כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני קונה את המחשב שלי עוד שבוע ורציתי לדעת מה ההמלצות אני נוטה כרגע לכיוון הכרטיס של ג'יגה בייט וגם , העניין של הקירור STOCK שיש על הכרטיס פחות מעניין אותי , הוא ישודרג למיים או לסילנסר 6
-
- 10 תגובות
- 850 צפיות
-
-
ראו תמונה. לינק לשגיאה: http://upload.tip4bet.com/viewer.php?id=809099PICT0005.JPG [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 913 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי בבקשה לינק לחנות שאפשר לקנות ממנה את הכרטיס הזה תודה
-
- 5 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת פרטים אודות הכרטיס הנ"ל אני מעוניין בו בשביל לצפות והלהקליט שידורי טלוויזיה במחשב אבל בעיקר כדי להמיר קלטות ווידאו לDVD או VCD... רציתי לדעת איך האיכות של הכרטיס הנ"ל? רציתי לדעת גם האם אני יכול לעשות הפוך , להמיר DVD לקלטות ווידאו? והכרטיס מגיע עם הכבלים הדרושים לחיבור הווידאו אליו או לא , אם לא אז איזה כבלים אני צריך לרכוש? נ.ב: קראתי את הביקורת עליו בFAQ אבל היא לא סיפקה אותי. נ.ב 2 : האם הכרטיס כולל רדיו? תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 701 צפיות
-
-
היי לכולם! ברשותי כרטיס מסך חדש שקיבלתי אותו וברצוני לברר כמה הוא עולה פה בארץ? הייתי רוצה למקור אותו. הכרטיס: 3Dlabs® Wildcat® VP990 Pro הוא AGP הלינק: http://www.3dlabs.com/products/product.asp?prod=272&page=1
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
אבא שלי הלך לחברה שאנחנו קונים מהם חלקים למחשב ושם המליצו לו על מסך MAG LT865A, אבל אני לא יודע איך הוא ביחס למסכים אחרים. המסך הוא 18" עם איכות תמונה טובה (אני עובד עליו כרגע), אבל אני לא ראיתי מסכים של יונדאי או בנק ואת איכות התמונה שלהם. אפשר קצת פרטים עליו ואם הוא שווה? המחיר שמציעים לי כרגע הוא בסביבות 3000 (לא שאלתי, אבל אם זה חשוב אני אשאל).
-
- 2 תגובות
- 818 צפיות
-
-
למישהו יש איזה קישור שאני יכול לראות שם בכרטיס מסך על 1280X1024 מה הFPS ביחד עם פילטרים וגם לראות על הרזולוציה 1600X1200 את הFPS אבל בלי פילטרים
-
- 12 תגובות
- 750 צפיות
-
-
חיפשתי בהרבה אתרים ולא מצאתי או שתתנו לי אתר טוב שאפשר להוריד ממנו בלי להסתבך תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.mag.com.tw/change/product/products-lcd-ms-576.htm זה הלינק שיש בו מידע... אבל אין שם גודל של המסך... חיפשתי בכל מיני אתרי מכירות, ובכל מיני מקומות שאמורים להיות שם מפרטים מי שיכול לעזור לי, יבורך תודה רבה, נדב
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
שלום.. יש לי מחשב+מסך LCD, והתחילה תופעה מוזרה: מדליקים את המחשב, והמחשב נדלק ועולה בצורה תקינה, אבל המסך משנה את הנורה שלו מירוק(פעיל) לכתום(לא פעיל - כאילו הכבל לא מחובר, או כאילו המחשב על Sleep). המחשב עם לוח GigaByte, וכולל שתי יציאות וידאו onboard DVI ו-VGA. המסך מחובר למחשב בעזרת כבל ה-DVI. ניסיתי לנתק את הכבל ולחבר אותו בחזרה.. אולי הבעיה במגעים, אבל זה לא שינה כלום. כיוון שעם המסך הגיע גם כבל VGA, שמעולם לא היה בשימוש, ניתקתי את כבל ה-DVI, ובמקומו חיברתי את כבל ה-VGA, מהיציאה האנלוגית של המחשב, אל הכניסה האנלוגית של המסך. והמסך חזר לפעול. אז קודם כל זה אומר שהמסך לא דפוק.. זה כבר טוב עכשיו לשאלה שלי.. אומנם זה אומר שהמסך תקין, אבל עדיין יש 3 אפשרוי…
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
אני צריך שני דריברים, אחד לכרטיס קול והשני לכרטיס מסך. אני צריך את הדריבר החדש ביותר לכרטיס מסך - GeForce FX 5200 ואת הדריבר החדש ביותר לכרטיס קול - Game Port for Creative בבקשה תביאו לי אני חייב את זה...תודה רבה לעוזרים!!
-
- 12 תגובות
- 600 צפיות
-
-
התחלתי לברר על כרטיסי מסך קצת אולי לשדרג את שלי וראית המון דגמים אני מבולבל תסבירו לי בבקשה מה הסדר מבחינת ביצועים ואיכות בין הדגמים 6800 7600 ודומייהם ומה מסמנות האותיות GT GS TD LE HD TDH מה יותר חזק ממה?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ב-catalyst לא מופיע לי טמפ' למטה אז אני צריך תוכנה אחרת לבדיקה...
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום! מישהו אולי מכיר תוכנה שאיתה אני יכול לבדוק אם יש פיקסלים שרופים לLCD שלי??
-
- 2 תגובות
- 910 צפיות
-
-
הכרטיס מסך שלי כנראההולך לשבוק חיים כי הוא עושה כל הזמן בעיות וכאלה ואנ ירוצה לדעת מה הטמפרטורה שלו יש לי NVIDIA GEFORCE 2 MX 100/200
-
- 4 תגובות
- 789 צפיות
-
-
אז ככה חיפשתי ויש משהו באתר של nvidia http://nvidia.com/object/feature_nview.html אבל אני לא בטוח שזה זה (לפי מה שהם כותבים זה כן אבל עדיין) והם רוצים שאני יוריד את זה בתוך דרייבר וכאילו אני לא רץ כול כך מהר להחליף את הדרייבר שיש לי אז כמה שאלות 1. האם זה מתאים לכרטיס שלי FX 5900 XT 2. אם אני מתקין את זה זה לא יחליף לי את הדרייבר הקיים בתודה עידו
-
- 4 תגובות
- 707 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה של BENCHMARK (כמו 3DMARK ) לHD 4870 הבעיה היא שאני לא מוצא תוכנה שתומכת בXP ותומכת בכרטיס שלי . מישהו יכול להביא לי לינק ? (וכן אני עשתי חיפוש באתר ולא מצאתי ...)
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
הכותרת ממצאת את עצמה, הכרטיס מסך שלי GEFORCE 2 GTS 64MB PRO , אני צריך להשוות אותו ל R9100 128MB DDR. מגה הרץ וליבה אני כבר יודע (אצלי ואצלו) אבל אני זקוק לעוד מקורות השוואה ולכן אני זקוק לאתר שעושה COMPARES. אני אודה מאוד לעוזרים! בתודה ג'י,
-
- 3 תגובות
- 646 צפיות
-
-
עשיתי הסכם עם המוכר בחנות מחשבים שאני לוקח כטיס אחד ואם הוא לא מספיק לי אני אשדרג בלי לשלם קנס או משהוא לקחתי 9800SE 128B (היה רק 128B לצערי) של חברה מעפנה שקוראים לה XpertVision (AKA PALIT) עכשיו מה שנחמד בכרטיס הזה זה שהוא פועל במהירות של 9800P בליבה (380 מה"ז) ועשיתי לו סופטמוד והכל עובד חלק מה שלא נחמד זה שיש לו זכרונות 128B של 3.6נ"ש ... 250 מה"ז ואני נתקע במקסימום 273 בלי ארטיפקטים . מה שאומר שיש לי כרטיס עם צוואר בקבוק מטורף לחלוטין ... אבל ליבה מצויונת וזול מאוד - 720 שקל עכשיו אני צריך שבעלי 9600XT יגידו לי כמה הם מקבלים ב03 בסטוק - אני מקבל 3850 עם דרייברים אומגה 3.9 בלי טוויקים וקצת דברים רצים מאחורה, זאת אומרת נגיד 4150 בערך בסטוק עם 4.12 של אומגה כשהם יצ…
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אוקיי אני חייב תשובה חד משמעית לגבי בחירת כרטיס מסך כאשר האפשרויות נעות בין- 4850 8800 (לדגמיו השונים gts/gt ,אולי יש עוד..?) 9800 (לדגמיו השונים gtx/gtx+ ,אולי יש עוד..?) אולי המלצה אחרת... אם אפשר קצת השוואות קצרות של שתי האחרונים לעומת ה-4850. (הכ.מ יהווה חלק ממפרט המיועד למשחקים )
-
- 24 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש את הדגם הזה >>>> ATI RADEON X1300 TV/DVI PCI-E Professional Gamer Edition - AVIVO - Fancooler -512 MB 256bit DDR2- GC-RX1300(PRO)G2-E3 המחיר שלו 706 כאן יש 256 ביט! אך המעבד שלו 1300 ויש את זה>>>> ATI RADEON X1600PRO GAMER EDITION TV/DVI PCI-E - AVIVO - Fan Cooler - 512 MB 128bit המחיר שלו 928 וכאן יש 128 ביט אך המעבד שלו חזק יותר 1600 אשמח אם תענו לי בהקדם ותסבירו לי גם למה כדאי לי לבחור בו! תודה על העזרה
-
- 11 תגובות
- 630 צפיות
-
-
צריך כרטיס מסך חדש למחשב, השימושים הם משחקים סטנדרטיים וצפייה בסרטי HD בטלוויזיה דרך המחשב (46 אינץ' full HD), הסתכלתי על כמה כרטיסים ב-ksp וצמצמתי את האפשרויות ל-2: 1. כרטיס מסך Gigabyte GT630 2GB DDR3 DX11 DVI HDMI PCI-E https://ksp.co.il/?uin=15981 2. כרטיס מסך Sapphire Radeon R7 240 BOOST 2GB DDR3 VGA DVI HDMI PCI-E https://ksp.co.il/?uin=20608 פרטי המחשב: לוח אם - Gigabyte GA-P55M-UD2 מעבד- Intel i5 זיכרון - 4GB ספק- 600W האם הם מתאימים למפרט המחשב? אם כן מה כדי ביניהם? (במידה ויש משהו מומלץ יותר בתקציב דומה, אשמח לשמוע..)
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
צריך תשובה מהירהההה בבקשה! 6800 GS or LE מה יותר טוב? דחוף דחוף תודה!
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
כמו בכותרת, אתם יכולים להמליץ לי על משהו שעבר Tweak. הייתי מרוצה מהאומגה, אבל הם עושים לי בעיות ה- Windows לא אוהב אותם, ובגלל זה הוא לא נותן לי איתם Refresh Rates מלאים. אני לא מעוניין להתקין את הדרייבר המקורי של Nvidia.
-
- 2 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום, קיבלתי לפני זמן קצר, גרסה חדשה של תוכנה הנדסית בה אני משתמשת, אך ניתקלתי בהודעת שגיאה בהפעלת התוכנה, בה רשום כי להפעלת התוכנה דרוש כרטיס מסך שתומך בחומרה ב-DirectX 9.0c. כרגע יש לי כרטיס מסך: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X - לפי מה שכתוב ב-Display Properties ב-Windows ומותקן אצלי DirectX 9.0c - אבל כנראה שזה לא מספיק. במדריך למשתמש של התוכנה רשום לגבי כרטיס המסך, כי הדרישות הן: Graphics card with 128MB of RAM supporting DirectX 9.0c or higher (24-bit color or higher is recommended for better quality). אשמח אם תוכלו להמליץ לי על כרטיס AGP (ולא התקן החדש) מתאים ורצוי שלא יהיה יקר מדי. כמו כן, האם קיימים כרטיסי מסך שתומכים כבר בגרסאות מתקדמות יותר של DirectX? בת…
-
- 14 תגובות
- 784 צפיות
-


