כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אז כך לאחר שהחלפתי מחשב כלוןמר לוח אם ומעבד חשתי כי כרטיס המסך שלי GAINWARD GF4 MX440 לא עובד טוב וגורם לפעמים למסכים כחולים!! אז הלכתי ל KSP לאחר בדיקת הכרטיס נאמר כי הכל אחלה! אך הכרטיס עושה אצלי בעיות! ואמרו לי לבא עוד יומיים ואני יקבל במקומו MSI GF4 MX440 ה MSI טוב כמו ה GAINWARD ?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי הספירה המסקרנת לאחור, נחשפים המרכיבים הטכניים בליבת Vega המתקדמת במיוחד מבית מפתחת השבבים. האם יש כאן תחרות אמיתית ל-Pascal של NVIDIA? לכתבה
-
- 21 תגובות
- 4.9k צפיות
- 1 follower
-
-
מידע ברשת שמקורו ביצרניות כדוגמת Gigabyte ו-MSI חושף מתי נקבל מבחר גדול ומעניין הרבה יותר של כרטיסי מסך עם הליבות הגראפיות של AMD לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
אולי זו לא נחמה גדולה אבל לפחות תדעו את ההסבר. http://www.codinghorror.com/blog/archives/001029.html מתחת לתמונה השניה (עם העיגולים) יש פסקה מעניינת, תקראו אותה.
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
היי לכולם בכמה אחוזים יותר חזק ה-7600GT מה-7600GS ?<אם אפשר תשובה מדוייקת,או קרוב למדוייקת.אנא זה מאוד חשוב> התשובה מאוד חשובה,כי אני אם אני לוקח את ה-7600GS אני לוקח מעבד של אינטל כפול ליבה,ואם אני לוקח את ה-7600GT אני אצטרך "להתפשר" על ה-AMD כפול ליבה. הכל עניין של תקציב בסופו של דבר. מחכה לתשובתכם. בתודה מראש שי. נ.ב-יש לי הצעה לקחת באותו מחיר את ה-7600GT או של ג'יגה בייט או של לידטק,איזה מהם עדיף לקחת?<מבחינת אמינות,קירור,אחריות,וכו'..>?
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הוא 79 שקל....שני הכרטיסים הם של ג'יגהבייט....שווה כבר לקחת את הפרו ?
-
- 4 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב חדש בתקציב מסויים עכשיו עם ה9800 רגיל יש לי עוד טיפה כסף ועם הפרו אני חורג מהתקציב עכשיו השאלה שלי היא: אם שווה להשקיע עוד קצת ולקנות את הפרו? או שההפרשים בביצועים לא שווים את זה??
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
גירסאות האספנים של ה-Titan Xp האימתני נחשפות כעיצובים בהשראת הצד האפל והצד המואר של סדרת הסרטים האלמותית לכתבה
-
- 1 תגובה
- 863 צפיות
- 1 follower
-
-
כרטיסי ה-GTX מסדרת Turing ואפילו כרטיסי דור ה-Pascal עתידים לקבל תמיכה בטכנולוגיות ה-DXR - באופן שמצביע על פוטנציאל לכך גם עבור מוצריה של AMD לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
אני מחפש טבלה ו/או אתר שמציג השוואה בין אותם דגמים אבל עם כמות זיכרון שונה. מישהו יכול להביא לי לינק בבקשה או לינקים ?
-
- 4 תגובות
- 891 צפיות
-
-
מערכת ההפעלה הייעודית של וואלב תושק מעשית בימים הקרובים, אבל פרט ל-Steam Link עדיין לא ממש ברור אם יש ממה להתלהב, לעת עתה לכתבה: http://hwzone.co.il/ההשקה-בפתח-האם-מערכת-ה-steam-os-תביא-את-בשורת-ה/
-
- 2 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
אני עדיין בהיטלבטות להיתחשב ביביצועים לא לשכוח שזה למעמד הביניים נמוך להיתחשב כמובן במחיר,הסקר ימשך כחודש החל מהיום, בהצלחה
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
סדרת כרטיסי המסך החדשה של AMD (לשוק הביניים?) הושקה, ונראה כי גם המבקרים השונים מתקשים להחליט האם מדובר כאן בעדכון ראוי או בנסיון מכוער לעשוק את השחקנים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%94-%d7%95%d7%94%d7%90%d7%9b%d7%96%d7%91%d7%94-%d7%a1%d7%93%d7%a8%d7%aa-%d7%94-radeon-300-%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%9b%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%97/
-
- 51 תגובות
- 7.7k צפיות
-
-
נראה כי כרטיס המסך הקרוב של AMD, המכונה Polaris 10, יהווה רענון חשוב לשוק ביצועי הביניים, אך לא תחרות אמיתית ל-GeForce GTX 1080 ו-GeForce GTX 1070 של NVIDIA התוכנית החדשה ש-AMD הולכת עליה היא אמונה שלמה בשוק הפופולארי ביותר בעולם כרטיסי המסך, שוק הביצועים המוגדר בין 200 ל-300 דולר. אתר החומרה TechPowerUp מדווח כי מקורבים ב-AMD סיפרו להם על אחד המוצרים הצפויים ביותר בחודש הקרוב, ה-Polaris 10 שיחשף בתערוכת קומפיוטקס שבסוף החודש. Polaris 10 הוא חדשות רעות לרעבי הביצועים וחדשות טובות למחפשי הפתרונות התקציביים המשתלמים להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%9E%D7%A1%D7%AA%D7%9E%D7%9F-polaris-10-%D7%A9%D7%9C-amd-%D7%99%D7%94%D7%99%D7%94-%D7%9B%D7…
-
- 0 תגובות
- 881 צפיות
-
-
סוף החודש מתקרב ועימו צפים עוד פרטים אודות כרטיסי המסך החדשים של AMD, גם הפעם באדיבות מאגרי המידע של 3DMark כל דגמי דור ה-Polaris החדשים מבית AMD, שעשויים להיות מושקים יחד בעוד כשבוע מהיום, נשמעים מעניינים ומסקרנים מאוד בשל פנייתם לשוק התקציבי והפוטנציאל שלהם לספק ביצועים ויכולות אשר היו שמורות בעבר אך ורק לשוק הגבוה –וה-Radeon RX 460 הזעיר אינו יוצא דופן, כשהוא עשוי לשאת תג מחיר התחלתי של כ-100 דולר בלבד, ולהמחיש לנו כמה יכולות ניתן להפיק בעידן המודרני מתוך 75 הוואטים שמספק חריץ ה-PCI-Express, ללא צורך בתוספות הספק חיצוניות. פרטים רשמיים נוספים עדיין אין לנו, אך מאגר הנתונים של מבחן הביצועים הפופולרי 3DMark 11 שוב מסתמן כזה שמשלים את הפערים – עם כמה תוצאות חדשו…
-
- 0 תגובות
- 878 צפיות
-
-
הפסטיבל סביב כרטיסי המסך החדשים של AMD ממשיך גם כעת לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
מי בעד זה ומי בעד זה ? איפה שאני נמצא זה עולה אותו דבר פלוס מינוס 100 שקל אני מתכוון לקנות בעיקרון את הכרטיס של אסוס מקסימום גיגבייט מישהו יכול להסביר על גרסת הטופ של אסוס מה מיוחד בה בקשר לקירור אבל השאלה הגדולה כמובן היא בקיצור מה אני מרוויח בכרטיס הזה ומה בזה ?????
-
- 18 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
כמה נחמד לראות את שעתם הגדולה של קוני כרטיסי מסך (כמונו החובבים) לשימוש המקורי שלשמו הם נועדו, עת השוק מוצף בהם בכל חור בכמויות הסטריות והמחירים ב- all time low האטריום ימח שמו אשר השאיר צלקות כאובות אצל מיליונים ברחבי העולם שהפסידו והמון, כמו גם צלקות אצל AMD ונוידאה כיום שמתקשות למכור כרטיסי מסך חדשים (כי מתחרים עם היצף במשומשים) כבר מגרד את סף מחיר 100 דולר and counting down. תענוג לראות שצדקנו וכיף לומר - "אמרנו לכם". ממשיך לעקוב מהצד אחר ההתרסקות שאינה נגמרת - סיפור שסופו היה ידוע עוד בתחילתו. שימרו לכם זאת כלקח ואל תעשו שטויות של כסילים, שהתעסקו בקניית קריפטו או בכרייתו. לפחות שאתם לא תפגעו מטיפשותם של אלו, אשר חשבו…
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4367 יקר מאוד הייתי אומר אבל אני מאמין שהמחיר ירד ...
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
יששששששש הנה הלינק http://www.theinquirer.net/?article=4496
-
- 52 תגובות
- 5.9k צפיות
-
-
http://dailytech.com/article.aspx?newsid=3727 מדובר פה על QUAD SLI של GX2 נגד CF X1950XTX בלהחשב ש GX2 הוא שני 7900GTX וה X1950XTX הוקף אותו בדיי הרבה זה פשוט: :o מה יש לנוידיה בכיס??
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://my.ocworkbench.com/bbs/showthread.php?%20threadid=62222
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
למרות פער של 20% בחומרה, האמור לא מתורגם לשפור לינארי בביצועים אלא רק מחצית מכך. אם זה המצב, כנראה שאף אחד לא יגע בדבר הזה. בטח לא בשביל 1500$ :
-
- 23 תגובות
- 3.6k צפיות
- 1 follower
-
-
טוב אז ככה אתמול התקנתי דריבר חדש של הנווידה ויש לי את תוכנה בשם SmartDoc5084 פועלת למי שלא מכיר זאת תוכנה ששולטת על המאוורר ומאפשרת OC למי שרוצה אני לא עשיתי אף OC אבל אני משתמש בזה בגלל דיווחים שבלי זה המאווררים על 60% קבוע לפחות בדגמים הישנים אחרי התקנת הדריבר המאווררים החליטו לפעול לאט והיה סימן תקלה במאווררים וגם לא הייתה לי אף אפשרות להגדיל את מהירות הסיבוב לבעיה יכולות להיות 3 סיבות אפשריות 1-בעיות תאימות אם הדריבר שלא מגיע בקופסה (לא בדקתי עוד התקנה אז עדיין לא רישמי) 2-בעיה בהתקנה 3-אולי צריך למחוק ולהתקין את SmartDoc5084 אחרי ההתקנה אני דווקה חושד במספר 3 כרגע הכל פועל בסדר למזלי ואני לא צריך להיגרר לחנות מה שהיה מאוד מעצבן בשלב הזה שהמחשב חדש בכל …
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
חברה בפנדה כעת נמצאה(כנראה) ה geforce 6800 gt sli !!!!!!!! אנא חפשו דרך האיקון של החברה leadtek
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-


