עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by remy martin,

    אהלן... צריך המלצה לכרטיסים גרפיים עד 700 ש"ח אני לומד עיצוב ועובד עם פוטושופ, מאיה, פריהנד וכו' המחשב יחסית חדש ככה שאין בעיה.. תודה

    • 5 תגובות
    • 814 צפיות
  2. שלום, עד לפני כמה זמן היה לי ג'יפורס 4 אמ-איקס 440 עם 64 מ"ב זכרון, והוא הלך לעולמו. יש לי כרגע תקציב של 300 ש"ח, ואני צריך המלצה לכרטיס המסך המשתלם ביותר בתקציב הזה. אני לא משחק כ"כ במשחקים, אבל כן רציתי שיעבוד למשל עם GTA San Andreas ועם משחקים עם גרפיקה סבירה (אבל לא כבדה מדיי, כמו דום 3 ודומיו) זה הכל, תודה לכל מי שיעזור.

    • 41 תגובות
    • 3.9k צפיות
  3. Started by SharonSx,

    היי, אני צריך כרטיס וידאו ללכידת וידאו ממכשיר VCR ושיהיה עם תוצאות טובות כמובן, ולחיבור PCI. מישהו מכיר משהו? אני חיפשתי בזאפ ומצאתי את זה: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=402230 השאלה אם זה טוב? כי המחיר פה לא מפריע לי... תודה רבה,

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  4. Started by BloodFist,

    כרגע יש לי X1950PRO שמראה סימני גסיסה.. טמפרטורה בין 48 מעלות ל55 אחרי ניקוי עם לחץ אוויר במנוחה, קריסות כמה פעמים ביום גם כשלא מריצים שם משחק ושום דבר סתם באינטרנט. ונראה לי שהגיע הזמן להחליף אותו, עכשיו שאר המפרט שלי הוא כזה E6300 לוח 965P S3 2GB זכרון עכשיו אני לא רוצה להוציא הרבה כסף על זה כי לא נחוץ לי כרגע וממילא הרבה משחקים אני משחק בסוני ככה שלא חשוב לי שהמחשב יהיה חזק במיוחד, אבל כן הייתי רוצה משהו שיחליף את הכרטיס לפחות באותה הרמה (כמובן שעדיף יותר חזק..) חשבתי להוציא בין 300 ל400 מה מומלץ? תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  5. אהלן חברה רציתי לקבל ממכם המלצה לאיזה כרטיס לדעתכם כדאי לי לקנות. השימוש העיקרי שלי הוא משחקים, והתקציב הוא בסביבות ה1000-1500 ש"ח (כמובן שאם יהיה עדיף לי להוסיף עוד 200-300 שקל בשביל כרטיס יותר טוב שיהיה שווה את זה אני מוכן) ההתלבטות שלי היא בעיקר בין HD6950/HD6970/GTX570. אני נוטה יותר לכיוון הHD6950 כי מבדיקה זריזה באינטרנט ראיתי שהוא נכנס בדיוק בטווח המחירים שציינתי, בעוד שהHD6970/GTX570 חורגים ממנו מעט. אך כמובן שאני עדיין אשמח לקבל חוות דעת והמלצות (גם לכרטיסים אחרים אם אתם חושבים שזה עדיף). ויש לי עוד שאלה חוץ מזה - הכרטיס הנוכחי שלי הוא HD4870, רציתי לדעת אם יהיה אפשרי (במידה והכרטיס החדש יהיה גם של AMD) לחבר את שני הכרטיסים? ואם כן, האם זה באמת …

    • 21 תגובות
    • 2.4k צפיות
  6. הדרישות שלי מהכרטיס הם: 1) שלט -רצוי מאוד שיהיה בבנדל 2) יכולות עריכת וידאו לא רעות (זה אומר הקלטה של תוכניות טלווזיה) 3) כמובן שיציג טלווזיה באיכות כמה שיותר גבוהה... 4) יהיה נחמד אם יגיע עם חיבור FIREWARE כדי שאוכל לחבר את מצלמת הוידאו שלי.... תודה לעוזרים מראש נ"ב העדפה לחנויות בצפון נועה/פנדה/מרדנית/KSP

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  7. כרטיס שיכול לקלוט,וללכוד טלוויזה באיכות טובה,וכמובן במחיר טוב. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  8. אני קונה מחשב חדש השבוע ואני רוצה לקנות איתו כרטיס טלוויזיה כך שאני אוכל להקליט תוכניות דרך הווינדוס מדיה סנטר... אין לי שום שמץ בכרטיסי טלוויזיה אז בבקשה מישו יוכל לעזור לי ולהמליץ על כרטיס טלוויזיה שתומך בוויסטה? תודה רבה..

  9. Started by zoyaniv,

    אני צריך המלצה לכרטיס טלוויזיה ב 400 שקל בערך חשוב לי שיהיה לו שלט ושיהיה לו חיבור לממיר של הכבלים (מה שיש לכולם בערך) אני ישתמש בו לראות טלוויזיה ורדיו במחשב ולא יותר לא צריך פיצרים של ווידאו וכאלה

    • 6 תגובות
    • 784 צפיות
  10. Started by Fighter,

    בשביל חבר שלי שרוצה להקליט תוכניות יש לו ממיר של הוט

    • 4 תגובות
    • 564 צפיות
  11. Started by Ro3eK,

    שלום, אני צריך המלצה לכרטיס טלוויזיה. יש לי Windows XP pro, כך שכרטיס כמו Hauppauge 150 אני מעדיף לא לקנות, כי קראתי בהמון מקומות שיש בעיות עם האינפרה אדום ועם השלט בXP, וגם שהשלט לא ממש עובד. אם זה משנה, המפרט שלי הוא: עוד דבר, חשוב שיהיה לי שלט שיבוא עם הכרטיס \ לקנות בנוסף גם לא אכפת לי, אבל שלט שיעבוד טוב ובלי בעיות. ואם יהיה אפשר להגיד לכרטיס שעות וערוצים וזה והוא יקליט זה גם יהיה טוב (או שזה בכלל קשור לתוכנה שאני משתמש בה? אם כן אז עם איזה תוכנה אני יכול לעשות את זה?)

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  12. Started by ben060,

    אני רוצה לראות טלויזיה במחשב ולהקליט באיכות טובה איך זה הולך? אני מחבר את הכרטיס טלויזיה למחשב ואת הכרטיס עצמו צריך לחבר לשקע כלשהו בקיר? אשמח למידע בנושא ולהמלצות

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  13. אבא שלי צריך לצורכי מחקר לחבר מצלמה ( coolpix 4300 ) למיקרוסקופ וממנה למחשב. המטרה היא לראות במחשב כשהם עובדים עם המיקרוסקופ ולצלם תמונות. איזה כרטיס הייתם ממליצים למטרה הזאת? כמה שהאיכות יותר גבוהה יותר טוב, אבל גם המצלמה מגבילה את האיכות כמה שהבנתי, אז קחו את זה בחשבון. המוכר כאן הציע לו R9200 עם VIVO ב 540 ש"ח או Flyvideo3000 ב 300 ש"ח בערך, אבל הוא יחזיר לו כסף על הכרטיס הישן (GF4 MX) זה ממש לא למשחקים, רק לצורכי מחקר. המחשב הוא פנטיום 4 חדש יחסית(חצי שנה), אז לא נראה לי שתהיה בעיה של כרטיס חדש מדיי.

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  14. ok אני מעוניין לקנות כרטיס טלוויזה למחשב החדש שלי ... עכשיו על מנת לנצל את האיכות של המסך (LCD17) אני רוצה משהו איכותי ראיתי שהמליצו פה פעם על כרטיס טלוויזה של Asus שמשתמש בטיונר של פילפס ושהוא יותר טוב מהאלה של לידטק האם יש לכם המלצות חדשות\אחרות יותר טובות מהאסוס ? רצוי גם שתהיה אפשרות הקלטה באיכות טובה (לא משהו מקצועי) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  15. Started by anri,

    כמו בכותרת.... אני צריך כרטיס טלוויזיה לאחי, המחיר לא כלכך חשוב . אבל שיהיה כרטיס טוב ! (זהו אין לי עוד מושג בכרטיסי טלוויזיה חח אם צריך עוד פרטים תגידו) תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  16. אני רוצה לקנות כרטיס טלוויזיה חיצוני טוב עם שלט והאפשרות לחבר אליו ממיר דיגיטלי כמו שרשום בכותרת עד 700 ש"ח. תודה רבה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  17. שלום חברה, איזה כרטיס טלוויזיה תוכלו להמליץ לי בטווח של עד 550ש"ח שיעודו להקלטה מוידאו+טלוויזיה באיכות גבוהה [מומלץ שיתמוך כבר ב HD]. תודה רבה מראש, יאן.

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  18. Started by the godfather,

    אני צריך כרטיס טלויזיה איכותי שיקליט לי מהיס מקס למחשב נייד אין לי בעיה שיהיה USB טן PCI EXPREES ואין פה סכום כי אין לי מושג מה המחירים תודה מראש

  19. Started by at,

    מעוניין לקנות כרטיס טלויזיה עד 250 ש"ח, וצריך המלצות? בנוסף יהיה נחמד אם תגידו לי מה הפרמטרים החשובים שצריך לבדוק כרטיס כזה (כלומר איך יודעים שכרטיס טוב)? עוד שאלה פעם שהייתי מחבר את מחשב למערכת סטריו שלי, והיא הייתה מחוברת לשקע הרדיו של כבלים (פעם היה ניתן לקלוט שם תחנות עם הפס קול של ערוץ שלוש וארבע) אז כל עוד שהיה חיבור גם למחשב וגם לכבלים אז היה קול כזה "מממממממממממ" והיתי נאלץ לנתק אחד מהם. עולה לי השאלה האם יכול להיות שזה סימן שיהיה לי בעיה לחבר את כרטיס טלויזיה לשקע של כבלים? מישהו נתקל במשהו כזה או דומה בעבר? מקווה שתוכלו לעזור כי הנושא די לא מוכסה (בד"כ עולות שאלות אין תגובות) תודה לכל המגיבים, טל

    • 11 תגובות
    • 977 צפיות
  20. Started by idan_20,

    עד 200 שקל מיועד רק לצפייה ב-HOT דרך ממיר אפשרויות הקלטה ועריכה לא מעניינות אותי, אני צריך כרטיס שיעבוד עם מחשב ישן (P3) ושלא ידרוש יותר מידי משאבים מהמערכת

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  21. Started by MOFRA,

    אני צריך המלצה לכרטיס טלויזיה חיצוני שאפשר יהיה לחבר ללאפטופ ולראות טלויזיה של כבלים (אנלוגי-לא דיגיטלי)

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  22. Started by Gil28,

    שאני אוכל לראות טלויזיה במחשב באיכות טובה. ועוד שאלה... יש לי נגן archos 604 wifi כולל ה-dvr station שיש בו כניסות ויציאות רבות (component, composite, s.video, spdif) האם אני יכול להשתמש בו ככרטיס טלויזיה (כבל מה-dvr ל-dvi/rgb?)

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  23. Started by eli33,

    שלום לכולם לאחר הרבה מחשבות על טלויזיה בחדר החלטתי בסופו של דבר לקנות כרטיס טלויזיה במקום טלויזיה שזה גם נותן אפשרות של הקלטה למחשב. חיפשתי המון בפורום הזה גם וגם בפורומים אחרים ברחבי הרשת ועדיין לא הצחלתי להבין כמה דברים ואיזה כרטיס טלויזיה הכי טוב בשבילי. אז ככה .. אני בעיקר צריך את הכרטיס בשביל לראות טליוזיה ולא ממש בשביל עריכה ... אני לא צירך לבזבז את הכסף לכרטיס לעריכה אבל תהיתי אןלי יש כרטיס שכולל בתוכו את שני הדברים זאת אומרת שיהיה גם טוב לעריכה וגם ללכידת וידאו או שזה בא בנפרד? בשורה התחתונה אני צריך כרטיס טלויזיה שתהיה לו רזולוציית לכידת וידאו גבוהה ,שאני אוכל להקליט בו בצורה איכותית מאוד רצוי שיהיה עם שלט בערך ב 300 ש"ח אפשר קצת יותר עד 500 ש"ח אבל אם זה לא נ…

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  24. Started by Cooler-Master,

    שלום לכולם. חבר שלי רוצה לקנות כרטיס טלויזיה. עכשיו הדרישה העיקרית שלו מהכרטיס היא: שהוא יוכל להעביר סרטים מהוידאו למחשב אבל שיהיה באיכות כמה שיותר טובה. עכשיו לא צריך משו ברמה הכי גבוה אבל שיהיה משו באמצע ככה לא מהכרטיסים הפשוטים. התקציב הוא 600 700 שקל בערך. תודה מראש לעוזרים

  25. Started by prelly,

    אני צריך המלצה לקנית כרטיס מסך בבקשה עד 200 שקל אין בעיה לחרוג עדיף פחות מ200 1) המטרות שלי הן לראות טלויזיה מהמחשב . יהיה איכות טובה נכון? 2) לצלם תוכניות מהטלויזיה (אני יודע שהאיכות לא תיהיה טובה במיוחד אבל אני עדין רוצה... אם אפשר להעלות תמונה של האיכות של כרטיס מסך שעולה בערך 200 שקל אני אודה לו) תודה!

דיונים חדשים בפורומים