כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
הי , מישהו יכול לעזור ? אני קונה ברטיס GTO של SAPPHIRE PCI-E(בעיקר בשביל הקירור הפאסיבי). 1) איך בודקים שהכרטיס שקיבלתי הוא X800GTO REV2, ומה הליבה שלו R480,R420 (הבנתי ש-R423 עבור AGP בלבד)? 2) אם הליבה היא R480 אז ניתן לפתוח את הכרטיס מ-12 ל-16 PIPLINES האם זה נכון גם ל-GTO ולא רק ל-GTO2? 3) הבנתי שגם כרטיס עם ליבה R423 של CONNECT3D ניתנים לפתיחה, האם זה אומר שגם ליבה של R423 ניתנת לפתיחה בכרטיס של SAPPHIRE? http://www.techpowerup.com/articles//overclocking/vidcard/127/4 4) האם פתיחת צינורות משפיעה על רמת החום של הכרטיס ? תודה MAT
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
איך אני מבצע את זה? האם כרוך בזה סיכון כלשהו? תודה.
-
- 4 תגובות
- 642 צפיות
-
-
בהתחלה רציתי לקנות את ה6600GT בגלל שהמחיר ירד(ל1020), אבל אז שמתי לב שגם המחיר של ה6800LE הוא כמעט 1000 שקל וגם יש מצב לפתוח ל6800LE את הצינורות אז החלטתי ללכת עליו. (הכרטיסים של חברת XFX, מKSP) עכשיו כמה שאלות בקשר לזה: 1) האם מישהו ניסה והצליח לפתוח את הכרטיס של XFX מקיי אס פי ? 2) איך אני יכול לוודא שהכרטיס בר פתיחה ? (לפי קוד או מספר סריאלי על הכרטיס, מבלי לבדוק אותו עם התוכנה) 3) מה הסיכוי לפתוח את הכרטיס ל16 צינורות ? 4) אם אני לא אצליח לפתוח אותו, האם הוא יהיה נחות בהרבה מה6600GT, במהירות סטוק\OC לא רצחני ? 5) האם פתיחת צינורות (Softmod) פוגעת באחריות ? 6) האם יש חברה שעדיפה מבחינת הסיכוי לפתיחת הצינורות ? עריכה: 7) מישהו מכיר עוד חנות שהמחיר של שני הכ…
-
שלום לכל באי הפורום, יש לי כרטיס של Twin Tech 8600GT 512Mb רציתי לדעת מה תיתן לי פתיחת הצינורות.. ואיך בעצם עושים את זה? תודה לעוזרים, מני חן.
-
- 23 תגובות
- 2k צפיות
-
-
נפל לידי כרטיס רדאון 9500 של SAPPHIRE, עוד לא יצא לי לבדוק אם הוא פרו או לא, אבל נראה לי שלא. אם הוא לא פרו אז אני רוצה לפתוח בו את הצינורות עיבוד וזכור לי שעושים את זה עם ביוס פרוץ ולא פיזית. מישהו יכול להביא עוד פרטים?
-
מדריך מישהו? האם זה מסוכן? כמה שיפור בביצועים ניתן להשיג?
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-NX62128DP.htm האם יש אפשרות לפתוח צינורות לכרטיס הזה ? לא ממש מצאתי נושאים לגבי הכרטיס הזה...
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-
-
אני רוצה לפתוח צינורות לכרטיס של חבר שלי אני שואל = יש לכרטיס הזה צינורות לפתיחה וכמה איך עושים את זה
-
- 2 תגובות
- 737 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה RIVA TUNER 2.הדבר המוזר שהתוכנה רושמת שהכרטיס 128 ביט למרות שהוא 64. רציתי לדעת איך מנסים לפתוח את הצינורות.תודה.
-
- 4 תגובות
- 668 צפיות
-
-
חברה שאלה קטנה חבר שלי רוצה לקנות geforce 6600 256 mb pci-e רציתי לדעת האם לכרטיס הזה אפשר לפתוח צינורות?והאם יש קשר שהוא ב pci-e? עד כמה אפשר לדעת איתו עם סופט מוד? תודה מראש לאוניד
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
שלום. זו שאלה למומחים. מכיוון שכרטיסי מסך מכל מיני סדרות משתמשים לעיתים באותה ליבה, ואני יודע שיש כרטיסים Geforce שע"י פתיחת צינורות הפכו אותם בעצם לQuadro, (קראתי על זה פעם איזה מאמר על אנשים שעשו את זה) השאלה היא האם אפשר להפוך 8800GTX של Gigabyte ל Quadro FX 5600 ע"י פתיחת צינורות? הם משתמשים באותה ליבה (G80). תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לאחר בדיקה קטנה מצאתי אתר שהצליח לפתוח את הConnect3D Radeon X800 GTO נקווה שיעזור לכם http://www.vr-zone.com.sg/index.php?i=2891&s=8
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום ברצוני לדעת האם זה אפשרי לפתוח צינורות לכרטיס הנ"ל? והאם דרך תוכנת RivaTuner? כי שם לא מצאתי, אם תוכלו טיפה להדריך אותי... והאם זה אפשרי בכלל תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
הרבה פעמים שמעתי את הדבר הזה.... ??? מה זה בעצם ואיך עושים את זה ...?? זה יעזור לעוד הרבה שרוצים לדעת.... תודה רבה...
-
- 3 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שלום אנשים, ברשותי כרטיס 6600GT של GIGABYTE בתושבת PCI-E שמעתי פעם על פתיחת צינורות עיבוד בכרטיס.. האם זה אפשרי? ואם כן אז איך? אני זוכר משהו על תכנה RIVA TUNER אבל הקטע שאני לא מצליח להבין שם איפה עושים זאת.. אם בכלל עושים זאת משם בכל אופן אני צריך תמיכה בנושא , תודה
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
פתחתי את הצינורות והיה לי ארטיפקטים אז החלטתי לעשות משהו כזה X12 1.6VP וואללה לא היה לי ארטיפקטים השאלה זה נותן משהו ביכלל תודה לכול העונים
-
- 7 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום, הרגע הורדתי את האומגה דרייבר, ואני ומעוניין לשפר את הביצועים של כרטיס המסך שלי, כשהתחלתי להריץ ביקשו ממני לבחור בין fastwright on ל fastwright off ובין normal driver ל soft modded9800SE מה ההבדלים בינהם ואיך זה ישפיע על הביצועים, ומה מהן זו הפתיחה של צינורות העיבוד בפועל? איזה פוטנציאל אובר קלוק יש לכרטיס אם בכלל? תודה רבה ד"א אני כותב לאחר 3 שעות של חיפוש בפורום אין מדריך לפתיחת צינורות עיבוד?
-
- 6 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אוקיי יש לי את הכרטיס x800pro של Sapphire (לא vivo) והחלטתי שאני רוצה לפתוח לו את הצינורת....השאלה היא איך אני עושה את זה ומהו הסיכון? ואם אני אעשה את זה הוא יהיה יותר טוב מה6800 ג'י טי..?
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
מה זה פתיחת צינורות? על איזה צינורות מדובר? מה זה עושה? מה הסיכונים בזה? האם אפשר לפתוח צינורות ל-radeon 9600xt ???
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
אז ככה יש לי כמה שאלות לגביו: 1) האם נמצא מדריך המסביר את הפיכות ל850XT מהתחלה ועד הסוף? 2)האם פתיחת צינורות מעלה טמפרתורה? 3)האם כיד להשקיע בקירור נוסף או שמה שמגיע איתו מספיק טוב כיד שהיא יחזיק OC ופתיחת צינורות?אם לא,אז במה כדי להשקיע?
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לפתוח את 4 צינורות העיבוד הסגורות שיש ל X1800GTO. איך אני עושה זאת? מה הסיכוי שיצאו לי פגומים? אם פתחתי והוא יצא פגום ויש לי ארכיטקטורים מה לעשות? ואם נגיד הצלחתי, ועכשיו אני רוצה להעביר את הכרטיס מסך מחשב ,ישאר לי 4 הצינורות הפתוחות ->זאת אומרת 16 צינורות? צריבת ביוס: איך עושים זאת? בעזרת איזו תוכנה? מה הסיכונים תודה רבה. ;D
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
-
אני משתמש בכרטיס הטלויזיה שלי להקלטה בפורמט MPEG2 באיכות מצוינת דרך אגב. חשוב לי להשתמש בזה עם הMOVIE MAKER במיוחד וללא הפיכה לפורמט אחר שלוקח זמן רב ומוריד איכות. אני רוצה פשוט לפתוח קבצי MPEG2 דרך המובי מייקר 2 ללא בעיות. תעזרו בבקשה!!!! זה דחוף! תודה מראש 8)
-
- 2 תגובות
- 799 צפיות
-
-
מכיוון שהנושא עלה מספר פעמים ולא ראיתי שיש פתרונות החלטתי לרכז את כל המידע שיש לי כרגע בנושא פתרון הבעיה בנושא חדש. הבעיות אופיניות לכל הארצות המשתמשות בשיטת שידור שאינה NTSC ומותקן במחשב Directx 9b. תיאור הבעיה : במערכות בהן מותקן Directx 9.b לא ניתן לסרוק תחנות בתוכנת ה MMC של ATI. אופצית הסריקה אינה קיימת בכלל. הפתרון : להוריד ולהתקין את הפאטץ' הבא - http://download.microsoft.com/download/f/c/9/fc9b3b60-d7d4-42c6-ac64-f28ea70fabb9/DirectX9b-KB825116-x86-ENU.exe לאחר התקנת הפאטץ' אופצית סריקת התחנות חוזרת אבל מקבלים בעיות אחרות בסריקה: א. אם משתמשים באופצית סריקה מהירה רוב התחנות בארץ לא נמצאות בסריקה. ב. אם משתמשים באופצית סריקה איטית רוב התחנות נמצאות אבל לא ניתן …
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
היי שלום אני מנסה לחבר את הכרטיס הזה לטלויזיה, כעיקרון הכל עובד. הבעיה היא שהתצוגה שהוא משדר היא חופפת, וברגע שאני מטעין סרט רואים אותו רק על הצג של המחשב ובצג של הטלויזיה רואים את המדיה פלייר עם חלון שחור ריק. אני רוצה לעשות שתי תצוגות, תצוגה אחת שלי ותצוגה אחת של הטלויזיה מסך ריק שאני יוכל להעביר את המדיה פלייר לטלויזיה ולצפות שם . במחשב שלי היה בתצוגה, כאן: מן 2 מספרים כאלו, 1 ו-2 וכאשר הייתי מצרף את ה-2 זה פשוט היה מוסיף עוד מסך ריק בצורה פשוטה. איך אני יכול לשנות את זה למצב הזה? (אין לי עצבים וכוח להתעסק עם כל התוכנות של nVIDIA, יותר מדי מסובך.)
-
- 4 תגובות
- 669 צפיות
-


