כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
הי לכולם אני רוצה לדעת איך אני יכול לעדכן ביוס לכרטיס מסך שלי אם מישהו יודע מוזמן לעזור לי או להדריך אותי תודה מראש 8)
-
- 5 תגובות
- 693 צפיות
-
-
יצא גרסת ביוס לכרטיס שלי Gainward GeForce 4 Ti-4800 SE ואין לי שום מושג מה השתנה בגרסת הביוס החדשה,האם ישנה איזושהי change log לראות מה חדש בביוס החדש לפני שאני מוריד ומשתיל?
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כן, אני יודע שזה נשמע קצת מפגר. (כמו מישו ששואלים אותו איזה אוטו יש לו והוא עונה 'אדום') אבל כנראה שזה ככה. מישהו פה בפורום באחד הטופיקים בנושא כתב שהוא קנה 4870 וקיבל כרטיס כחול ולא אדום. בלי קשר, שלחתי מייל לSapphire לשאול אם אני צריך לעדכן ביוס כי הכרטיס שלי ישן יחסית (נרכש בסוף אוגוסט) ובכל זאת, הביוס החדש יצא לא מזמן. ולמרות זאת הכרטיס שלי לא תורם את המספר הסידורי המתאים לביוס החדש. הם ענו לי: ככה שהכרטיסים האדומים לא צריכים לעדכן את הביוס. מכך אני מסיק שרק בכרטיסים הכחולים יש בעיה ודרוש עדכון ביוס. (אלא אם לא הבנתי נכון, או שיש עוד צבעים? ???) סתם... שתדעו
-
- 6 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום(: רציתי לדעת אם יש עדכון ביוס לכרטיס מסך שלי shapphire X1800XT ראיתי כמה דברים כמו ביוס של X1800XT-PE שהליבה היא על 700 במקום 625 והזיכרונות גם מומהרים ב100 מגה הרץ איך אני מעדכן ממש את הביוס? ואיך אני מחזיר לביוס הקודם במקרה של תקלה? תודה![br]פורסם בתאריך: 16.02.2007 בשעה 21:47:38 מישהו עזרה בבקשה :s05:
-
- 3 תגובות
- 617 צפיות
-
-
שלום לכולם! 8) התחלתי OC לכרטיס מסך שלי(Sappire HD5850) וברצוני להמשיך אותו אך התדר של הליבה יכול להגיע רק ל775,אחרי קצת מחקר הבנתי שאני צריך לעדכן את הביוס של הכרטיס מסך. ועכשיו מגיע השאלה,איך?מי?מו?מה? תודה מראש לעוזרים אני רוצה להגיע לOC של 10-15% שזה פחות או יותר הOC שאפשר לעשות בלי העלאת מתחים.
-
- 2 תגובות
- 885 צפיות
-
-
שלום ! יש לי Gigabyte readeon 9000 pro 64mb , עם גירסאת ביוס כמו שניתן לראות בתמונה 8.000 מתאריך 9\9\2002 יש ביוס חדש F2 שאני מנסה להתקין אותו לפי ההוראות ניסתי גם לעשות FORCE וזה עושה לי : Rom already progrrammed... עשיתי את הפקודה ככה לפי ההוראות : atiflash -p 0 a:R9KPRO.F2 ואח"כ ניסיתי להוסיך -f שזה FORCE ועדיין אותה הודעה . בדקתי בדרייברים הוא עדיין אומר לי שהביוס ישן ! WTF ?!
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
היי, הבנתי שאפשר לעשות עדכון ביוס לכרטיס מסך, אז יש לי כמה שאלות: 1)זה יכול לשפר לי משהו או להעלות מהירויות בכרטיס מסך? 2)איך עושים את זה? 3)זה מסוכן?
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום יש לי כרויס מסך של nvidia 860m עכשיו רציתי לעדכן אותו אבל ראיתי שהעדכון האחרון של הדרייבר היה ב6.12.16 זה הגיוני שמאז לא יצא עדכון חדש? Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לפני שאני מעדכן דרייבר, צריך להסיר את הקודם? כי ב-NVIDIA פשוט הייתי מתקין את החדש וזהו... אמרו לי שכך זה ב-AMD, ולכן כנראה בגלל זה אין לי MANTLE ב-BF4 עם הבטא האחרונה.
-
- 5 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס מסך GTX 650 OC יחסית חדש , מותקן במחשב דרייבר האחרון בזמנו שהיה זמין באתר NVIDIA (גירסא 9.18.13.3788 מתאריך 19/05/14). במקביל יש לי את התוכנה GEFORCE EXPERIENCE שבזמן האחרון מציעה לי לעדכן את הדרייבר לכרטיס באמצעותה. למיטב ידיעתי עדכון דרייבר דורש הסרה מקצועית לדרייבר ישן ואף מומלץ להשתמש בתוכנה ייעודית להסרת דרייברים לשם כך. השאלה היא אם אני אעדכן דרך התוכנה של GEFORCE EXPERIENCE זה יעדכן לי את הדרייבר כמו שצריך ? תודה רבה ושבוע טוב. תומר
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
בעיה. היה לי הדרייבר 53.03 של NVIDIA עד עכשיו, ועדכנתי אותו היום ל 61.77. (על XP-SP1 אם זה משנה, P3-550, 384SDRAM) מאז התצוגה של המחשב בטלוויזיה - היא בשחור לבן, אם זה במצב CLONE או בכל מצב אחר. ניסיתי את כל מצבי ה PAL או NTSC שיש באפשרויות של הדרייבר (לחצתי APPLY אחרי כל שינוי כזה) - ועדיין היא בשחור לבן. בד"כ בדרייבר הישן הייתי עובד במצב של מסך פעיל אחד (לא CLONE) והיה לי HOTKEY שמחליף בין תצוגה במחשב לתצוגה ב TV. מישהו יודע איזו הגדרה אני צריך לשנות כדי שאוכל לחזור לראות ב TV בצבע כמו בעבר ? לא שיניתי דבר בחיבורים, רק את הדרייבר. בתודה מראש, אריק.
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת עם אפשר לעדכן את הדרייבר לכרטיס מסך במחשב הנייד שלי,GEFORCE 310, המחשב עצמו עובד עם טכנולוגיית ה-OPTIMUS. האם אני יכול פשוט להוריד את הדרייבר האחרון מאנוידיה או שצריך איזשהו דרייבר מיוחד? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן אני מקווה שאני במקום הנכון לשאול. יש לי נייד toshiba L655 ,עם כרטיס מסך ati mobility radeon HD 5650 וכל פעם שאני מעוניין לעדכן דרייברים חדשים לכרטיס מסך אני צריך לחכות שיפורסמו חדשים באתר החברה של טושיבה (בתמיכה הטכנית המליצו לעדכן רק מאתר החברה). הדרייברים האחרונים שם הם נכונים לתאריך 14.1.2011 ,כך שהם מאוד ישנים. יש איזשהי דרך אחרת לעדכן דרייברים לכרטיס כך שיותאמו למחשב נייד?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים ברשותי GEFORCE FX 5600 256MB של ABIT ומשקניתי אותו עם המחשב לא עידכנתי את הדריברים ואני חושב שההם דיי מיושנים . הגירסה היא 43.45 אני חושב. אני רוצה להחליף לגירסה החדישה ביות השאלה אם זה כדאי? מה דעתכם?
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום מה מצב?? טוב אז ככה רציתי לדעת איזה דרייבר מהחדשים הכי מומלץ בישביל ה6600GT תודה
-
- 1 תגובה
- 916 צפיות
-
-
מה אני צריך להתקין בשביל שיפור מהירות הליבה של כ. המסך שלי? AMD HD7950 אם זה משנה- לוח אם MSI Z77A G45 מערכת הפעלה w7 64bit אשמח לתגובות *ואיך אני מתקין את זה? כמו דרייביר רגיל?
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
האם כרטיס מסך כמו ati1950pro שנקנה היום יתמוך בעתיד בקיירקט אקס 10 באמצעות עדכון דרייבר ? השאלה תקפה גם לסוגי כרטיסים אחרים !
-
- 4 תגובות
- 770 צפיות
-
-
החלק של הדרייורים לא הכי מעודכן, והשאלה למנהלים היא האם יש תכנון לעדכן את זה, כי זה חומר טוב למשתמשים מתחילים
-
- 1 תגובה
- 837 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך power color x800 xl עדכנתי את הדרייברים שהגיעו איתו אבל אני כמעט בטוח שצריך לעדכן אותו גם מהאינטרנט. אני מבקש את עזרתכם מאיפה אני מוריד את העדכון הכי חדש בשבילו? וגם איך אני יודע אם יצאו עדכונים חדשים במשך הזמן? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני צריך דרייבר מתאים לכרטיס HD4570 על מעבד של אינטל במחשב נייד של דל מסוג סטודיו 1555 תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
מחפש בנרות עדכון של כרטיס מסך זה לWIN7. יש לי מחשב של ASUS אבל באתר שלהם אין עדכון של היצרן לכרטיס המסך ובאתר של NVIDIA העדכון הוא ישן לאללה. למישהו יש מושג איך אני משיג את עדכון?
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
גירסת 32 ביט שמתאימה לרובם- Windows XP Professional/Home Edition http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html שאר הגירסאות באתר.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כולם. בקרוב אני אקנה מחשב חדש כולל מסך 23 אינץ של דל. מחשב בתקציב של 4K שכולל I5 IVY BRIDGE לוח אם 75M זיכרון ראם 8GB והשאר לא ממש חשוב. במידה ואני אקנה את הכ"מ HD6870 אני יצא בידיוק ב 4K ולא אחרוג. אך אני מאוד רוצה לקנות את ה HD7850 בגלל ביצועיו היותר טובים ברזולוציות גבוהות בכ20%. הבעיה שאם אני אקנה אותו אני אגיע ל 4.5K ויהיה לי מאוד קשה לעשות את זה ולחרוג ב 500 שקל. רציתי לדעת אם בקרוב צפוייה הוזלת מחירים מצד ATI או NVIDIA על הכרטיסים בטווחי המחירים האלו 700 ש"ח - 1300 ש"ח. (חודש - חודשיים הקרובים). אני בדילמה מאוד גדולה. מצד אחד קשה לי לחרוג מהתקציב ומצד שני אני ארגיש שאני עושה טעות שלא לקחתי את ה HD 7850. האם כדאי להתאמץ ולהביא אותו? משחקים שהמחשב הולך להריץ: Le…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אוקיי , אז הכרטיס שלי מגיע עם שני ביוסים , האחד עובד בתדרים 750/950 , והשני עובד ב 775/1000. כמובן שאני תמיד משתמש בתדר הגבוה יותר, ומשום שהכרטיס מגיע עם האפשרות הזאת מהמפעל, לא אמורה להיות לו שום בעייה לעבוד בתדרים האלו. היום שמתי לב כי ב GTA IV מתחילים להופיע לי ריבועים גדולים וכחולים על המסך, אותו הדבר קורה ב BFBC2, רק ששמה הריבועים הם לבנים וקטנים, הם מופיעים ונעלמים. העברתי את הכרטיס למצב הרגיל שלו (750/950) , והכל עובד בלי בעייה, החזרתי למצב המומהר והריבועים חוזרים! הכרטיס מגיע ל 70 מעלות במאמץ , שזה לא הרבה לכרטיס הזה. האם זה 100% פגם בכרטיס? , או שאולי הבעייה יכולה לינבוא מרכיב אחר במחשב? הכרטיס עדיין באחריות למזלי כך שלא תהייה בעייה להחליף אותו
-
- 25 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום, מקווה שאני לא טועה בפורום. שלום. רכשתי מסך מסוג Lg l194Wt שבו הרזלוציה היא 900*1440. 1. קבלתי איזה מייל שמפנה לפורום אשר מסביר כיצד להתאים את רזולוציית משחק Fifa07 לרזולוציית המסך. בפורום ששלחו לי לא מצאתי את התשובה. האם מישהו יודע איך עושים זאת ? המשחק עצמו לא תומך ברזולוציה הזו. וכרגע התמונה נראית קצת מתוחה. 1. במשחק Call Of Duty2 - ישנה אופציה מובנית של 900*1440. ברגע שאני משנה את זה, המשחק הופך למקוטע ולא רציף. ברזולוציה של 800*600 המשחק עובד יפה מאד. א. האם יש דרך לתקן זאת ? ב. האם זה נכון שאם אשתמש ב DX7.0 זה יעבוד תקין (קראתי את זה איפה שהוא) - האם זה ייתכן? כרגע מותקן לי DX 9.0. במידה וכן, האם זה כדאי (כי אנ י מוותר על אופציות אחרות בעת "הנמכת" התכונות ל- DX…
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-


