כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
סגור על כך שהולך לקנות מעבד E6750 + GB p35C-DS3R. לאחר דיון עם מוכר מקצועי הגעתי למבוי סתום: הכל החל כאשר ברקע הייתה דילמה עיקרית - האם לרכוש X1950XT או בהפרש של 300 ש"ח לקנות את ה 8800. במילים אחרות: האם לקנות כרטיס מסך 8800GTS עכשיו ולהרוויח את הדולר הנמוך ותמיכה ב- DX10 (קצת יקר לתקציבי..) או להמתין (לא ידוע כמה זמן) ליציאת כרטיסים אחרים / ירידת מחיר ובינתיים להסתפק בכרטיס מסך פשוט לגמרי בסגנון 7300 ודומיו (300 ש"ח בערך) עם פוטנציאל לשדרוג טוב בקרוב (אולי) וללא תמיכה ב- DX10 או בכלל להשקיע ב X1950XT? הדרישות - כרגע בעיקר ריבוי חלונות עם אינטרנט + אופיס+ סרטים/המרות ברקע. בהמשך תיתכן עלייה בכמות המשחקים. תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 662 צפיות
-
-
חברת Cadence מכריזה על פתרון הוורפיקציה הראשון של שבבי הזכרון הגראפי של הדור הבא ומספקת עוד כמה פרטים אודות שיטת העבודה שתאפשר לנו לזנק מ-24Gbps כיום ל-36Gbps ויותרלכתבה
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
- 1 follower
-
-
חברת Colorful מציגה את הגרסה היקרה ביותר של כרטיס ממותג ה-GeForce, אולי מאז ומעולםלכתבה
-
- 0 תגובות
- 740 צפיות
- 1 follower
-
-
ערוץ YouTube מספק לנו תיעודים מרשימים באיכות גבוהה שמגיעים מתוך מערך SLI מרובע המורכב מכרטיסי המסך העוצמתיים ביותר מבית NVIDIA לכתבה
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
גירסת מנהל ההתקן העדכנית של NVIDIA, בגירסה 344.75, מאפשרת, סוף סוף, שימוש בטכנולוגיית ה-MFAA בכרטיסים מבוססי ליבת ה-GM204 החדשה של החברה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%94-mfaa-%d7%a9%d7%9c-nvidia-%d7%91%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%a2%d7%aa-%d7%91%d7%9b%d7%95%d7%a8%d7%94/
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
צפויה ירידה משמעותית במחירים??
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
יש שמועות על ירידה במחירים של סדרת ה-HD4800 לקראת הכ. מסך החדשים?
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
ראיתי פה די הרבה ידיעות על הדור החדש של ATI שיוצא עוד כמה ימים, מישהו יודע במקרה אם אמורים לצאת כרטיסים בסביבות ה-700 ש"ח או אם צפוייה ירידת מחירים? תכננתי לקנות מחשב השבוע ויש לי 700 ש"ח לכרטיס מסך אבל אם יוצא דור חדש אז אני אוכל לחכות שבועיים-שלושה . תודה!
-
- 0 תגובות
- 558 צפיות
-
-
אהלן , אני מעוניין להתחדש בכ.מסך חדש וחשבתי על לקנות את ה GTX 680 (לא החלטתי של איזו חברה). לאחרונה חשבתי שאולי בקרוב צריכים לצאת דגמים חדשים וכי אני אתבאס של חיכתי עוד קצת .... יש למישהו מידע אם צריכים לצאת בקרוב כרטיסים חדשים (כמובן לא כרטיסים בעלות של GTX 690 ) והאם יש להם יתורנות שכדאי לחכות עם הקנייה. תודה !
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע מתי NVIDIA צפויים להשיק את הכרטיסים החדשים? האם משתלם לחכות להם?או לירידת המחירים שהם יגרמו לדעתכם? אין לחץ כרגע לקנות כרטיס מסך חדש. מצטער,כרגע ראיתי שמישהו שאל שאלה דומה היום.
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
יש אפשרות לראות סרט בפורמט רחב על 2 מסכים כאילו הם מסך אחד? שבמסך השמאלי יראו את החצי השמאלי של הוידאו, ובמסך הימני את החצי הימני של הוידאו יש לי כרטיס מסך 6600GT בעיקרון אני מצליח לעבוד בתצורה שתיארתי - האקספלורר גולש ככה.. הכל פועל ככה בווינדוס - חוץ מוידאו! ברגע שאני מפעיל סרט אז הוא מראה לי רק חצי מהסרט (אני מדגיש שלא יהיה בילבול - חצי! לא את הכל) על מסך אחד במסך השני רואים ריבוע שחור במקום שאמור להופיע החצי השני של הסרט מה עושים? יש דרך לסדר את זה? הכרטיס הוא לא DUAL DVI חיברתי מסך אחד על דיגיטל ומסך שני על אנלוג
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
אני רוצה להשתמש בכל 3 היציאות שב9500 פרו שלי. שני מסכים וטלוויזיה באותו זמן אבל כל פעם שאני מפעיל את המסך השני, התצוגה מהטלוויזיה נעלמת ולהפך. השאלה שלי היא האם מישהו יודע איך אני יכול לצפות ב3 המסכים בו זמנית והאם בכלל זה אפשרי? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 803 צפיות
-
-
יש לי GeForce2 mx 400 (בלי לרדת עלי) ואני רוצה לראות טלוויזיה על המסך של המחשב... האם אני יכול? ואיך?
-
- 13 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך NVIDIA GFX 5700LE עכשיו אני מעוניין לראות את הסרטים במחשב גם בטלויזהי וכול פעם אני צריך להיכנס להגדרות של הכרטיס ולשנות תהגדרות כי לא רואים תתרגום בסרט רואים רק תתמונה ושאני משנה רואים תתמונה ותתרגום בטלויזה ובמחשב רק תתרגום יש עצה למישהו?
-
- 0 תגובות
- 791 צפיות
-
-
נכון כשמחברים את המחשב לטלויזיה נגיד כדי לראות סרט אז הסרט הוא כמו שרואים אותו על המסך הרגיל כאילו לא על כל המסך אז השאלה שלי היא האם יש דרך לראות את הסרטים בטלויזיה על כל המסך?
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
רבותיי.... איך אפשר לראות סרט בפורמט HD ? השתמשתי בכל התוכנות שיש לי וכלום לא עובד ? :s05: PowerDVD, Media Player, MV2Player, VLC, Winamp מישהו מכיר ? שאלה נוספת - האם המחשב שלי יסחוב סרט כזה ? מפרט: 2.6 @ 3.12GHZ HT 2G זיכרון (400MHZ) של Geil BUS - 965MHZ כרטיס מסך - X1900XT 512MB 675/1500MHZ מסך - Dell2007FP הארדיסק - 250GB 16MB Buffer Sata2 (ממשק סאטה1) Raid
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הורדתי סרט HDTV ברזולוציה מטורפת של 1920X1080. הסרט רץ אצלי חלק אבל מנצל בין 80%-90%! מהמעבד שלי!!! (athlon64@2.5GHZ) האם צריך קודקים מיוחדים/כ.מסך מיוחד, כדי לתמוך לגמרי בסרטי HDTV/H264?
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי ATI X1900GT VIVO הורדתי ווינדוס מדיה סנטר ועוד תוכנה שדומה לאפשרות של מדיה סנטר ושתיהם שאני מנסה לראות בהם טלוזיה כותבים לי שאין לי TV TUNER..... אבל שאני רואה עם WINDVR אני יכול לראות את הטלווזיה..... (לא קשור: גם עם האודיו בתוכנות שאני מנסה לשמוע הם כותבים לי שלא נמצא מכשיר קול או משהו כזה....) מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
-
-
ברצוני לשדרג את כרטיס המסך שלי לכרטיס טוב יותר כרטיס המסך יהיה במיוחד עבור צפיה אל הפלאזמה בחיבור HDMI מה הכרטיס המומלץ ושמחירו יהיה עד 550 שח וכמובן שיתמוך בשידורים HD ???
-
- 8 תגובות
- 641 צפיות
-
-
יש לי 2 צגים המחוברים לכרטיס מסך אחד והתצוגה נמצאית במצב CLONE ואני רוצה לראות בצג 1 כבלים במסך קטן ובמסך 2 לראות את הכבלים במסך מלא. הכרטיס מסך הוא של חברת LEADTEC והכרטיס טלווזיה של WINFAST TV הגעתי למצב שאני מסמן את האופציה בפנל של NVIDIA אבל עדין בשני המסכים רואים אותו דבר מה ניתן לעשות ? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 713 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס מסך 9800 gtx 512 ואני רוצה לראות hd קיבלי שני קונקטורים עם הכרטיס מסך אחד שכתוב עליו hdmi והשני רגיל חיברתי את הקונקטור הרגיל הורדתי סרט באיכות hd 4 גיגה האם אני צריך תוכנה כדי לראות או מספיק שהכרטיס תומך ואני יכול לראות ככה
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך ישן שיש לו כניסה לכבל טלויזיה אני רוצה לראות טלוויזיה דרך המחשב מה אני צריך שזה יפעל? אם צריך תוכנות בבקשה תביאו את שמן או קישורים תודה מראש יונתן 8)
-
- 2 תגובות
- 920 צפיות
-
-
האם צריך תוכנות או קודקים מיוחדים כדי לצפות בסרטים מגירסאות VCD, SVCD, DVD-R ו- DVDRip?
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
היי חברים. אני משתמש בשני מסכים. אבל כשאני רוצה לצפות בוידאו אני יכול לראות רק במסך אחד.. מישהו מכיר את התופעה?! הכרטיס מסך הוא: Ati Radeon x300SE תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 743 צפיות
-
-
ברשותי מחשב די ישן בן יותר מ -6 שנים . עד כמה זה בעייתי לצפות וידיאו 4k שמקורו במצלמות action כמו GOPRO 4 BLACK? אני חושב לרכוש מצלמה כזאת ,אולם אני חושש שלא אוכל להנות מכל יכולותיה מפני שאין לי כרגע את הכסף לרכוש מחשב חדש.
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-


