כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
הי, שמעתי שניתן להקצות לכרטיס מסך מהזיכרון (RAM) של המערכת הפעלה. זה נכון? אם כן כיצד עושים זאת? (יש לי כרטיס מסך עם 256MB ומסך 23" אז חשבתי לעשות דבר כזה) תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפי מה שקראתי באחד המאמר בימים האחרונים ש ATI מוציאה כרטיס חדש דו ליבתי והבנתי שיש משחקים שלא יכולים לנצל כרטיס מסך דו ליבתי? אתם יכולים טיפה לפרט יותר בנושא ולתת דוגמאות למשחקים שמנצלים אך ורק מעבד אחד?
-
- 6 תגובות
- 669 צפיות
-
-
אהלן,אני חדש פה ואני חייב לשאול כי יש לי בעיה. קניתי לפני פחות מחודש מחשב חדש I5 6600 Gtx 1070 16Gb ram 2133hz Psu vp500pc שמתי לב שהניתול של הכרטיס כמעט ברוב המשחקים הוא ב60-70% לפעמים פחות והניצול של המעבד לפעמים נמוך ולפעמים כמו בbattlefield 1 ו battlefield 4 מעל 90% מעלות של הכרטיס הוא 50-60 מעבד לא עובר את ה45 מעלות בכל המשחקים. יש משהו שאני מפספס?? דרייברים עדכניים,ראיתי סירטונים ברשת עם מערכת כמו שלי שהניצול של הכרטיס גבוהה 99% וככה הfps גבוהה גם. מישהו יכול לעזור לי??
-
- 14 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
שמתי לב לתופעה מעניינית מוזרה לא רק אצלי במחשב כאשר נכנסים לאתרים לא כבדים וגם כבדים וגם באתר הזה במיוחד שיש הרבה פרסומות פלש באנרים הGPU של הכרטיס מתחיל להשתולל ולעלות ולרדת מ 0%עד 100% כול הזמן במהירות זה מצב נורמלי למחשבים שנבדקו ואן בהם בעיות כי לי זה לא מסתדר מה אתם אומרים
-
- 1 תגובה
- 900 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך HD4770, אני מפעיל עליו Assassin's creed 2 על ההגדרות הגבוהות ביותר ועל הרזולוציה הטבעית, והוא פועל על 30FPS, מספיק אך עדיף שיהיה יותר. הפעלתי את GPU-Z ברקע, שיחקתי קצת וכשמזערתי ראיתי שהמשחק ניצל כל הזמן כ-50% מהכרטיס (GPU load), לפעמים 70% אבל לעיתים רחוקות מאוד. האם יש דרך לגרום למחשב לנצל יותר את הכרטיס ולשפר ביצועים? אני עם הדרייברים הכי מעודכנים.
-
- 0 תגובות
- 675 צפיות
-
-
עם מימדים פיזיים מוקטנים בעשרות אחוזים לליבות והבטחה פומבית להשקה גם של דגמי גיימינג - ניתן להכריז כי עידן חדש של ליטוגרפיה החל רשמית לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 3 followers
-
-
זה טוב 5882 ב 3DMARK החדש עם מחשב פנטיום ארבע 2400 מגה הרץ ו512 דדר והכרטיס אגב הוא של לידטק גיפורס 4 440 מאקס.
-
- 7 תגובות
- 967 צפיות
-
-
קיבלתי 2934... יש לי מעבד amd 64bit 3000+ (עם אובר קלוק ל3400+ וזרם חשמל 1.65) יש לי ג'יפורס 6800GT של לידטק (עם קלוק של 1100 לזכרונות ו400 לכרטיס... וזרם חשמל 1.6) ויש לי 2X512M זכרונות של ADATA שרצים על 400 מגה הרץ והם בטוח קיבלו גם כן איזה OC משל המעבד.. תעזרוו לי!! יכול להיות שזה בגלל הארד דיסק? הוא דיי ישן.. מלפני איזה 2-3 שנים... (זה הארד דיסק של 80GB אבל אני לא יודע מה המהירות שלו..)
-
- 14 תגובות
- 908 צפיות
-
-
בוקר טוב.. היום הרצתי בדיקה של 3DMark06 [בזמן שעוד תוכניות פעלו ברקע...] זה הריץ את הבדיקות... ובסוף קיבלתי ציון כל כך עלוב של 253 נקודות... איך יכול להיות ציון כל כך נמוך?! פעם הרצתי 3DMark05 ויצא לי משהו כמו 8000 נקודות!!! יש לציין שהבדיקות זזו כל כך לאט! בערך 1 FPS !!!! הנה המערכת: מעבד Intel Pentium 4 3.2 GHZ זיכרון 512 מ"ב 80GB HD ATI Radeon 300X Series כן אני יודע, המחשב לא הכי טוב שבעולם... אבל הוא בסדר... למה קיבלתי תוצאה כל כך נמוכה ובדיקה היתה בFPS כל כך נמוך?!
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני מריץ driver sweeper והוא מוצא הרבה קבצים של ATI. האם הוא ימחוק גם דרייברים של הכרטיס המובנה? קצת מפחיד לומר לו תמחוק הכל. מה יקרה לאחר מחיקה? איך בדיוק הוא מתפקד ללא דרייברים?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
בזמנו הומלץ לקנות מטליות מיקרו פליוור איפה קונים את זה? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מהי הדרך הבטוחה ביותר לנקות מסך מסוג yama vision master 451 19?
-
- 8 תגובות
- 800 צפיות
-
-
-
יש לי iiyama pro 454 והמסך התלכלך מטביעות אצבע וכל מיני מטרדים אחרים.. רציתי לשאול איך אפשר לנקות את המסך? או יותר נכון במה?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי מטליות לניקוי ה SAMSUNG 793MB על המטליות של DR BYTE כתוב: "לא מתאים למסכים עם ציפוי כרום" לאיזה מסך יש בכלל ציפוי כרום?
-
- 5 תגובות
- 742 צפיות
-
-
-
איך מנקים מסך LCD? כמו CRT או שצריך לנקוט כללי זהירות מסוימים? האם יש חומר מסוים שיכול לעזור?
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-
-
בוקר טוב. קניתי לפני שבועים מסך LCD 19 (סמסונג 913N) בגלל ההמלצות עליו מהפורום, תודה רבה (אני ממש מרוצה ממנו ;D) בכול אופן נהייתי פרפקציוניסט בקשר אליו והחלטתי שהוא כבר עכשיו צריך ניקוי. איך אני מנקה אותו? מותר לי להרטיב אותו עם מגבון לח? מותר לי לשים עליו חומר לניקוי חלונות?
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי מסך LCD כבר כחצי שנה. המסך הוא HYUNDAI IMAGEQUEST L70S והצטבר עליו שכבת אבל ולכלוך... אני יודע שאי אפשר סתם לעבור עם נייר על המסך כי זה משאיר סימנים השאלה שלי זה אם יש דרך לנקות בלי שישארו סימני לוואי? תודה לעוזרים! ;D
-
- 8 תגובות
- 968 צפיות
-
-
שלום יש לי מסך viewsonic 220f בבית שלאחרונה התלכלך מאוד מתביעות אצבעות (יש לי אח קטן ) ותהיתי כיצד לנקות אותו מפני ששמעתי שאסור לנקות אם כל מיני חומרי ניקוי כי זה עלול להרוס את הציפוי עליו תודה מראש אמנון אריאל
-
- 1 תגובה
- 901 צפיות
-
-
שלום, ברשותי Gigabyte GTX570 (GV-N570OC-13I) ורציתי לשאול אם מישהו מכיר מדריך ויזואלי לגבי פירוק גופי הקירור, ע"מ לנקות ממנו אבק. או שזה פשוט לסובב כמה ברגים? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 675 צפיות
-
-
היי לכולם. רציתי לדעת אם יש אפשרויות טובות יותר מהחינמיות המוכרות לניקוי רעש מסרטים. ניסיתי כמעט כל קומבינציית קוד פתוח אפשרית - גם VDUB וגם AVISYNTH עם כמעט כל פילטר אפשרי. כולל convolution3d, peachsmoother, vague denoiser וכו'. מעבר לכך, אני מחפש תוכנת עריכת סרטים נחמדה להוספת אפקטים, מעברים, וכיוצ"ב. אני מחפש משהו לא מסובך מדי. מישהו יכול להמליץ?
-
- 0 תגובות
- 721 צפיות
-
-
אך אפשר לנקות אותו לבי פירוקים וכאלו? האם השפרצה של אוויר דחוס בלחץ נמוך לתוכו תנקה כמו שצריך?
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
אבא שלי הביא לי מחול את הכרטיס בדיוק כמו זה שמוכרים בארץ, אבל הלוח אם שלי לא תומך בו בכלל..... עכשיו נתקעתי עם הכרטיס התותח הזה .... מה אתם ממליצים? למכור או שאולי להחליף לוח אם? האמת היא שאני מעדיף למכור אותו...... אז אם מישהו מעוניין שיצור קשר... ואם י שלכם רעיון לפתרון אז אני מחכה לשמוע.... איזה באסה.
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-


