כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
-
- 3 תגובות
- 998 צפיות
-
-
יש לי כבל s-vhs איך אני משתמש איתו?
-
- 4 תגובות
- 714 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך fx5200 ואני רוצה לקנות כרטיס מסך טוב ויש לי לוח אם שתואם ל-agp , האם יש כרטיסים טובים שיחזיקו הרבה זמן או שעדיף לי לקנות כבר לוח אם עם pci-e ??
-
- 6 תגובות
- 680 צפיות
-
-
משהו יכול לתת לי קישור להורדת דריביר חדש ל7600GS? ניכנסתי לפה ואני לא מוצא.. http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
-
- 8 תגובות
- 734 צפיות
-
-
איך ב readonhd7970 יש 3gb ובgeforce gtx 680 . שהוא נחשב בתור המנצח שלו כביכול יש רק 2 gb ??
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האלן אנשים יש לי GF4 TI4200 שעובד עם מחשב חלש יחסית (P3) וקורה משהו מוזר! בהגדרות הרגילות של הכרטיס קיבלתי ניקוד של 4210 נק' אך כשהעלתי את הCLOCK ל 300 ואת הזכרונות ל550 אז התוצאה ירדה ב200 נקודות!!!! למה זה כך ?? מה ההסבר לכך?? אותו דבר קרה לי עם הכרטיס הקודם שלי! :-X :-\
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי, יש לי במחשב כרטיס מסך 8800GT עם OVERCLOCK מהמפעל של Inno3D (הדגם המדויק: http://www.inno3d.com/products/graphic_card/gf8/8800gt_oc.htm) תוכנות שונות שבדקתי איתן את הביצועים שלו מראות: GPU CLOCK: 650 MEMORY: 950 SHADER: 1500 ובאתר של החברה רשום שה-Memory Frequency הוא 1900 ולא 950! אני באמת לא מבין בזה כלום, אבל יש לזה הסבר?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
האם זה אומר שבגלל שללוח שלי יש AGP X4 אז רק מחצית מהזיכרון של הכרטיס מנוצל? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס GEFORCE8500GT 512MB שאני מסתכל באתר של NVIDIA רשום שבCORECLOCK שלו יש 450 , ובSHADER 900, אצלי יש 600 ב CORE ובSHADER 1570 , איך זה הגיוני? ההגדרות האלה של הכ.מסך שלי עוברות את הG8600 , בדקתי אצלי בBIOS ואיפה שעושים OC למעבד בתדר PCI-E רשום 115 , כאשר המכפלה שם נעולה על 7 ידוע לי שעדיף 100 אבל הברירת מחדל אצלי זה 115 וכשאני מוריד את זה המחשב לא עולה.. האם יש קשר? והאם זה אמיתי ובאמת יש OVERCLOCK? תודה מראש הנה תמונת GPUZ http://img27.imageshack.us/img27/8036/93544063.jpg הגרסא הכי חדשה.
-
- 0 תגובות
- 720 צפיות
-
-
מה ההבדל בין MSI GeForce4 Ti 4600 לבין :AR15: ASUS GeForce4 Ti 4600 מה כדאי?................. אני קונה מחשב חדש ואני רוצה כרטיס מסך רציני!! מה העלות?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה ההבדל בין MSI GeForce4 Ti 4600 לבין ASUS GeForce4 Ti 4600 מה כדאי?................. אני קונה מחשב חדש ואני רוצה כרטיס מסך רציני!! מה העלות? ועוד משהו ....שמתי לב שהמערכת קירור היא נורא חשובה .האם זה בא עם מערכת קירור?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תראו, הסתובבתי קצת ברשת ומצאתי מבחן מאוד מעניין שמראה מה קורה לכל אחד מהאטלונים 64 ביחד עם 7800GTX וביחד עם 6800GT. המסקנה העיקרית לפי דעתי שאפשר לקחת מהמבחן שהAMD 3000 עושה צוואר בקבוק ל7800GTX רק ברזולוציות הגבוהות, למרות שכאילו המעבד צריך פחות להתערב שמשחקים ברזולוציות כאלה, למרות שגם אז ברוב המשחקים אין צוואר בקבוק. עוד מסקנה שאפשר לקחת מהמבחן שה3500 לא עושה צוואר בקבוק בשום מצב (רוב מצבים שגם ה3000 לא עושה), ההפרש בינו לבין ה3000 יותר גדול מהפרש בינו לבין הFX57. אישית ראיתי מהמבחן הזה השילוב של 3000 ו7800GTX זה לא תמיד צוואר בקבוק, אבל לפעמים כן, בכל מקרה גם לכרטיס המפלצתי הזה מספיק 3500 בשביל לנצל את היכולות. כמובן שממש ברוב המשחקים ה3000 לא עושה צוואר בקבוק ל7800GT…
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בגלל הדיון פה שראיתי שזה משפר את האיכות גם ל nvidia אז החלטתי להתקין .. בהתקנה בחרתי ב שיפור איכות התמונה ולא בשיפור ביצועים ... אז הרתי aquamark ותראו את התוצאות ליפני ואחרי.. ליפני AquaMark Score: 9212 (CPU: 5313, GFX: 1008) שזה נורמאלי למפרט שלי .. אחרי AquaMark Score: 8872 (CPU: 8956, GFX: 933) מה זה התוצאה הזאת ל cpu ???? ואיך זה שב cpu יוצא לי יותר גבוה מבכללי ????
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
המסך בזמן האחרון ניכבה הרבה והנורה מהבהבת ירוק\כתום משהו מוזר אני לא יודע מה קרה לו כנראה הוא כבר גוסס :P מדבור במאג 786FD ששירת אותי נאמנה כמעט חמש שנים!!
-
יש לי את הכרטיס מסך שצויין במיפרט, המשחקים פועלים בצורה טובה והכל, אבל בעקרון לפעמים אני שם לב לפסים לבנים או בהירים שמופיעים בחפצים מסויימים לדוגמא כמו בתמונה הזאת: ואילו הנה תמונה אחרת שמצאתי באתר שבדק את התוכנה. אם תסתכלו על הקופסאות תראו שבתמונה של המחשב שלי יש מן פסים לבנים על הקופסאות ובתמונה השניה לא. האם זו בעיה? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 660 צפיות
-
-
יש לי 7600 ג'יטי חדש ששלשום קיבלתי מהחברה וכשאני מדליק את המחשב הוא מראה לי 62 מעלות משהו כזה. מוזר לא?? כששיחקתי פאר קרי ויצאתי אחרי 45 דקות הוא הראה לי 68 מעלות. יש מצב שהמאוורר מסתובב על מהירות נמוכה.?
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי אותו לפני חודש באותו יום הרצתי אותו על 3dmark05 הוא נתן לי 6000 היום החלפתי מארז וספק של ריידמקס באותו הספק הספק הפעלתי את ה-3dmark05 וקבלתי 5700 ירידה של 300 נקודות משמעותיות במשחק....יש לציין שהמחשב עבר פירמוט בגלל שהחלפתי את הארד דיסק 80 גיגה ל250 גיגה שהוא מהיר יותר...איך זה יכול להיות
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-
-
שלום התחלתי לבדוק קצת את הקבצים של המחשב ואני מגלה את התוכנה GATORהזאת מותקנת לי במחשב ואני זוכר שראיתי ראיתי התוכנה הזאת בכמה אתרים שמתחננים שתתקין אותה!!! עכשיו בהוספה והסרה אין שום זכר לתוכנה הזאת! עכשיו ניסתי למחוק אותו ומה הוא רושם לי קבצים בשימוש!!!!! העפתי אותה והכל עובד כמו שעבד רק פחות נבלה על המחשב!!!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מישהו הצליח להריץ AirXonix עם ה6800GT? אני ניסיתי להריץ את המשחק והיו ארטיפקטים נוראיים,אני לא יודע אם הבעיה אצלי או במשחק ולכן אני שואל את השאלה. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
רכשתי את הכרטיס ואני מאוד מרוצה מהביצועיים שלו...חוץ מהמאורר הרועש(לא ממש מזיז לי) יש בעיה מוזרה מאוד... כשאני ניכנס לאיזה משחק או משהו תלת מימדי שמאמץ את הכרטיס אני שומע מן קול סטטי חשמלי כזה מהכרטיס...מאוד מוזר.... כל פעם שהכרטיס ניכנס למאמץ יש את הקול הזה...קשה להסביר...כאילו זרם חשמלי זורם כזה...זה מגיע מהכרטיס בטוח וזה לא הקול של המאורר.. מישהו מוכר עם הבעיה?
-
- 21 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
עדיין לא הבנתי למה לכרטיסי מסך סוגים אחרים ושונים... כלומר יש את רדאון 8500, ויש את TI4600 אז מי שלא מבין בכרטיסי מסך יחשוב שהרדאון מוביל, אבל זה לא נכון. במספרים... כל מני מספרים ושמות דפוקים... שימו לב לסדרות: רדאון 32 MB DDR (בלי מספר) -רדאון 7000- רדאון 7500- רדאון 8500... גיפורס 2 TI (גם בלי מספר)- גיפורס TI 200 - גיפורס TI 500- בלה בלה בלה... -4600TI קצת מצחיק נכון... אבל מי שהוא יכול להסביר ? מה הקשר בין המספרים לכרטיסים? ולמה החברות לא משתמשות באותם המספרים? למשל: הרדאון 8500 שווה לTI4400 ! אז למה לא נותנים להם את אותו הסוג? או שניהם יקראו TI8500 או שניהם יקראו TI400? אני מתכוון שיהיה אפשר להשוות בניהם בלי כל מני מבדקים... ולפני שאתם עונים תנמקו בבקשה! :…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא מבין כלכך גדול במסכי CRT ורציתי לשאול אותכם שאלה. באתי היום לחבר שלי ושהדלקנו את המסך כדי לשחק משחק כלשהו ראינו שהמסך שלו בצבע כחול חזק ושאר הצבעים רואים אותם בקושי וגם כן יש מין פסים דקים על המסך שהם לרוחב והם קצת אלכסונים . בדקתי את החיבורי VGA שלו והכל תקין . אז מה הבעיה במסך שלו? והמסך שלו זה לפני 6 שנים וזה MAG 17'
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
תסתכלו על התמונה על הדברים שמסומנים בריבוע... השאלה היא למה רשום בכל אחד מעלות אחרות..?
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
שלום לכולם בדיוק קיבלתי את המחשב החדש, התקנתי את כל הדרייברים כולל הכרטיס מסך. לאחר שהרצתי 2 משחקים והכרטיס התנהג מוזר החלטתי לבדוק פרטים ב EVEREST: GPU VRM 68 GPU Ambient 48 אלו טמפ' נורמאליות כשאני יצאתי משעה משחק? ועוד משהו מוזר: GPU Clock 500 MHz (original: 500 MHz) Pixel Pipelines 16 Vertex Shaders 8 (v3.0 Pixel Shaders 48 (v3.0) Effective Clock 1188 MHz בנתוני הכרטיס כתוב מהירות שעון 575 ולא 500, כתוב 36 PIPELINES וכתוב מהירות זכרונות 1200 ולא 1188... מה קורה פה? בעיה בתוכנה או בעיה בכרטיס\הגדרות?? ??? דוגמא לסיבה שגרמה לי לחשוד במשהו: כשאני מריץ OBLIVION הוא מזהה אוטומטי ULTRA HIGH ורץ חלק מאד גם בחוץ (גרפיקה יותר דורשת). לעומת זאת, כשהתקנתי למש…
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
כאן מופיע לי gpu 575 memory 999 בעוד שבחלק של הsensors מופיעים לי מספרים אחרים לגבי הgpu / memory זה הגיוני או שקיימת לי כאן סוג של בעיה עם הכרטיס ? :< אם כן מה לעשות ? דרך אגב שיניתי את המהירות של הfan מ40% ל60% עם riva :> תודה לכל מי שיכול לעזור =>
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-


