עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. היי, ברצוני לשדרג את הכרטיס מסך שברשותי ואחרי בירור קצר הבנתי שאני צריך לשדרג גם ספק כוח, מפרט המחשב שלי הוא כבן שנתיים וחצי: intel core 2 duo e6300 1.86 3giga ram 667 twinmos nvidia geforce 7300 gt 256mb 128bit ספק כוח של hec 300w שהגיע מובנה עם המארז. עד היום הכרטיס מסך שלי היה נחמד אבל כעת אני לא יכול לשחק בשום משחק חדש שיוצא אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי לבחור כרטיס מסך נחמד וספק כוח מומלץ בתקציב של עד אלף ש"ח לשניהם,ניתן לחרוג במעט. תודה מראש. רועי.

  2. Started by Seadweller,

    Sapphire ATI Radeon X1800GTO PCIe 256MB VS EVGA e-Geforce 7600GT CO PCX 256MB DVI Video Card מה יותר חזק מבחינת משחקים? מה כדאי לקנות?

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  3. מחפש עזרה בבחירת כרטיס מסך. לעבודה על 3DSMAX 2011/2012 המערכת שאני בונה מבוססת על מעבד 2600K זכרון בנפח 12GB, לוח P8P67 PRO, ומערכת הפעלה 64BIT אני יודע שהכרטיס מסך לא אחראי על מהירות הרנדור, אבל הסצנות שלי כבדות עם מיליוני פוליגונים, לכן חשוב לי שמעבר בין חלונות, ו"הזזת" וז"זום" בסצנה תתבצע כמה שיותר מהר.....כמובן בהתאם למחיר הכרטיס. אני מחפש כרטיס בין 1000-2000 ש"ח כאשר כמובן התנאי להוציא 2000 ש"J רק שזה יצדיק לעומת כרטיס שעלותו 1000 ש"ח. לדוגמא הציעו לי את הGTX570 שעולה בסביבות ה 1600 ש"ח. והאם לייעוד שלי ( עבודה בלבד) לא יספיק ה GTX 460 - עד 1000 ש"ח? לעומת זה אולי כדאי לי ללכת על הQUADRO הפשוטים? 600/580? שעולים עד 1000 ש"ח. אשמח אם מישהו מהתחום יוכל להאיר את עיניי מ…

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by warezon,

    יש ברשותי מחשב נייד ואני מעוניין להריץ וידאו בחלון קטן על המסך של הלפטופ ושבטלוויזיה יראו את זה במסך מלא.... א.האם הכרטיס הנ"ל תומך בפיצ'ר? ב.אם כן בבקשה תנו לי כמה הסברים ודרישות בשביל להפעיל את הפיצ'ר.... תודה רבה!!

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  5. שלום לצערי אני בור ועם הארץ גמור בעניין הזה, אשמח מאוד שההסבר יהיה מתאים לאדם מן השורה. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  6. שלום לכולם יש לי נייד של HP 6160 יש לו כרטיס מסך של NIVIDIA GO7400 שאלתי היא כך יש למחשב חיבור S- VIDEO והצלחתי לחבר את הנייד לטלוזיה שלי בחיבור זה על מצב של בחירה 2 צגים ואז הוא עושה העתקה לטלוזיה מהנייד משום מה אני לא מצליח לעשות זאת יותר ניסיתי ב3 טלוזיות אחרות ועדיין הבעיה קיימת ושאני מחבר את הDVD לטלוזיה אין בעיה בחיבור הנ"ל ניסיתי לשחק קצת בהגדרות אם שינתי משהו ולא מצאתי השאלה אם תוכלו לכוון אותי אן להסביר לי את הבעיה כמו כן שאני עושה זאת הוא מראה כאילו הוא במצב אבל בטלוזיה מסך שחור

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  7. מסך SAMSUNG20BW כרטיס מסךGEFORCE8800GTS רוזלוצית מסך-1680על1050 ברגע שאני פותח טקסט או בעיקר דפדפן אינטרנט לא משנה איזה הוא מוצג לאורך ולא לרוחב איך אני משנה את זה? ניסיתי כבר לשנות רוזולוציה וזה גורם לאיבוד צבעים ואיכות יש דרכים אחרות?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. שלום לפני מספר ימים רכשתי samsung 2443bw. והגדרתי אותו כמסך ראשי בנוסף ל lg w2242T. הגדרתי כנדרש את כל הפרמטרים. המסכים עובדים מצויין פרט לבעייה זו- הם מתחילים לרצד -זה לא נראה כמו ריצוד של קצב רענון אלא כאילו שהם סובלים מאספקת חשמל לא סדירה (זה כמובן רק תאור חזותי. החשמל בסדר גמור כמו גם כשעבדתי רק עם מסך אחד) איבחנתי שהתופעה חוזרת בעיקר במקרים הבאים: 1. כניסה בדפדפן של windows לתיקייה שמכילה קבצי וידאו. (מאוד בולט בתיקיות ספציפיות) 2. שימוש בתוכנות כמו vlc media player. 3. העברה של חלון דפדפן אינטרנט ממסך אחד למשנהו. רק אוסיף ש: 1. לשותף שלי אותו מחשב מאותו ספק (מהימן מאוד) אותו כרטיס מסך וגם לו שני מסכים מאותן חברות רק בגדלים שונים (19" ו 22") 2. האפשרות שהציע…

  9. רכשתי מחשב חדש לחלוטין לפני כשבוע להלן המפרט: GIGABYTE GA-P35-DS3L Westren Digital WD5000AAKS 500GB SATA2 16MB OCZ DDR2 4096MB (2048MBx2) 800Mhz CL 5-5-5-18 SP Club3D nVIDIA GeForce 8800GT Heatpipe 512MB PCIe HEC 6C11 400W LG GSA-GH20N X20 DVD Intel Core 2 Duo E7200 Box קרור למעבד GlacialTech Igloo 5600 PWM התקנתי ויסטה x64 ודרייברים אחרונים לכרטיס מסך. לאחר כמה דקות של משחק ב crysis או assassins creed מתקבלים סימנים אדומים על כל המסך והמחשב נתקע. (Artifacts) החלטתי לנסות את הדרייברים הרגילים (יותר ישנים) מהאתר של Nvidia אין יותר סימנים אדומים אבל אחרי כמה דקות המחשב נתקע לגמרי עם צליל שחוזר על עצמו. ניסיתי להעלות את מהירות המאורר ל 100% אך זה לא עזר. בכל מקרה הט…

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  10. Started by אריק פרלס,

    אני בודק בימים האחרונים על כרטיסי מסך ורציתי שמישהוא יעשה לי סדר בבקשה. קודם כל, יש לי מסך עם קצב רענון די נמוך של 60HZ וכרטיס מסך GTX 1060 6 GB אני רוצה להשתדרג קצת.. אני רוצה לעבור לRTX. ולפי מה שאני שומע בהרבה ביקורות שתכלס הRAY TRECING לא באמת עובד טוב במיוחד לא על הדגמים הזולים יותר בסדרה (2060 או 2060S) מה ששלח אותי לחשוב אולי לעבור ל GTX 1080 שאותו אפשר להשיג ביד שניה 1200 שח בערך. רק השאלה האם יש עניין לקנות בכלל להשתדרג כשיש לי מסך כזה?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by noir asoson,

    אם תוכלו בבקשה להשיג לי קישור ל radeon mobilty IGP 320m

    • 8 תגובות
    • 698 צפיות
  12. Started by xxtxxt,

    שלום רב, אשמח לקבל עזרה בנושא הבא, יש לי מחשב נייח ואני מעוניין לחבר אותו ל - NETSTICK (של פלאפון) שיש לי. אני מבין שצריך לחבר כרטיס רשת אלחוטי לפני כן ? במידה וכן קראתי שיש כזה דבר כרטיס רשת אלחוטי חיצוני שהוא בעצם USB, האם הוא טוב לעניין הזה ? במידה וכן איך זה עובד ? אני מחבר את USB הזה (כרטיס הרשת) ובמקביל מחבר את ה NETSTICK וזהו ? זה אמור לעבוד ? או שצריך עוד משהו או משהו אחר ? אשמח לקבל תשובות על זה. תודה רבה לכל מי שיעזור.

    • 2 תגובות
    • 938 צפיות
  13. Started by HdSkiller,

    יש לי כרגע את המחשב הזה:http://browser.primatelabs.com/geekbench2/view/319628 עם GEFORCE 315 עכשיו מה אני צריך לשדרג ולקנות בשביל שאני אוכל להריץ את FIFA 15 וNBA2K15 על אולטרה במחשב הזה?או שאי אפשר כי הוא חלש מדי?תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. המחשב: מעבד אינטל ‏Intel Core i7 7700 3.6Ghz 8MB Cache s1151 - Box‎ 1 21051 מאוורר למעבד ‏Arctic Freezer 13 CPU Cooler‎ 1 42415 לוחות אם למעבדי אינטל ‏Gigabyte GA-Z270-GAMING K3 LGA1151, Intel Z270, DDR4, 3xPCI-E, DVI, HDMI‎ 1 47024 זכרונות ‏Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4 2400Mhz CL14‎ 1 26512 דיסקים קשיחים ‏Western Digital Caviar Blue WD10EZEX 1TB Sata III ‎ 1 33052 ספקי כוח …

  15. הזמנתי ועדיין יכול להתחרט.... :s05: את הכרטיס הזה: http://www.palit.biz/en/products/ati_pcie_HD2400XT-Sonic.html עם שנתיים אחריות (זה לא מזד מחשבים... ) במחיר של 300 ש"ח. האם עדיף לי כרטיס של GIGABYTE GV-NX85T256H GEFORCE 8500GT עם DDR2 במחיר דומה ? תודה

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  16. שלום רב, יש ברשותי כרטיס מסך של חברת ATI RADEON HD 5650 ופתאם נוצרה לי בעיה במשחקים, התמונת פשוט נקרעת ולא ניתן לראות שום דבר זה קורה מיידית בעת הכניסה למשחק השתמשתי במדריך שניתן פה לתיקון תקלות "קריעת תמונה" VSYNC בעזרת התוכנה RicaTuner עם override3d3 והבעיה לא נפתרה. תמונות: http://tinyurl.com/ctzk4q4 http://tinyurl.com/bs99m6s אני ממש נואש לעזרה. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 751 צפיות
  17. אני לא מאמין אני מנסה כל דבר ודבר קורא כל מדריך באינטרנט ופשוט לא מאמין שאלו התוצאות שלי! הם צריכים להיות הרבה יותר גבוהות! Main Test Results 3DMark Score 2829 3DMarks CPU Score 3100 CPUMarks Game Tests GT1 - Return To Proxycon 13.3 fps GT2 - Firefly Forest 7.9 fps GT3 - Canyon Flight 13.9 fps CPU Tests CPU Test 1 1.7 fps CPU Test 2 2.5 fps המפרט: פנטיום 4 2800 לוח אם - GA-8SIMLH (המחשב נקנה לפני 3-4 שנים) 1 ג'יגה זכרון inno3d 7600gs 256mb בלי אוברקלוק מה אני עושה?

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  18. אנא אם אתם יכולים להמליץ לי על מסך 19 אינץ' LCD איכותי אני אודה לכם. כרגע המסך הכי משתלם שמצאתי הוא זה: http://www.pccenter.co.il/product.asp?productid=1517 דגם SyncMaster 913N יש לו נתונים טכניים מצויינים, זמן תגובה של 8ms, היחיד בארץ עד כה שאני ראיתי עם זמן תגובה כה נמוך. יש לו ניגודיות של 1:800 שזה גם הנתון הטוב ביותר שראיתי עד כה בארץ למסך במחיר שלו ובגודלו. הדבר היחיד שלא עובד לטובתו זה גודל הנקודה שלו שהוא .294 אבל לפי סקירה מהירה של הרבה מסכי 19" שנמצאים בארץ נראה שזה גודל הנקודה האופטימלי למסך בגודל שלו שכן לא ראיתי מסך עם גודל נקודה קטן יותר. המסך יהיה מיועד לשחק במשחקים, לרוב Counter-Strike ו Counter-Strike: Source בקצב רענון של 100hz ולכן חשוב לי מאוד זמן תגובה…

    • 33 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. שלום לכולם ברשותי מחשב מעבד Q6600 4 גיגה זכרון 800MHZ מסך 19 משחק בLCD 32 1080*1920 כ.מ 8500 GT לוח אם לא זוכר וספק 500 ZALMAN ברצוני כרטיס מסך שיריץ לי תמשחקים החדשים באיכות הכי גבוהה שיש התקציב עד 850 ש"ח תודה לעוזרים אם יש משהו בחריגה קטנה לא יהרוג.. תודה לכל העוזרים חשבתי ללכת על Palit Radeon HD4870 Sonic 512 או 1G

    • 3 תגובות
    • 564 צפיות
  20. שלום לכולם ... הייתי רוצה ייעוץ לגבי רכישת כרטיס מסך חדש הנה פחות או יותר הרשימה של הדברים שאני חושב שיעזרו לכם לעזור לי בבחירת כרטיס מתאים http://img128.imageshack.us/img128/3643/111jc5.jpg http://img214.imageshack.us/img214/4047/222lu0.jpg http://img505.imageshack.us/img505/5469/333ji0.jpg Power supply = 500w max המחיר שאני מוכן לשלם הוא בסביבת 700 ש"ח רק אם אפשר לעזור לי בהקדם האפשרי בעקרון אני צריך כרטיס טוב ... בוא נגיד טוב למשחקים אהה ורוצה אותו PCI-E תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Avi Albilya,

    אז ככה אני צריך להתחדש ב1080 TI ואני לא מצליח להגיע למסכנה, אני כן רוצה משהו עם קירור טוב כדי שאוכל בעתיד להרים ביצועים לכרטיס.אבל אני כל פעם קורא ביקורות באתרים שונים והדעה משתנה.למשל על הGIGABYTE AORUS שהייתי בטוח שאני הולך לקנות שיוצא לי התמורה הכי טובה למכיר כי יש לי אפשרות לקנות ישירות מהיבואן קראתי בהמון מקומות שהאובר קלוק שלו לא יציב ושGIGABYTE ידועה בעברה עם המון כרטיסים עם אובר קלוק לא יציב + אני מכיר באמת איזה שני חברים שהיה להם בעיות עם הכרטיסים שלהם בסדרה 6 ו7 לא מכליל אבל עדיין קראתי את זה בהרבה אתרים של אנשים שמבינים שזה הפחיד אותי.בקיצקץ קראתי על עוד מלא כרטיסים ואין לי כוחות יותר בסופו של דבר הגעתי למסכנה שזה או ASUS STRIX שכמעת ואין מלאי בארץ באסה, או על …

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. עזרה בבקשה בנושא כרטיס מסך מה כדיי לי לקנות 6800 רגיל או 9800 XT 256 אני לא יודע מה כדיי לקנות בגלל שה6800 שאני רוצה לקנות הוא 128 זיכרון וה9800 XT 256 והם עולים אותו מחיר וזה רק התקציב שיש לי מה יותר משתלם שווה לקנות היום כרטיס חזק עם רק 128 זיכרון ???? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 608 צפיות
  23. שלום לפני מס ימים הלך לי קרטיס המסך ואני צריך להחליפו! אני לא יודע איזה כרטיס מתאים למחשב שלי (מחשב לא כל כך חדש 3 שנים בערך) . אני צריך כרטיס פחות או יותר ברמה של הכרטיס שיש לי עכשיו (8600gt) אני מעוניין שהכרטיס החדש יוכל להריץ את המשחקים הבאים כמו הכרטיס הקיים שלי המשחקים הם:age of empiers 3 and call of duty 4 מפרט המחשב שלי: מעבד amd4800 1 ram ספק ג'נרי (לא איכותי)500w גודל מסך 19 אינץ רזולוציה 1024x768 -רזולוציה בה אני עובד איזור ירושלים חנות pc תקציב מקס 450 (רצוי כמה שפחות כסף-רק שיספק את הצרכים הנ"ל) תודה מרוש!

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  24. Started by avico21,

    :s05: חברים יקרים שאלה חשובה : יש לי אפשרות לקנות כרטיס מסך יד שניה 2 סוגים באותו מחיר השאלה רק איזה ? MSI N9600GT או GeForce 9800GT של POINT OF VIEW למרות של POINT OF VIEW יש מעבד 98000 עם 1GB זיכרון הוא נראה די מעאפן לעומת ה MSI שנראה מסיבי יותר ולגבי המהירות שעון של ה MSI גבוהה יותר . יש 2 קישורים למידע לגבי הכרטיסים אבל אני לא כל כך מבין בזה אז אנא ממכם הצציצו רגע בקישור ותגידו לי מה לקחת ? תודה POINT OF VIEW http://www.pointofview-online.com/showroom.php?shop_mode=product_detail&product_id=9 MSI http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?cid=3&id=2509 תודה רבה לכם !!!! :yelclap:

    • 5 תגובות
    • 827 צפיות
  25. Started by שי3602,

    שאלתי היא אם asus x1300 215mb טוב יותר מ geforce7100 או מgeforce6200 ? אני נואש בבקשה

דיונים חדשים בפורומים