כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
למישהו יש מידע מתי צפי הגעה של גירסאות אלו<<<???
-
- 10 תגובות
- 949 צפיות
-
-
-
קראתי לאחרונה כל מיני שמועות מבלבלות לגבי הסדרה הבאה של NV, אשמח אם מישהו שבקיא יעשה קצת סדר. - קראתי למשל שאולי יהיה פיצול בין סדרה לגיימינג לבין סדרה לכריית מטבעות, זה נכון? - האם הסדרה הבאה תהיה עם אותה ארכיטקטורה אבל עם ליטוגרפיה קטנה יותר, או שיהיה שינוי גם בארכיטקטורה? אם כן, ידוע מה השיפור הצפוי בביצועים? - מתי צפויה לצאת הסדרה הבאה? - האם יש תקווה לירידת ביקוש של הכורים ולירידת מחירים?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
היי. אני שוקל לקנות gtx 560 ti, קראתי בפוסט שאמורה להיות ירידת מחירים עקב שחרור מוצרים חדשים לקראת מרץ אפריל... האם הדבר נכון והאם הוא ישפיע על המחירים של הדגמים הישנים? אני לא לחוץ על השדרוג אז האם שווה לחכות או לא ומה להערכתכם תהייה הירידה במחיר פלוס מינוס? תודה חנן
-
- 2 תגובות
- 926 צפיות
-
-
-
אני רוצה לשדרג את המחשב בתקופת הקיץ/קצת אחרי כרגע יש לי כרטיס AGP.. אני לא רוצה לקנות כרטיס חדש רק בשביל PCIX ועם תמיכה בDIRECX 9 בלבד מישהו יודע צפי?
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
-
היי יש למישהוא מושג מתי צריך לצאת ה8600 כי אני מתכוון לקנות מחשב חדש בקרוב ואני רוצה שיהיה לי כבר את הD10 שיספיק לי להרבא זמן. ה8800 יותר מידי יקר בישבילי ובקשר למעבד אני מחכה ל CONORE 6320
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שווה לחכות עד סוף החודש או שכבר לא יעזור? בעיקרון חשבתי על הכרטיס הבא : http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=SP860S256&cart=11788557393443094〈=heb מה אומרים? אני ישמח לקבל על זה תגובה..
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
-
כולנו זוכרים ומכירים את שוק המחשבים ההפכפך... היה את התקופה בה ה 9800PRO עלה כ-2300 שח, ובין יום הפתיע את כולם וירד פלאים ל-1500 ש"ח. הדבר הזה גם קורא במעבדים ובכל רכיב עם שוק מתהפך. השאלה שלי מתי תהיה הוזלה משמעותית שכזו בכרטיסיי ה HIGH END כגון ה 6800GT ה X800XT\PRO ושאלה נוספת, מתי ה 9800XT ירד במחירו שמגיע לכ2500 שקל ולא מציג ביצועים טובים יותר משל ה - GT שעולה באותו מחיר כמו שלו ? מה שומר על הערך והמחיר הגבוהה של הכרטיס הזה ? ומתי צפויה ירידת מחירים משמעותית ? הדבר לא חייב לקרוא עם כניסת כרטיסים חדשים...
-
- 10 תגובות
- 921 צפיות
-
-
-
לא מזמן הגעתי לארץ אז אני לא ממש יודע איך זה הולך פה.... ראיתי שכבר לפני איזה חצי שנה מחירי הכרטיסי מסך בארצות הברית ירדו..... למה בארץ זה עדיין לא ירד? אני לא מבין את זה..... מישהו יודע מתי מתעדכנים המחירים פחות או יותר?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול מתי תיהיה הירידת מחירים ל4870 ומה יהיה המחיר החדש שלו? האם פחות מ1000? תודה אריאל
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתי מגיעה לארץ גירסאת ה-AGP של ה-6600GT? האם תצא גירסאת AGP ל-X700? מישהו יודע מה הוא תווך המחירים של הכרטיסים?
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
כרטיס מסך GIGABYTE GTX-470 OC דגם GV-N470SO-13I קישור לאתר היצרן : http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3569#ov עם ידוע למישהוא מתי הוא יוצא לשיווק בישראל *אני צריך אותו כי אין לי ברירה ה-GTX460 SLI הלוח אם שלי לא תומך ואני צריך כרטיס שקט תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
דגם מלא: Gainward nVIDIA GeForce 6800 Video Card, 128MB DDR, 256-Bit, TV-Out/DVI, 8X AGP, Model"Gainward Power Pack Ultra/2100 TV-DVI Golden Sample (GS), One Slot design" -RETAIL אני מתכוון לקנות אותו מNewegg ב295$, עכשיו בקשר לאחריות אתם חושבים שאני יוכל לקבל אחריות דרך Gainward העולמי ? או בדרך אחרת? אני רוצה את הGainward כי יכולות הOC שלו הם גבוהות וזה די חשוב.. לינק: http://www.newegg.com/app/ViewProductDesc.asp?description=14-128-197&depa=1
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. קראתי בפורומים וכל פעם מישהו מעלה את הנושא שאפשר להשיג עד 2300 שקל GEFORCE 6800 GT. חיפשתי בכמה חנויות והכי זול, מה שנראה כמו 2370 ש"ח מסתיים ב- 2500 אחרי 55 שקל משלוח ועוד 60 ש"ח על תשלום בכרטיס אשראי ושאר בלגנים. משהו יודע ויכול לתת לי לינק איפה אפשר להשיג כרטיס כזה במחיר הכי זול ? אני מסכים כמעט לכל דגם חוץ מ- ASUS כמובן. כל עזרה תתקבל בברכה אני רוצה להזמין! תודה
-
- 13 תגובות
- 894 צפיות
-
-
https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_88&products_id=1457 האם כדאי לקנות את הכרטיס? מישהו התנסה עם הכרטיס? אני מעוניין שיהיה לי 100 FPS קבוע ויציב במשחק CS 1.6. אשמח לשמוע את דעתכם על כרטיס זה.
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם כרטיס מסך יגרום לבעיות ? הוא שהוא חלק יציב שיחזיק כמו שנתיים ללא בעיות (ללא OC)
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום חברים, אני קצת בבעיה.. יש לי כרטיס מסך Nvidia 8500GT ואני מת להיפטר ממנו בצורה מטורפת. עכשיו המפרט שלי הינו כזה: מעבד: Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz זיכרון: 2 ג'יגה זיכרון (של 667 מגה הרץ) לוח אם: Asrock ConRoe1333-D667 ספק כוח: ג'נארי, של כ 450-480 וואט. (עד עכשיו לא היו בעיות, כשנתיים) עכשיו התכנון שלי הוא ללכת על הכרטיס הבא: Zotac - GTS 250 512MB GDDR3 DX10 HDTV 2xDVI PCI-E עולה כ-610 ש"ח. אך השאלה שלי היא האם הוא מתחבר על הלוח אם הנ"ל והאם מומלץ לי לחבר כרטיס מסך שכזה על מחשב כמו זה? שלא יהיה איזה מצב שישרף או משהו חחח... אז באתי להתייעץ איתכם. אשמח לתגובות והצעות =] תודה.
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מתכוון לקנות את ריידון 9800 פרו 128 מגה בייט אך איני יודע אייזו חברה לבחור והחברות שהכי נראה לי הם גיגה-בייט והרקולס, רציתי לדעת מי יותר טובה וגם למי יש קירור יותר טוב או ששנייהם אותו הדבר. תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכוון לשדרג את הכרטיס מסך שלי ל- 9800GT, המפרט שלי הוא Intel® Core2 CPU E6300 1.86GHz Gigabyte Lakeport-G i945G 2x512 MB (DDR2 SDRAM) NVIDIA GeForce 7600 GS מסך 19" רזולוציה 1280X1024 האם 9800GT יהיה חזק מידי בשביל המפרט? אני בטוח הולך גם להחליף את הזיכרון ל-2GB או 4GB, לא סגור עדיין. ואם אפשר גם להמליץ לי על יצרן טוב לכרטיס המסך הזה, לא למטרות OC. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-


