זה. האם אני צודק? האם כרטיס מסך של עד 200 שקל ישדרג לי את החוויה או שאין טעם לטרוח? תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by XpideR,

    שלום לאחרונה חיברתי את הטלוויזיה 32 למחשב הרזולוציה היא 1920*1080 ויש לי 8800gt והוא מתחיל קצת לקרטע בהגדרות גבוהות לחבר שלי יש hd4850 ddr5 של palit שימו לב זה ddr5 ולא ddr3 יש 2 גרסאות לפי מה שהבנתי הוא רוצה אני יוסיף לו 100 שקל +ה8800gt שווה לי ? יש לי ספק enermax liberty 400 ומעבד e7200 oc 3.8ghz

    • 6 תגובות
    • 814 צפיות
  6. Started by eLado,

    היי יש לי כרגע מחשב חדש (כ-3 חודשים) בתצורה הבאה: E6600, 2GB RAM, 965P DS3-3.3 עם מסך Dell 2407 כרטיס המסך הנוכחי שלי הוא 8600GT של Gigabyte, קניתי אותו כי לא חשבתי שאשחק יותר מדי, והתבדתי. יש משחקים שרצים אחלה (C&C3) אבל קצת יותר כבדים (FEAR, Bioshock) מקרטעים אם אני על הרזולוציה הכי גבוהה. אם אחליף כרטיס מסך לדגם high end, זה יעזור, או שיהיה הבדל זניח? ואם כן - לאיזה דגם? מבחינת תקציב - עד 2000 ש"ח (את הנוכחי שלי אמכור בסביבות 600 למכר). תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  7. שלום לכולם, לפני כשלושה שבועות כרטיס המסך שלי: Innovision Geforce 8800GT iChill OC 512MB שבק חיים. למזלי הכרטיס היה עדיין במסגרת האחריות ומהחנות שממנה רכשתי את הכרטיס(נעה מחשבים) בקשו ממני שאביא את הכרטיס אליהם. שבוע שעבר דיברתי עם החנות בשנית ובקשתי לדעת מה קורה עם הכרטיס, לאחר ברור קצר הבחור שענה לי אמר לי שהם יחליפו לי את הכרטיס אבל הוא לא יודע להגיד לי לאיזה כרטיס אבל ידברו איתי בימים הקרובים. רציתי לדעת מנסיון/ידע שלכם: 1. איזה כרטיס מסך החברות הישראליות בד"כ מחליפות, כלומר, האם עליי לצפות לכרטיס שווה ערך לכרטיס שמסרתי (שאני מניח שהיום זה משהו בסביבות הGTS450, תקנו אותי אם אני טועה...) או שאולי כרטיס חלש ממה שקניתי? 2. מה דין האחריות על הכרטיס המוחלף, ממשיכים עד תום …

    • 16 תגובות
    • 3.2k צפיות
  8. Started by ShaharSi,

    שלחתי את כרטיס המסך שלי למימוש אחריות עקב בעיה באחד המאוררים שלו... מדובר בכרטיס מדגם gigabyte r9 290 4gb. (יש לציין שהכרטיס נקנה יד שניה והם לא עשו לי שום בעיות מבחינת קבלת האחריות עליו, שאפו!) הוצע לי להחליף אותו תמורת sapphire r9 290 trix או לחכות עשרה ימים לאותו דגם כמו שלי. השאלה היא האם כדאי לי לקחת את הtrix.. ואיך הוא מבחינת שקט וביצועים לעומת הכרטיס של גיגהבייט? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by IDAN AMRAM,

    נניח ויש לי כרטיס מסך OB... ואני רוצה להחליף אותו בכרטיס נורמלי בסלוט AGP אז כשאני מחבר את הכרטיס החדש ומפעיל את המחשב, אז המחשב מבטל את הכרטיס OB אוטומטית? או שאני צריך להגדיר לו בביוס?

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  10. Started by NuXeR,

    שלום, המפרט הבסיסי של המחשב הנוכחי שלי מופיע בתמונה המצורפת. אני משחק על מסך 28" ברזולוציה של 1920x1200. נכון להיום יש לי 2 כרטיסי HD4850 שעובדים ב-CrossFire עם קירור של AC. אני שוקל להחליף לכרטיס אחד של HD6950, ולפתוח אותו ל-HD6970... כאשר אולי בעתיד אוסיף לו כרטיס נוסף ל-CF. 1. האם כדאי לבצע שינוי שכזה עם המערכת הנוכחית שלי? 2. האם המערכת שלי מהווה צוואר בקבוק לכרטיס שכזה? 3. האם עלי לדאוג בעקבות עלייה בצריכת החשמל? 4. האם ישנה עדיפות לחברה X או Y במידה ואזמין כרטיס מסך HD6950? ושאלה נוספת, שאשמח אם תוכלו לחוות דעה אישית היא בכמה מוערכים 2 כרטיסי 4850 היום עם קירור של AC ביד שנייה במידה וארצה למכור אותם. תודה, תומר [attachment deleted by admin]

    • 27 תגובות
    • 2.6k צפיות
  11. Started by n00kie,

    כרגע מתכןון לחדש את המחשב, מעבד הולך להיות i3 4160 וכרגע אלך על 4 גיגה ראם. הכרטיס שלי הוא hd 5750 512 mb, אני לא יכול להגיד שאני גיימר כבד, משחק בעיקר משחקים תחרותיים כמו לול שלא דורשים מחשב חזק, אבל לא הייתי מתנגד להיות יכול להפעיל את הדראגון אייג' החדש לדוגמה. השאלה היא אם בתקציב של גג גג 600 שקל, אפשר לקנות כרטיס שיציג ששדרוג ממשמעותי שיהיה שווה את זה, או שעדיף לחכות שנה שנתיים. יש לציין ששהספק הוא 400 וואט לא גנרי ככה שאולי גם ידרש שדרוג.

  12. הכרטיס שלי 7800GT הלך לעולמו השבוע. אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של עד 500 ש"ח למפרט: AMD 3200 ASUS A8NE S939 1 GB זיכרון המחשב הזה ישמש לסרטי HD 720P ומשחקים כמו פיפא ודינר דש....חחחח זה לאחותי. איזה כרטיס מומלץ בתקציב הזה,חשוב מאוד ניגון סרטי 720P חלק כי הוא מתחבר לLCD 32 אינץ' HD READY. תודה.

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  13. Started by amirx19,

    בעקבות צריכת חשמל מטורפת ועוד כמה סיבות אני מעוניין להחליף את הכרטיס מסך הנוכחי ב4670 מבית ATI.שאלתי היא האם הוא שווה ערך לכרטיס שלי או אולי אפילו חזק יותר.(המחשב צורך כרגע 250 וואט בשעה).תודה מראש.

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by oren12,

    שלום, רציתי לדעת אם המערכת שלי תהיה יציבה עם R9 ולא תהיה שום בעיה לשים אותו 2.4GHZ Q6600 G0 P35-DS3L 4GB DDR2 800MHZ CORSAIR 400W קירור THERMALTAKE מארז NZXT Apollo לא יודע אם שכחתי משהו נוסף, מקווה שלא תודה רבה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by robrob,

    שלום, רכשתי מחשב מ TMS לפני כחודש שכלל 8800GTS, האם ישנה אפשרות להחזיר את הכרטיס לחנות ולשדרג ל 8800GT ? הכרטיס עלה (ועדיין עולה) 1570 שח, ואילו ה GT עולה 1450. האם נהוג לעשות דברים כאלו ? האם זה אפשרי? אם דרושה תוספת כספית זה בסדר מבחינתי

  16. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש לי מחשב פנטיום 4 3 גיגהרץ 2 גיגה זכרון רדאון 9600 עם ויסטה אולטימט שרץ לי ממש מעל ומעבר אפילו במשחקים לא הכי חדשים רציתי לדעת אם שווה לי להחליף את הכרטיס מסך ל 7600GT של גיגהבייט 128 ביט עם 256 מגה זכרון ב 350 שח לחדש

    • 7 תגובות
    • 769 צפיות
  17. Started by amirx19,

    שלום, שוקל להחליף את הכרטיס המתיישן שלי. השאלה העיקרית שלי היא האם שאר המחשב יעמוד בכך ולא יהיה צוואר בקבוק. אם יהיה צוואר בקבוק , מה הוא הכרטיס המקסימלי שהמחשב יוכל להכיל ללא צוואר בקבוק ? מפרט מחשב: mobo: Gigabyte GA-Z170X-Gaming 7 cpu: Intel i7-6700K ram: Samsung DDR4 32GB 2133Mhz display card: Gigabyte GTX970 G1 GAMING HD:Samsung SSD EVO 850 250GB LG DVDRW X24 SATA Fractal Design Define R5 Black Fractal Design Water Cooling Kelvin S36 FSP Aurum PRO 1000W screen: dell u2414h 1920*1080 המטרה היא כמובן לעבור לרזולציית 4K גם בשימוש רגיל וגם במשחקים. תודה

  18. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם יכול להיות שתיפול בידי ההזדמנות להחליף את ה 9800XT שלי בכרטיס מסוג 6600GT כנראה ללא תמורה. האם שווה לי בכלל לעשות את ההחלפה הזאת כי ההבדלים בין שני הכרטיסים האלה לא כל כך גדולים. מה דעתכם, הכרטיס 6600GT הוא מתוצרת גיגהבייט עם קירור פסיבי.

    • 28 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by amidanr,

    שלום לכם, הייתי רוצה להתייעץ בנוגע לכרטיס המסך שלי. הכרטיס המקורי שקניתי עם המחשב לפני פחות משנה, מסוג X1950XT שבק חיים. לקחתי אותו למעבדה של אייבורי והם אמרו בטלפון שיחליפו אותו ל-RX1950XT. סבבה. כשבאתי לקחת את המחשב, התברר שהם שמו בסוף X1950PRO, ואמרו לי שזה כרטיס טוב יותר. חזרתי הביתה והתחלתי לחפש השוואות בין שני הכרטיסים, ולפי מה שמצאתי (לינקים מצורפים בהמשך), הכרטיס המקורי שהיה לי היה יותר טוב מה-PRO. שני הכרטיסים דרך אגב הם עם 256 מגה זכרון, ללא OC. האם הדבר באמת כך ואני לא טועה? בשיחה עם השירות לקוחות הם עדיין חושבים שה-PRO יותר טוב כי הם טוענים שהוא יותר יקר (לא נראה לי ככה לפי ZAP). קצת קשה לי לעשות השוואה מדויקת, כי יש הרבה נתונים ואני לא שולט יותר מדי. האם תוכ…

    • 31 תגובות
    • 2.5k צפיות
  20. Started by shanibh,

    היי ברשותי כרטיס מסך GFORCE4 מעבד 2.4 533BUS , 512 SDRAM אני שוקל להחליף את כרטיס המסך, אני לא גיימר מושבע אבל יוצא לי לשחק פה ושם לאחרונה שיחקתי ב-NBA2005 והייתי צריך להוריד את איכות התמונה כדי שהמשחק לא ייתקע LARRY החדש בכלל לא עבד לי... אז החלטתי להחליף כרטיס מסך, אך אני לא מתכוון להשקיע יותר מ-700-800 שקל השאלה שלי, אם יש בכלל כרטיסי מסך שיתנו לי ביצועים טובים יותר, ואם במחיר הזה, שווה ההחלפה או ששווה לי לחכות בינתיים, להורדת מחירים משמעותית, או עד שאני אחליף למחשב יותר חדש... תודה...

    • 8 תגובות
    • 644 צפיות
  21. Started by ToMuSH,

    שלום, חשבתי להחליף את ה- GTX 260 216SP שלי ב- HD4890, לאחר שראיתי ב- SkyPC שהוא עולה 640 שקל, אבל עכשיו אני לא מוצא את דף המוצר שם... יש מצב שהוא נגמר? מפה לשם, יש גם איפשהו אותו ב- 720 ש"ח נראה לי, ככה שאם אני מוכר את שלי (נגיע לזה בהמשך) ומוסיף כמה גרושים, אני מקבל כרטיס חזק יותר. השאלה אם זה שווה את כל הבירבורציה הזאת (מכירה, קניה - אולי עם משלוח)... זה שווה את תוספת הביצועים הזו? אני משחק לרוב על FHD עם הגדרות גבוהות וכמה AA שאני יכול, במידה והמשחק LAGGING אני מוריד את ההגדרות עד שהוא רץ חלק - כי אני חייב. ובכמה נראה לכם שאוכל להעיף את הכרטיס? עם אחריות לעוד שנתיים וקצת (חודש-חודשיים) ב- SkyPC.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום חברים, לאחר חודשים של תקלות מוזרות ומורכבות לאבחון הבנתי שככל הנראה מדובר בכרטיס מסך פגום, כמובן קשה להיות בטוח ב-100 אחוז אבל מדובר בהפעלות מחדש של המחשב באופן בלתי צפוי שמקושרות בד"כ לכרטיס מסך. ההפעלות מחדש מופיעות בכמה מצבים: הפעלת סרטונים באתר YouTube בנגן פלאש ללא ביטול hardware acceleration גורם להפעלה מחדש/החשכה של המסך כמו במצב שינה ללא יכולת לבצע שום פעולה במחשב מלבד כיבוי. הפעלת סרטי HD עם מספר "מפענחים" נפוצים כגון K-Lilte ועוד אחרים בשילוב MPC, גורם לאותה תופעה בדיוק. רק לאחר בדיקת עשרות "מפענחי וידיאו" שונים הצלחתי למצוא אחד בשילוב של של BSplayer שלא גורם למחשב לקרוס. הפעלת משחקים, כגון The Sims 3 גורם לקריסה בסיום טעינה מלאה של המשחק. הטמפ' של המחשב …

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by Kleppy,

    אהלן. לא מזמן קניתי טלוויזיה 32 אינץ' FULL HD לחדר, חיברתי את המחשב, ושמתי לב שב- 1920X1080 משחקים חדשים לא ממש סוחבים, יש תקיעות קטנות ומעצבנות, וזה לא ממש כיף. העניין הוא שהמחשב ממש לא חדש (הרכבתי אותו ב- 2008), אבל לא בא לי להתעסק עם שדרוג רציני, שמן הסתם יחייב החלפה של לוח אם, מעבד, זכרונות וכרטיס מסך. המפרט הנוכחי שלי הוא: Intel Core 2 Duo E7200 במהירות סטוק 4GB Patriot DDR3 לא זוכר את המהירות ATI HD4850 512MB Gigabyte EP35-DS3R השאלה היא האם החלפה של כרטיס המסך תעזור משמעותית בביצועים. אני מבין שיהיה צוואר בקבוק אבל אם זה יספיק עד סבב הקונסולות הבא אז אני מרוצה. אם כן, איזה כרטיס מומלץ עד 1000 שקל? תודה רבה!

    • 9 תגובות
    • 881 צפיות
  24. החלפת X1950ORO 256(בן 5 חודשים) בHD4850 512 חדש בתוספת 350 שקל, כדי? משתלם? הביצועים יהיה גבוהים בהרבה? מפרט בצד.. תודה

    • 7 תגובות
    • 905 צפיות
  25. Started by SuB,

    האם כדאי לקנות מחנות שאני מכיר, רדאון 9000 (אני חושב שפרו) ב- 600 שקל, ואני מביא לו את הGeForce 2 mx 400 שלי? תודה, מחכה לתשובה כי זה דיי דחוף..

    • 5 תגובות
    • 914 צפיות

דיונים חדשים בפורומים