עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Jesper,

    יש לי כרטיס מסך Nvidia GeForce 4 440 mx (איזו בושה :-[) Battlefield 2 לא עולה אצלי (מן הסתם בגלל הכרטיס). השאלה היא אם יש משהו שאני יכול לעשות כדי שזה יעלה (חוץ מלהחליף כרטיס מסך). נגיד אמולטור או משהו... אני יודע שכנראה שלא, ושבטח יש פה כאלה שנקרעים מהשאלה הזו, אבל בכל זאת, שווה לנסות

    • 10 תגובות
    • 690 צפיות
  2. אהלן, אני מנסה להריץ משחק (פיפא 2007), המחשב שלי מחובר לטלוויזיה LCD של טושיבה. הבעיה היא שהטלוויזיה לא יכולה לקבל את כל הרזולוציות, ואם המחשב משדר רזולוציה לא מתאימה אז אין תמונה אני מריץ את המשחק, שומע אבל לא רואה כי המשחק משנה את הרזולוציה אוטומטית עם ההפעלה אני מחובר למסך בחיבור VGA כי אין בו חיבור HDMI או SVIDEO למישהו יש רעיון מה עושים???

    • 6 תגובות
    • 825 צפיות
  3. Started by TheDiesel,

    התקנתי את המשחק Battlefield V והוא מקרטע האם הבעיה בכרטיס מסך? הכרטיס הוא NVIDIA Geforce GTX 750

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by I7210I,

    שלום יש לי מחשב חדש וכרגע לא כל המשחקים עולים עליו זאת אומרת הכרטיס שיש לי כרגע הוא משתמש במעבד(I3) למשל משחק כמו SPLINTER CELL CONVICTED עובד טוב עליו אך משחק כמו מאפיה 2 מתחיל לעלות המשחק וישר יוצא החוצה לWINDOWS השאלה היא האם זה קורה בגלל שאין לי כרטיס מסך (יש לי שמבוסס על המעבד כרגע)או שהמשחק פשוט לא טוב? תודה

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  5. Started by tavlins,

    שלום יש לי כרטיס מסך ראדון 9700 פרו 128 מ"ב.. זיכרון פנימי 512 די די אר. מעבד פנטיום 4 1.6 ג'יגה הרץ... כשאני משחק בפיפא המשחק משום מה לפתע קורס, מראה לי לשנייה וחצי מסך כחול כזה מפחיד ודופק ריסט ואז כשהמחשב עולה הוא נותן הודעה שהוא- recovered from seriious error... יש לי את הדרייברים של ati לכן אני לא יודע מה הבעיה! מעבד חלש? קירור? בתודה מראש, שי

    • 6 תגובות
    • 844 צפיות
  6. אהלן, לבחור שאני מכיר יש FX5200 [לא לצחוק בבקשה ] ולאחר זמן מה שהוא משחק באיזה שהוא משחק 3D כבד או אפילו בינוני [CS:S לדוגמא] המסך הופך לשחור. בנוסף, הוא רואה הרבה סרטים ומשתמש בTVOUT של הכרטיס כדי לראות אותם בTV, אבל חלק מהסרטים לא ניתן לראות על הTV [רואים את הסרט על המסך אבל אם הTV בCLONE רואים את תכנת הסרטים מציגה מסך שחור גם כן, אבל מסביב ניתן לראות את הווינדוס וכו'] - ניסינו קודאקים שונים ותוכנות שונות החל מWMP ועד VLC . אז האשמה במלואה על הכרטיס מסך? בדקתי לו את הזכרונות ע"י MEMTEST86 וגם לא מצאתי בעיות יציבות במעבד....... וגם לא בהארד דיסק. המחשב בדיוק עבר פרמוט.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. צהריים טובים, רכשתי לאחרונה טלוויזיה התומכת בהצגת תכני 3D. בנוסף, שמעתי שקיימים משחקים בתלת-מימד עבור ה-Playstation 3 ואף קיימת האפשרות לשחק משחקי PC בתלת מימד. אשמח לדעת מה אני צריך על מנת להציג משחקי PC (התומכים בכך, כמובן) כתלת מימד על אותה טלוויזיה? האם כרטיס מסך של Nvidia מהסדרות האחרונות מספיק או שצריך תוספת חומרה כלשהי? תודה מראש ושבת שלום. אופיר

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by asaf_army,

    אני מתכוון לקנות לסלון ביתי טלוויזיה 46''. מבחינה גרפית ,האם אוכל לשחק במשחקי PC על טלוויזיה כזו ? אם כן מהי החומרה הדרושה ? (כרטיס מסך בעיקר). תודה

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  9. Started by nabot,

    היי, ברשותי רסיבר YAMAHA RX 377 שתומך בפורמטים הנ"ל. בקרוב אני קונה מחשב חדש עם כרטיס מסך GTX 970 ומעוניין לשחק משחקי מחשב על הטלוויזיה ולהפעיל אותם בפורמטים החדשים של הסאונד, האם זה יעבוד? (אני שואל משום שקראתי שהפורמטים האלה לא עובדים במשחקי מחשב) תודה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by TheWave,

    יש לי מחשב עם המפרט הבא: AMD Athalon XP 2500+ Abit NF7-SL Western Digital 120GB Sata 8MB Buffer Elsa ATI Radeon 9800Pro 128MB כל השאר לא נראה לי חשוב... כשקניתי את המחשב (בחופש הגדול שנת 2004) כל המשחקים שהרצתי עליו עבדו בלי בעיות. לא מזמן החלפתי את הכונן קשיח אחרי שהוא נהרס לי בפתאומיות. עכשיו כל משחק שהתקנתי עליו לא עובד! התקנתי את המשחק SOF2 MP Test וכשאני רוצה לשנות שם או להכנס לסרבר אז הוא אומר שיש לי בעיה והמשחק צריך להסגר התקנתי גם את הדמו של רולר קוסטר טייקון 3 וגם הוא לא עובד, הוא ישר יוצא מהמשחק אחר כך התקנתי את הרולר קוסטר טייקון המלא ואותו דבר, גם הוא ישר יוצא מהמשחק מה יכולה להיות הבעיה? ??? נ.ב יש לי את הקאטליסט 4.8. התקנתי אותו כי חשבתי שהקאטליסט 5.1 עושה …

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. שלום,פתחתי ת'רד על זה בעבר והוא ירד למטה למטה. (כנראה,בעמוד 7). בקיצור,יש לי כרטיס מסך דיי איכותי שעלה לי 850 ש"ח (ובגללו וויתרתי על כמה מוצרי איכות אחרים.) הכרטיס הוא GIGABYTE Geforce 6600 256mb 128bit . בת'רד הקודם ,התלוננתי גם על פסים ונקודות מוזרות עם הכרטיס, זה נפתר אחרי הורדת הדרייבר החדש של nVIDIA. עכשיו,בואו ניגש לבעיה הרצינית ביותר, שהלכה והחריפה עד מאד. Speed AND Fast.. כך כל היום! פשוט אי אפשר לשחק. זה קורה במשחקים,המשחקים מהירים בהתחלה.. איטיים פתאום,מהירים שוב,ויש המון הפרעות במהירות.. זה ממש הורס את ההנאה ! מדובר במשחקים כבדים (עם גרפיקה ברמה גבוהה במיוחד ומוסיקה ששוקלת המון). על מפרט המחשב תוכלו להסתכל בחתימה. חבר'ה,אני ממש חייב תגובה בדחיפות.

    • 34 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. Started by RoNeR,

    נתחיל מהתחלה.. שהיה לי xp הכל היה בסדר.. במשחקים המשחק היה על מסך מלא נימתח לרוחב המסך.. לאחר מעבר לויסטה שניכנסים למשחק לדוגמה nfsu2.. המשחק ניראה כיאלו הוא במסך מרובע ויש שתי פסים שחורים בצד.. למישהו יש פיתרון לזה שגם בויסטה המשחקים יעבודו על מסך מתוך..?? תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 605 צפיות
  13. Started by yaniv609,

    לאחרונה המשחקים שלי מאוד איטיים,משחקים כמו CRYSIS ,CALL OF DUTY WAW מורצים לי על 15 FPS אי אפשר פשוט לשחק ויש לי מחשב מאוד חזק WIN 7 מעבד I5 -750 כרטיס מסך 3D HD5770 2GB ממה זה יכול להיות זה לא היה ככה מקודם

    • 4 תגובות
    • 951 צפיות
  14. Started by 00Amir,

    כאשר אני משחק ב COD:MW2 המשחק רץ על 60fps ואם אני מפעיל 3D אז הוא יורד ל 20Fps - ונתקע , כאשר אני מוריד את הרזולוציה קצת הוא חוזר לעבוד ב 30Fps ורץ יפה ב 3D . במשחק Command & Conquer 4 Tiberian Twilight - הוא רץ על 30Fps ואם אני מפעיל 3D הוא יורד ל 9Fps (תשע!!) יכול להיות שמשחק אסטרטגיה דורש יותר מMW2 ??

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by חן מ,

    רציתי לשאול אם נגיד היום אני קונה מחשב ובעוד שנה או שנתיים אני ארצה להפעיל משחק כמו COD4 האם אני אצליח להפעיל אותו על אותן הגדרות כמו שאני מפעיל היום או שההגדרות אף פעם לא משתנות?ומשחקים שיצאו מתי שה9 יתחילו לפירוח אם יש לי 8800GT אני אצליח להריץ איתו משחקים של 9? מדובר על בעוד מספר שנים כי אני לא רוצה לקנות 9 בגלל המחירים הנורא גבוהים שלהם ו9600 הבנתי שהוא פחות טוב מ8800 אז אין לי מה לקנות אותו תודה

    • 3 תגובות
    • 553 צפיות
  16. Started by Sigma12345,

    שלום, המפרט שלי עכשיו הוא: AMD ATHLON X2 4800+ 2GB RAM וכרטיס מסך GEFORCE 8600GT 256MB DDR3 אני מעוניין לקנות מסך של 23", ברזולוציית FHD (1920X 1080) ורוצה לדעת האם אני אוכל להציג סרטי 1080P בכל הקידודים, בלי תקיעות או בעיות בתמונה? לגבי משחקים, אני אוכל להריץ משחקים כמו DOOM3 על רזולוציית FHD בSETTINGS של MEDIUM? מה עם HL2 וTEAM FORTRESS 2? עוד שאלה - אני הרזולוציה של המךס היא 1920X1080, יש איזושהיא רזולוציה (באותו יחס) קטנה יותר שבה הכול עדיין יראה בסדר?

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  17. גם יש עכשיו השוואות בין כרטיסים חדשים: http://www23.tomshardware.com/graphics.html

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  18. התקנתי לאחרונה את BLACK OPS והמשחק חצי צולע. אני משחק עם הגדרות אוטומטיות. כמובן שאני יכול להוריד והעלות כרצוני אבל אני רוצה לשחק עם גרפיקה טובה +. המפרט שלי נמצא בחתימה שלי אני מנסה להבין האם הכרטיס מסך הוא צוואר הבקבוק או שמא המעבד או שניהם ביחד? האם קניית כרטיס מסך תוכל לפתור את הבעיה או שמצד שני שום דבר לא ממש יעזור וצריך כביכול מחשב חדש אשמח לעצות תודה

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  19. Started by NightElf,

    שלום, יש לי את המחשב שמופיע במפרט... באמצע משחקים המשחק יוצא ואני מקבל את הודעת השגיאה (מצורף קובץ). יש למישהו רעיון מה קורה?! [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by netanel38121,

    רציתי לשאול למה אני לא יכול להשים AF16X בדום 3? אם אני שם 16X כל ההגדרות במשחק מתאפסות מחדש. המקסימום שאני יכול זה 8X גם במשחקים אחרים כמו HL2 EP1 EP2 המקסימום שאני יכול זה 8X שהיה לי את הכרטיס 8800 אני זוכר שהייתי יכול אפילו להשים את ההגדרות על 16QX הרזולצייה שאני משחק היא 1050 1680 יש לי מסך LCD 22 כרטיס מסך 4870 מעבד 8500 זיכרון 4GB כמו כן המשחק מקרטע מפה ולשם וזה מאוד מעיק, הכל פועל חלק על 60FPS ואחרי 2 דקות יורד ה FPS לכמה שניות ואז שוב עולה ל 60 חזרה. וככה כל הזמן. קראתי ועשיתי את המדריך שבנעוץ אבל זה לא עזר. האם יש איזו הגדרה שצריך לעשות? יש לי את הדרייברים האחרונים CCC 8-10 והכל מעודכן כולל המשחק. אני משתמש ב WINDOWS VISTA U SP1 32BIT ועוד שאלה. יש לציין שכל המש…

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by nemo9439,

    יש לי כל מיני קרטועים במחשב כמעט בכל משחק.. והלכתי ובדקתי את הנושא טיפה יותר לעומק.. עשיתי בדיקה.. ראיתי את הFrameRate של איזה משהו.. זה היה ב72 בממוצע..אבל זה דיי קרטע... זה פשוט עבד לא חלק לגמרי.. ואני חושב שעם המשחקים זה בדיוק אותו הדבר. זה קורה כשיש הרבה נקודות/פרטים.. לדוגמא:במירוץ שנושאים על הכביש זה בסדר...אבל העפר שיוצא כשנושאים על הדשא גורם למשחק לקרטע... בבקשה תעזרו לי זה באמת חשוב.. הנה מפרט של המחשב AMD Athlob 64 3200+ GA-K8NS ATi Radeon 9600 256MB TwinMos 512MB 400Mhz PC320 שני הדיונים של פותח הת'רד אוחדו

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שמתי לב לבעיה מאוד מוזרה במחשב הבייתי שלי, כשאני מפעיל משחקים אז הם נתקעים בשלב של הסרט PROMO, בתחילת רוב המשחקים היום הרי יש סרטון קצר, ובשלב הזה הוא מקרטע מאוד, יש לציין שהמחשק עצמו עובד בסדר גמור (עם לוחצים 1000 פעם Space or Enter or Esc בשביל לצאת בסופו של דבר מן הסרטון), בתחילה חשבתי שזה רק משחק ספציפי אבל היום אני רואה שזה כמעט כל משחק (Need for spped Most Wanted, Ghost Recon 3, Need For Speed Carbon). המשחק Area 51 שאין לו סרטון פרומו עובד טוב למרות שיש לו סרטי ביניים כשעוברים שלב, הסרטים במשחק הזה עובדים בסדר גמור. בשאר המשחקים גם סרטוני הביניים מקרטעים בצורה נוראה ואי אפשר לשחק בכלל. ניסיתי דרייברים שונים, ה DirectX מעודכן, וכן ניסיתי להחליף גרסאות של WINDOWS. המ…

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  23. Started by AlterEgo,

    אוקיי, שמתי לב שכל משחק שאני משחק בו ממש כהה מהרגיל... לפעמים למצב שממש בקושי רואים משהו (בלילה או במערות וכו...). ראיתי שאצל חברים שלי זה ממש ממ שלא ככה, והכל בהיר וברור... לפני שאתם קופצים למסקנות, כן, בדקתי את כל ההגדרות וזה לא משנה את זה - גם בהגדרות של המסך שיחקתי וזה כבר נמצא על הכי בהיר... מה יכול לגרום לזה והאם אפשר לסדר את זה?...

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  24. Started by ybe,

    כשאני מריץ את המשחק מאפיה(הבעיה קיימת גם warcraft 3 ),כל כמה שניות ישנה קפיאה קצרה מאוד של המשחק שמלווה באור אדום המציין שהכונן הקשיח פועל(האור פועל רק במקביל לקפיאה) מאוד מרגיז. אני מפעיל את המשחק מאפיה על רזלוציה 1600X1200 עם פירוט מקסימלי(ללא AA וללא Anisotropic) אני מפיק עד 25-פריימים בשניה(לפחות על פי תוכנת fraps) הורדת הרזלוציה ל1024X768 משפרת את הפריימים לשניה לעד-30 בשניה אבל הבעיה לא נפתרת. מפרט המחשב שלי מצוין תחת מפרט מחשב(500@220 -athlon xp 1700+gf 3 ti 200, ציון:7460 3d mark 2001se), השתמשתי בכל 3 סדרות הדרייברים האחרונים של nvidia (כרגע 41.09) הבעיה לא נפתרה.גם החלפה לdirectx 9 לא הועילה. מה הפתרון לבעיה? תודה על העזרה.

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by 1337Din,

    מאז שהתקנתי את 9.8 המשחקים נראים בצורה פשוט מוזרה. הכול מרגיש מפוקסל ובלי AA למרות שאני מפעיל את הכול על הגדרות מקסימליות והמשחקים נראו הרבה יותר טוב בעבר. ניסיתי למחוק את 9.8 ולהתקין גרסאות קודמות אך הבעיה נשארה. המפרט הוא - i7 920 hd4890 3gb ram תודה מראש

דיונים חדשים בפורומים