כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
איזה מהם יותר טוב? ATI Radeon x1300 512MB PCI Express 16x dual head, tv out או GeForce 7300GS 256Mb PCI EXpress 16X dual head, tv out על הATI אני צריך להוסיף עוד 40$ שזה לא כזה הבדל משמעותי מה שמשך לי את העין זה ה512MB של הATI אבל ה-X1300 זה לא הכי טוב, לא? קיצר אני לא מבין בזה כלום אז תעזרו לי להחליט...
-
- 7 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום בקרוב אני קונה מחשב חדש ואני מעוניין להפוך את המחשב הישן שלי לHTPC. כרגע יש לי את הכרטיס מסך GeForce FX 5200 והוא לא מצליח במיוחד להעביר תמונה נקייה לטלוויזית 32" שיש לי בסלון, על איזה כרטיס מסך אתם ממליצים לי להחליף בכדי שאני יוכל להנות מסרטים מהמחשב..
-
- 8 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום לכולם, אשמח לעזרתכם. התחדשתי ב 2 מסכים של Dell u2414h המסכים באים עם חיבור Display Port + HDMI / MiniDisplay Port עכשיו יש לי מחשב נייד אחד עם DisplayPort ו VGA הבנתי שאין ממיר מ כל אחד מהחיבורים הללו ל VGA אלה רק הפוך אז האופציה השניה היא לקנות כרטיס מסך למחשב הנייח עם 2 חיבורים מפה, מה הכרטיס הכי זול שניתן לקנות בשביל לחבר את שני המסכים הללו תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני צריך הצעות לכרטיס במחיר בסביבות 1200 וגם הצעה לספר לא ג'נרי שיחזיק את הכרטיס שמוצע ואם אפשר חנות ממנה ניתן לקנות את הכרטיס והספק כמובן שזה ל AGP תודה.
-
- 21 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז אני צריך כרטיס מסך בעיקר למישחקים בסביבות ה 300 שקל ל AGP תודה
-
- 10 תגובות
- 719 צפיות
-
-
מיועד למשחקים ועדיף שיהיה בו VIVO .
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני כמה זמן קניתי מחשב חדש (מפרט בצד) וקניתי אותו עם כרטיס מסך מובנה כי לא נישאר לי כסף לכרטיס מסך. כרגע אין לי בדיוק תקציב כי אני לא יודע למה כדאי להוסיף ולמה לא. כרגע יש לי מספיק כסף בשביל ללכת לקנות X1950XT 512M (עולה 1300 ומשהו ב KSP). השאלה היא אם כדאי להוציא עוד 300 שקל (שאין לי וגם לא יהיה לי) ולקנות 8800GTS 320M, מה שחשוב לי זה שהכרטיס יוכל להפעיל משחקים גם בעוד שנתיים (ממש לא מפריע לי לשחק על LOW).
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום! אני מתעסק באופן קבוע בתוכנות הנ"ל בעיקר, ומחפש כרטיס מסך שיענה על הצרכים שלי. עם זאת, אני לא בטוח שיכול לקנות כרטיס במעל 1000 ש"ח (כמו רוב הכרטיסים בסדרת ה- quadro). השאלה שלי היא אם עדיף לי לקנות משהו כמו Quadro 600 1GB GDDR3 DX11 DP DVI PCI-E של PNY או משהו של ASUS-NVIDIA כמו: GTX550 Ti 1GB GDDR5 DX11 DVI HDMI PCI-E שהם בערך באותו מחיר. חשוב לי מאוד שיראו מאוד טוב צבעים (לגרפיקה) ושהכרטיס יעמוד באופן סביר ואף טוב ברינדורים בתוכנת התלת מימד SOLIDWORKS אם לממישהו יש הצעות אחרות כמובן שמתקבלות על הדעת.... תודה
-
- 0 תגובות
- 706 צפיות
-
-
8600gt שעולה סביבות 800 שקל... 8600gts שעולה 1000 1200 או רדון 2600xt ddr4 שעולה 800 דרגו לי מה כדי ומה הכי טוב מהשלושה לפני הסדר תודה [= באתר הזהמ ראה לי שה 2600xt עם אני לא טועה הכי טוב מהשלוש או שהוא שני?? http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?cid=3&id=2307
-
- 23 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין בעזרה לבחירת כרטיס מסך באפיק PCI ,שיתן לי מענה סביר למשחקים של היום.התקציב הוא 700 -800 ש"ח. תודה
-
- 5 תגובות
- 554 צפיות
-
-
עד היום הייתי עם gtx 275 והגיע הזמן להשתדרג... אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של 1000 עד 2000 שכמובן יריץ את כל המשחקים המובילים היום על הגדרות מקסימליות. אז על איזה כרטיס אתם הייתם הולכים? נ.ב אני משחק ברזולוציה של 1080 ספק כוח כבר שדרגתי ל 650W
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם נהרס לי הכרטיס מסך לאחרונה ואני מעוניין לרכוש כרטיס חדש. אני משחק במשחקי מחשב וחשוב לי להריץ אותם על האיכות הכי טובה שאפשר. יש לי מעבד i7 4770 . אני מוכן להשקיע באזור ה-800 שקל מה אתם ממליצים לי לקנות ? ואם בכלל יש טעם לקנות משהו בסכום כזה? המון תודה לעוזרים
-
- 24 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי, יש לי התלבטות קטנה לגבי כרטיס המסך שאני הולך לקנות אני רוצה כרטיס מסך חזק מאוד למשחקים כבדים ושיהיה שקט, אין לי תקציב מדויק כי אולי שווה לי להשקיע יותר בכרטיס מסך מאשר בדברים האחרים , אז אני פשוט מתעניין לגבי כרטיסי המסך הכי טובים (ומשתלמים גם) שיש היום כרגע יש לי מסך 19" אבל אני קונה מסך 22" או 24" גם בשבוע הקרוב מה אתם ממליצים ?
-
- 6 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אהלן. קניתי מחשב במתנה לבן שלי, מעבד I7 עם 8 גיגה זכרון ווונדוס 7 64 ביט. מכיוון שהוא מרבה לשחק אני צריך לבחור לו כרטיס מסך עם תקציב של כ 1000 ש"ח (אני לא יודע למה אבל הוא רוצהNVIDIA ). אני לא ממש מבין בתחום ואשמח לקבל עצה מכם. מקווה שלא החסרתי פרטים, אם כן אוסיף בשמחה. תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 813 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך עזרה בבחירת כרטיס מסך למישהו שהחליט סוף סוף להיפטר מהכרטיס מסדרת MX שלו... מפרט מחשב קיים: P4 2.53 512 זכרון HD 80GB לוח אם של ALBATRON הוא לא גיימר כבד, אבל הוא בהחלט נהנה מ-GTA SAN ANDREAS, CALL OF DUTY2 ודומיהם איזה כרטיס מסך עד 1000 ש"ח כדאי להמליץ לו? (אם זה חורג קצת מעל 1000 גם אשמח לשמוע) אני לא מדבר על כרטיס שיחזיק רזולוציות מטורפות ב-FULL DETAIL, אבל אחד כזה שיהיה עדיין כיף להנות מהמשחק בלי להתבאס על הגרפיקה תודה
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כמה ימים אבא שלי ביקש ממני לבדוק לו לגבי קניית כרטיס מסך חדש מהסיבה שהכרטיס שלו לא מספק אותו בעבודה מול תוכנות כגון קורל דרו פוטושופCS4 אילוסטרייטור וכאלה ואחרים, אז יש לי כמה שאלות דבר ראשון איזה כרטיס מסך באמת מתאים למשתמש כזה בתקציב של לכל היותר 450 - 500 שקל אם אפשר פחות זה מצויין... כמובן ממש שאני מכיר ויודע עבודה בעריכת וידאו ועיצוב דו - מיימדי זה לא שיקול של מעבד וזיכרון ?
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-
-
פתחתי דיון בפורום מפרטי מחשב בקשר למפרט לחבר שלי. בנתיים הכל הסתדר חוץ מהכרטיס מסך. איזה כרטיס מסך כדאי לקנות בתקציב של עד 800 שקל? אני יודע שהיה עדיף להשקיע עוד 200-300 שקל לכרטיס טוב אבל אין מה לעשות הוא לא מוכן לשלם יותר אז מה כדאי לקנות בתקציב הזה?
-
- 6 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום לכול! אני מעוניין לקנות כרטיס מסך חדש מכיוון שהכרטיס הנוכחי שלי- NVIDIA GeForce MX 440 64 MB, לא מפעיל כבר את המשחקים החדשים. משחקים שאני רוצה להפעיל לדוגמא: Medieval 2 Total War, The Matrix - Path of Neo, THE NEXT GTA . אך יש לי שתי בעיות: א. התקציב שלי מוגבל עד 400 שקל בשאיפה למצוא משהו כמה שיתר זול (לא להגיע אפילו ל400), ב. הלוח אם שלי תומך רק בAGP x8, ג. אני צריך גם לקנות כרטיס זיכרון אז התקציב מצטמצם עוד יותר. :'( אז מצאתי כמה אופציות, אני יסדר את זה מהיקר לזול, ורציתי לברר אם הכרטיסים הזולים, שבסוף יוכלו גם לעשות את העבודה?: 1. 7600GS- http://www.skypc.co.il/pl_product~LV079~8~0.htm. 2. X1650- http://www.skypc.co.il/pl_product~GV062~8~0.htm. 3. 7300GT- h…
-
- 8 תגובות
- 599 צפיות
-
-
הי חברים, אשמח לסיוע בבחירת כ. מסך חדש > מבחינת תקציבית אין לי מספיק ל3080 אבל כן אוכל לבחור בין 3070TI ל6900XT. אני יודע שה-TI מעט חלש יותר אבל RAYTRACING זה אלמנט חשוב. מה דעתכם? ההבדל במחיר בין השניים הוא כמעט זהה עבורי.
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני מחפש כרטיס מסך חזק עד 500 שקל גג למשחקים יש לי מסך 19 אינץ רזולוציה 1280*1024 מעבד q9400 וכרטיס מעפן עכשיו אני מתלבט לגבי כל מיני אבל אשמח לעזרה אני חוזר הכטיס שאני מחפש רק למשחקים
-
- 6 תגובות
- 915 צפיות
-
-
שלום לכולם!! רציתי לשאול לחוות דעתכם איזה כרטיס מסך עדיף למחשב שמתוכנן למשחקים כבדים מבין השניים הללו: 1) פעמיים: eVGA? - 7300GT 512MB TV, DVI, PCI-E? או... 2) פעם אחת: X1950 Pro Extreme 256MB, GDDRIII, 2xDVI, VIVO, PCI-E - כרטיסי מסך כמו שאתם רואים באפשרות הראשונה אני מחבר ללוח M שני כרטיסי מסך מחברת ABIT ובאפשרות השנייה אני מחבר כרטיס מסך אחד של חברת POWERCOLOR. חשוב מאוד לציין שהמחשב מיועד למשחקים כבדים תודה ....
-
- 9 תגובות
- 806 צפיות
-
-
שלום איזה כרטיס מסך כדאי למחשקים כמו Fifa , Call of dute וצפייה בסרטים INNOVISION GEFORCE 9600GSO 512MB DDR3 PCI-E http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=4604 או SAPPHIRE RADEON HD4670 HDMI 512MB DDR3 PCI-E http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=3966 שאלה2 : מזה ה GSO שצמוד למספר 9600GSO
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב P3 1000 עם 512 MB זיכרון ו WINXP יש לי תקציב של 500 ש"ח לכרטיס מסך אני מבקש עזרה בבחירת הכרטיס יש לי את הדגמים הבאים: Gigabyte Geforce FX5500 (64 bit) 128 mb - Retail Gigabyte RADEON 9000 Pro 128 mb DDR TV DVI Retail Gigabyte RADEON 9200 - 128MB DDR - DVI - TV OUT AGPx8- RETAIL GIGABYTE RADEON 9600SE 128 mb TV OUT DVI אם יש לכם דגם אחר אשמח לקבל
-
- 4 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש המפרט הוא לוח: dfi nf4 lanparty ultar d מעבד : amd 3200 וינצי קירור:ביג טייפון קיצר זה מה שחשוב לנושא אני מתלבט בין ה gforce 6600gt של leadtek לבין ה x800gt בגירסאת ה 256 מגה בייט מה לעזאזל יותר טוב מבין השניים ???
-
- 10 תגובות
- 833 צפיות
-
-
קיבלתי הצעת מחשב שהיא: http://img274.imageshack.us/img274/3233/16cu1.jpg ואני חושב אם לקחת את הכרטיס הזה שיש בהצעה או את הכרטיס SAPPHIRE X800GTO2 256MB PCI-EXPRESS RETAIL. הבנתי שהכרטיס SAPPHIRE X800GTO2 256MB PCI-EXPRESS RETAIL בא עם ליבת R480 אשר ניתן לשדרג אותו ל X850XT PE. נאמר לי בהצעה (+ על ידי 2 טכנאים נוספים) שאפשר גם את הכרטיס X800 לפתוח צינורות ל-16 ולעשות לו OC. - האם זה אפשרי? אני מתכוון גם ב-1 וגם ב-2. מה הם סיכויי ההצלחה? איזה מהכרטיסים יותר טוב לדעתכם? על איזה הייתם ממליצים יותר?. תודה.
-
- 22 תגובות
- 1.1k צפיות
-


